Mikäs tää David Herzog on miehiään?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Mikäs tää David Hezog on miehiään?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 15. Elo 2013 13:09

Niitä vääriä kristuksia on jo lie yli sata ,mitä on ilmestynyt .Siis tavallisia pulliaisia joilla isohihna on alkanut luistamaan.Ihme homma ,että ovat saaneet mukaansa vielä porukkaa jotkut yllättävän paljon.Tämä armon ympärillä on suomessa jo paljon vääriä profeettoja uskon piireissä.joiden mielestä syntejä ei tarvitse pyytää anteeksi .Siinäpä on nuorelle alkavalle uskovalle sellainen väärä opetus ,että löytääkö enää totuutta.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja PetriFB » 29. Marras 2013 19:34

Suomessakin vieraillut David Herzog eksyttää uskovia opetuksiensa ja
okkulttisten riivaajahenkien voimien kautta. Kun tutkimme Davidin opetusta
ja toimintaa, niin näemme ettei se ole Raamatullista uskoa, vaan New-Age
uskoa sekä okkultiikkaa ja pimeyden oppeja ja valhevoiman vaikutuksia.
Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan todistuksen kautta
rukouksessa viipyen.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/davidherzog.html

-Viestejä tästä eteenpäin on yhdistelty tänne toisista ketjuista -Juha
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja PetriFB » 30. Marras 2013 12:34

David Herzogin opetus ja toiminta perustuu hyvin vahvasti taivaan portti (teleportaali) opetukseen. David uskoo, että on olemassa maantieteellisiä paikkoja, jotka ovat muinaisia taivaan portteja, joiden kautta pääsee yhteyteen Jumalan kanssa; The Ancient Portals of Heaven (Muinaiset taivaan portit).

New-Agessa ja okkultiikassa on taivaan portti ja tähtiportti opetus, jonka kautta enkelit ja jumalalliset olennot voivat olla yhteydessä maan päälle. Itse asiassa taivaan portti opetuksen takana on riivaaja- ja demonihenget, jotka ovat pukeutuneet valkeuden enkeleiksi ja he ottavat yhteyden ihmisiin tiettyjen paikkojen kautta, joita sanotaan taivaan portiksi tai tähtiportiksi.

Muinaisissa uskonnoissa ja rituaaleissa on ollut opetusta taivaan lähettiläistä, jotka ovat vierailleet maan päällä. Taivaan portti opetuksen juuret ulottuvat siis todella kauas, eikä David Herzog ole sitä itse keksinyt tai oivaltanut, vaan hän on eksynyt ikivanhaan harhaoppiin.

David Herzog on eksyttäjä ja okkultikko, joka opettaa pimeyden oppeja (New-Age ja okkultiikkaa). Okkultiikassa ja pimeyden henkivaltojen toiminnassa tietyt esineet ja paikat ovat tärkeitä, joiden kautta demonit aktivoivat valhevoiman vaikutusta. Herzog on eksynyt muinaiseen harhaoppiin taivaan portista, jonka kautta saadaan yhteys yliluonnolliseen maailmaan.

David Herzogin tapaamat enkelit ja jumalolennot ovat demoneita, jotka ovat pukeutunet valkeuden enkeleiksi, jonka kautta he eksyttävät Herzogia ja kaikkia jotka uskovat häntä. Davidin opetus hengessä taivaassa vierailemisesta on sama asia kuin okkultistinen astraalimatka.

Kun taivaan portti eksytys menee läpi, eli kun uskova uskoo siihen, niin sen jälkeen demonit alkavat ilmestymään uskoville eksyttäen heitä luulemaan, että kyseessä on Raamatun Jumalan toiminta. Pahuuden henkivallat alkavat myös näyttämään eksytetyille ihmisille näkyjä ja profetioita.

Davidin kertomus sadetanssista Israelista ja siihen liitetystä rukouksesta paljastaa selkeästi sen, että hänen toimintansa perustuu riivaajahenkien valhevoimaan, ei Raamatun Jumalan voimaan.

Kun ihminen eksyy tähän oppiin, niin riivaajahenget haluavat kiinteämmän yhteyden ihmiseen. Kiinteämpi yhteys tapahtuu siten, että ihmisestä itsestään tulee portti, jolloin hän voi milloin vain ja missä tahansa olla yhteydessä riivaajahenkien kanssa.

David Herzog opettaa, että on olemassa vuodenaikaan sidottuja portteja, joiden kautta Jumala vierailee kansansa keskuudessa tiettyinä vuodenaikoina esim. tiettyjen Raamatun juhlien aikaan ja nämä portit eivät ole auki muulloin kuin tiettyinä vuodenaikoina. Edellä oleva David Herzogin opetus on okkultiikkaa, sillä okkultiikassa on opetus tietyistä vuodenajoista ja juhlista, jolloin voi saada yhteyden henkimaailmaan. Herzogin opetus on okkultiikkaa, ei Raamatun opetusta.

Room 3:
22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

1 Kor 3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?

Raamatun opettama yhteys ihmisen ja Jumalan välillä perustuu Herran Jeesuksen sovitustyöhön, jonka kautta parannuksen synneistään tehnyt ja Herraan Jeesukseen uskova ihminen saa sydämeensä asumaan Jumalan Pyhän Hengen. Raamattu ei opeta taivaan portti opetusta, sillä meillä on yhteys Jumalan kanssa Pyhässä Hengessä.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Marras 2013 13:50

Kovalla vauhdilla nousee eksytystä esiin näinä päivinä. Tänään vihollinen käy kiihkeästi kaikkien niiden kimppuun, jotka eivät ole juurtuneet Jumalaan ja Raamatun sanaan ja väkevästi koittavat eksyttää jos mahdollista valitutkin.

Markus 13

22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.

Herra, Jeesus sanoo "Olkaa te varuillanne.Minä olen edeltä sanonut teille kaikki", siksi on tärkeää ja viisasta etsiä rukouksessa Raamatusta ja Jeesuksen opetuksista itselleen hengenruokaa eikä etsiä vastausta ihmisistä.

Ei ole mitään suurta salaisuutta, taikka nopeaa oikotietä Raamatun ja Jumalan tuntemiseen. Perus rukoilu ja nöyrtyminen parannukseen ja Raamatun ilmoittama Jumalan tahdon todeksi eläminen niissä asioissa mitä Pyhä Henki sydämmelle puhuu ja Raamatun rauhallinen lueskelu (ajatuksella) on kaikki mitä tarvitaan. Lisäksi jos tahtoo olla viisas Raamatun teksteissä niin ei siihenkään tarvita Amerikan ihmemiehiä vaan Jumala on tässäkin ilmoittanut miten monimutkaisen ja vaikean prosessin kautta se hoituu (vitsi). Eli pyytää Jumalalta niin Hän antaa, ei kovin salaista tai vaikeaa ;) .

Jaakobin kirje 1

5 Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.


Olen huolissani läheisistäni, sillä moni ei ota vakavasti Raamatun varoituksia tulevista vääristä profeetoista ja eksyttäjistä. Herra Jeesus itse nostaa ja tämämn teeman monessa monessa kohtaa ja varoittaa meitä tästä. Tämä on elämän ja kuoleman vakava asia ja on syytä olla varuillaan keneltä oppia ottaa.

Olkaa rakkaat läheiset ja veljet ja siskot varovaisia ja jos tahdotte enemmän ja nopeammin niin katsokaa silloin Jumalaan , joka antaa kaikille viisautta ja hengen ravintoa varmasti. Älkää katsoko ihmisiin tässä .

Efesolaiskirje 4.

11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja Masa » 01. Joulu 2013 14:44

Täällä Jyväskylässä David Herzoga mainostetaan varmaan joka seurakunnassa.
Ei hyvät ihmiset!
Ihmiset odottavat herätystä seurakuntiin mutta mitä enemmän touhua katsellee taitaa herätys olla vahvaa luopumista ja jokaisen puhuja perässä juoksemista!
Milloinka uskovat alkavat itse valvomaan itseään ja tutkimaan Raamattua? Koen syvää pahaa oloa miten vietävissä uskovat ovat tällä hetkellä - pässiä viedään naurssa teuraaksi eikä uskovat edes huomaa että teuraaksi ovat menossa.

Mikä on saanut tämän todella vahvan eksytyksen aikaan? Onko tämä nyt se viimeinen eksytys ennen herätystä, mutta voi meitä! Kuinka monta meistä joutuukaan teuraaksi.
Masa
 

Re: David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 01. Joulu 2013 16:30

http://www.kristillinenkirjakauppa.fi/? ... erer=34398

Onkos tää kirja taas uusi? :o :o

”Uskon kautta me ymmärrämme, että maailmat on tehty Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyvästä” (Hepr. 11:3).

Onko tämänhetkisen kristillisen kokemuksesi tuolla puolen jotain, joka tuntuu puuttuvan? Kutsuuko Jumala sinua Kirkkautensa seuraavalle tasolle?

Nojautuen Pyhiin Kirjoituksiin ja omiin kokemuksiinsa David Herzog avaa Kirkkauden Invaasiossa seuraavia salaisuuksia:
- Kvanttifysiikka ja Kirkkaus
- Profeetallinen ja Ilmestystiedon Kirkkaus
- Kävely veden päällä ja seinien läpi
- Hallitusten valtaaminen Kirkkaudella
- Maantieteelliset portaalit ja portit
- Luovat ihmeet ja kuolleista heräämiset
- Unet, näyt ja hengessä siirtyminen

Ymmärrä luovien ihmeiden, merkkien, profeetallisten julistusten, hallinnon kirkkauden ja yliluonnollisen huolenpidon toimintaperiaatteet. Vaella ylösnousemuskirkkaudessa, jossa ihmiset, kehon jäsenet, profetiat ja kutsumukset, jotka ovat olleet nukkuvassa tilassa, heräävät eloon. Opi tavoittamaan Taivas, luomaan herätys ja nopeuttamaan ihmeellistä sadonkorjuuta kylvämällä kirkkausvyöhykkeessä. Korjaa vanhurskaalle talletetut syntisen rikkaudet.

Tämä laajennettu painos tuo henkilökohtaisen Jumala-kokemuksen omaan rukouskammioosi. Voit vaeltaa ylösnousemuskirkkaudessa, jossa nukkuvassa tilassa olevat ihmiset, kehon jäsenet, profetiat ja kutsumukset heräävät uuteen elämään. Voit oppia, miten päästään Taivaallisiin, luodaan herätys ja nopeutetaan ihmeellistä sadonkorjuuta kylvämällä kirkkauden vyöhykkeeseen. Jumala odottaa, että ymmärrät, ettei sinun unelmasi, saamasi profetia, toiveesi tai ihmeesi ole kuollut – se vain nukkuu! Jumala on valmis herättämään nuo lupaukset, kun avaudut Hänen
ylitsevuotavalle kirkkaudelleen.

Sisältää myös sanan 40:lle päivälle.

David Herzog toimii kirkkaudesta käsin, profeetallisuuden, ilmestystiedon, apostolisen opetuksen ja evankelioinnin maailmoissa luovien ihmeiden, tunnustekojen ja merkkien virratessa. Hän palvelee kaikkialla maailmassa konferensseissa, evankelioimistapahtumissa ja herätyskokouksissa. David on
kirjoittanut monta kirjaa, ja hänellä on oma viikoittainen tvohjelmansa "The Glory Zone". David, Stephanie ja heidän kolme tytärtään asuvat Sedonassa, Arizonassa



Kun luin tämän niin mulla alkoi oitis säristä ja pahasti.. :( :( :( Se Henki joka minussa vaikuttaa ei tunnusta tuota oppia.. :GBU:
pehmytpusu777
 

Re: David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja PetriFB » 02. Joulu 2013 15:46

Olen saanut palautetta katsoa TV7:n ohjelma, jossa oli Herzogin puolustus.
Katsoin ohjelman ja sain sydämelleni päivittää kirjoitustani
lisäämällä siihen uuden otskon nimeltään David Herzogin puolustajat.
Päivitin myös uutta tekstiä muuallekin kirjoitukseeni. Heräsin aikaisin
aamulla kirjoittamaan ja nyt päivitys on valmis. Olen varautunut vielä
lisäämään tekstiä, jos Herzogin meneillään oleva Suomen vierailu
antaa siihen aihetta. Olen myös ehkä menossa itse paikan päälle
johonkin Herzogin tilaisuuteen toimien kuten Raamattu opettaa, eli tutki ja
koettele kaikki.

Päivitykset ja lisäykset löytyvät
sivultani: http://www.kotipetripaavola.com/davidherzog.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja kesäkurpitsa » 04. Joulu 2013 04:05

Aikamoinen "enkelien-vapauttaja" tuo Herzog. Kokouksessa "vapautettiin" hammaslääkärienkeliä ja muita vastaavia. Ennen sidottiin enkeleitä (pahoja sellaisia), nyt niitä "vapautetaan". Tässä on varmaan uudenlainen auktoriteetti jossa uskovainen nyt hallitsee enkelimaailmaa käskemällä heitä.

Herzog oli kokouksessa kuin "stand-up"-koomikko. Vitsiä ja läppää lensi. Ilmapiiri varmasti oli hilpeä, vapaa ja iloinen, mutta oliko Herra Jeesus siellä ? Eikö Raamattu kehoita käyttäytymään evankeliumin arvon mukaisesti ? Saako julistaja pelleilä ihan miten lystää, ja kaksinaamaisesti vitsailla ihmisistä ?

Fil. 1:27 "Käyttäytykää vain Kristuksen evankeliumin arvon mukaisesti, että minä, tulinpa sitten teidän tykönne ja näin teidät tai olin tulematta, saan kuulla teistä, että te pysytte samassa hengessä ja yksimielisinä taistelette minun kanssani evankeliumin uskon puolesta,"


Herzogin juttu pelittää siksi, koska hän on humoristinen koomikko. Siinäpä "kirkkautta" kerrakseen...

Jumala pelastaa ihmisiä, ja parantaa - mutta varovainen saa olla näiden uusien profeettojen "enkeli-vapauttamisissa" ja stand-up-komiikassa.

Jumala armahtakoon Suomen kansaa, jos tämä tulee olemaan "herätystä". :shock:
kesäkurpitsa
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01. Marras 2013 22:08

Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 05. Joulu 2013 12:47

Mikä olisi saatanan ja riivaajahenkien kavalin eksytys maan päällä? Jos
riivaajahenget toisivat ilmi pelastuksen evankeliumia valhevoiman kautta,
niin se varmasti olisi kavalin eksytys, joka voisi kohdata Herran Jeesuksen
opetuslapsia. Itse asiassa riivaajahenget ovat kautta historian Herran
Jeesuksen kuoleman jälkeen valhevoimalla eksyttäneet uskovia tuomalla
esille myös pelastuksen evankeliumia.

Tiedän sen, että moni ajattelee tässä vaiheessa ettei se voi olla
mahdollista, sillä riivaajahenget eivät voi puhua totuutta. Raamatun
mukaan se on kuitenkin mahdollista, sillä esim. Apt: 16 luvussa
tietäjähenki (riivaajahenki) puhui erään naisen kautta ilmoittaen,
että Paavali ja hänen seurueensa ovat korkeimman Jumalan palvelijoita,
jotka julistavat teille pelastuksen tien.

Eksytys on siinä kun riivaajahenget, eli valheenhenki tuo esille
evankeliumia, sillä tässä yhdistyy valhe ja totuus, joka tarkoittaa
sitä että kyseessä on eksytys. Totuudessa ei ole mukana
minkäänlaista valheen elementtiä ja totuuskin muuttuu silloin valheeksi
ja eksytykseksi, kun sen takana on valheenhenget. Pahuuden henkivaltojen
vaikuttaman eksytyksen tarkoituksena on eksyttää Herran Jeesuksen
opetuslapsia usein sellaisen paketin kautta, jossa on mukana sekä oikeaa
ja väärää. Silloin kun eksytyksessä on mukana oikeita asioita, eli
Raamatun totuutta, niin eksytys voi paremmin harhauttaa ja eksyttää
uskovia uskomaan riivaajahenkiä.

Jos haluat saada selville sen miten opit erottamaan valheenhengen
ilmoittaman evankeliumin Jumalan Hengen ilmoittamasta evankeliumista (miten
erotat oikean ja väärän), niin lue kirjoitukseni rukouksen Hengessä,
tutkien ja koetellen kirjoitukseni Jumalan sanalla, ettet eksy tässä yhä
pimenevässä ajassa, jossa vääriä profeettoja nousee eksyttämään
Jumalan kansaa. Älä erehdy luulemaan, että nousen muiden yläpuolelle,
sillä siitä ei ole kyse, koska on kyse Jumalan sanasta nousevasta
todistuksesta, joka paljastaa pimeyden teot.

kirjoitus on
sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/pimeyde ... sytys.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja Lilli » 05. Joulu 2013 13:14

Olen samaa mieltä, että eksytyksessä musta pukeutuu valkeuden kaapuun, siis sekoittaa oikeaa ja väärää, koska silloin monet harhautuvat. Jos on pelkkää mustaa, silloin heikkokin uskova huomaa, ettei siinä ole totuutta mukana. Harmaasta väristä pitäisi erottaa, ettei se ole täysin valkoista ja on siksi väärää.

Mikset Petri tutki myös esim. David Owuoria ja Raymond Aguileraa? Haluaisin kuulla tutkielmasi heistä.
Ja Herzogista en oo kuullutkaan enkä käynyt kuuntelemassa.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron