Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Jukka » 16. Tammi 2018 23:17

Tulin käväisemään vielä foorumilla ja luettuani tuon yllä olevan tekstini aamupäivältä, niin mielessä häivähti, että Vaisuliini on saattanut ymmärtää kirjoitukseni kohdistuneen jonkinlaisena piikkinä hänelle. Siksi varmuuden vuoksi vielä sanon, että kirjoitin viimeiset rivit ja linkin jänöjussin mäenlaskuun mielessäni vain Aili Heinonen. Pyydän anteeksi jos letkautukseni aiheutti pahaa mieltä Vaisuliinissa tai jossain toisessa lukijassa.

Tekstistäni tulee ymmärrettävämpi ja lastenlaulun sanoista osuvampia, kun vähän korjaan kirjoittamaani:

"Siis kunhan mietiskelen (yhä sitä jänöjussia mielessäni myös pyöritellen). Meillä ihmisillä on joskus samanlaisia luuloja itsestämme kuin Aili Heinosella taivaskäynneistään ja mitä jänöllä oli opettavaisessa laulussa "Jänöjussin mäenlasku", jossa se piti itseään muita parempana ja kykenevänä pilviinkin hyppäämään.
https://www.youtube.com/watch?v=Zgqc8NrGc3A "

Nyt kaikille hyvää yötä, Jeesus myötä.
Jukka
 

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Tammi 2018 20:31

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Tammi 2018 20:58

Rauhaa kaikille pitkästä aikaa!
Porttikieltoni on onnellisesti ohi ja olen entistä suuremmalla innolla valmis availemaan sanaista arkkuani kaikkien suureksi iloksi :D
Tauon aikana elämässäni on tapahtunut kaikenlaista. Työelämä on entistä vaativampaa etenemisen myötä ja muutenkin hektinen arki jatkuu, mutta enköhän ehdi täällä rentoutumaan aika ajoin.
Minullahan ei uskonelämää tämän foorumin ulkopuolella ole (paitsi yksinäinen sisäinen sellainen tietenkin), joten älkää ihmetelkö jos suollan nyt ensimmäisinä kirjoittelupäivinä liikaakin mietteitäni. Yritän kyllä hillitä itseäni. En ole viitsinyt tauon aikana lueskellakaan täällä, koska olisi liikaa kuitenkin tehnyt mieli kommentoida kaikkea.
Minulla on ollut teitä kaikkia ikävä. Toisia ehkä hiukan enemmän kuin toisia, mutta kuitenkin ;)
Jukkaa olen erityisesti välillä miettinyt, että mitä hänelle mahtaa kuulua..? :think2: Toivottavasti pelkkää hyvää :thumbup:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 21. Tammi 2018 21:35

Aamu-Usva kirjoitti:Rauhaa kaikille pitkästä aikaa!
Porttikieltoni on onnellisesti ohi ja olen entistä suuremmalla innolla valmis availemaan sanaista arkkuani kaikkien suureksi iloksi :D
Tauon aikana elämässäni on tapahtunut kaikenlaista. Työelämä on entistä vaativampaa etenemisen myötä ja muutenkin hektinen arki jatkuu, mutta enköhän ehdi täällä rentoutumaan aika ajoin.
Minullahan ei uskonelämää tämän foorumin ulkopuolella ole (paitsi yksinäinen sisäinen sellainen tietenkin), joten älkää ihmetelkö jos suollan nyt ensimmäisinä kirjoittelupäivinä liikaakin mietteitäni. Yritän kyllä hillitä itseäni. En ole viitsinyt tauon aikana lueskellakaan täällä, koska olisi liikaa kuitenkin tehnyt mieli kommentoida kaikkea.
Minulla on ollut teitä kaikkia ikävä. Toisia ehkä hiukan enemmän kuin toisia, mutta kuitenkin ;)
Jukkaa olen erityisesti välillä miettinyt, että mitä hänelle mahtaa kuulua..? :think2: Toivottavasti pelkkää hyvää :thumbup:


Tervetuloa taas jutustelemaan, ja onnea työssä etenemisen johdosta !

:pc:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Tammi 2018 21:52

Kiitos, Mikko! :hugehug:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Jukka » 21. Tammi 2018 22:06

Aamu-Usva kirjoitti:Rauhaa kaikille pitkästä aikaa!
Porttikieltoni on onnellisesti ohi ja olen entistä suuremmalla innolla valmis availemaan sanaista arkkuani kaikkien suureksi iloksi :D
Tauon aikana elämässäni on tapahtunut kaikenlaista. Työelämä on entistä vaativampaa etenemisen myötä ja muutenkin hektinen arki jatkuu, mutta enköhän ehdi täällä rentoutumaan aika ajoin.
Minullahan ei uskonelämää tämän foorumin ulkopuolella ole (paitsi yksinäinen sisäinen sellainen tietenkin), joten älkää ihmetelkö jos suollan nyt ensimmäisinä kirjoittelupäivinä liikaakin mietteitäni. Yritän kyllä hillitä itseäni. En ole viitsinyt tauon aikana lueskellakaan täällä, koska olisi liikaa kuitenkin tehnyt mieli kommentoida kaikkea.
Minulla on ollut teitä kaikkia ikävä. Toisia ehkä hiukan enemmän kuin toisia, mutta kuitenkin ;)
Jukkaa olen erityisesti välillä miettinyt, että mitä hänelle mahtaa kuulua..? :think2: Toivottavasti pelkkää hyvää :thumbup:


:thumb: On totisesti suuremmoista, suloista, valtavaa, väkevää, mykistävää ja riemullista nähdä Sinut taas täällä, rakas sisareni Herrassa.
Jukka
 

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Tammi 2018 22:59

Kiitos samoin, Jukka :hearts: :hugehug: :thumb:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Tammi 2018 10:37

*
Aamu-Usva, olin ihmetellyt, miksi tämä on yhtäkkiä niin hiljaista. Jukka kertoi sinun olevasi bannattu. Onneksi se oli lyhyt porttikielto, koska tämä on niin hiljaista ilman sinua. Tervetuloa takaisin, Aamu-Usva. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 22. Tammi 2018 18:45

Kiitos Vaisuliini! :hugehug:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Tammi 2018 19:16

Ihmettelin että mistä se banni tuli. En itse edes huomannut koko asiaa. Mutta sen huomasin että hiljasta oli ilman
Aamu-usvan viestejä. Voisitko Aamu-usva kertoa, että miksi sait bannin?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa