Eksynyt ja paisunut

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja PetriFB » 02. Elo 2013 15:32

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Eetu » 03. Elo 2013 01:39

PetriFB kirjoitti:http://nyt.fi/20130802-eussa-on-kyse-antikristuksen-vallasta-jouko-piho-perustaa-puoletta-ja-uskoo-olevansa-profeetta/


Piho ei tiedä semmoista pikku faktaa että Suomi lakkasi olemasta vuonna 2011 (perustuslakiin kirjattiin kohta "Suomi on EU:n jäsen [eli Suuren Ja Mahtavan Eurostoliiton Osavaltio] joten ei tule mitään Suur-Suomea. Eikä tämä ole mikään luvattu maa, Piho on kadottanut todellisuudentajunsa. Ehkä hän vielä jonain päivänä herää ja tajuaa että ei tuo minäminäminäeikäkukaanmuu-homma toimi.
Eetu
 

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Eetu » 03. Elo 2013 01:39

PetriFB kirjoitti:http://nyt.fi/20130802-eussa-on-kyse-antikristuksen-vallasta-jouko-piho-perustaa-puoletta-ja-uskoo-olevansa-profeetta/


Piho ei tiedä semmoista pikku faktaa että Suomi lakkasi olemasta vuonna 2011 (perustuslakiin kirjattiin kohta "Suomi on EU:n jäsen [eli Suuren Ja Mahtavan Eurostoliiton Osavaltio] joten ei tule mitään Suur-Suomea. Eikä tämä ole mikään luvattu maa, Piho on kadottanut todellisuudentajunsa. Ehkä hän vielä jonain päivänä herää ja tajuaa että ei tuo minäminäminäeikäkukaanmuu-homma toimi.

Suomen pitäisi irtautua eurosta ja ottaa käyttöön oma rahajärjestelmä jossa raha ei ole korollista velkaa ja jossa vain työstä maksetaan. Kaikenlainen keinottelu pitäisi laittaa kuriin mutta koska Suomi on kommunistinen moraalin rappion vallassa oleva EU-osavaltio, emme tule näkemään mitään muuta kuin sanahelinää poliitikkojen suusta, suurta ihmettelyä että hei mihinkäs meidän rahat meni, koska vain Markku Uusipaavalniemi on tajunnut asiat eikä hän enää taida edes olla politiikassa mukana. Antoi kai periksi.

Seuraavissa eduskuntavaaleissa suomalaiset taas äänestävät ja luulevat että äänestämällä voi vaikuttaa. Ei voi. Itse en äänestä koska ei ole ketään joka tajuaisi esim. rahajärjestelmän kaikentuhoavan luonteen. Pikku hiljaa Suomeen tulee erittäin suuri määrä työttömiä, sitten työttömät ottavat mamut silmätikukseen koska mamut käsittääkseni saavat sossusta kaiken mitä tarvitsevat, kun taas suomalaisten pitää jonottaa leipäjonossa. Kahinoinnista ei kuitenkaan ole mitään hyötyä, eikä siitä että kapinoi äänestämällä persuja. Ihan turhaa.

Jos Suomessa olisi puolue, joka ajaisi mm velkaannuttavasta rahajärjestelmästä eroamista, voisin sitä äänestää. Ehkä pitäisi perustaa itse oma puolue jossa ei sekoitettaisi hengellisiä ja maallisia asioita kuten Piho tekee eli on sekaisin kuin seinäkello. Kun hengelliset ja maalliset asiat sekoitetaan, saadaan aikaan ev lut kirkko jossa kaikki ovat ihan ulapalla kaikesta koko ajan, yrittävät kumartaa maallisille herroille vaikka ei se ole kirkon tehtävä.

Niin kauan kuin suomalaiset tyytyvät kapinoimaan äänestämällä persuja, täällä ei mikään tule muuttumaan ja Suomi vain pikku hiljaa tuhoutuu. Vaikka menisin megafonin kanssa Helsinkiin kertomaan että on irtauduttava velkaannuttavasta rahajärjestelmästä, mikään ei muuttuisi. Ehkä suomalaiset heräävät vasta sitten kun me kaikki ollaan leipäjonoissa jonottelemassa, tai no tuskinpa suurin osa herää silloinkaan, harvaa kiinnostaa oikeasti perehtyä asioihin. Persut väittävät olevansa isänmaallisia mutta mitä isänmaallista on mennä lätisemään EU-parlamenttiin ja vähän "kritisoimaan" EU:ta. Suomi-Neito on kaulaa myöten suossa, siinäkö muka sitten pitäis vaan tyytyä kritisoimaan sitä suota, että hyi paha suo minkä teit.

Suomen kansa joka pimeydessä vaeltaa, tulee saamaan sitä mitä tilaa. Erikoiskahvin keittelyt loppuu kuin seinään sitten kun talousjärjestelmä ajetaan hallitusti alas. Suomalaiset tekevät Kreikan-matkoja, samalla kun kreikkalaiset vievät lapsiaan orpokoteihin jotta lapset saisivat ruokaa. Eikö se nyt muka tule selväksi Kreikan menosta, mikä kaikkia EU-maita odottaa, sitten ihmetellään että hei mitä tapahtui, kun ei vaivauduta perehtymään esim. siihen miten pankit luovat rahaa (tyhjästä, kirjanpitotoimena, simsalabim, tililläsi on miljoona euroa). Pankit lainaavat rahoja joita niillä ei edes ole, se on ponzi-pyramidihuijaus eikä Piho puhu tuosta mitään, joten hän on kaikkien muitten kanssa tuhoamassa Suomea. Säälittävä juttu se koko heidän puolueensa, kävijälaskuri sivuilla raksuttaa jokaisesta napsautuksesta eli kun menee alasivulle, tulee taas yksi kävijä lisää eli kun kattoo kaikki sivut, näyttää siltä että sivuilla olisi käyty monta kertaa vaikka on käyty vain kerran.

Piholla kaiken kukkuraksi taitaa olla EU-lippu omilla kotisivuillaan. Jälleen kerran yksi persuhenkinen ihminen joka muka vastustaa EU:ta mutta sitten haluaa kummiskin olla siinä mafiassa mukana.

Itsenäisyyspuoluekin on silkka vitsi, haluavat lisää demokratiaa eli Suomen kansa pitäisi muka päästää päättämään asioista entistä kattavammin. Ihan järjetöntä, Suomen pitäisi ajatella koko kansan etua ja antaa asiantuntijoitten päättää esim. talousasioista, ja asiantuntijaksi riittäisi vaikkapa Uusipaavalniemi joka tajuaa nyky rahajärjestelmän tuhoavan luonteen, kaikenlainen kinastelu pitäisi lopettaa ja kansakuntamme pitäisi puhaltaa yhteen hiileen. Niin ei kuitenkaan tapahdu koska jumalattomat tykkäävät kinastella ihan kaikesta eikä mikään muutu, vain kinastelun aihe vaihtuu.
Eetu
 

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Elo 2013 16:21

Tämmöinen löytyi: "Jouko Piho puhuu!"

http://mesikammen.wordpress.com/2013/07 ... iho-puhuu/


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Elo 2013 18:38

Olen jossain muuallakin kuullut tämän ihmeellisen käsityksen siitä, että Suomi olisikin joku luvattu maa... Jollain kummallisella tavalla se selitettiinkin sillä, että Suomi on suoraan pohjoiseen päin Israelista :D

Eetun lohdutukseksi voin sanoa, että kyllä tämä koko EU ja Suomi muiden mukana on ainakin siihen suuntaan menossa, että vain työn tekemisestä maksetaan, eikä työttömille makseta mitään tukia... Harasoo ili plocha, niinkuin Venäjällä sanotaan :think2: Kuulun kyllä siihen porukkaan, joita ei TODELLAKAAN kiinnosta kunnolla perehtyä näihin asioihin :D Kuitenkin pitää aukoa suuta tai siis hakata näppistä :oops:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Elo 2013 23:15

Mielestäni on eriskummallista, että JP väittää olevansa profeetta, mutta ei julkaise omia profetioitaan vaan toisten profetioita. Hän sanoo, että julkaistut profetiat ovat hänen koettelemiaan, mutta ne ovat moni ihan huuhaata.

Toivottavasti Jumala ohjaisi miehen oikealle tielle ja paikalle uskon vaelluksellaan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Elo 2013 23:35

Jos on jossakin ihmisessä profeetan vikaa niin luulen ,että kun on nähnyt oikeita näkyjä ja ollut niissä sisällä niin ei esiinny julkisesti ja hihhuloi.Se Jumalan seurassa olo tekee niin pieneksi ,ettei sitä voi kuvailla ja siinä on mielummi hiljaa ku esiintyy profeettana.Vaikenee ja puhuu silloin ku Jumala pyytää eikä itse .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 04. Elo 2013 22:04

Itse taas luulen että profeetan kutsumus ei olekaan mitään seurakunnan parrasvaloissa loistamista vaan raskas kutsumus.. Moni suorashaa hunkuu ja haluaa olla profetta, mutta ei tiedä että kutsumus voi olla todella raskas kuten Jeremialla oli..

Jer 20:8 Sillä niin usein kuin minä puhun, täytyy minun parkua, huutaa väkivaltaa ja sortoa; sillä Herran sana on tullut minulle häväistykseksi ja pilkaksi pitkin päivää.
20:9 Mutta kun minä sanoin: "En tahdo ajatella häntä enkä enää puhua hänen nimessään", niin sydämessäni oli kuin polttava tuli, suljettuna minun luihini. Ja väsyksiin asti minä koetin sitä kestää, mutta en voinut.
20:10 Sillä monen minä kuulen parjaavan. Kauhistus yltympäri! "Ilmiantakaa! Ilmiantakaamme hänet!" Kaikki minun ystäväni vaanivat, milloin minä kompastuisin: "Ehkäpä hän antaa viekoitella itsensä, niin että voitamme hänet ja saamme hänelle kostaa."

20:14 Kirottu olkoon se päivä, jona minä synnyin; älköön se päivä, jona äitini minut synnytti, olko siunattu. >> Jakeen lisätiedot
20:15 Kirottu olkoon se mies, joka toi minun isälleni ilosanoman, sanoen: "Sinulle on syntynyt poikalapsi", ja saattoi hänelle suuren ilon.
20:16 Käyköön sen miehen niinkuin niiden kaupunkien, jotka Herra kukisti armahtamatta. Hän kuulkoon huudon aamulla, sotahuudon keskipäivän aikana,
20:17 koska ei surmannut minua äidinkohtuun, niin että äitini olisi ollut minun hautani ja hänen kohtunsa jäänyt iäti kantavaksi.
20:18 Miksi olen äitini kohdusta tullut näkemään tuskaa ja vaivaa, niin että minun päiväni päättyvät häpeässä?
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Eetu » 06. Elo 2013 11:32

Mikko Murpatti kirjoitti:Mielestäni on eriskummallista, että JP väittää olevansa profeetta, mutta ei julkaise omia profetioitaan vaan toisten profetioita. Hän sanoo, että julkaistut profetiat ovat hänen koettelemiaan, mutta ne ovat moni ihan huuhaata.

Toivottavasti Jumala ohjaisi miehen oikealle tielle ja paikalle uskon vaelluksellaan.


Eikös ihminen joka väittää olevansa profeetta, ole väärä profeetta? vai miten tää menee, ei näistä kaiken maailman hiihtelijöistä ota hobittibrunssilla istujakaan selvää.

Pihon kannattais keskittyä kalastukseen ja varautumisasioihin ja lopettaa tuo turha haihattelu että politiikan avulla muka pystyisi mitään enää muuttamaan. Ei pysty, Suomen kansa herää usvastaan vasta jonkin suuren kriisin tullen, jos silloinkaan.

http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/Suutari%20b.JPG

Rukoillaan Pihon puolesta, eiköhän hänen suosionsakin jossain vaiheessa laannu, tai no niin kauan kuin media on olemassa, sinne halutaan just tommosia ihme hihhuleita jotka pilaavat totisten uskovien maineen. Varsinkin nuo Suur-Suomi-haihattelut on ihan uskomatonta tuubaa. Piho, jos luet tätä, lukaiseppa perustuslaki, ja siinä kohta "Suomi on EU:n jäsen". Miten EU-osavaltiosta saadaan Suur-Suomi? Jollain taikatempullako? Kenties hobittibrunssilla voi joku taikoa Suomesta Suur-Suomen ja saamme Karjalan lisäksi koko äiti-Venäjän liitetyksi Suomeen? Saman tien Kiina, ja miksei koko maailma voisi olla Suur-Suomi, newyorkkilaisetkin puhuisivat suomea ja laulaisimme kaikki yhdessä Maamme-laulua, siinä tavoitetta Suomen Laillisuuspuolueelle. Mitenkäs raamatunkohta "unohtakaa puolueet". Onko puolueen perustaminen linjassa tuon raamatunkohdan kanssa, ei mielestäni ole.
Eetu
 

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 06. Elo 2013 23:23

Yleensäkin nämä suomen ns profetia sivustot on kyllä jotenkin sanottuna,,,,, ja niissä sisältö,,,,,, ,,,,,,,,, mutta onhan siinä hyvääkin sillä siinä oppii esim kirjoittamaan koneella ja kaikkea kivaa mitä tuleekaan keksittyä.Jos näillä sivustojen pyörittäjillä olis edes hitunen järkeä päässä niin olis jo aika älytä lopettaa,mutta kun ei ku yltyy.Olen käynyt katsomassa niitä juttuja ja kerta toisensa jälkeen nämä omakutoiset profeetat ennustaa täysin pieleen.Kukaan ei ota vastuuta esim hankasiko karhu persettään siihen suomen ja venäjän tolppaan vai ei .No onneksi tämäkin saatiin kuitattua sillä ,että Suomen kansa urheasti suurella rintamalla rukoili ,ettei tämä mahtava profetia toteutuisi.......Niin kyllä ivaan sillä on syytä ,että tuollainen höperyys loppuisi.Oikeat profeetat ovat harvassa varmaan enää nykyään ja jos Herra ilmoittaa niin hän sen tekee selvästi ,että asiat tulee näkyviin.Nyt vaan eletään jo lopun aikajaksossa ja asiat on lyöty lukkoon ja muutosta ei enää tule.Uskon ,että Herran omat kuulee kaikki sydämmessään mitä Herra haluaa häneltä ,mitä lähemmäs mennään sitä tiettyä hetkeä .Jokaisen pitää vaan olla kuulolla ja mieli valppaana ja odottaa .....Ai niin eikös yhden profetian mukaan M:Thatcher tule uudelleen englannin pääministeriksi.No sitä jännityksellä odotan.Kui si käy.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 30 vierailijaa

cron