Meillä on Taivaassa Elävä Jumala..MIKSI??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Meillä on Taivaassa Elävä Jumala..MIKSI??

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 09. Elo 2013 20:41

Me turvaamme EDUSKUNTAAN?? :o :o Olen nähnyt kaikenmaailman adresseja ja ihmisille suunnattuja avunpyyntöjä..IHMISELLE!! :( :o Jotenkin mä heräsin tähän.. on kuin sanoisi Jumalalla ei ole valtaa, eikä voimaa..siksi turvaamme ihmiseen..*nyyh*:o( Emmekö me tosiaan ymmärrä että kun Kristuksen káutta meillä on pääsy Jumalan armonistuimen eteen, se on BILJOONA-tsiljoonaa vaikutusvaltaisempi paikka kuin eduskunta ja valkoinen talo!
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Meillä on Taivaassa Elävä Jumala..MIKSI??

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Elo 2013 10:33

Eihän turvata eduskuntaan vaan Jumalaan ,oon ollu muutamassa adressissa mukana ja iloinnu siitä tavasta jolla voi antaa tukensa sisaruksille Herrassa ja samalla näyttää maailmalle mihin leiriin kuuluu :)

Room 12: 15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.

Annetaan tukea adressien kautta niille joilla on vaikeaa..

Jes 41:

6 he auttoivat toinen toistaan ja sanoivat toisillensa: "Ole luja!"
7 Valaja rohkaisee kultaseppää, levyn vasaroitsija alasimen iskijää; hän sanoo juotoksesta: "Se on hyvä", ja vahvistaa sen nauloilla, niin ettei se horju.
8 Mutta sinä Israel, minun palvelijani, sinä Jaakob, jonka minä olen valinnut, Aabrahamin, minun ystäväni, siemen,
9 jonka minä olen ottanut maan ääristä ja kutsunut maan kaukaisimmilta periltä, jolle minä sanoin: "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut enkä sinua halpana pitänyt",
10 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.
11 Katso, häpeän ja pilkan saavat kaikki, jotka palavat vihasta sinua vastaan; tyhjiin raukeavat ja hukkuvat, jotka sinun kanssasi riitelevät.
systeri
 

Re: Meillä on Taivaassa Elävä Jumala..MIKSI??

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 10. Elo 2013 10:48

Musta parhaat värinnäyttövatteet mitkä olen nähnyt.. on liivi jossa lukee.. "Please don´t go to hell, believe Jesus Christ" :o)=
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Meillä on Taivaassa Elävä Jumala..MIKSI??

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Elo 2013 11:03

No se on taas sitten toinen juttu :) ...mulla oli muuten nuorena innokkaana uskovana musta gollege paita, jossa luki neon värisillä kirjaimilla, monella eri kielellä "Jeesus elää" .Kieltämättä toi jännitystä käydä se päällä vaikkapa R-kioskilla täällä missä kaikki tuntee toisensa :) ...mihinköhän se paita on kadonnut :think2:
systeri
 

Re: Meillä on Taivaassa Elävä Jumala..MIKSI??

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 10. Elo 2013 19:43

Mulla oli ennen uskoontuloa pikkuinen värikäs toppi, jossa oli kuva Jeesuksesta ristiinnaulittuna :oops: Taisin heittää menemään sitten tultuani uskoon. Toppi oli kotoisin jostain Etelä-Amerikasta, missä ollaan katolisia...

Uskoon tultuani pidin jossain vaiheessa kassissani Jeesus on Herra -pinssiä. Se oli ihan hyvä, koska monet uskovat tulivat pinssin takia vaihtamaan sanan tai kaksi :thumb:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa