Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 22. Tammi 2018 21:44

tanu kirjoitti:Ihmettelin että mistä se banni tuli. En itse edes huomannut koko asiaa. Mutta sen huomasin että hiljasta oli ilman
Aamu-usvan viestejä. Voisitko Aamu-usva kertoa, että miksi sait bannin?


Lukee ylläpidon tiedotteet ketjussa, mutta tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee :shh:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 22. Tammi 2018 22:40

En minä oikein muista miksi sain pottikiellon. Olin tapani mukaan vastarannan kiiski liittyen joidenkin toisten banneihin muistaakseni. Ja yritin hieman viljellä vääränlaista huumoria väärissä kohdissa. En ihan varmasti tiedä miksi minut bannattiin, mutta varmaan muut tietävät paremmin. Minä olen itseni suhteen joskus vähän sokea.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja tanu » 23. Tammi 2018 11:19

Mikko Murpatti kirjoitti:
tanu kirjoitti:Ihmettelin että mistä se banni tuli. En itse edes huomannut koko asiaa. Mutta sen huomasin että hiljasta oli ilman
Aamu-usvan viestejä. Voisitko Aamu-usva kertoa, että miksi sait bannin?


Lukee ylläpidon tiedotteet ketjussa, mutta tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee :shh:



Mulla on silmälasit ja puusilmä, joten ei haittaa tikulla tökkiminen :D
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja tanu » 23. Tammi 2018 11:20

Aamu-Usva kirjoitti:En minä oikein muista miksi sain pottikiellon. Olin tapani mukaan vastarannan kiiski liittyen joidenkin toisten banneihin muistaakseni. Ja yritin hieman viljellä vääränlaista huumoria väärissä kohdissa. En ihan varmasti tiedä miksi minut bannattiin, mutta varmaan muut tietävät paremmin. Minä olen itseni suhteen joskus vähän sokea.


Ok. Kiitos kun selvensit. Ei ihme etten koko asiaa huomannut. Tervetuloa takaisin! :)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 23. Tammi 2018 21:53

Kiitos, Tanu! :hugehug:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 24. Tammi 2018 11:18

Rafu hidastetussa videossa leikkimässä isin kanssa, kumpi voittaa kepinvedon?

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 25. Tammi 2018 21:38

Rafun uudet seikkailut pihalla isin kanssa:

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 28. Tammi 2018 13:40

Rafu koira nappaa frisbeen kiinni ilmasta:

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 29. Tammi 2018 11:29

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita jyrkällä lumisella kallioisella "pikku vuorella", ylöspäin kiipeämistä huohottaen, takapuoli mäenlaskua "vuoren" rinnettä alas ym. Rafu tietenkin myös mukana menossa:

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 31. Tammi 2018 23:46

Taas vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Tällä kertaa Rafun kanssa ("pulkkamäessä"). Rafu veti ahkiota ja sitten mentiin mäkeä alas, niin että hippulat vinkuivat:

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron