Mikäs tää David Herzog on miehiään?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 22. Joulu 2013 01:57

Harmi kun TV7 mainostaa kaikkia näitä Herzogeja ja siten moni eksyy vaikka mihin kun ihmiset eivät ymmärrä ettei TV7 ota vastuuta sisällöstä eikä julkaise vain Raamatulla koeteltuja ohjelmia vaan julkaisevat mitä lystää ja sivulla voi mainostaa bannereissa mitä tahtoo kunhan antaa rahaa TV7:kalle.

Tässäkin kuoleelta vainaja hengeltä (demoni) voitelunsa vastaan ottanut saarnaaja ja isot mainos bannerit viikkotolkulla TV7:kan sivuilla.

Myös radio dein Pirkko Jalovaara-mainokset surettavat.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja PetriFB » 23. Joulu 2013 17:13

Olen päivittänyt tekstiäni linkin takana olevan otsikon alle lisäämällä siihen monta tärkeää asiaa.

http://www.kotipetripaavola.com/davidhe ... elu.html#3
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Julkinen vastaukseni Herzogin kannattajille

ViestiKirjoittaja PetriFB » 08. Tammi 2014 11:37

David Herzogin Suomen vierailut ja kokoukset ovat herättäneet valtaisan keskustelun uskovien piireissä, jonka seurauksena osa uskovista pitää häntä Jumalan miehenä ja jotkut eksyttäjänä. Herzogin kannattajat ovat tuoneet esille julkisesti erilaisissa yhteyksissä, kuinka Herzogia vastustavat uskovat ovat ymmärtäneet väärin hänen sanomansa. He ovat sanoneet, että Herzogia vastustavat ihmiset ovat herätyksen tiellä, eivätkä he ymmärrä Jumalan tekoja, koska he ovat uskonnollisuuden hengen vallassa.

Tarkoitukseni ei ole väitellä, mustamaalata, panetella tai lyödä ketään, vaan toimia niin kuin Raamattu opettaa. Siksi koettelen Raamatun sanan avulla vastaväitteet, joiden kautta Herzogin toimintaa ja vääriä oppeja pyritään puolustelemaan. Raamattu kehottaa kumoamaan vastaansanojien väitteet, jotka ovat vastoin Raamatun sanan opetusta. Väärien oppien kumoaminen ei ole henkilökohtainen hyökkäys ketään vastaan, vaan Raamatun sanan mukainen toimenpide.

Koska olen itse kirjoittanut julkisesti Herzogista ja hänen vääristä opetuksistaan, niin koen sydämessäni, että minun on vastattava kirjoitukseni kautta julkisesti kaikille Herzogin puolustajille. Tarkoituksena ei ole riidan haastaminen, vaan Raamatun sanan kautta tutkia sitä mitä Herzog opettaa ja miksi pidän häntä eksyttäjänä. En ole kirjoittanut tätä kirjoitusta siksi, että pyrkisin luomaan kahden eri leirin välille jännitteitä, vaan siksi että itse kukin tutkisi rukouksen kera Raamattua ja löytäisi sieltä totuuden. Herzogin puolustajien joukossa on vilpittömiä uskovia, jotka ovat eksyneet tukemaan Herzogia ja hänen harhaoppejaan. Tämä kirjoitus ei ole lyömäase heitä vastaan, vaan Raamatun sanan valossa tehty kirjoitus, jonka tarkoituksena on totuuden löytyminen. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan kautta rukouksessa viipyen.

Kirjoitus on kotisivullani: http://www.kotipetripaavola.com/vastaus ... jille.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

SaulusMedia video: David Herzogin voitelun alkuperä

ViestiKirjoittaja PetriFB » 14. Tammi 2014 19:19

Saulus-Lähetyksen video David Herzogin toiminnan ja opetuksen arvionti löytyy youtubesta linkistä:




Videon kesto n. 16 min

Jumalan siunausta t:pp
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 11. Huhti 2014 10:20

David Herzog esiintyy kesällä Olympiastadionilla – kerrotaan täyttäneen suun kultahampailla

Image

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/davi ... adionilla/

Oi voi ! Olen todella suruissani tämän uutisen johdosta, taas tulee pahaa ja kavalaa eksytystä heinäkuussa ja oikein stadion -mittakaavassa.

Kuolleelta ruumiilta haettua voitelua tullaan jakamaan Suomen kristi kansalle ja monen kristillisen järjestön tukemana :(. Tanssien ja riemuiten ja vitseille nauraen ihmiset tanssivat tähän eksytyksen myrkkypilveen sisälle heinäkuussa. Rukoillaan, että Jumala armahtaisi monia ja moni ei menisikään, taas on kokemus kristillisyys voimissaan.

Kun ihmiset eivät jaksa odottaa Jumalan aikataulua, niin pitää nostaa omia lihallisia "herätyksiä" ja "herättäjiä", ja oikein ulkomailta asti rahdata niitä tänne suurella media näkyvyydellä...
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Huhti 2014 19:35

"David Herzog ja ihmeelliset ääniaallot"

https://www.youtube.com/watch?v=CdIgu9CWrMQ


"Herzog tulee!"

https://www.youtube.com/watch?v=o2EFWXVFzC4



P. Matteuksen Evankeliumi 24:

1. Ja Jesus meni ulos ja läksi pois templistä, ja hänen opetuslapsensa tulivat osoittamaan hänelle templin rakennuksia.

2. Niin sanoi Jesus heille: ettekö te kaikkia näitä näe? Totisesti sanon minä teille: ei pidä tässä jätettämän kiveä kiven päälle, joka ei maahan jaoteta.

3. Mutta kuin hän istui Öljymäellä, menivät opetuslapset hänen tykönsä erinänsä ja sanoivat: sano meille: koska tämä tapahtuu, ja mikä sinun tulemises ja maailman lopun merkki ollee?

4. Ja Jesus vastasi ja sanoi heille: katsokaat, ettei kenkään teitä viettele.

5. Sillä monta tulevat minun nimeeni, sanoen: minä olen Kristus! ja viettelevät monta.

6. Niin te saatte kuulla sotia ja sanomia sodista. Katsokaat, ettette peljästy; sillä kaikki nämät pitää tapahtuman, mutta ei vielä ole loppu.

7. Sillä kansan pitää kansaa vastaan nouseman ja valtakunnan valtakuntaa vastaan, ja tulee ruttotauti ja nälkä ja maanjäristys moneen paikkaan.

8. Mutta kaikki nämät ovat murhetten alku.

9. Silloin he ylönantavat teitä vaivaan ja tappavat teidät, ja te tulette vihattavaksi kaikilta pakanoilta minun nimeni tähden.

10. Ja silloin monta pahenevat, ja keskenänsä pettävät toinen toisensa, ja vihaavat toinen toistansa keskenänsä.

11. Ja monta väärää prophetaa nousevat ja viettelevät monta.

12. Ja että vääryys saa vallan, niin rakkaus monessa kylmenee.

13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se tulee autuaaksi.

14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.

15. Kuin te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta sanottu on Daniel prophetan kautta, seisovan pyhässä siassa; (joka tämän lukee, hän ymmärtäköön!)

16. Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille.

17. Ja joka katon päällä on, älköön astuko alas ottamaan jotakin huoneestansa.

18. Ja joka pellolla on, älköön palatko vaatteitansa ottamaan.

19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!

20. Mutta rukoilkaat, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sabbatina;

21. Sillä silloin pitää suuren vaivan oleman, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta niin tähän asti, ei myös tule.

22. Ja ellei ne päivät olisi lyhennetyt, niin ei yksikään liha tulisi autuaaksi; mutta valittuin tähden pitää ne päivät lyhennettämän.

23. Silloin jos joku teille sanois: katso, tässä on Kristus taikka siellä! älkäät uskoko.

24. Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.

25. Katso, minä olen teille sen ennen sanonut.

26. Jos he siis teille sanovat: katso, hän on korvessa! niin älkäät menkö ulos; katso, hän on kammiossa! älkäät uskoko.

27. Sillä niinkuin pitkäisen tuli leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on myös Ihmisen Pojan tulemus.

28. Sillä kussa raato on, siihen kotkat kokoontuvat.

29. Mutta kohta sen ajan vaivan jälkeen aurinko pimenee, ja kuu ei anna valoansa, ja tähden putoavat taivaasta, ja taivaan voimat pitää liikutettaman.

30. Ja silloin näkyy Ihmisen Pojan merkki taivaassa, ja silloin kaikki sukukunnat maassa parkuvat ja saavat nähdä Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvissä suurella voimalla ja kunnialla.

31. Ja hän lähettää enkelinsä suurella basunan äänellä, ja he kokoovat hänen valittunsa neljästä tuulesta, yhdestä taivasten äärestä niin toiseen.

32. Mutta oppikaat fikunapuusta vertaus: kuin sen oksa on tuores ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte suven läsnä olevan:

33. Niin myös te, kuin te näette nämät kaikki, tietäkäät, että se on läsnä, oven edessä.

34. Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat.

35. Taivas ja maa pitää hukkuman, mutta minun sanani ei pidä suinkaan hukkaantuman.

36. Vaan siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kenkään, ei taivaan enkelitkään, vaan minun Isäni yksinänsä.

37. Mutta niinkuin Noan ajat olivat, niin pitää myös Ihmisen Pojan tulemus oleman.

38. Sillä niinkuin he niinä päivinä vedenpaisumisen edellä olivat, söivät ja joivat, naivat ja huolivat, hamaan siihen päivään asti, jona Noa arkkiin sisälle meni,

39. Ja ei tietäneet ennen kuin vedenpaisumus tuli, ja otti pois kaikki: niin pitää myös Ihmisen Pojan tulemus oleman.

40. Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään.

41. Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään.

42. Valvokaat siis; sillä ette tiedä, millä hetkellä teidän Herranne on tuleva.

43. Mutta se tietäkäät: jos perheenisäntä tietäis, millä hetkellä varas on tuleva, kaiketi hän valvois, eikä sallisi kaivaa huonettansa.

44. Sentähden olkaat te myös valmiit; sillä millä hetkellä ette luulekaan, tulee Ihmisen Poika.

45. Kuka siis on uskollinen ja toimellinen palvelia, jonka Herra pani perheensä päälle, antamaan heille ruokaa ajallansa?

46. Autuas on se palvelia, jonka Herra löytää niin tehneeksi, kuin hän tulee.

47. Totisesti sanon minä teille: hän panee hänen kaiken hyvyytensä päälle.

48. Mutta jos paha palvelia sanoo sydämessänsä: minun Herrani viipyy tulemasta;

49. Ja rupee pieksämään leipäveljiänsä, niin myös syömään ja juomaan juomarien kanssa:

50. Niin sen palvelian Herra tulee sinä päivänä, jona ei hän luulekaan, ja sillä hetkellä, jolla ei hän tiedä.

51. Ja hän eroittaa hänen, ja antaa hänelle osan ulkokullattuin kanssa: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys. Biblia.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 24. Huhti 2014 22:13

Kiitos videoista Pekka, mäistä selkeästi ja kiistattomasti näkyy David Herzogin väärä opetus ja New Age käsitteet, joita ujutetaan Raamatun opetusten lomasta.

Suosittelen kaikkien katsovan nuo Pekan linkkaamat videot ja koettelevan opetusta Raamatun sanalla.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Radio Dei debatti David Herzogista

ViestiKirjoittaja PetriFB » 24. Touko 2014 12:53

Radio Dein Viikon debatissa 21.5.2014 olivat vastakkain keskustelemassa
evankelista Mika Jantunen ja Ristin Voitto- lehden päätoimittaja Leevi
Launonen. Debatin aiheena oli millainen teologia David Herzogin ihmeitä
korostavan kristillisyyden taustalta löytyy. Viikon debatin toimittajan
oli Janne Metso.

Radio Dein viikon debatti 21.5.2014 nostatti mieleeni paljon ajatuksia
sekä näkökulmia siitä mitä David Herzog opettaa ja mikä on hänen
"voitelunsa" tausta. En ole samaa mieltä Mika Jantusen kanssa David
Herzogista. Tähän alkuun haluan tuoda esille ettei tarkoitukseni ole
hyökätä henkilökohtaisesti Herzogia tai Jantusta vastaan, vaan pyrkiä
Raamatun opetuksen mukaan tutkimaan ja koettelemaan kaiken Pyhässä
Hengessä Raamatun sanan avulla rukouksen kera. Sen tähden haastan myös
sinut tutkimaan ja koettelemaan kirjoitukseni Pyhän Hengen vaikuttamana
Raamatun sanan avulla rukouksen kera
.
Kirjoitukseni tarkoitus ei ole ruotia harhaoppeja, vaan tuoda esille
epäraamatullisia opetuksia sekä toimintatapoja, mutta tuoda myös esille
miten Raamattu opettaa niistä asioista, joita väärin opetetaan. Älä
luule minun olevan kiistojen kipeä tai ihminen, joka luulee olevansa muita
parempi jne. Kyse on tärkeästä asiasta, josta tuon esille asiat niin
kuin ne ymmärrän. Olen pieni ja heikko erehtyväinen ihminen, siksikin
sinun on syytä tutkia ja koetella kirjoitukseni.

Kirjoitukseni on
sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/jantune ... gista.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Tärkeä ilmoitus asia koskien Herzogia ja muutakin!

ViestiKirjoittaja PetriFB » 03. Kesä 2014 16:44

Huomenna, eli 4.6 klo 17.00 Helsingissä on keskusteluhetki liittyen
Herzogiin ja hänen opetukseensa. Sain vihdoin tilaisuuden keskustella Mika
Jantusen kanssa tästä asiasta. Mika tulee paikalle pastoritiiminsä
kanssa (5 henkeä) ja minä menen paikalle kahden veljen kanssa, joten
meitä on kolme veljestä mukana keskustelussa.

Keskustelun aihe on Herzog ja hänen opetuksensa ja toimintansa. Mika
Jantusen tiimi on Herzogin puolesta, koska he kokevat hänet Jumalan
armoittamaksi ja voitelemaksi mieheksi. Minä ja tiimimme olemme asiasta eri
mieltä heidän kanssaan.

Jos joku kokee asian sydämelleen, niin meitä saa muistaa rukouksin, että
Jumalan tahto tapahtuisi keskustelussa ja saisimme sanottua ne asiat, jotka
meidän tulee sanoa. Tapahtukoon huomenna siten että Herra puhuisi meille
ja heille, tämä on rukoukseni.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Tärkeä ilmoitus asia koskien Herzogia ja muutakin!

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Kesä 2014 19:15

Uskotaan ja Toivotaan ,että asioihin tulee vastauksia ja asiat selviää perin pohjin.
Kaikkea Hyvää tilaisuuteen ja olkoon Totuuden Henki läsnä tuomassa Totuuden esiin .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa

cron