OWM - opetuslapseuskoulu

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

OWM - opetuslapseuskoulu

ViestiKirjoittaja tanu » 06. Elo 2013 01:00

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 18. Loka 2017 21:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: OWM - opetuslapseuskoulu

ViestiKirjoittaja systeri » 06. Elo 2013 09:07

Mielenkiintoista :) mulla sama tilanne, repivä vuorotyö vie paljon mehuja ja perhe oman osansa niin ei tahdo olla hirveästi aikaa.Ja muutenkin on nyt tämmönen lievä kuivakausi meneillään,johtuu ihan itsestäni varmaan ja siitä että kesälomakin kului ihan Martoissa :oops: :) ..pakko olla näin ison perheen keskellä
Toivotaan ja rukoillaan että sadetta/öljyä saadaan taas runsaammin tähänkin risukasaan niin että liekki vois palaa vähän
kirkkaammin.
Toisaalta se pienikin liekki valaisee...välillä on hyviä tilanteita niin töissä kuin kotona, jolloin koen saumatonta yhteistyötä Herran kanssa, kun käyn isännän tai työkaverien kans onnistuneita keskusteluja hengellisistä asioista niin näytän Hänelle piilossa tai mielessäni näin :thumb: :)
systeri
 

Re: OWM - opetuslapseuskoulu

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 06. Elo 2013 17:34

Itse olen katsellut sarjaa ja tykännyt, paljon on tullut sellaisia ahaa oivalluksia ja moni asia auennut .
Olen katsonut puoli kierrosta kerrallaan, eli ensin siihen taukoon ja jonain toisena päivänä loppuun. Mutta vauhdinhan voi
sovittaa itselleen mieleiseksi.
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa