Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 01. Syys 2013 21:07

""" lainaus--> merja13 => savisisko: Marko Selkomaa,ei se oo sen oikee nimi,mä katoin väestörekisteristä,se oli ennen Matti Janhunen.." Onko tuo väite vaktoo vaiko viktiota? Mitäs muuten te sanotte täällä Selkomaan kokouksista? Onko sielläkin se Kundaliini-energia valloillaan vaiko ei? :shock: :o
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Syys 2013 21:21

Kauhean suosittu tuntuu olevan Helluntai-piireissä...kävin kerran kuuntelemassa ja en tykänny siitä "amerikan-show-meiningistä" ..muutenkin vaikutti siltä että ulkoa opetellut repliikit.
systeri
 

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Syys 2013 12:57

systeri kirjoitti:Kauhean suosittu tuntuu olevan Helluntai-piireissä...kävin kerran kuuntelemassa ja en tykänny siitä "amerikan-show-meiningistä" ..muutenkin vaikutti siltä että ulkoa opetellut repliikit.


http://nokialainen.blogspot.fi/2013/01/ ... ntley.html:

Lainaus:

" Marko Selkomaa, Suomen Todd Bentley – selvää eksytyskamaa!
PÄIVITETTY 10.1.2013

Shalom!

Siitä ei ole epäilystä, että Missiomaailma ja Helluntaikirkko ovat ”panneet hynttyyt yhteen” ja Marko Selkomaa, Suomen Todd Bentley, on Mössömaailman uusi keihäänkärki. Sisaret Ilosanomafoorumissa ovat tutkineet Markon julistusta. Tässä linkki: http://ilosanoma.munfoorumi.com/viewtopic.php?t=7821

Maailmasta erottautuminen on nykyisin harvinainen laji Suomen Siionissa. Sitä tulisi soveltaa varsinkin, kun kyse on ”Mössömaailmasta”.

Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani." (2. Kor. 6:17)

Liitteenä vielä muutama mielipide suomi24 -keskustelufoorumilta.

Bileamin Aasi (Samuel Korhonen)"
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Syys 2013 13:37

No just niinku sisaret ilosanomafoorumissakin kertoi niin alku oli suht oikeanoloista mutta se tyyli jolla sanomaa julistetaan?? ..ja loppua kohden kokous muuttui semmoseksi että lähdin kesken pois.
systeri
 

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Syys 2013 13:38

*
Aijaa Marko Selkomaa on siis niitä menestysteologian uskovia? Hyvä etten klikannut eilen sitä kohtaa 'tykkäys' facebookissa. Mie olin kyllä hetken epäröidä mutta jätin klikkaamatta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Syys 2013 12:27

Minä taas olen kuullut Marko Selkomaasta tosi positiivista juttua ;gladly:
Pitää kai tämäkin sitten sanoa, vaikka itse en tiedä yhtään mitään...
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja Lilli » 22. Syys 2013 17:57

En ole hänen puolellaan enkä vastaan, koska en ole asiaan tarpeeksi hyvin perehtynyt.
Kertokaa linkkejä/videoita, joissa tämä "eksytys" jyllää.
En perusta mielipidettäni toisten mielipiteisiin, vaan ns. faktaan, enkä myöskään tuohon keskustelupalstaan

http://nokialainen.blogspot.fi/2013/01/ ... ntley.html

Jos pekka perustelee häntä vääräksi Samuel Korhosen perusteella, miksei sano Owuoria oikeaksi, koska Bileamin aasikin häntä puolustaa?
Sekään, että tyyli ei miellytä, jos on erilaista mihin on tottunut, ei ole peruste tyrmätä henkilö.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja Minä vain » 22. Syys 2013 18:30



tuollainen video löytyi youtubesta, tuorein niistä.

Siitä sitten itse arvioimaan, jos arvioida tarvitsee :thumb:
Minä vain
 

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Syys 2013 20:24

Lilli kirjoitti:En ole hänen puolellaan enkä vastaan, koska en ole asiaan tarpeeksi hyvin perehtynyt.
Kertokaa linkkejä/videoita, joissa tämä "eksytys" jyllää.
En perusta mielipidettäni toisten mielipiteisiin, vaan ns. faktaan, enkä myöskään tuohon keskustelupalstaan

http://nokialainen.blogspot.fi/2013/01/ ... ntley.html

Jos pekka perustelee häntä vääräksi Samuel Korhosen perusteella, miksei sano Owuoria oikeaksi, koska Bileamin aasikin häntä puolustaa?
Sekään, että tyyli ei miellytä, jos on erilaista mihin on tottunut, ei ole peruste tyrmätä henkilö.


En ole perustellut tietääkseni M. Selkomaasta mitään, koska en tunne miehen opetuksia, enkä tiedä miehestä mitään muutakaan, ainoastaan tuon linkin toin hänestä ja lainaukset... kommentoitavaksi.

D. Owuor on asia erikseen, hänestä on jo ehtinyt kaikenlaista tietoa kertymään ja niiden tietojen perusteella mitä hänestä on esille tullut niin (hänestä on oma ketju) tähän sopisi laittaa, ikävä kyllä, jälleen seuraava Raamatun kohta jossa Jeesus kertoo meille, ja varoittaa ja kehoittaa:

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24:

1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.


Ja nämä vielä:

2. Kor. 13:5

Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.

1. Tess. 5:21

mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;

1. Joh. 4:1

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Chatissa esitetty väite Marko Selkomaasta..

ViestiKirjoittaja Lilli » 25. Syys 2013 13:01

Minä vain kirjoitti:
tuollainen video löytyi youtubesta, tuorein niistä.
[youtube]
Siitä sitten itse arvioimaan, jos arvioida tarvitsee :thumb:


Kiitos videoista "Minä vain", ainakaan noiden perusteella en väittäisi Selkomaata vääräksi profeetaksi. Päinvastoin.
Onko jollain todistetta hänen vääryydestään?
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron