Mikäs tää David Herzog on miehiään?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 26. Heinä 2014 22:26

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 19:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja paa » 26. Heinä 2014 23:29

Meinasin siis, että yksi opetus/saarna ei välttämättä vielä paljastakaan harhaoppia. Väliin täytyy ns. ujuttaa oikeankuuloista raamatullista asiaa, koska se hämmentää ihmisiä ja saa heidät epäilemään onko kyseessä sittenkin Jumalan voideltu vai kenties "voideltu". Tai niin minä olen nämä eksytykset kokenut, että ovat hyvinkin salakavalia.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Joel.A » 27. Heinä 2014 00:01

Mut miettikää, on Herzogilla melkoinen voitelu, kun hänen ei tarvitse yleisön edessä kun profeetoida, että nyt se ja se, siitä ja siitä parantuu, ei edes Jeesus tehnyt niin vaikkakin olisi pystyny. Tai että kun hänen lähelleen tullaan ja Davidin ei välttämättä tarvitse sanoa mitään niin joku menee jo potlojoon. Jeesuksen lähelle sentään pääsi "normaali" ihminen ilman kaatumisia vaikka Jeesus sano mitä tahansa. Eikä myöskään Jeesuksella tai apostoleilla ollut tuntien mittaisia ylistyksiä ennen "äksöniä" saatikka sitten tausta musaa. Jos näitä olisikin ollut, olisi ne kyllä meille Sanassa Ilmoitettu.

Ihminen ei voi millään nähdä eksytystä, jos hänelle vain riittää se, että julistaja julistaa evankeliumia vähänkin sinne suuntaan ja ihmeitä ja merkkejä näkyy
Joel.A
 

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 27. Heinä 2014 00:08

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 03:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja paa » 27. Heinä 2014 00:22

Ei näytä kyllä tosiaan miltään yleisöryntäykseltä. Herralle kiitos!!
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Joel.A » 27. Heinä 2014 00:40

paa kirjoitti:Ei näytä kyllä tosiaan miltään yleisöryntäykseltä. Herralle kiitos!!


Itse odotin kyllä näkeväni stadionin täynnä, mutta toistaiseksi toisin kävi, tiedä sitten oliko kuumuudesta vaiko välimatkoista kiinni, mutta itse uskon, että ihmiset ovat heränneet näkemään ainakin tän julistajan kohdalla, että kaikki ei taida olla ihan kohdallaan.

Kiiitos kuuluu Herralle ja varmasti myös niille, jotka ovat tuoneet Herzogin epäkohdat esiin.
Joel.A
 

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Temeph » 27. Heinä 2014 02:17

Kyllä saamme olla kiitollisia Herralle ettei Herzogia tämän enempää toivoteltu tervetulleeksi. Tyhjät penkit on oikea "kannanotto" seurakunnalta. Ei haluta olla osallisia harhaoppiseen eikä hänen syntiinsä.

Katselin noiden tapahtumajärjestäjien nettisivuja ja tein mielestäni tilannetta kuvaavan huomion. Kings Ministries on yksi järjestäjistä.

http://kingsministries.fi/

Palvelutyön "bannerissa" on ilmestyskirjan 6 luvusta valkoinen hevonen. Heidän tulkintansa mukaan se kuvaa Jeesusta voittamassa sieluja. Mielestäni tulkinnalle ei ole kovin vahvaa perusta Raamatussa. Ennemminkin 5 ensimmäistä sinettiä on yhtenevät Jeesuksen opetuksen kanssa Matteuksen evankeliumin luvussa 24. Lopun merkit, synnytystuskien alku. Väärät profeetat, sota, nälänhätä, katastrofit, vaino.

Tämän tulkinnan mukaan Kings Ministriesin bannerissa komeilee valkoinen hevonen joka kuvaa vääriä profeettoja ja eksytystä. Sitähän he edistävät tuodessaan Herzogit Suomeen.

Seuraavan linkin takana tarkastellaan Herzogin ministryn nettisivua.

http://fanaticforjesus.blogspot.fi/2013/03/heavenly-portals-or-unholy-deception.html?m=1

Sieltä löytyy Herzogin kotikaupungin Sedonan kuuluisuudet eli vortexit sekä shamaanirumpu.
Temeph
 
Viestit: 13
Liittynyt: 17. Heinä 2014 04:39

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 27. Heinä 2014 10:45

paa kirjoitti:Mitä kultapaikoista puhuttiin?
Tuolla videolla Herzog puheli jotain hampaista ja sitten ihmisten piti kai kurkkia vierustoverin suuhun. Ilmeisesti seitsemän eri ihmisen suuhun.
Liittyikö kultapaikkoihin jotenkin enkelit?


Hän sanoi, siinä mitä ehdin kuunnella, jotenkin niin, että saksalaisten aikoinaan ihmisiltä repimät kultahampaat Jumala nyt palauttaisi. En muista sanatarkasti, mutta ajatus tuo. :shock:
Isoäiti
 

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja Hansu » 27. Heinä 2014 18:04

Isoäiti kirjoitti:Kuulitko Hansu mitä hän puhui kultapaikoista? :o


Nyt vasta ehdin vastaamaan. :) Niin Herzog sanoi, että hän tapasi euroopassa muutaman Juutalaisen
jotka oli ateisteja. Herzog oli rukoilut heidän puolestaan ja näiden juutalaisten suuhun oli ilmestynyt kultahampaita. Juutalaiset olivat olleet haltioissaan ja todenneet, että sodan aikana Hitler vei Juutalaisilta kultahampaita ja nyt Jumala halusi palautti hampaita heidän suuhunsa. Herzogin mukaan Juutalaiset tulivat uskoon. Herzog sanoi, ettei hän voi sille mitään, että Jumala haluaa kultahampaiden avulla pelastaa ihmisiä. :crazy:
Hansu
 

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja JHK » 28. Heinä 2014 00:13

Jumala tuli korotetuksi ja Kristus kirkastetuksi, kun suomen kristityt eivät rynnänneetkään sankoin joukoin harhaopettajaa kuulemaan, vaan pysyivät kodeissaan. Kunnia Jumalalle korkeuksissa.
JHK
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa