Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Huhti 2018 12:16

roosa kirjoitti:Nooan Laki voimaan koko maailmaan kun Jerusalemin kolmas temppeli valmistuu ja väärä messias ilmaantuu johtamaan maailmaa??

https://www.breakingisraelnews.com/1056 ... BITbkuk.97


Roosa, mitä tuo "Nooan Laki" oikein tarkoittaa? Mulla kun tuo englannin kielen taito ei ole paras mahdollinen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja roosa » 15. Huhti 2018 19:34

pekka kirjoitti:
roosa kirjoitti:Nooan Laki voimaan koko maailmaan kun Jerusalemin kolmas temppeli valmistuu ja väärä messias ilmaantuu johtamaan maailmaa??

https://www.breakingisraelnews.com/1056 ... BITbkuk.97


Roosa, mitä tuo "Nooan Laki" oikein tarkoittaa? Mulla kun tuo englannin kielen taito ei ole paras mahdollinen.

Seitsemän Nooan Lakia siis kyseessä. Voi kun joku jaksaisi selittää, olen ihan poikki kun ollut pihatöissä koko päivän. :) Koitan vaikka huomenna suomentaa muutaman kohdan, en kaikkea itsekään ymmärrä, mutta pääasia että pääasian ymmärtää.

Ja siis ei tähän voi kristitty suostua, mun käsittääkseni tietää sitten kuolemaa niille jotka eivät tähän lakiin ja tulevan Temppelin palvontamenoihin suostu.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 16. Huhti 2018 17:01

roosa kirjoitti:
pekka kirjoitti:
roosa kirjoitti:Nooan Laki voimaan koko maailmaan kun Jerusalemin kolmas temppeli valmistuu ja väärä messias ilmaantuu johtamaan maailmaa??

https://www.breakingisraelnews.com/1056 ... BITbkuk.97


Roosa, mitä tuo "Nooan Laki" oikein tarkoittaa? Mulla kun tuo englannin kielen taito ei ole paras mahdollinen.

Seitsemän Nooan Lakia siis kyseessä. Voi kun joku jaksaisi selittää, olen ihan poikki kun ollut pihatöissä koko päivän. :) Koitan vaikka huomenna suomentaa muutaman kohdan, en kaikkea itsekään ymmärrä, mutta pääasia että pääasian ymmärtää.

Ja siis ei tähän voi kristitty suostua, mun käsittääkseni tietää sitten kuolemaa niille jotka eivät tähän lakiin ja tulevan Temppelin palvontamenoihin suostu.


Kiitos vastauksestasi Roosa.


Tässä on kerrottu mitä nuo "seitsemän Nooan liiton lakia" tarkoittavat:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Nooan_liitto

"Nooan liitolla tarkoitetaan Jahven Nooan ja sitä kautta koko ihmiskunnan kanssa tekemää liittoa. Tooran kymmenen ensimmäistä lukua aloittavat ihmiskunnan historian ja ne määrittelevät inhimillisen etiikan perustan ennen yhdenkään järjestyneen uskonnon syntyä. On huomattava että ensimmäinen juutalainen oli toisella vuosituhannella eaa. elänyt Abraham ja Tooran juutalainen historia alkaa vasta hänen ajastaan. Ensimmäisen Mooseksen kirjan 6. luvussa Nooa saa Jumalalta käskyn pelastaa itsensä, perheensä ja kaksi joka eläinlajin edustajaa vedenpaisumukselta, jonka avulla Jumala tuhoaisi turmeltuneen maailman.

Tooran mukaan vedenpaisumuksen jälkeen Jumala ilmoitti Nooalle ettei enää tuhoaisi maanpäällistä elämää luonnonkatastrofin välityksellä ja tämän liiton merkkinä on taivaalle ilmestyvä sateenkaari:

»Katso, minä teen liiton teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa ja kaikkien elävien olentojen kanssa, jotka luonanne ovat, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien metsäeläinten kanssa, jotka luonanne ovat, kaikkien kanssa, jotka arkista lähtivät, kaikkien maan eläinten kanssa. Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele." Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat: minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä. Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä, muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa. Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on." Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on.»
(1. Moos. 9:9–17)

Tästä Tooran kertomuksesta Talmud määrittelee periytyviksi seitsemän Nooan liiton lakia, jotka ovat koko ihmiskunnan moraalin sekä oikeuskäsityksen perustana ja ne sitovat ihmistä kaikkina aikoina ja kaikkialla:

meidät on luotu Jumalan kuvaksi; kunnioita Jumalaa äläkä palvele epäjumalia

ole varovainen sanoissasi: älä kiroa Jumalan nimeä

elämä on lahja, jota pitää kunnioittaa: älä tapa

kunnioita avioliittoa ja perhettä yhteiskunnan perustana; älä tee aviorikosta

kunnioita toisten omaisuutta: älä varasta

jokaisella luodulla on sielu, ole hyväntahtoinen kaikkea elävää kohtaan; älä syö elävän eläimen jäsentä

valvo näiden lakien toteutumista; perusta oikeusjärjestelmä jakamaan oikeutta

Mooseksen liitto syntyi noin 700 vuotta jälkeenpäin, jolloin perimätiedon mukaan koko Toora käskyineen annettiin Israelin kansalle. Juutalaisuuden mukaan nämä kaksi eri liittoa eivät ole eriarvoisessa asemassa keskenään, ts. juutalainen ei ole "pelastuksen" suhteen etuoikeutetummassa asemassa, vaan Mooseksen liiton käskyjen suurempi määrä (613) osoittaa aseman vastuullisuutta. Ei-juutalaisen ei siis tarvitse kääntyä juutalaiseksi tullakseen pelastetuksi, vaan seitsemän Nooan Liiton lain noudattaminen ovat riittävä ohje oikeamielisen tien kulkemiseen."


Roosa, jos voisit vielä selventää tuota mainitsemaasi asiaa, että miksi se tietää kuolemaa niille jotka eivät tuohon "seitsemän Nooan liiton lakiin" ja tulevan Temppelin palvontamenoihin suostu?

Eli mistä tuossa nyt on oikein kysymys, en ihan ole vielä ymmärtänyt tuota asiaa niin kuin varmaan tarkoitus olisi?

Siunausta sinulle Roosa.


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja roosa » 16. Huhti 2018 17:40

Kiitos Pekka kun tulit vähän vastaan, aihe vähän hankala. Just mietin että miten tuota aihetta lähestyä. En ole mikään opettaja, omassa pienessä päässäni vaan näitä pähkäillyt ja ilman Jeesusta näitä en kyllä tajuaisi. Toki nytkin voin jossain erehtyä, mutta näin tämän asian ymmärrän:

Nämä ortodoksijuutalaiset siis odottavat nyt sitä poliittista henkilöä jota pitävät messiaanaan. Tulevat ottamaan väärän messiaan vastaan, kunnes osa tajuaa että tämä onkin väärä kun todellisuus paljastuu heille. Siis tuo messias joka tuossa otsikossa oli tuossa artikkelissa, on siis 'väärä messias' meille. Antikristus siis.

Ja tätä Seitsemää Nooan Lakia ei ole mainittu Raamatussa, vaan se on ainoastaan Talmudissa, joka siis väärä kirja juutalaisillekin, okkultistinen teos.

Ja nämä juutalaiset eivät usko Jeesukseen Kristukseen. Tuo ensimmäinen kohta noissa laeissa ei tarkoita meidän Jumalaa (Jeesus Kristus Nasaretilainen), vaan sitä johon juutalaiset uskovat (paitsi ne ketkä ovat heränneet). Eli jos me suostutaan tähän lakiin, me hylätään Jeesus Kristus meidän Jumalana. Käännetään selkämme Jeesukselle, ja matkataan kadotukseen.

"Tämän Rabbi Pinchaksen mukaan, kun messias saapuu, ja tomu laskeutuu, ja ihmisten henkisen tietoisuuden kasvettua palataan maan päällä lähes paratiisinomaiseen tilaan."

"Kaikki jäljelläolevat juutalaiset kääntyvät Toorahiin ja Israelin maahan, ja kaikki jäljelläolevat pakanat hyväksyvät Seitsemän Nooan Lakia."

"Kaikilla kansoilla on yksi Jumala, Toorahin Jumala."

"Jerusalemista Temppeli keskellänsä tulee kiistaton hengellisen maailman keskus minne juutalaiset ja pakanat haluavat matkustaa kokeaksensa Luojansa todellisuuden."

"Kansakuntien kuninkaat tuovat uhreja Kolmanteen Temppeliin" (Vapaasti käänsin muutamia kohtia tuosta linkin artikkelista)

Linkki: https://www.breakingisraelnews.com/1056 ... wxutZO2.97

- Eihän me tänne nykyiseen Jerusalemiin olla matkalla, vaan Uuteen Jerusalemiin taivaaseen, jossa ei ole temppeliä, vaan Jumala itse on siellä Temppeli. Valtava lopunajan eksytys on menossa, älkää eksykö. Jumalalla on oma pelastussuunnitelma juutalaislle ja pakanoille. Pitää vaikka kuolla ennemmin kuin hylätä Jeesus.

Johanneksen Ilmestyksessä 20:4 jakeessa kerrotaan miten käy niille jotka eivät kumarra petoa tai sen kuvaa...

4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Touko 2018 13:12

JESAJA 17:

1. Ennustus Damaskosta. Katso, Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja
luhistuu raunioiksi.


2. Autioiksi jäävät Aroerin kaupungit, karjalaumojen haltuun; ne lepäävät siellä, kenenkään peloittelematta.

3. Efraimilta menee suojavarustus ja Damaskolta kuninkuus ja Aramista jäännöskin: niiden käy niinkuin israelilaisten kunnian, sanoo Herra Sebaot.

4. Ja sinä päivänä Jaakobin kunnia köyhtyy, ja hänen ruumiinsa lihavuus laihtuu.

5. Ja käy niinkuin leikkaajan kouraistessa viljaa ja hänen käsivartensa leikatessa tähkäpäitä, käy niinkuin tähkäpäitä poimittaessa Refaimin tasangolla.

6. Se siinä jää jälkikorjuuta, mikä öljypuuta karistettaessa: pari, kolme marjaa korkealle latvaan, neljä, viisi hedelmäpuun oksiin, sanoo Herra, Israelin Jumala.

7. Sinä päivänä ihminen luo katseen Luojaansa, ja hänen silmänsä katsovat Israelin Pyhään,

8. eikä hän luo katsettaan alttareihin, omain kättensä tekoon, eikä katso niihin, mitä hänen sormensa ovat tehneet, ei asera-karsikkoihin, ei auringonpatsaisiin.

9. Sinä päivänä ovat hänen linnakaupunkinsa niinkuin autiopaikat metsissä ja kukkuloilla, jotka jätettiin autioiksi israelilaisten tullessa, ja maa muuttuu erämaaksi.

10. Sillä sinä unhotit pelastuksesi Jumalan etkä muistanut suojakalliotasi. Sentähden sinä istutat ihania istutuksia ja kylvät vieraita viiniköynnöksiä;

11. istuttamispäivänä sinä saat ne isonemaan, ja aamulla saat kylvösi kukoistamaan - mutta poissa on sato sairauden päivänä, ja parantumaton on kipu.

12. Voi paljojen kansojen pauhua - ne pauhaavat, niinkuin meri pauhaa, ja kansakuntien kohinaa - ne kohisevat, niinkuin valtavat vedet kohisevat!

13. Kansakunnat kohisevat, niinkuin suuret vedet kohisevat, mutta hän nuhtelee niitä, ja ne pakenevat kauas; ne karkoitetaan niinkuin akanat tuulessa vuorilla, niinkuin lentävät lehdet rajuilmassa.

14. Katso, ehtoolla on oleva kauhu, aamun tullen ei heitä enää ole. Tämä on riistäjäimme osa, ryöstäjäimme arpa.


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Touko 2018 16:46

"Vartija, mikä hetki yöstä on? Vartija, mikä hetki yöstä on?"

”Total onslaught / täydellinen hyökkäys”:





Johanneksen ilmestys 19:

1. Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.

2. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren."

3. Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Linnea » 15. Touko 2018 13:02

Älysiru ihon alle – kohuimplantin ottaminen on mahdollista Turun The Shiftissä ensi viikolla :? http://www.ts.fi/uutiset/talous/3948048 ... i+viikolla
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Linnea » 16. Touko 2018 20:08

Tuolla videolla jonka Pekka laittoi kerrottiin paikasta ”Notre Dame Vatican representative place”. Siellä on sellainen paikka kun ritareiden palatsi, jota hallitsee paavikunnan ritarit.

Image

Image

Tuo sama symboli löytyy täältä paikallisesta helluntaiseurakunnasta saarnapöntöstä:

Image

Juuri kyselin tuosta seurakunnasta erästä palvelupaikkaa mutta nyt meni miettimiseksi voiko tuolla palvella? Helluntaikirkkoon eivät ole liittyneet.
Viimeksi muokannut Linnea päivämäärä 18. Touko 2018 18:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja roosa » 16. Touko 2018 22:33

Leffateattereihin tulee 18. tätä kuuta elokuva nykyisestä Paavista. Pope Francis - A Man of His Word. Tässä siitä elokuvan traileri, joka on aika paljon puhuva...

roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Juhani » 20. Touko 2018 22:32

Antikristus - mies naamion takana
https://youtu.be/GAel4StOlHI

Oletteko samaa mieltä kuin video?

Olen alkanut katsella täällä näitä saksan katolisia kirkkoja ja niiden esittämiä symboleja sekä patsaita uusin silmin. Ennen en kiinnittänyt siihen niin paljon huomiota...
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 28 vierailijaa

cron