Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Jansku » 19. Helmi 2018 12:18

Ei kannata omistaa enää autoa kohta ellei ole rahamies/nainen.

https://www.is.fi/autot/art-2000005431847.html

Tällä tavalla trafi/valtio haluaa köyhien/duunarien romut pois liikeenteestä ja uudet vekottimet pakotetaan ostamaan.Sairasta mutta odotettua. :wtf:
Janne K
Jansku
 
Viestit: 40
Liittynyt: 15. Marras 2013 14:13

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Juhani » 19. Helmi 2018 13:32

vaisuliini kirjoitti:*
Olisi vielä kysyttävää. Eikö olisi mahdollista, että eri siitiöstä voi tulla samannäköiseksi kaksoisolennoksi?


Hmmm.. :wise3: Ehkä sinut on tietämättäsi jo kloonattu? :lol:
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 19. Helmi 2018 15:09

Minusta katsastussysteemi on Suomessa erittäin hyvä. Ja nyt saisi käsittääkseni 1500€ romutuskorvausta tietyt ehdot täyttävästä autosta jos vaihtaisi uuteen :thumb:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Helmi 2018 20:35

*
Heh, Juhani, se olisi kamalaa, jos olisin itse kloonattu. No epäilen samaa sukujuurta, johon me voimme kuulua, kun me olemme samannäköisiä...
Muuten minun sukujuuressani on osittain sellaiset sukunimet, jotka olisivat tulleet Saksasta. Se olisi mahdollista, että se nainen voi kuulua
samaan sukujuureen kanssani. Osa sukujuurestani on muualta ulkomailta tullut. Dna-testi sukututkimuksessa voisi ratkaista tämän, ollaanko samaa sukujuurta.

:think2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Jansku » 19. Helmi 2018 21:30

Aamu-Usva kirjoitti:Minusta katsastussysteemi on Suomessa erittäin hyvä. Ja nyt saisi käsittääkseni 1500€ romutuskorvausta tietyt ehdot täyttävästä autosta jos vaihtaisi uuteen :thumb:


Minusta tuo romutuspalkkio systeemi on täyttä huuhaata.höpölöpöä.autokauppiaiden ja hallituksen juonia.usko tai älä.

Ei enää anneta ti-miesten hoitaa omia autojaan...jne hölmöläisten suomi. :thumbdown:

pitää varmaan hommata sähköpyörät koko perheelle. :think2:
Janne K
Jansku
 
Viestit: 40
Liittynyt: 15. Marras 2013 14:13

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja tuulikki » 20. Helmi 2018 08:26

Jansku kirjoitti:
Aamu-Usva kirjoitti:Minusta katsastussysteemi on Suomessa erittäin hyvä. Ja nyt saisi käsittääkseni 1500€ romutuskorvausta tietyt ehdot täyttävästä autosta jos vaihtaisi uuteen :thumb:


Minusta tuo romutuspalkkio systeemi on täyttä huuhaata.höpölöpöä.autokauppiaiden ja hallituksen juonia.usko tai älä.

Ei enää anneta ti-miesten hoitaa omia autojaan...jne hölmöläisten suomi. :thumbdown:

pitää varmaan hommata sähköpyörät koko perheelle. :think2:


Voisiko olla, että autokantamme on niin vanhaa (ja koska YK ja YK.n agendat) niin autokantamme takia Suomi joutuu maksamaan isommat "saastemaksut"...ja koska hallituksemme on sitoutunut näihin YK-agendoihin, hallituksemme on vähennettävä päästöjä, joten tadaa, poistamalla vanha saastuttava autokanta "Maailma pelastuu"? :think:
"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
tuulikki
 
Viestit: 41
Liittynyt: 04. Heinä 2012 12:21

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 20. Helmi 2018 08:43

Toki uudet autot saastuttavat vähemmän mikä on tietenkin positiivinen asia! Autojen aiheuttamat ilmansaasteet ovat kiistatta terveysriski ihmisille, vaikka jotkut eivät uskoisi autoilun ilmastovaikutuksiin.

Sitä en osaa sanoa, että millainen ympäristörasite on uuden auton tuottaminen... :think2:

Olen sanonut ennenkin ja sanon taas, että minusta uskovien halveksiva asenne ympäristönsuojelua kohtaan on pöyristyttävää. Alun perin Jumala asetti ihmisen tänne viljelemään ja varjelemaan maata kaikkine puineen ja eläimineen. Uskovien tulisi kaikkien muiden edellä tehdä kaikkensa varjellakseen myös fyysistä ympäristöään.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Helmi 2018 11:02

*
Muuten viime syksyllä kävin SUP-valohoidossa, joka on klassisessa ja tyylisessä kylpylässä. Siellä käy aina rikkaita ihmisiä. Niin siellä minä sain nähdä ensimmäistä kertaa tesla-autoa, joka on sähköauto. Se on kallein auto niistä sähköautoista, mitä ikinä olen koskaan nähnyt. Minulla leuka aukesi kun katsoin silmät pyöreinä sitä upeaa autoa heh... :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Helmi 2018 11:47

*
Olen myös nähnyt maailman kalleimpia autoa. Saksassa ja vanhassa kaupungissa, siis täällä Suomessa. Se auto, joka oli Saksassa, on aika harvinainen, en tunnistanut sen merkkiä aluksi. Ja vielä vanhassa kaupungissa se mersu, joka on maailman kalliimpi auto, ulkokauttaaltaan kullanvärinen. Mutta yksi asia on minusta aika hassuinta, mitä olen koskaan nähnyt. Takapuolessa se mersun logo, itsestään aukesi ja ilmaantui ulospäin paksumpi kamera peruuttaessaan. :wtf: :shock: :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Jukka » 22. Helmi 2018 07:48

Yle uutisoi eilen, että Billy Graham on kuollut. Hän oli kuollessaan 99 vuotta vanha.

https://yle.fi/uutiset/3-10086120
Jukka
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron