Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Helmi 2018 10:29

roosa kirjoitti:Onneksi Jeesus on kohta tulossa!


Kyllä, sanoohan Sanakin näin:

Joh. ilm. 22:

7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"



Mutta toisaalta sanotaan myös, että se viimeinen aika (kolmen ja puolen vuoden mittainen

suuren ahdistuksen aika) ennen kuin Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus saapuu

omiaan hakemaan on oleva tuskaista ja vaikeaa aikaa kaikin mahdollisin tavoin eli tuon

suuren ahdistuksen ja kaikkinaisen kärsimyksen ajan viime metreillä saapuu Herramme

Jeesus Kristus hakemaan kaikkia omiaan ("Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta

käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet

nousevat ylös ensin"
1. Tess. 4:16) ja pelastamaan niitä uskollisia seuraajiaan jotka

vielä ovat säilyneet hengissä koko maailmanlaajuisista vainoista ja muusta tuhosta

huolimatta joka tulee kohtaamaan koko maanpiiriä; olemmeko siis valmiita kohtaamaan

tuon tulevan vaikean ajan? Kaikkivaltias Jumala auttakoon ja armahtakoon meitä!

Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, amen.


Luuk. 21:36

Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."



Aamos 5:

18. Voi teitä, jotka toivotte Herran päivän tulemista. Miksi hyväksi on teille Herran päivä? Se on oleva pimeys, eikä valkeus-

19. ikäänkuin jos joku pakenisi leijonaa ja häntä kohtaisi karhu, tahi joku tulisi kotiin ja nojaisi kätensä seinään ja häntä pistäisi käärme.

20. Eikö Herran päivä ole pimeys, eikä valkeus, eikö se ole synkeys, jossa ei valoa ole?



Lopuksi:

1. Korinttolaiskirje 15:

50. Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.

51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,

52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

54. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".

55. "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"

56. Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

57. Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!

58. Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.




Isän Jumalan siunausta ja varjelusta ja Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa kaikkien päivään.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Juhani » 18. Helmi 2018 11:56

Kiitos Pekka hyvistä Raamatun paikoista!
Tuntuu siltä, että Raamatun ennustukset toteutuvat aivan nenämme edessä. Jeesus seisoo jo oven takana. On tärkeätä seurata ajan merkkejä ja valvoa. Olen sitä mieltä, että jos ihminen valvoo niin Jeesuksen paluu ei tule yllätyksenä, vaikkakin päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan kuin vain Isä yksin.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja roosa » 18. Helmi 2018 12:51

Amen Pekka ja Juhani. Asiat etenevät huimaa vauhtia ja pedon valtakunta rakentuu ihan silmiemme alla joka päivä.

Ihmisten syntimitta on ihan täynnä, valuu jo yli, meno on jo pahempi kuin Sodomassa ja Gomorrassa, ei Jumala tätä menoa kauaa katso. Sitä ennen kuitenkin maailman meno vain pimenee joka saralla. Ne ketkä ovat hereillä sen näkevät ja kokevat hengessään. Nyt jos koskaan pitää uskonasiat ottaa vakavasti ja olla lähellä Herraa rukouksessa ja kuunnellen tai lukien Sanaa Raamatusta.

Tämä oli kyllä aika hurja uutinen tällä viikolla:

Sanhedrin and Temple Movement Issue Silver Half Shekel With Images of Trump and Cyrus
Read more at https://www.breakingisraelnews.com/1027 ... cOmxLOI.99


Sanhedrini ja Temppeli Movement julkaisevat hopeisen puoli Shekelin jossa on Trumpin ja Cyruksen kuva

Kannattaa todellakin herätä nyt, ja pyytää Jumalalta ohjausta ettei eksy näinä lopun aikoina! Suuri lopunajan eksytys on menossa.

https://www.youtube.com/watch?v=kqjkMh0FLHE

Video: -Nascent Sanhedrin Issues Temple Coin w/ Images Of Trump & King Cyrus / Brother James Key

j.k. Lisäsin videon tekijän nimen :)
Viimeksi muokannut roosa päivämäärä 18. Helmi 2018 23:30, muokattu yhteensä 1 kerran
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Juhani » 18. Helmi 2018 21:08

Sanhedrin and Temple Movement Issue Silver Half Shekel With Images of Trump and Cyrus
Read more at https://www.breakingisraelnews.com/1027 ... cOmxLOI.99

Sanhedrini ja Temppeli Movement julkaisevat hopeisen puoli Shekelin jossa on Trumpin ja Cyruksen kuva

Kiitos sinulle Roosa. Uutinen on todella mielenkiintoinen.

Voisiko kolikon tekeminen olla kolmannen temppelin rakentamisen alku? Israel on joka tapauksessa kiitollinen Trumpin Jerusalemin pääkaupungin tunnistamisesta ja hänen osoittamastaan tuesta.
Kyyros Suuri oli Persian kuningas, joka vapautti juutalaiset pakkosiirtolaisuudesta ja antoi heille luvan rakentaa Jerusalemin temppelin uudelleen.

”Näin sanoo Kyyros, Persian kuningas: Herra, taivaan Jumala, on antanut minulle kaikki maan valtakunnat. Hän on nyt käskenyt minun rakentaa itselleen temppelin Juudan Jerusalemiin. Kaikkien teidän, jotka kuulutte hänen kansaansa, tulee lähteä Juudan Jerusalemiin rakentamaan Herran, Israelin Jumalan, temppeliä. Olkoon teidän Jumalanne teidän kanssanne! Herra on Jumala, jonka asuinsija on Jerusalem. Kaikkialla, missä tämän kansan jäseniä yhä elää muukalaisina, tulee paikkakunnan asukkaiden antaa heille mukaan hopeaa ja kultaa ja tavaraa ja karjaa sekä muita lahjoja Jerusalemiin rakennettavaa Herran temppeliä varten.” (Esra 1:2-4).

Minä olen se, joka sanon syvyydelle: "Kuivu; minä kuivutan sinun virtasi!"
joka sanon Koorekselle: "Minun paimeneni!" Hän täyttää kaiken minun tahtoni, hän sanoo Jerusalemille: "Sinut rakennettakoon!" ja temppelille: "Sinut perustettakoon!" (Jes. 44:27-28).
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja roosa » 18. Helmi 2018 22:43

Juhanille:

On kyllä mielenkiintoista, hurjaa jopa.

Tuskin siihen Temppelin tuloon kauaa mene. Tuleekohan sota kuitenkin ensin? Mutta palaset loksahtelee kohdilleen ja ilmestyskirja toteutuu silmiemme edessä. Kannattaa katsastaa tuo Brother James Kayn video aiheesta, jonka linkki oli mun viestissä se alimmainen.

Ajan merkkihän tämä asia meille on, mutta mun käsittääkseni meillä ei pidä kristittyinä olla mitään tekemistä tuon temppelihankkeen kanssa muuten. Jeesus on jo kuollut ristillä meidän syntiemme tähden, ja tuollahan palataan taas uhraamaan eläimiä syntien tähden. Luin myös, että siellä kai palataan siis Tooran Lakiin(?) sitten kun uhraukset alkavat, että ei me sellaiseen voida todellakaan palata, vaan meillä on uusi liitto voimassa. Nämä juutalaisethan odottavat poliittista johtajaa, jonka luulevat olevan messiaan. Ja kuvittelevat, että mitä nopeammin saavat Temppelin valmiiksi ja alkavat uhraamaan, sen nopeammin tämä 'astuu' messiaan tehtävään. He siis jopa ajattelevat, että tällä on joku maallinen virka tällä hetkellä ja että tämä henkilö täällä elelee jossain maailmassa. Antikristushan tuonne Temppeliin joskus menee, ja juutalaiset joilla eivät ole silmät vielä auenneet, ottavat tämän messiaanaan vastaan, samoin kuin muutkin maailman ihmiset jotka eivät tunne Sanaa tai ovat eksyksissä.

Jeesus Kristus on oikea Messias, eikä palaa ihmiskätösin rakennettuun Temppeliin kun tulee takaisin!

Minä en ole mikään opettaja, että toivottavasti joku osaa paremmin selittää tätä Temppeli asiaa, mutta näin ymmärrän.

Trumpista, että hän voi olla jopa antikristus, tai ainakin raivaa tälle tietä. Älkää eksykö. Cyrusta kuulemma pidettiin messiaana aikoinaan, eikä ole kaukana etteikö Trumpista ajatella samoin Israelissa. Jännittäviä aikoja eletään!
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Helmi 2018 15:34

roosa kirjoitti:Jännittäviä aikoja eletään!


Näin on asia Roosa kuten kirjoitat.


Tuo käteisen rahan poistuminen näyttää olevan vääjäämätöntä, niin usein siitä jo puhutaan uutisissakin ja naapurimaamme Ruotsi on taas uutisotsikoissa liittyen tuohon käteiseen rahaan ja että käteisen rahan käyttäminen on jäämässä pikku hiljaa historiaan. Ja kyllähän täällä Suomessakin on tuo sama kehitys ollut havaittavissa jo suht koht pitkään että käteisestä rahasta halutaan päästä eroon.

"Huoli Ruotsissa: Väheneekö käteisen rahan käyttö jo liian nopeasti?"

https://yle.fi/uutiset/3-10082653

"Käytössä olevan käteisrahan määrä väheni Ruotsissa entistä nopeammin viime vuonna.

Ruotsissa on herännyt huolta siitä, eteneekö käteisen rahan käytön väheneminen jo liian nopealla vauhdilla. Aiheesta kertoo muun muassa talousmedia Bloomberg.

Ruotsissa korttimaksaminen ja digitaaliset maksut älypuhelimella ovat kasvattaneet jatkuvasti suosiotaan, ja osa kaupoista ja muista liikkeistä ei ota käteistä vastaan lainkaan.

– Jos käteisen väheneminen etenee liian nopeasti, voi olla vaikea säilyttää sen käyttöön tarvittava infrastruktuuri, kommentoi Mats Dillen Bloombergin mukaan. Hän johtaa työryhmää, joka selvittää käteisasiaa osana laajempaa keskuspankkia koskevaa lakiuudistusta.

Dillen ei kommentoinut, aikooko työryhmä ehdottaa jotakin muutoksia. Hän kuvaili käteisen liian nopean vähenemisen saattavan johtaa negatiiviseen kierteeseen. Työryhmän odotetaan jättävän väliraportin kesällä.

Ongelmia voi aiheutua siitä, ettei varsinkaan kaikilla iäkkäämmillä ihmisillä ole käytössään käteisen korvaavaa pankki- tai luottokorttia tai älypuhelinta.

Käteisen määrä väheni entistä nopeammin

Bloombergin mukaan Ruotsia pidetään yleisesti maana, jossa käytetään käteistä vähiten koko maailmassa. Useat Ruotsissa toimivista pankeista ovat lopettaneet käteisen käsittelyn, monet kaupat, museot ja ravintolat hyväksyvät vain kortti- tai mobiilimaksamisen.

Käytössä olevan käteisrahan määrän lasku oli viime vuonna entistäkin nopeampaa. Bloomberg viittaa tammikuussa julkaistuun kyselyyn, jonka vastaajista 36 prosenttia ei käyttänyt käteistä enää lainkaan, tai käytti sitä vain kerran-pari vuodessa.

Ruotsin keskuspankin Riksbankin pääjohtaja Stefan Ingvesin mukaan Ruotsin pitäisi harkita, voiko pankit pakottaa tarjoamaan asiakkailleen myös käteistä.

Pankin maanantaina julkaiseman vuosikatsauksen mukaan keskuspankin roolia on tulevaisuudessa pohdittava, kun käteisen määrä koko ajan vähenee."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Helmi 2018 10:39

roosa kirjoitti:Mutta miettikää mihin maailma on menossa.


Kiitos Roosa kirjoituksestasi.


Kohti todella vaikeita aikoja on ihmiskunta menossa. Voi ihmiskuntaa mitä tuleman pitää!


Jesaja 24:

17. Kauhu ja kuoppa ja paula on edessäsi, sinä maan asukas.

18. Joka pakenee kauhun ääntä, se putoaa kuoppaan, ja joka kuopasta nousee, se puuttuu paulaan. Sillä korkeuden akkunat aukenevat ja maan perustukset järkkyvät.

19. Maa murskaksi musertuu, maa halkee ja hajoaa, maa horjuu ja huojuu.

20. Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse.

21. Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukolle korkeudessa ja maan kuninkaille maan päällä.



Sefanja 1:

14. Lähellä on Herran suuri päivä, se on lähellä ja tulee sangen kiiruusti. Kuule, Herran päivä! Silloin sankarit haikeasti huutavat.

15. Vihan päivä on se päivä, tuskan ja ahdistuksen päivä, häviön ja hävityksen päivä, pimeyden ja synkeyden päivä, pilven ja sankan sumun päivä,

16. pasunan ja sotahuudon päivä varustettuja kaupunkeja ja korkeita muurinkulmia vastaan.

17. Minä saatan ihmiset ahdistukseen, niin että he kulkevat kuin sokeat, sillä he ovat tehneet syntiä Herraa vastaan. Ja heidän verensä vuodatetaan niinkuin tomu, ja heidän elinnesteensä niinkuin saasta.

18. Eivätkä voi pelastaa heitä heidän hopeansa ja kultansa Herran vihan päivänä: hänen kiivautensa tulessa kuluu koko maa. Sillä lopun, äkkilopun, hän tekee kaikista maan asukkaista.



Joel 1:

15. Voi sitä päivää! Sillä lähellä on Herran päivä, ja se tulee niinkuin hävitys Kaikkivaltiaalta.

16. Eikö ole otettu meiltä ruoka silmäimme edestä sekä meidän Jumalamme huoneesta ilo ja riemu?

17. Surkastuneet ovat siemenjyvät multiensa alla, varastohuoneet autiot, aitat puretut, kun viljasta on kato.

18. Kuinka huokaa karja, kuinka hädissään ovat raavaslaumat, sillä ei ole niillä laidunta! Myös lammaslaumat joutuvat perikatoon.

19. Sinua, Herra, minä huudan, sillä tuli on kuluttanut erämaan laitumet ja liekki polttanut kaikki kedon puut.

20. Metsän eläimetkin sinua ikävöivät, sillä vesipurot ovat kuivuneet ja tuli on kuluttanut erämaan laitumet.




Eli maailman meno menee koko ajan kohti synkeämpiä aikoja synnytystuskien lailla, mutta

tämä seuraava psalmi on todella lohduttavaa ja voimallista Jumalan sanaa siitä, että

Kaikkivaltias Jumala suuressa armossaan pitää meistä Herraan Jeesukseen uskovista hyvää

huolta tahtonsa mukaan vaikeina aikoinakin; kun turvaamme Häneen vaikka ympärillämme

maailman meno muuttuisi kuinka sysimustaksi tahansa sillä ”Herra on lähellä kaikkia,

jotka häntä avuksensa huutavat
”.


PSALMIT 91:

1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".

3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.

4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,

6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.

7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.

8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -

9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.

11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.

12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -

14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.

15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."




Isän Jumalan siunausta ja varjelusta ja Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa kaikkien päivään.


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Maalis 2018 09:29

JESAJA 26:

1. Sinä päivänä lauletaan Juudan maassa tämä laulu: "Meillä on vahva
kaupunki, pelastuksen hän asettaa muuriksi ja varustukseksi.

2. Avatkaa portit vanhurskaan kansan käydä sisälle, joka uskollisena pysyy.

3. Vakaamieliselle sinä talletat rauhan, rauhan, sillä hän turvaa sinuun.

4. Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

5. Sillä hän on kukistanut korkealla asuvaiset, ylhäisen kaupungin, hän painoi sen alas, painoi maan tasalle, syöksi sen tomuun asti.

6. Sitä tallaa jalka, kurjan jalat, vaivaisten askeleet.

7. Vanhurskaan polku on suora, sinä teet vanhurskaan tien tasaiseksi.

8. Niin, sinun tuomioittesi tiellä me odotamme sinua, Herra; sinun nimeäsi ja sinun muistoasi sielu ikävöitsee.

9. Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

10. Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

11. Herra, sinun kätesi on kohotettu, mutta he eivät sitä näe. He saakoot häpeäksensä nähdä sinun kiivautesi kansan puolesta; kuluttakoon heidät tuli, joka sinun vihollisesi kuluttaa.

12. Herra, sinä saatat meille rauhan, sillä myös kaikki meidän tekomme olet sinä tehnyt.

13. Herra, meidän Jumalamme, meitä ovat vallinneet muut herrat, et sinä; sinua yksin me ylistämme, sinun nimeäsi.

14. Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa.

15. Sinä olet lisännyt kansan, Herra, olet lisännyt kansan, olet kunniasi näyttänyt, olet laajentanut kaikki maan rajat.

16. Herra, ahdistuksessa he etsivät sinua, vuodattivat hiljaisia rukouksia, kun sinä heitä kuritit.

17. Niinkuin raskas vaimo, joka on synnyttämäisillään, vääntelehtii ja huutaa kivuissansa, niin me olimme sinun edessäsi, Herra.

18. Me olimme raskaina, vääntelehdimme, mutta oli niinkuin olisimme synnyttäneet tuulta: emme saaneet aikaan pelastusta maalle, maanpiirin asukkaat eivät ilmoille päässeet.

19. Mutta sinun kuolleesi virkoavat eloon, minun ruumiini nousevat ylös. Herätkää ja riemuitkaa, te jotka tomussa lepäätte, sillä sinun kasteesi on valkeuksien kaste, ja maa tuo vainajat ilmoille.

20. Mene, kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt.

21. Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."


Image


JESAJA 25:

8. Hän hävittää kuoleman ainiaaksi, ja Herra, Herra pyyhkii kyyneleet kaikkien kasvoilta ja ottaa pois kansansa häväistyksen kaikesta maasta. Sillä Herra on puhunut.

9. Ja sinä päivänä sanotaan: "Katso, tämä on meidän Jumalamme, jota me odotimme meitä pelastamaan; tämä on Herra, jota me odotimme: iloitkaamme ja riemuitkaamme pelastuksesta, jonka hän toi".
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Huhti 2018 08:21

Siirrän tämän seuraavan kirjoituksen tänne koska meni ohi ketjun aiheesta eli sopii paremmin tähän ketjuun käsiteltäväksi.

Eli Vaisuliini kirjoitti Raamattupalstalla ketjussa "Kaksi säkkeihin pukeutunutta todistajaa" sivulla 6, 01. Huhti 2018 08:41 seuraavasti, lainaus:

vaisuliini kirjoitti:Niiden säkkeihin pukeutuneiden todistajien jälkeen nousee peto, jonka kuolinaika itsestään parantuu ja umpeutuu. Se saa kansaa kumartamaan myös. Ilm. 13 luvussa puhutaan merestä nousevasta pedosta. Onko se ilm. 13 luvussa vertauskuvallinen opetus, joka ei suorastaan kirjaimellisesti tarkoita esimerkiksi seitsenpäistä leopardin näköistä, jolla on karhun jalat kuin karhulla ja sen kita on kuin leijonan kita? Sillä on lohikäärmen voima ja valtaistuin ja suuri valta. Yksi sen päistä näyttää olevan kuolettavasti haavoittunut, mutta sen kuolinhaava parantuu.

Koko maa seuraa ihmetellen petoa ja kaikki palvovat kumartaen siitä lohikäärmettä, koska se on antanut sellaisen vallan pedolle. He palvovat myös petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?" Pedolle annetaan suu puhua suuria sanoja ja herjauksia ja se saa vallan tehdä sitä neljäkymmentäkaksi kuukautta ja se avaa suunsa jumalanpilkkaan, pilkatakseen Jumalan nimeä ja Hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa. Sen sallitaan käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät ja sen valtaan annetaan kaikki sukukunnat, kansakunnat, kielet ja kansanheimot.

Sitä kumartavat kaikki maan päällä asuvat - kaikki ne, joiden nimi ei ole kirjoitettuna maan perustamisesta alkaen teurastetun Karitsan elämänkrirjaan. Jos jollakulla on korva, se kuulkoon! Jos jonkun osana on vankeus, hänet vankeuteen viedään. Jos jonkun osana on tulla miekalla tapetuksi, hänet miekalla tapetaan. Tässä on pyhien kestävyys ja usko [Ilm. 13:1-10]. :wtf: :shock: :roll:

Se peto, jolle annetaan suu puhua suuria sanoja ja herjauksia, kuulostaa Amerikan presidentiltä Trumpilta. :roll: Lohikäärme, jolla on valta antaa pedolle vallan. Ymmärränkö oikein, että heitä on siis kaksi petoa? :roll: :think2:
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja roosa » 15. Huhti 2018 10:45

Nooan Laki voimaan koko maailmaan kun Jerusalemin kolmas temppeli valmistuu ja väärä messias ilmaantuu johtamaan maailmaa??

https://www.breakingisraelnews.com/1056 ... BITbkuk.97
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron