Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Marras 2017 10:21

Matteus 24:

12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.


Niin, kuten me uskovat hyvin tiedämme (jotka eivät halua mennä mukaan laittomuuteen ja luopumukseen) niin elämme sellaista aikaa jossa meidän uskovien ääni halutaan hiljentää ja vaientaa. Kaikesta huolimatta lähetin juuri äsken täällä Vaasassa ilmestyvään paikallislehti Pohjalaiseen alla olevan mielipidekirjoitukseni eli tässä kopio siitä:

Sananvapaudesta

Onko sitä vielä Jäljellä? Vai pitääkö asioista olla vain yhtä mieltä? No, minä olen kristitty ja uskon Raamatun sanaan ja kun puhutaan homoseksuaalisuudesta niin uskon että se on syntiä koska Jumala niin Sanassaan sanoo. Jokainen voi omasta Raamatustaan tarkistaa onko asia näin. Elämme sellaista aikaa jossa ei saa enää juurikaan tuoda esiin sitä mitä Raamattu sanoo synnintekemisestä ja mitä siitä seuraa jos ei tee parannusta synnintekemisestä sydämen uskon kautta Herraan Jeesukseen. Kaikesta huolimatta toivon kaikille lukijoille kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta.

Pekka Mäkinen

Vaasa



Olisi kiva kulla mitä mieltä olette mielipidekirjoituksestani?

Rukoillaan että se julkaistaisiin, tapahtukoon Jumalan tahto.

Soitin äsken Pohjalaisen toimitukseen eräälle henkilölle joka ottaa vastaan nuo mielipidekirjoitukset ja hän sanoi minulle että hän menee päätoimittajalta kysymään voidaanko tuo mielipidekirjoitukseni julkaista lehdessä "lukijoilta"-palstalla.

Saan ilmeisesti jossain vaiheessa tämän päivän aikana sähköpostia tuolta sanomalehti Pohjalaisesta jossa minulle ilmoitetaan sitten julkaistaanko tuo mielipidekirjoitukseni vaiko ei julkaista, kyllä on aikamoiseksi tämä "touhu" nykyään mennyt (!).

Kiitos kaikille ja Jumalan siunausta kaikkien päivään.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Marras 2017 20:19

Niin, kuinka kävi sitten tässä asiassa?

Minulle ilmoitettiin sanomalehti Pohjalaisesta tänään että tuo mielipidekirjoitukseni tultaisiin julkaisemaan lehdessä ensi viikon aikana eli suoranainen ihme tapahtui sillä kyllä niin huonolta tilanne näytti etukäteen kaikin puolin.
Nyt sitten odotellaan että minkä päivän lehteen tuo mielipidekirjoitukseni on tarkoitus laittaa ihmisten luettavaksi.

Kiitos Herralle.

Kiitos myös kaikille foorumilaisille rukouksistanne ja huokauksistanne tämän asian puolesta.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa kaikille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja tanu » 18. Marras 2017 12:28

Mahtavaa että hieno kirjoituksesi julkaistaan, Pekka!!!

Tässä tuore uutinen aiheeseen liittyen. Maailmalla homotyrkytys on jo pitemmällä kuin Suomessa. Monessa maassa ei
kirjoitustasi julkaistaisi.

Liberaalit syyttävät kristittyjä vanhempia vaarallisiksi - homoavioliiton vaikutukset ulottuvat jo kristillisiin koteihin
http://beta.oikeamedia.com/o1-46852
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Marras 2017 08:47

tanu kirjoitti:Mahtavaa että hieno kirjoituksesi julkaistaan, Pekka!!!

Tässä tuore uutinen aiheeseen liittyen. Maailmalla homotyrkytys on jo pitemmällä kuin Suomessa. Monessa maassa ei
kirjoitustasi julkaistaisi.

Liberaalit syyttävät kristittyjä vanhempia vaarallisiksi - homoavioliiton vaikutukset ulottuvat jo kristillisiin koteihin
http://beta.oikeamedia.com/o1-46852


Kiitos Tanu, Siunausta sinulle ja perheellesi ja Siunausta myös kaikille muillekin (perheineen) tähän kauniiseen päivään.

Tänään se mielipidekirjoitukseni sitten julkaistiin Vaasassa ilmestyvässä Pohjalainen-sanomalehdessä eli tähän tapaan, lainaus:

"Lukijoilta: Onko enää sananvapautta?"

https://www.pohjalainen.fi/mielipide/yl ... -1.2458935

"Onko sananvapautta vielä jäljellä? Vai pitääkö asioista olla vain yhtä mieltä?

No, minä olen kristitty ja uskon Raamatun sanaan ja kun puhutaan homoseksuaalisuudesta, uskon, että se on syntiä, koska Jumala niin Sanassaan sanoo. Jokainen voi omasta Raamatustaan tarkistaa, onko asia näin.

Elämme sellaista aikaa, jossa ei saa enää juurikaan tuoda esiin sitä, mitä Raamattu sanoo synnin tekemisestä ja mitä siitä seuraa, jos ei tee parannusta synnin tekemisestä sydämen uskon kautta Herraan Jeesukseen.

PEKKA MÄKINEN

Vaasa"


Vanhempi saarnamies Erkki Turunen Alajärveltä on jo ehtinyt kommentoimaan sitä siihen kirjoitukseni alle, lainaus:

Ruotsissa asuvat ystävämme kertoivat, Raamatun oikeasta opetuksesta voi siellä jo saada rangaistuksen. Tähänkö ollaan jo menossa , synti tulee laillistetuksi ja totuus kielletyksi?
Keskiaikana Katolisen kirkon toimesta Raamattu oli kielletty kirja kansalta. Ollaanko palaamassa menneeseen vaikka juhlitaan 500 vuotista uskonpuhdistusta?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Marras 2017 21:15

Mahtava juttu että kirjoituksesi julkaistiin, Pekka!

Toivottavasti joku edes avaa Raamatun ja etsii sieltä totuutta tässä asiassa, ja muussakin.

Harmi ettei lukijoiden kommentteja päässyt lukemaan.

Kiitos Pekka, Jumalan siunausta myös sinulle ja läheisillesi.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja paa » 23. Marras 2017 01:57

Hyvin kirjoitit Pekka! Ihme että julkaisivat :)
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Jukka » 23. Marras 2017 03:28

tanu kirjoitti:
Harmi ettei lukijoiden kommentteja päässyt lukemaan.


Hei Tanu. Kyllä kommentit minulle avautuivat luettavaksi. Kokeilepa vielä uudestaan.

https://www.pohjalainen.fi/mielipide/yl ... -1.2458935
Jukka
 

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja tanu » 24. Marras 2017 13:45

Nyt ymmärrän miksi kommentit eivät näkyneet. Firefox-selaimeen tuli päivitys ja sen jälkeen ei muuallakaan ole kommentit (Facebook)
olleet nähtävissä. Kun kokeilin toisella selaimella, niin jo näkyy.

Hyvin Pekka vastasit ihmisille! Kiitos Herralle.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Juha » 24. Marras 2017 14:02

Uudessa Firefoxin versios estetään tehokkaammin seurantaa, siksi Facen kommentit ei näkyny. Seurannaneston voi poistaa Pohjalaisen sivuilla (tai millä tahansa muullakin), avaamalla kyseinen sivu ja selainpalkin vasemmasta reunasta klikkaamalla painiketta josta sen saa poistettua.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja tanu » 24. Marras 2017 14:18

Kiitos Juha tästä tiedosta. Kun klikkaa "kilven" näköistä kuvaketta, niin siitä tosiaan saa pois päältä tuon suojauksen ja kommentit näkyy.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron