Jumala pelasti kolarista!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 03. Elo 2013 12:34

19. 11 2012 olin menossa aamulla töihin kello ennen 6:tta.. Olin vielä omas autos ja jotenkin valuin toisen auton perään, nousemme molemmat ulos ja sieltä nousee ehkä somalinainen..viimeinen muistikuva kun se sanoo.."are ypu drunk."..sitten seuraavana mä olen ambulanssis.. ja sanotaan että löydettiin tajuttomana autonvierest..koskaan ei löydetty mitään selitystä tapahtuneelle.. Mutta jospas olisinkin ollut pian jossain jo ison auton kanssa ajamas ja olisin m,enyt tajuttomaks kehäkolmosella kun vedän 90km/h siellä 8tonnisella..Oisin tappanut varmaan jonkun.. :(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Elo 2013 14:18

Kylläpä on Jumala suojannut monia liikenteessä ja onnettomuuksissa!

Harvoin tajutaankaan kuinka monia asioita Jumala "kulisseissa" ohjailee niin että saamme olla turvassa. Mitähän kaikkea Jumala on suoranaisesti estänyt tapahtumasta niin ettei olla huomattukkaan? Lista olisi varmasti pitkä! Pitääpä kiittää niistäkin!

Kyllä on mahtavaa olla tämmöisestä rakkaudesta ja huolenpidosta osallisena!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 04. Elo 2013 22:12

Eikä lista varmaan siihen vielä pääty..Jopa uskosta osattomia on varmaan Herra varjellut samalla tavalla mutta eikkarit eivät sitä tietenkään tunnusta. :(
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja Herman » 04. Elo 2013 22:27

Kiitos Jumalalle varjeluksesta jokaisen kohdalla! Itselläkin tuli mieleen yksi ihmeellinen varjelus, olin kerran ajamassa liukkaalla tiellä pimeään aikaan, ja yhtäkkiä tuli mieleen ajatus että varo hirviä tms. Ajatus tuntui jotenkin tosi oudolta, ihan kun se ei olisi ollut oma. Hiljensin vauhtia ja ajoin tosi varuillani, ja noin kilsan kuluttua oli tiellä kolme peuraa. Jos olisin tullut kovempaa enkä olisi ollut niin varuillaan olisin saattanut rysäyttää päin, mutta nyt ne ehtivät juosta alta pois (yksi lähti vielä ensin juoksemaan väärään suuntaan ja kääntyi takaisin uudestaan tielle kun huomasi muiden lähtevän toiseen suuntaan). Ei voinut kun kiittää Jumalaa ihmeellisestä varjeluksesta liikenteessä.
Herman
 

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Elo 2013 08:06

*
Siitä hirvistä tuli mieleen kans.
Ei ollut mitään vakavaa mutta oli sumuisa ilta. Oli vaikea ajaa sumuissa mutkaista tietä, oli paljon ylä- ja alasmäkiä ja jyrkkiä mutkia.
Niin huomasin sivusilmälläni muutaman hirven juoksevan perässä. Katsoin niitä ja tuntui että kaikki olisi ihan hidasta filmiä. Oli upeaa katsoa hirvien juoksua sumuisassa...
Olisin halunnut katsoa ja katsella mutten voinut ja minun piti keskittyä ajamiseen ja tuntui hassulta että hirvet juoksivat perässäni. :lol:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumala pelasti kolarista!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 08. Elo 2013 11:58

Lisätään ettei mene valehteluksi eli nyt tuntuu kovia kipuja kylkiluissa ja alaselässä sekä sisäelimissä kylkiluiden alla. Mutta tää on varmaa ihan normaalia settiä kolarin jälkeen kuulemma. Pitääpä mennä maanantaina näytille jos ei lopu kolotukset.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron