Miksi helvetistä ei puhuta?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Miksi helvetistä ei puhuta?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 16. Syys 2013 00:12

vaisuliini kirjoitti:*
Voisimmeko rukoilla mieheni puolesta että hän omistaisi koko elämänsä Jeesukselle?

Muistui mieleen se viime kesällä 2012.... Minä menin vanhemman uskonsisaren kanssa uskovien leiripaikkaan.
Myöhemmin mieheni tuli mukaan moottoripyörällä. Minä hämmästyin :shock:
Luulin että hän ei varmaan tule mutta hän halusi tulla mukaan. Sisimmässäni minä ilahduin hänen tulosta.

Siten viime heinäkuussa mies lähti mukaan porukan kanssa pitämään hauskaa. Minä aloin huolestua ja ajatella
juoko hän taas. Rukoilin tämän asian puolesta ja siten mies osasi pitää hauskaa selvinpäin. :shock:
Se oli ihan eka kerta nähdä häntä selvinpäin. Koko porukka oli kännissä kuulemma paitsi mieheni.
Sisimmässäni minä kiitin Jumalaa siitä.

Mutta minä tarvitsisin koko rukousapua että hän omistaisi koko elämänsä Jeesukselle... Kiitos siitä esirukouksesta!


Rukoilen miehesi puolesta!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Miksi helvetistä ei puhuta?

ViestiKirjoittaja Lilli » 16. Syys 2013 21:27

Herman kirjoitti:
Pelastusarmeijan perustajan William Boothin (1829-1912) Jumalalta
elämänsä loppuhetkissä saama profetia siitä, millainen on
maailma, ja ns. kristikunnan hengellinen tila "päivää ennen
Jeesuksen tulemusta".


Boothilta kysyttiin suurimmat vaarat seuraaviksi 100 vuodeksi, ei päivää ennen Jeesuksen tuloa.
Siihen hän vastasi kyseiset 6 kohtaa, jotka ovat toteutuneet.

As the 20th century began, Booth was asked by someone what he saw as the greatest dangers for the next hundred years.

http://ministrytodaymag.com/index.php/m ... the-church

Vuosi hänen kuolemansa jälkeen 1917 perustettiin Neuvostoliitto, valtio ilman Jumalaa tai edes uskontoa.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Miksi helvetistä ei puhuta?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Syys 2013 09:25

*
Kiitos esirukouksesta, Mikko.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 30 vierailijaa

cron