Eksynyt ja paisunut

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Elo 2013 07:01

*
Eilen minä sain tietää eräältä uskovalta että se oli toimittajien kirjoitus. Piho ei sanonut olevansa profeetta.
Ja se hyökkäyksen juttu 13.6. Piho sanoi ettei itse uskonut siihen. Mietin oliko toimittajat ei-uskovia niin ymmärsi asian väärin?
Parempi mennä ottamaan selvää kasvokkain Pihon kanssa.

Sama asia pätee hengellisiin kirjoihin. Jos haluaa tilata hengellisen kirjan ja sen kirjailija on ulkomaalainen niin
täällä Suomessa suomennos tapahtuu raamatun 1992 kautta. Ensin kirjailijan kirjoitus on raamatullinen ja
sit suomennos "väärän käännöksen" kautta vesittää.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 08. Elo 2013 23:47

vaisuliini ,,niinhän sen täytyy olla .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Elo 2013 09:50

*
Minä vähän tutkin Pihon omin käsin kirjoitusta ja huomasin että hän sanoi jotain profeetallisesta olosta.
Ehkä hän on profeetta mutta jätin kokonaan lukematta. En halua kivittää. Minun tuli sääliksi ja rukoillaan Pihon puolesta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Eetu » 11. Elo 2013 12:46

vaisuliini kirjoitti:*
Minä vähän tutkin Pihon omin käsin kirjoitusta ja huomasin että hän sanoi jotain profeetallisesta olosta.
Ehkä hän on profeetta mutta jätin kokonaan lukematta. En halua kivittää. Minun tuli sääliksi ja rukoillaan Pihon puolesta.


Ei tässä kukaan halua kivittää mutta Piho on asettanut itsensä asemaan jossa media näköjään jo pitää häntä profeettana eikä hän korjaa asiavirhettä koska tykkää olla äänessä. Minua säälittää myös, rukoillaan todellakin Pihon puolesta että hän lopettaisi mediassa esiintymisen ja keskittyisi vaikka kalastukseen.
Eetu
 

Re: Eksynyt ja paisunut

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 12. Elo 2013 22:18

Ihan yhtä tärkeää on se tai tärkeämpää alkaa ruotia niitä 99 pros ennustuksia niillä sivustoilla miksi ne eivät onnistuneet.Siinä menee uskovilta Herran ihmisiltä pian usko koetukselle ku lukevat 5v jälkeen ja suuri osa pelkkää hölynpölyä.No jos samat tyypit jatkaa ,mitä on odotettavissa.No ennustan ,että lisää hölynpölyä.Saattaa tietysti olla ,että se ennustus on hieman tarkentunut ja seuraavalla kerralla se onkin pölynhölyä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron