Mikäs tää David Herzog on miehiään?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 05. Joulu 2013 13:40

Lilli kirjoitti:Olen samaa mieltä, että eksytyksessä musta pukeutuu valkeuden kaapuun, siis sekoittaa oikeaa ja väärää, koska silloin monet harhautuvat. Jos on pelkkää mustaa, silloin heikkokin uskova huomaa, ettei siinä ole totuutta mukana. Harmaasta väristä pitäisi erottaa, ettei se ole täysin valkoista ja on siksi väärää.

Mikset Petri tutki myös esim. David Owuoria ja Raymond Aguileraa? Haluaisin kuulla tutkielmasi heistä.


Olen kokenut Herrassa, että kirjoitan vain niistä aiheista, jotka Herra laskee sydämelleni. Yksi ihminen ei pysty tutkimaan ja kirjoittamaan kaikesta. Kun Herzog saapui kesällä Suomeen, niin koin Herrassa ettei minun tullut kirjoittaa hänestä, eikä edes tutkia häntä, koska minulla oli siihen aikaan monia projekteja.

Kun nyt äskettäin Herra kehotti minua tutkimaan Herzogia, käytin siihen aikaa tuntikausia ja useita päiviä. sillä kuuntelin hänen puheitaan netistä ja luin sitä mitä hän on sanonut ja kirjoittanut. Meidän tulee olla varmoja siitä jos sanomme jotakin vääräksi profeetaksi ettemme anna hänestä väärää lausuntoa, jos hän ei olekaan väärä profeetta. Herzogin kohdalla eksytys paljastui kun käytin tarpeeksi aikaa tutkiessani ja koetellessani häntä.

En ole saanut kehotusta Herralta tutkia Owuria tai Aguileraa, mutta jos Herra sen minulle antaa, niin silloin siihen koitan perehtyä. Olen joskus käynyt Aguileran sivulla ja koin Pyhässä Hengessä ettei kaikki ole kohdallaan, mutta en alkanut sitä tutkimaan, koska Herra ei ole kehottanut minua siihen.

Olen kokenut, että on todella tärkeätä tehdä vain sitä mitä Herra käskee tekemään, eikä tehdä muita juttuja. Olen huomannut että olen joutunut (saanut) tehdä parannusta siitä miten vietän aikaani ja mitä touhuan ja puuhailen, sillä olen tehnyt paljon asioita ja juttuja joita minun ei olisi pitänyt tehdä sekä käyttänyt aikaani väärin sellaisiin asioihin, jotka eivät ole olleet Herran tahto. Olen nyt parannuksen tiellä etsimässä ja opettelemassa ajankäyttöä ja tekemistä Jumalan tahdon mukaisesti.

Toivon mukaan et ymmärrä minua väärin, mutta en halua enää tehdä mitään sellaista mikä ei olisi Jumalan tahto. Olen myös huomannut, että Herran tahto voi olla toisinaan keskeyttää joku kirjoitusaihe, jonka Hän on itse antanut, koska tulee rukoilla joidenkin asioiden puolesta. Ja siten kun on aika, niin kirjoitus jatkuu Herran tahdossa. Minulla on parhaillaan eräs kirjoitus kesken, koska on tullut esille tärkeitä asioita, joista Herra on käskenyt kirjoittaa. Uskon sen keskeneräisen kirjoituksen tulevan valmiiksi kun sen aika on.

Voi olla etten osaa ilmaista itseäni, mutta olen vasta viime aikoina ymmärtänyt syvällisemmin kuinka tärkeätä olisi etsiä kaikessa Herran tahtoa ja pyrkimään tekemään Jumalan tahdon mukaan erilaisia asioita.

Jos koen Herran puhuvan minulle Owuorista tai Aguilerasta, niin kirjoitan heistä, mutta nyt en voi heistä sanoa juurikaan mitään.



Jumalan runsasta siunausta sinulle Lilli.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja Lilli » 05. Joulu 2013 15:27

PetriFB kirjoitti:
Lilli kirjoitti:Olen samaa mieltä, että eksytyksessä musta pukeutuu valkeuden kaapuun, siis sekoittaa oikeaa ja väärää, koska silloin monet harhautuvat. Jos on pelkkää mustaa, silloin heikkokin uskova huomaa, ettei siinä ole totuutta mukana. Harmaasta väristä pitäisi erottaa, ettei se ole täysin valkoista ja on siksi väärää.

Mikset Petri tutki myös esim. David Owuoria ja Raymond Aguileraa? Haluaisin kuulla tutkielmasi heistä.


Olen kokenut Herrassa, että kirjoitan vain niistä aiheista, jotka Herra laskee sydämelleni. Yksi ihminen ei pysty tutkimaan ja kirjoittamaan kaikesta. Kun Herzog saapui kesällä Suomeen, niin koin Herrassa ettei minun tullut kirjoittaa hänestä, eikä edes tutkia häntä, koska minulla oli siihen aikaan monia projekteja.

Kun nyt äskettäin Herra kehotti minua tutkimaan Herzogia, käytin siihen aikaa tuntikausia ja useita päiviä. sillä kuuntelin hänen puheitaan netistä ja luin sitä mitä hän on sanonut ja kirjoittanut. Meidän tulee olla varmoja siitä jos sanomme jotakin vääräksi profeetaksi ettemme anna hänestä väärää lausuntoa, jos hän ei olekaan väärä profeetta. Herzogin kohdalla eksytys paljastui kun käytin tarpeeksi aikaa tutkiessani ja koetellessani häntä.

En ole saanut kehotusta Herralta tutkia Owuria tai Aguileraa, mutta jos Herra sen minulle antaa, niin silloin siihen koitan perehtyä. Olen joskus käynyt Aguileran sivulla ja koin Pyhässä Hengessä ettei kaikki ole kohdallaan, mutta en alkanut sitä tutkimaan, koska Herra ei ole kehottanut minua siihen.

Olen kokenut, että on todella tärkeätä tehdä vain sitä mitä Herra käskee tekemään, eikä tehdä muita juttuja. Olen huomannut että olen joutunut (saanut) tehdä parannusta siitä miten vietän aikaani ja mitä touhuan ja puuhailen, sillä olen tehnyt paljon asioita ja juttuja joita minun ei olisi pitänyt tehdä sekä käyttänyt aikaani väärin sellaisiin asioihin, jotka eivät ole olleet Herran tahto. Olen nyt parannuksen tiellä etsimässä ja opettelemassa ajankäyttöä ja tekemistä Jumalan tahdon mukaisesti.

Toivon mukaan et ymmärrä minua väärin, mutta en halua enää tehdä mitään sellaista mikä ei olisi Jumalan tahto. Olen myös huomannut, että Herran tahto voi olla toisinaan keskeyttää joku kirjoitusaihe, jonka Hän on itse antanut, koska tulee rukoilla joidenkin asioiden puolesta. Ja siten kun on aika, niin kirjoitus jatkuu Herran tahdossa. Minulla on parhaillaan eräs kirjoitus kesken, koska on tullut esille tärkeitä asioita, joista Herra on käskenyt kirjoittaa. Uskon sen keskeneräisen kirjoituksen tulevan valmiiksi kun sen aika on.

Voi olla etten osaa ilmaista itseäni, mutta olen vasta viime aikoina ymmärtänyt syvällisemmin kuinka tärkeätä olisi etsiä kaikessa Herran tahtoa ja pyrkimään tekemään Jumalan tahdon mukaan erilaisia asioita.

Jos koen Herran puhuvan minulle Owuorista tai Aguilerasta, niin kirjoitan heistä, mutta nyt en voi heistä sanoa juurikaan mitään.


Jumalan runsasta siunausta sinulle Lilli.



Kiitos samoin sinulle Petri,
vastauksesi miellyttää minua, että teet vain sitä, minkä koet Herralta saaneesi tehtäväksi. Itsekin kipuilen saman asian puolesta, kun liha haluaisi tehdä oman pään mukaan ja myös välillä tottelemattomana tekee. Samoin ajankäyttö. Sen vuoksi lopetin tv:n katsomisen vuosia sitten, vaikka en himotöllääjä ollutkaan, koska koin Pyhän Hengen kehoituksen siihen.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja kesäkurpitsa » 06. Joulu 2013 05:16

Tuo "jeppe" on ottanut "voitelun/kirkkauden" kuolleen naisen kautta. Impartaatio (siirtäminen) on tapahtunut kuolleena olleen Ruth Heflin nimisestä karismaattisesta naishenkilöstä. Aika "okkultismia" tämä homma. Sanodun irti Jeesuksen nimessä.

Kuva

Lähde: http://elaman-tie.blogspot.fi/2013/11/miksi-hylkaan-david-herzogin-opetuksen.html
kesäkurpitsa
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01. Marras 2013 22:08

Re: Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 06. Joulu 2013 13:40

kesäkurpitsa kirjoitti:Tuo "jeppe" on ottanut "voitelun/kirkkauden" kuolleen naisen kautta. Impartaatio (siirtäminen) on tapahtunut kuolleena olleen Ruth Heflin nimisestä karismaattisesta naishenkilöstä. Aika "okkultismia" tämä homma. Sanodun irti Jeesuksen nimessä.

Kuva

Lähde: http://elaman-tie.blogspot.fi/2013/11/miksi-hylkaan-david-herzogin-opetuksen.html


Vahvistan tämän:

Tänään aamulla ostin netistä David Herzogin kirjan Glory Invasion, jonka latasin pdf-tiedostona koneelleni. Kirjassaan hän kertoo saaneensa "kirkkauden kaksinkertaisen voitelun" koskettamalla Ruth Heflinin kuollutta ruumista, jolloin sähkövirta iski häneen ja hän sai kaksinkertaisen kirkkauden voitelun, jonka kautta taivas tulee maan päälle. Kyse on riivaajahengistä, jotka vaikuttavat Davidissa. Kirjoitin kirjoitukseeni tämän johdosta seuraavat lisäykset:



David Herzog kertoo kirjassaan Glory Invasion (sivut 127,128), kuinka hän meni Ruth Heflinin kuolleen ruumiin luokse laskien kädet hänen ruumiinsa ylle koskettaen hänen kuollutta ruumistaan, jolloin Jumalan voima kosketti häntä niin kuin sähkövirta olisi iskenyt häneen. David kertoi sähkövirran kosketuksen olevan ylösnousemuksen kirkkautta.

David Herzog kertoo kirjassaan, kuinka Herra käski häntä koskettamaan Ruthin kuollutta ruumista, että hän saisi kaksinkertaisen osan, tarkoittaen sillä Jumalan voiman kaksinkertaista osaa.

David kertoo Herran sanoneen, että hänen tulee vaeltaa Ruthin jalanjäljissä suuremmassa määrin. David tulisi vaeltamaan kaksinkertaisessa voimassa, jossa hän myös perisi Ruthin voitelun armoa ja kirkkautta.

David kertoo kuinka kirkkaudessa profeetallisuus, ihmeet ja merkit, pelastukset ja kirkkaus tuplaantuivat ja lisääntyivät tavalla jollaista hän ei ollut ennen nähnyt.

David kertoo kuinka Herra oli sanonut hänelle, että hänen täytyy nähdä Ruth (Ruthin ruumis) niin kuin Elisa oli Elian luona loppuun asti vastaanottaen kaksinkertaisen osan (voitelua ja voimaa, joka oli Elialla).

David kertoi kuinka tiheä kirkkaus täytti huoneen, jossa Ruthin ruumis oli eilen maannut. Kirkkaus oli voimakkaampi kuin Ruthin eläessä. Herra sanoi Davidille että kun Elisan luut herättivät miehen kuolleista, niin kirkkaus oli niin voimakas, että kuollut heräsi eloon.

Herra käski Davidia koskettamaan Ruthin ruumista kaksinkertaisen osan vastaanottamiseksi, sillä Ruth oli nyt korkeammassa taivaan valtakunnan kirkkaudessa ja hänen ruumiinsa oli kontakti, jonka kautta taivaan kirkkaus siirrettään maan päälle.

3 Moos 20:6 Jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa

Davidin oma todistus paljastaa sen, että hänen kauttansa toimiva voima ja kirkkaus on riivaajahenkien valhevoimaa, sillä Jumala ei anna voiteluansa kuolleiden ruumiiden kautta. Kuolleiden ruumiiden kautta tuleva voitelu on lähtöisin riivaajahengiltä.

2 Kun 13:21 Ja kerran, kun he haudatessaan erästä miestä näkivät partiojoukon, heittivät he miehen Elisan hautaan ja menivät matkoihinsa. Kun mies kosketti Elisan luita, virkosi hän ja nousi jaloilleen.

David Herzog koittaa harhauttaa ja eksyttää uskovia Raamatun kohdan kautta, jossa kuollut mies heräsi henkiin joutuessaan kosketuksiin Elisan luiden kanssa.

Tutkimalla tämän Raamatun kohdan näemme, että mies oli jo kuollut eikä hän etsinyt Jumalan voimaa, vaan hänet heitettiin Elisan hautaan. Elisan luissa ei ollut voimaa, vaan Jumalalla on voima ja valta herättää kuolleet eloon. Jumala päätti herättää kuolleen tällä tavalla eloon, mutta kyse ei ollut voitelun siirtämisestä, eikä kaksinkertaisen voitelun määrästä.

Raamattu kieltää yhteydet vainajien henkiin, eikä Jumala anna voiteluansa kuolleiden ihmisten ruumiiden kautta. VT:ssa tai UT:ssa, ei ole sellaista opetusta, että uskovien tulisi rukoilla voitelua kuolleiden haudoilla ja vastaanottaa voitelua kuolleiden ruumiiden kautta, sillä sellainen on riivaajahenkiin yhtymistä.

Raamatun sanan todistuksen valossa ja David Herzogin oman kertomuksen perusteella on kiistatonta, että Davidissa vaikuttava voima on riivaajahenkien voimaa, jonka kautta ihmisiä eksytetään ja saastutetaan.

On myös sanomatta selvää, että Herzogin kirkkauden opetuksen lähde ja voima tulee riivaajahengiltä. Davidin kirkkauden opetus on saatanallinen valhe, jonka kautta riivaajahenget eksyttävät ihmisiä pyrkien saastuttamaan ja tuhoamaan ihmisiä.

Ruth Heflinillä oli sama pimeyden voitelu kuin Davidilla on. Pahuuden henkivallat käyttivät Ruthia eksytyksen välikappaleena oman aikansa, jonka jälkeen hän kuoli syöpään. Tällä tavalla eksytys toimii. Luvataan suuria ja Jumalan kirkkautta, mutta elämä päättyy kipuun ja kärsimykseen, ei Jumalan kirkkauteen. Ellei David tee parannusta, niin riivaajahenget tuhoavat myös hänet. Rukoukseni on, että David tekisi parannuksen ja löytäisi todellisen Jumalan armon ja totuuden.

Herzog on kontaktihenkilö, jonka kautta riivaajahenget eksyttävät ihmisiä luulemaan, että Davidin "voitelun" kautta taivas tulee maan päälle. Riivaajahenget toimivat Ruth Heflinin kautta ja Ruthin kuollut ruumis toimi kontaktina, jonka kautta hänessä oleva valheenvoima siirtyi Davidiin.

David Herzogin taivas maan päälle oppi on saatanallinen eksytys, sillä hänen vapauttaessaan "enkelit" palvelemaan "taivaan kirkkaudessa" on kyse riivaajahengistä, jotka aktivoituvat toimimaan valhevoiman kautta. Ruth Heflinin tapaus todistaa sen kuinka aluksi riivaajahenget antavat ihmekokemuksia sekä "voitelua" mutta he lopulta tuhoavat ihmisen.

Jos olet ollut mukana David Herzogin kokouksissa ja saanut kosketuksen riivaajahengiltä, niin tee parannus Jumalan edessä ja hän vapauttaa sinut kaikesta riivaajahenkien vaikutuksesta.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/pimeyde ... sytys.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: David Herzog väärä profeetta

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 06. Joulu 2013 18:15

Mun mielestä nuo amerikan miehet sais lähettää ne rahansa Afrikkaan nälkää näkeville ja syödä itse muutaman kuukauden Leipäressua kuten sota-aikaan Suomessakin syötiin :roll: :roll:
pehmytpusu777
 

Re: Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 11. Joulu 2013 11:54

Täältä voi jokainen omin silmin katsoa tätä valhevoitelun hetelmätä:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZHqj0vwHi0w&feature=youtu.be[/youtube]

Mitäs se Raamattu sanoikaan lopunajoista?

Matt 24:24

24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.


Raamattu luotettavasti kertoi meille tästäkin, Raamattu on aina ajan hermoilla :-P
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jatkoa Herzogista: olin Jyväskylän kokouksessa

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Joulu 2013 13:46

Kiitos Mikko postauksestasi. Kyllähän tuo aika kauheata katseltavaa ja kuunneltavaa oli tuo Herzogin touhaaminen tuossa videolla.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Joulu 2013 13:23

Koska monet uskovat Suomessa ovat eksymässä yhä syvempiin ja kavalampiin
eksytyksen juoniin, niin siksi koin sydämelleni kirjoittaa vielä yhden
kirjoituksen koskien David Herzogia. Kun katsomme Jyväskylän kokouksesta
taltioidun videoklipin (kesto n 1.30 min) Herzogin toiminnasta ja vertaamme
sitä Raamatun opetukseen, että miten valheenhenki ja Jumalan Pyhä Henki
toimivat, niin näemme selkeästi Herzogin toimivan valheenhengen
voimalla.

Kyse ei ole David Herzogin mustamaalaamisesta tai lyömisestä, vaan
Raamatullisesta arvioinnista ja koettelemisesta. Koettelemisen ja
arvioinnin kautta päädymme selkeään ja kiistattomaan lopputulokseen,
jonka mukaan Herzog on eksyttäjä, joka toimii valheenvoimalla.

Kirjoitus on
sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/davidhe ... itelu.html

Ps. Kirjoitukseni lopussa on kehotus parannuksentekoon:

David pyrkii aktiivisesti siirtämään eteenpäin hänen kauttaan
tapahtuvaa riivaajahenki "voitelua". Ihmiset ja tahot, jotka kutsuvat,
kannattavat tai jollakin tavalla edesauttavat Herzogin kautta tapahtuvaa
eksytystä, luullen sitä Jumalan työksi ovat osallisia riivaajahenkien
kautta tapahtuvasta eksytyksestä. Jos et tee parannusta Herzogin
kannattamisesta tai eksytyksen edesauttamisesta, niin joudut Jumalan
tuomion alaiseksi. Jos olet ottanut vastaan Davidin kautta tapahtuvaa
"voitelua" kosketusta jne. niin tee parannus, koska muuten sinäkin voit
tulla kanavaksi, jonka kautta riivaajahenget eksyttävät ihmisiä maan
päällä.

Tätä kirjoitusta voi laittaa eteenpäin nimenomaan niille, jotka
kannattavat Herzogin toimintaa.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Lilli » 19. Joulu 2013 12:02

Kosketuksesta tuli mieleen kättely...
aasinsilta...
En tiedä mitä uskoa McCain edustaa, mutta hän ei kätellyt Obamaa:

http://www.youtube.com/watch?v=BN_wsMA_LJA


Profetia tähän liittyen:

2132. Prophecy given to Raymond Aguilera on 9 November 2012 at 11:07 PM
09 November 2012

Vision: The Lord gave me vision of a herd of Buffalo stampeding over a cliff. Then a vision of a rainbow in the sky.

As the Lord Spoke in the Spirit, I could see lighting strike in the spiritual sky.

Then the Lord said, "Governments are bottomless pits. Focus on Me, and you will be taken care of. Ring the Bell and plant seeds. A treaty will be made, but not kept. I am going to frightened the world. Read your Bible. If you do not own one, go out and buy one. An egg will be broken and opened and a decease will spread, which will kill many. Remember the hammer and sickle. Beware who's hand you shake. Leave dead churches."

"Why did Jesus die for you? Read about it. The blind will lead the blind.
It is I. It is I. It is I, your God. So be it! So be it! So be it!"

http://jehovahblog.com/index.php/Prophe ... 07-pm.html
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 19. Joulu 2013 22:05

Mitäs jos uskosta osattomalle ihmiselle näytetään näitä videoita missä kaatuillaan ja kysyttäisiin: "Voisitko uskoa tämän toiminnan olevan Jumalasta?"
pehmytpusu777
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron