Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Maalis 2021 21:56

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa kaikille.



1. Tess. 5:21 

mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;



Olen hyvin vajavainen ja pieni ihminen, myös mitä olen nähnyt ja kuullut, sen vuoksi koetelkaa kaikki ja pitäkää se mikä hyvää on.



Sain mieleeni jäävän näyn ollessani unessa parisen päivää sitten ja siinä minulle näytettiin sana ”gravid” (en osaa englantia mutta tarkistin sanan sanakirjasta) joka tarkoittaa raskaana olevaa naista ja Raamatussa sanotaan että olemme menossa kohti Herramme Jeesuksen toista tulemusta ja asiat ja tapahtumat maailmassa tulevat menemään naisen synnytystuskien lailla kohti tämän pahan aikakauden viimeistä päivää eli Herramme Jeesus Kristus ilmestyy pyhiensä enkeleiden kanssa hakemaan omiaan tämän pahan aikakauden viimeisenä päivänä, joita ei tule Sanan mukaan olemaan kuin vähäinen määrä, pyhä jäännös. Näin myös tuossa uninäyssäni kuinka maankuoreen tulee tapahtumaan suuria halkeamia ja maanjäristykset tulevat olemaan ilmeisesti valtavan suuria, loppua kohden (erityisesti ilm. 16, Jumalan vihan maljat maan päälle, aikana). Katsoin tuota asiaa maan yläpuolelta ja olen ihmeissäni suurista tuhoista mitä nuo tulevat tapahtumat tulevatkaan aiheuttamaan (synnin mitta on tullut tuolloin täyteen mittaansa)? Ajattelen että tuo raskaana (gravid) oleva nainen kuvaa jollain tavalla juuri erityisesti tätä hetkeä missä elämme ja kun ”hän” alkaa ”todella” sitten synnyttämään tulevina päivinä ja aikoina niin sitten asiat maailmassa tulevat menemään todella paljon entistäkin vaikeampaan ja pahempaan suuntaan, synnytystuskien lailla. Ajankohtaa en tiedä koska synnytystuskat tulevat todella sitten "alkamaan" ja voimistumaan… mutta Suojamme ja Turvamme on Herrassa, ei syytä pelkoon. Tapahtui mitä tahansa niin Herra varjelee omia lapsiaan. Amen.



Matteus 24:

7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.

8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.

9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

…………………

19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!

20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.

21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.

22 Ja ellei niitä
päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.

24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.

26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.

29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.

30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.

33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,

39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 116 vierailijaa