Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Maalis 2020 14:16




Johanneksen ilmestys, 22. luku:

1 Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.

2 Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.

3 Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä

4 ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.

5 Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.

6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.

7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

8 Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.

9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa."

10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.

11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!

21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Maalis 2020 16:06

*
Tulee 5G-verkosto, jolla vartioidaan ja hallitaan ihmiskuntaa ja myös sen FB-profiilia, mutta tuhoaa mehiläisten tuomaa ravintoa ja mehiläiset kuolevat niin tulee monin paikoin nälänhätää kuten Raamatussa ilmoitetaan.

On englanninkielinen teksitys siinä videossa. En onnistunut asettamaan youtubeeseen. Klikkaamalla saa aukeamaan tämä video.
https://www.youtube.com/watch?v=TbKMVS88a30&feature=share&fbclid=IwAR3zfdahNYYNIpe-YMrEP3L8tZSljraE6MaG85yQqyjw24w46MP8cTQUYPQ


Luuk. 21:11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Juha » 31. Maalis 2020 22:38

vaisuliini kirjoitti:*
Tulee 5G-verkosto, jolla vartioidaan ja hallitaan ihmiskuntaa ja myös sen FB-profiilia, mutta tuhoaa mehiläisten tuomaa ravintoa ja mehiläiset kuolevat niin tulee monin paikoin nälänhätää kuten Raamatussa ilmoitetaan.

On englanninkielinen teksitys siinä videossa. En onnistunut asettamaan youtubeeseen. Klikkaamalla saa aukeamaan tämä video.
https://www.youtube.com/watch?v=TbKMVS88a30&feature=share&fbclid=IwAR3zfdahNYYNIpe-YMrEP3L8tZSljraE6MaG85yQqyjw24w46MP8cTQUYPQ


Luuk. 21:11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.


Mihin perustuu väite, että 5g-verkolla hallitaan ihmiskuntaa? Tai että se tuhoaisi mehiläisten tuomaa ravintoa? Tuo videolinkki ei vaikuttanut kovin luotettavaita.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Linnea » 03. Huhti 2020 14:40

Juha kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*
Tulee 5G-verkosto, jolla vartioidaan ja hallitaan ihmiskuntaa ja myös sen FB-profiilia, mutta tuhoaa mehiläisten tuomaa ravintoa ja mehiläiset kuolevat niin tulee monin paikoin nälänhätää kuten Raamatussa ilmoitetaan.

On englanninkielinen teksitys siinä videossa. En onnistunut asettamaan youtubeeseen. Klikkaamalla saa aukeamaan tämä video.
https://www.youtube.com/watch?v=TbKMVS88a30&feature=share&fbclid=IwAR3zfdahNYYNIpe-YMrEP3L8tZSljraE6MaG85yQqyjw24w46MP8cTQUYPQ


Luuk. 21:11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä.


Mihin perustuu väite, että 5g-verkolla hallitaan ihmiskuntaa? Tai että se tuhoaisi mehiläisten tuomaa ravintoa? Tuo videolinkki ei vaikuttanut kovin luotettavaita.


Jonkunlaisen valvontajärjestelmän tuo 5G-verkko näyttäisi pitävän sisällään. Tietokirjailija Juhana Harju on kirjoittanut langattomasta teknologiasta vuodesta 2012 lähtien. Tässä on yksi hänen kirjoituksensa 5G:stä (lähdeviitteet on selkeästi merkitty):

https://sateileeko.wordpress.com/2020/0 ... ini7DwOebA

Sähkömagneettisen säteilyn on tutkimuksissa havaittu vaikuttavan hyönteisten, nisäkkäiden ja lintujen niin kehitykseen, lisääntymiseen kuin fysiologiaankin.

5G-tukiasemat ovat uhka erityisesti mehiläisille ja muille pölyttäjille. Lintujen istuessa talojen katoilla tai mehiläisten lentäessä 5G-tukiasemien ohitse ne altistuvat 5G-tukiasemien voimakkaille, laserin tapaan suunnattaville säteille. On perusteltua syytä olettaa, että linnut ja mehiläiset voivat vahingoittua kerta-altistuksestakin joutuessaan tahattomasti 5G-säteiden kohteeksi (Neufeld 2018).

Lintujen ja pölyttäjien vähenemisestä on raportoitu maailmanlaajuisesti. Ihmiskunnalla ei ole varaa uuteen teknologiseen kokeiluun, joka voi johtaa niiden vähenemiseen entisestään.

EU:n tietoturvavirasto ENISA varoittaa, että 5G-teknologia on täynnä riskejä eikä sen tietoturvallisuutta voida varmistaa (Satuli 2018).

Tietoa ihmisistä on kerätty jo aiemminkin mutta 5G:n myötä ihmisten elämän reaaliaikaisesta seuraamisesta tulee nyt ensi kertaa mahdollista.

Kerätty data mahdollistaa myös poliittisen kontrollin. Tunnettua on se, että Kiinassa ihmisten liikkeitä seurataan kirjaimellisesti miljoonilla valvontakameroilla, jotka tunnistavat ihmiset automaattisesti kasvonpiirteiden perusteella.

Kasvontunnistukseen on Kiinassa liitetty se, että kansalaisille jaetaan käyttäytymisen mukaan pisteitä. Ja jos vallanpitäjien mielestä kansalainen käyttäytyy ei-toivottavasti, hänen elämänsä voidaan valvontakameroiden ja kasvojentunnistuksen avulla tehdä todella vaikeaksi.

Valitettavasti kasvojentunnistus ei jää vain kiinalaiseksi ilmiöksi, vaan se on leviämässä myös länsimaihin.

Jos mehiläiset eivät ole pölyttämässä kasveja, viljasadot voivat romahtaa. ”Kolmannes kaikesta syömästämme ruoasta on riippuvaista mehiläisten pölytyksestä.” https://www.uusisuomi.fi/uutiset/mehila ... 6186972a40
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Huhti 2020 10:37

*
Pelkään pahoin jos digitaalinen jäljittäminen viittaa ihmiskunnan valvontajärjestelmään joka toimii 5G-verkon kautta. :wtf: Herra auttakoon!



Ryhtyykö Suomi vakoilemaan kansalaisiaan? TM: Ministeri harkitsee ihmisten digitaalista jäljittämistä 2.4.202013:55 VAKOILU YKSITYISYYS KORONAVIRUS

Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka uskoo, että Suomi voisi kehittää digitaalisen järjestelmän koronavirustartunnan saaneiden ihmisten seuraamiseen.

”Ministeriö selvittää aktiivisesti jäljittämisratkaisuja. Tarjontaa on paljon, ja teknisiä ratkaisuja kyllä löytyy”, Harakka sanoo Tekniikan Maailmalle.

Lue myös: Snowden: varokaa mitä toivotte, sillä pian saatatte sitä katua
Harakan mukaan tällainen päätös tulisi tehdä sosiaali- ja terveysministeriön sekä teleoperaattoreiden kesken, mikäli tälle tielle halutaan ryhtyä.

”Tärkeintä on, että käyttäjät pystytään anonymisoimaan ja että palvelusta on hyötyä nimenomaan koronaviruksen torjunnassa”, Harakka sanoi.

https://www.tivi.fi/uutiset/tv/a1472406-a75e-42a9-b4b2-a9e0a0f80c7a?ref=facebook%3Adda4&fbclid=IwAR0eZzalNZDRWUEn-4xa_3mM_Uu-9Rlg5HC-eysG3BSpOWK1AS2n_gK_2XE

Ministeri Harakka on valmis harkitsemaan mahdollisten tartunnansaajien digitaalista jäljittämistä – ”Suomessa mahdollisuudet löytää oma tekninen ratkaisu” 2.4.2020 8:08

Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakan (sd) mukaan Suomessa voidaan kehittää oma digitaalinen järjestelmä koronavirustartunnan saaneiden ihmisten ja heidän kontaktiensa jäljittämiseen. :?

”Ministeriö selvittää aktiivisesti jäljittämisratkaisuja. Tarjontaa on paljon, ja teknisiä ratkaisuja kyllä löytyy”, Harakka sanoo Tekniikan Maailmalle.

”Tärkeintä on, että käyttäjät pystytään anonymisoimaan ja että palvelusta on hyötyä nimenomaan koronaviruksen torjunnassa”, Harakka sanoi.

Hän ei halunnut ottaa kantaa eurooppalaisen PEPP-PT-tutkimusryhmän ehdotukseen pian valmistuvasta kansainvälisestä järjestelmästä, jonka avulla viranomainen voi jäljittää koronavirustaudin saaneen ihmisen lähikontaktit jopa kahden viikon ajalta. Harakka kertoi antaneensa PEPP-PT-asian ”asiantuntijoiden selvitettäväksi”.

Bluetooth-yhteyksiin perustuva PEPP-PT:n järjestelmä on tulossa käyttöön huhtikuun aikana. Tässä järjestelmässä henkilön liikkeet olisivat täysin anonyymeja siihen asti, kunnes viranomainen saa tiedon hänen lähikontaktinsa sairastumisesta.

Harakka sanoi uskovansa, että ”Suomessa on kaikki mahdollisuudet löytää tekninen ratkaisu asiaan”. Mitään päätöstä asiasta ei kuitenkaan ole. Harakan mukaan päätös pitäisi tehdä yhdessä sosiaali- ja terveysministeriön ja teleoperaattoreiden kesken, ”jos näin päätämme edetä”.

Puhelinoperaattorit ovat jo Suomessakin jo luovuttaneet medialle anonymisoitua dataa ihmisten liikkeistä koronapoikkeustilan aikana. Vastaavanlaisia liikkumistietoja on käytetty Saksassa tutkimustarkoituksiin, selvittämään sitä miten hyvin ihmiset ovat noudattaneet liikkumisrajoituksia.

https://tekniikanmaailma.fi/ministeri-harakka-on-valmis-harkitsemaan-mahdollisten-tartunnansaajien-digitaalista-jaljittamista-suomessa-mahdollisuudet-loytaa-oma-tekninen-ratkaisu/

On vielä yksi linkki, siinä kerrotaan että kännykän avulla voi jäljittää koronatartunnan saaneita ihmisiä.

Koronatartunnan saaneiden kontakteja voidaan pian selvittää kännykän avulla myös Euroopassa – Viranomainen voi varoittaa kaikkia, jotka olivat sairastuneen lähellä

https://tekniikanmaailma.fi/koronatartunnan-saaneiden-kontakteja-voidaan-pian-selvittaa-matkapuhelinten-avulla-euroopassa-kannykka-voisi-halyttaa-jos-lahella-on-tartunnan-kantaja/
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Huhti 2020 19:33

"Varoitus viimeisten päivien eksytyksistä":

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Leea » 11. Marras 2020 21:21

Ekonomisti Tuomas Malisen mielenkiintoista pohdintaa maailman taloustilanteesta. Ollaan menossa kohti globaalia taloushallintajärjestelmää ja totalitarismia.

https://www.youtube.com/watch?v=FWaB5021tOg&ab_channel=SamiMiettinen
Leea
 
Viestit: 187
Liittynyt: 13. Syys 2012 14:16

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Kaisla » 24. Marras 2020 20:42

Mietittiin eilen tuota Luuk 12:3 kohtaa, että voisko se jotenkin liittyä tähän lopunajan kuunteluun? Että pitääkö kännykät ja laitteet jättää jossain vaihees pois esim hengellisistä tilaisuuksista. Ja miksiköhän nämä kaksi saman tyylistä paikkaa on niin erilailla kirjoitettu näis evankeliumeis?

Matt. 10:27

Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

Luuk. 12:3

Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.
Kaisla
 

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Maaret » 11. Joulu 2020 13:33

Eilen tuli TV-dokumentti Ruotsin pommisuojista. Se oli jotenkin pelottava ja tuli mieleen että 80 vuotta sittenhän ihmiset piiloutuivat maanalle ja siihenkin sopi sana "peittäkää meidät karitsan vihalta".
Voiko siis Ilmestyskirjan asiat toteutua erilailla asteittain kuin on totuttu ajattelemaan.
Moni asia siellä sopii jo tähän päivään kuten vaikka 1/3 puita paloi. Jossainpäin maailmaa jopa "kaikki vihanta ruoho paloi".
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Joulu 2020 11:03

http://www.kotipetripaavola.com/lopunaj ... 774XmFY9vs

"Hallava hevonen ja lopunajan tuhoja

Ilm 6:8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Sana hallava on kreikaksi chloros, joka tarkoittaa vihertävää, vihreää ja kellertävänvihreää.

Hallavan hevosen selässä istui kuolema, jota tuonela seurasi ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata tapettavaksi.

Chloros sana on myös lääketieteellinen nykytermi, joka tarkoittaa kloori CL myrkyllistä halogeenia, joka on kellertävän vihreää kaasua. Kaikki halogeenit tappavat tehokkaasti bakteereja, siksi esim. klooria on käytetty desinfiointiaineena. Yli 30 ppm:n (miljoonasosan) klooripitoisuus tappaa ihmisen puolessa tunnissa. Vapaana alkuaineena esiintyessään halogeenit ovat myrkyllisiä, mutta ioneina fluori, kloori ja jodi ovat ihmiselle välttämättömiä.

Saksan armeija käytti kloorikaasua bioaseena toisessa maailmansodassa. Kloori voi reagoida veden kanssa muodostaen keuhkojen limakalvoihin kloorivetyhappoa, joka on ärsyke ihmisille mikä voi olla tappava.

Chloros sana on myös johdannainen sanalle klorofylli, joka aine jota on kasvien lehdissä, joka antaa kasville kyvyn imeä aurinkoenergiaa sekä muodostaa lehdelle vihreän värin. Se on siis elämän väri, mutta myös kuoleman väri, sillä kun ihmisen kuollut ruumis alkaa mätääntymisprosessin, niin ruumis alkaa vihertyä.

Chloros on siis aine joka on tarpeellinen elämälle, mutta myös tappaa ihmisen, jos sitä saadaan liikaa. Chloros kuolemalle annettiin valta tappaa neljäs osa maata miekan, nälän, ruton (alkutekstissä sana kuolema) ja maan petojen kautta. Minä koen että maan pedot ovat symbolista kieltä, joka tarkoittaa antikristuksen petovaltakuntaa, koska Ilm 6:8 oleva peto sana on myös sama sana kuin Ilmestyskirjan käyttämä peto sana, joka kuvaa lopunajan petovaltakuntaa.

Lopun ajan ihmiset kuolevat nälkään, pedon miekkaan (eli petovaltakunta tappaa ihmisiä konkreettisesti) sekä kuolemalla, joka voi hyvinkin kuvata chlorosta eli bioasetta (rokote), jonka sanotaan auttavan ihmistä, ehkäpä vaikka jossakin pandemiassa, mutta sitä kuitenkin annetaan tappava annos, joka voi tappaa vaikka sairaita ja heikkokuntoisia jne.

"Chloros" kuoleman eräs piirre ja ominaisuus voi siis hyvinkin olla bioaseen tai rokotteen kaltainen lääke, jota petovaltakunnan valtaa pitävät ruiskuttavat ihmisiin tavoitteena tappaa heidät. Lopun aikana neljäs osa maailman ihmisistä tulee kuolemaan miekan (sota, väkivalta, jne.) nälän, kuoleman (taudit jne.) kautta. Tämän takana ovat maan pedot, joka kuvaa petovaltakunnan johtajia ja päättäjiä, joiden johtajana on itse peto ja antikristus. Tällä hetkellä koko maapallon väkiluku on vähän yli 6,7 miljardia ihmistä. Tuosta luvusta neljäs osa on 1,5 miljardia ihmistä. Lopunaikana maailmassa tulee kuolemaan yli 1,5 miljardia ihmistä. Tuo luku on suunnattoman suuri, eli todella paljon.

Kun petovaltakunta haluaa tappaa ihmisiä, niin helpointa olisi kehittää keinotekoinen virus ja kehittää siihen lääke, joka sisältää tappavia annoksia myrkkyjä, joka altistaisi sairaita ja heikosta puolustusjärjestelmästä kärsiviä kuolemalle, eli tämä lääke olisi tappava, joka surmaisi elossa olevia, mutta ehkäpä myös voisi altistaa kohtukuolemia. Uskon että jotakin tämänkaltaista suunnittelevat tämän maailman valtiaat, jotka ovat Uuden maailman järjestyksen takana.

Petovaltakunta, eli Uuden maailman järjestyksen maailma lupaa kaikkea hyvää maailman ihmisille, mutta sen tarkoituksena on aiheuttaa kuolemaa, tuhoa ja hävitystä ja sen luonne on saatanallisen pahuuden vallassa. Lopunajan saatanallinen petovaltakunta toimii kuten Hitler toimi, joka lupasi alussa kaikkea hyvää, mutta lopulta johti Saksan täydellisen tuhon tielle. Samalla tavalla lopunajan petovaltakunta on saatanallisten demonien pahuuden vallassa ja he puhuvat ja lupaavat hyviä asioita, mutta lopulta koittavat johtaa maailman täydellisen tuhon partaalle.

Hallava hevonen

Ilm 6:8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Koen että hallava hevonen tarkoittaa aikaa lopunajassa, jossa ihmisiä kuolee todella paljon sodissa tai petovaltakunnan "etnisissä" puhdistusoperaatioissa, nälänhädän kautta joka koettelee lopunajan ihmisiä, sekä maan petojen kautta, joka on kielikuvaa lopunajan antikristillisestä järjestelmästä joka tappaa ihmisiä omien tarkoitusperien vuoksi.

Hallavan hevosen selässä istui kuolema, jota seurasi tuonela. Kreikankielen UT:ssa tuonela sanan tilalla on sana hades, joka tarkoittaa kuolleiden sielun olinpaikkaa, kuolleiden maailmaa. Riivaajahenget ovat hallavan hevosen voimanlähteenä, jotka tuovat kuolemaa lopunajan ihmisten keskuuteen. Antikristillinen lopunajan petovaltakunta on riivaajahenkien vallan alle alistettu, jonka kautta kylvetään kuoleman siemeniä lopunajassa.

Loppusanat

Tämä kaikki oli siis minun ajatustani, jonka saa koetella, enkä sano tuota varmaksi, mutta tuollainen ajatus vain nousi mieleeni. Mutta se on varmaa, että Jumala nimenomaan johdatti minut tuon jakeen eteen ja laittoi minut tutkimaan sitä. Se on sitten eri asia mitä tuo jae oikein tarkoittaa. Mutta tällaisia ajatuksia minun mieleeni nousi kun tuota jaetta tutkin.

Se on kuitenkin totta, että lopunaikana ihmiskunta kulkee katastrofista katastrofiin, tuhosta tuhoon, hävityksestä hävitykseen ja lopunajan petovaltakunta on kuin kuoleman tehdas, jonka tarkoituksena on tuhota, hävittää ja tappaa ihmisiä ruumiillisesti sekä myös iankaikkisesti. Sillä petovaltakunta on saatanallisen valheen vallassa, jossa ihmisiä koitetaan kaikella tavalla eksyttää pois pelastuksesta, jonka Jumala tarjoaa Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Sinä voit vielä tänä päivänä tehdä Jumalan armosta parannuksen ja tunnustaa syntisi Jumalalle ja uskoa Herraan Jeesukseen, niin saat syntisi anteeksi ja osallisuuden iankaikkiseen elämään tulevassa Jumalan valtakunnassa."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron