Jumala pelasti kolarista!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Elo 2013 14:06

Olin kolarissa viime sunnuntaina, ja Jumala varjeli!

Pääsin tosi lievillä vammoilla jalka vähän linkattaa, päässä haava ja luut kolottaa turvavyön kohdalta, mutta ei murtumia tai mitään vakavaa! Pikku ruhjeita vaan vaikka tuossa olisi ollut ainekset todellisiin vammoihin tai jopa kuolemaan.

Kolari tapahtui Kehä 1 tiellä ja auto lensi vasemmalle kaistalle peräänajajan kolauksesta. Näin kun autot tulivat kohti oveani ja olin siis ajokyvyttömässä autossa poikittain sillä vasemmannpuoleisella kaistalla, ja katselin kun autot lähenivät hurjaa vauhtia suoraan syliin. Ovet ei auenneet kun vääntyivät iskusta ja lasit ei laskeutuneet ja päässä kolisi ja olin tosi sekaisin tällistä.

Sitten neuvokas rekkamies kiilasi rekkansa molempien kaistojen yli niin ettei autot voineet ajaa enää päälleni ja sen jälkeen hän repi oven auki ja pääsin ulos autosta! :drive:

Kiitos Jumalalle kun varjeli ja suojeli lammastaan! Kyllä Jumalan voima ja armo on ihmeellinen! Ilman Jumalan suojelusta tuossa olisi tullut aivan erillailen lopputulos!

Jos nyt luet kirjautumattomana tätä juttua ja tunnet vetoa Jumalan suuntaan niin älä emmi enää vaan tartu Herra Jeesuksen sovitukseen ja ota elämääsi uusi henkivakuutus Jumalalta! Häneen voit luottaa! Hän turvaa sinut ja perheesi ja Herran Jeesuksen sovitus on sinullekkin tarjolla! Ota Jumalan lupaukset vastaan ja nöyrry ristin puoleen saadaksesi tämän mahtavan henkivakuutuksen, joka kestää ikuisesti!

:toghether:

Kiitos Jumalalle Jeesuksen nimessä!

Psalmi 91

1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". -Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."


Kuva


Kuva
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Elo 2013 14:43

Kiitos Jumalalle...meidän varjeliamme ei totisesti torku :hearts: ..ihan liikuttava kertomus Mikolta!

Mullekkin sattui toissapäivänä töis yks pikku haaveri..läheltä piti ettei silmä puhjennu kun puukko osui voimalla poskipäähän...kyllä järkytyksestä toivuttuani kiittelin Herraa :)
systeri
 

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 02. Elo 2013 14:47

systeri kirjoitti:Kiitos Jumalalle...meidän varjeliamme ei totisesti torku :hearts: ..ihan liikuttava kertomus Mikolta!

Mullekkin sattui toissapäivänä töis yks pikku haaveri..läheltä piti ettei silmä puhjennu kun puukko osui voimalla poskipäähän...kyllä järkytyksestä toivuttuani kiittelin Herraa :)


Nonni! Kyllä siinä jää IF:it kepeesti kakkoseks, kun turvaa Jumalaan! En mä sillä etteikö maallisia vakuutuksia saisi olla, mutta hinta laatusuhteeltaan ne jää keposeksi verrattuna Herraan :).
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Elo 2013 14:51

Aivan paras henkivakuutus ja turva tarjolla jokaiselle :thumb:
systeri
 

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 02. Elo 2013 17:09

Kiitos Herralle! hurja paikka ollut Murpatilla :shock: Herran kanssa on turvallista tehdä matkaa, olen saanut sen myös itse kokea monesti :drive:
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja PetriFB » 02. Elo 2013 17:57

Mikon todistus on erittäin koskettava ja murtava. Kiitos Herralle. Samat sanat systerin todistukseen.

Lammas :hearts: Jumalaa!
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Elo 2013 21:10

Kiitos Herralle, että Mikko selvisi tuosta pahasta onnettomuudesta.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2013 09:27

*
Kiitos Jumalalle ihmeellisestä varjelusta ja suojelusenkelistä, joka oli Mikon kanssa! :shock: :hurraa: :GBU:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja systeri » 03. Elo 2013 09:54

Peräänajot on tosi vaarallisia,mä itte seuraan aina tarkasti perässä tulevia kun oon kääntymäs.
Tuli mieleen varjelus joka pelasti veljeni kuolemalta.Hän oli kääntymäs sivutielle, kun perässä tuli mies autolla joka oli ajatuksissaan ajanu jarruttamatta veljeni auton perään sillä seurauksella että veljen auto lensi rekan edestä vastaan tulevan kaistan yli pellolle.Siitä oli kuva ja juttukin paikallislehdessä.Veli selvisi säikähdyksellä.
Tuo mies joka ajoi perään oli juuri kuullut tk:ssa diagnoosin joka oli muistaakseni syöpä ja siitä syystä ajellut täysin ajatuksissaan,niin ettei huomannut edellä kääntyvää autoa :?
systeri
 

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2013 10:38

*
Samoin motoristiajot kans.
Mieheni isoveli oli pahassa motoristikolarissa. Hän on ollut jo kauan minun rukouksissani ja sit se kolari sattui. Tytär lensi ja selvisi muttei isoveli joka oli tajuttomana. Mutta siinä oli kiitosaiheena, että pari lääkäriä oli sattumalta paikalla joka tuli kiiruusti apuun ja elvytti isoveljen ja se heräsi henkiin. Tämä isoveli on lukenut kokonaan Raamattua läpi jo kaksi kertaa. Ei vielä tullut uskoon.
Tärkeä henkilö rukousaiheena.

Jos koette sydämessänne muistaa häntä perheineen rukouksin. Ja myös miestäni kans. Kiitos! :hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa