EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja todael » 06. Tammi 2011 20:18

Tässä skannatut leikkeet IPU:n (Itsenäisyyspuolueen äänenkannattaja lehden julkaisu nr.10 2010)

Kuva

Kuva

Lue myös > http://www.infosota.fi/2010/03/27/eun-s ... -oikeudet/

Tuo EGF on saanut oikeuden kerätä tietoja ihmisten poliittisesta suuntautumisesta tai uskonnollisuudesta. Selvää antikristuksen järjestelmän rakentelemista koko homma.

Uuden maailmanjärjestyksen luonne on totalitaarinen. Totalitaristiset valtiot ovat käyttäneet hallintakeinoinaan terroritekoja, vangitsemisia ja laajamittaista propagandaa. Saksassa, Italiassa ja Neuvostoliitossa valtion johto sai laajan kansansuosion muun muassa rakentamansa henkilöpalvonnan ansiosta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Totalitarismi

Tämä kaikki pohjustaa sitä valtarakennetta johon Ilm.13:11-18:ssa oleva toinen peto asettuu. Huomasin että toisella pedolla on NIINKUIN "karitsan sarvet" MUTTA se puhuu kuin lohikäärme. Ymmärrän että toinen peto näyttäytyy hyvin "kristillisenä" vaikka silti se puhuu pedon sanoja ja ajaa ihmiset petovallan systeemiin.

Matt.7:15 "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia".

Kuva

Me tunnemme Paimenemme äänen, sillä me tunnemme Jeesuksen. Joh.10:14 "Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut"

Ilm.3:10 “Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.”

- todael :prayer4:
Koetelkaa kaikki ja pitäkää se mikä hyvää on
todael
 

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 07. Tammi 2011 09:26

No niin...profetiat Raamatussa ovat lähellä lopullista täyttymistään. Vapautuksemme on lähellä. Näin näen tämän asian. Mieleeni nousee edelleen yksi tärkeimmistä luvuista Raamatussa ennen Herramme toista tulemusta. Matt.24, jonka pistän vielä tähän kaikkien luettavaksi:

24:1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
24:2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
24:45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
24:46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
24:47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
24:48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
24:49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
24:51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

EU-poliisi varmaan tulee kotiovelleni pidättämään minut, kun olen puhunut, opettanut Sanan mukaan, enkä "uskontodirektiivien" mukaisesti. Tälläiseen aikaan on valmistauduttava ja juurruttava enemmän Jeesukseen, ettemme luopuisi uskosta tiukassa paikassa ja kieltäisi Herraamme! :amen4:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja PetriFB » 07. Tammi 2011 09:34

Joo kyllä ollaan menossa kohti antikristuksen valtaannousua. Maailmassa tapahtuu koko ajan mullistuksia, anarkiaa ja katastrofeja, että pian koko maailmaa kontrolloi ja hallitsee petovaltakunta. Todellisia Herran Jeesuksen opetuslapsia ei hallitse petovaltakunta, vaan Herra Jeesus Pyhässä Hengessä, amen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja onefortruth » 07. Tammi 2011 17:57

Havahduttavaa. Olen lukenut itse pitkälti toista vuotta näistä asioista ja koko ajan tulee niitä hetkiä ettei itse haluaisi uskoa mitä ympärillä tapahtuu. On koko ajan että pitää yhä uudelleen ja uudelleen silmiään hieraista suunnilleen.
Nyt kun tietää, että maailmaa auttamattomasti johdetaan tähän suuntaan, valtarakenteet yms. ovat selkeytyneet on siinä jo valmis pohja pureskeltavaksi sekä tiedettäväksi.
Niin vaikea kun näitä on uskoa, se on totta ja yhä todellisemmalta se tuntuu...
Jonkin verran kouraisi taas kerran syvältä lukea näitä, ei enää mene kauan kun ympärillemme on pystytetty systeemi, jonka ulkopuolelle jääminen on sama kuin sua ei olisikaan olemassa.
Siinä vaiheessa voi olla että moni ei pidä edes implantoitavaa mikrosirua mitenkään kummallisena juttuna, kun meitä johdetaan siihen koko ajan.
Uskoisin itse, että maailmansota tms. tilanne voi ajaa siihen että ihmiset saatetaan pakottaa uuteen järjestykseen tai sitten ihan vain pelkällä talousromahduksellakin voidaan luoda sellainen katastrofi että ihmiset alistuvat mihin vain. Silloin tulee erottumaan varmasti uskovatkin joukosta ja epäilen, että uskoviakin menee siihen implanttihoukutukseen.

Tietyllä tavalla jo pelottaa tällä hetkellä se, että miten se mikrosiru tuodaan itsestäänselvyytenä ja sillä pyritään syrjäyttämään käteinen, ja ennen kaikkea - miten helppoa siihen on mennä.
Se voi olla siru puolestaan sellainen että siihen voidaan pakottaa vain ääriolosuhteissa koko maailman ihmiset. Nythän jo eläimiä sirutetaan, ja olen lukenut jossain vaiheessa että (bio?)siruja olisi Yhdysvalloissa jo mm. vankeihin implantoitu seurannan takia sekä jotain huhua että lastenkotilapsiakin olisi ehkä sirutettu siellä.
Ei se siru sinänsä vielä mitään, mutta se mihin sirulla pystytään ja millainen teknologia siihen liittyy, se on jotain über-käsittämätöntä. Yksi pieni riisin kokoinen siru, siihen mahtuu älyttömän paljon niin huippunerokasta teknologiaa ettei kaikkea ole vielä kerrottukaan.
Uskoisin että jos ja kun ko. siru tullaan tuomaan markkinoille täysvaltaisesti, voi meidänkin vainot alkaa samaan syssyyn, ketkä sitä vastustamme.

Olen kuullut uskovienkin puhuvan sitä teoriaa vastaan mikä mikrosiruun tulee pedon merkkinä, että se olisi ns. "liian helppo" juttu tai teoria ollakseen se oikea pedon merkki.
Mutta se mikä teknologia on olemassa sirussa itsessään ja yleensäkin monessa mielessä nykyteknologiassa kyetään sellaisiin juttuihin, ei yksinkertaisesti vaan mahdu järkeen.
Mutta eiköhän sana kerro riittävän selkeästi, että pedon merkki otetaan otsaan tai käteen.
Otin tämän siruaiheen ihan siksi koska se tulee liittymään jossain vaiheessa globaaliin kontrolliin.
Se tulee väistämättä eteen, ennemmin tai myöhemmin.
Siinä edeltävänä tulee nämä uudet turvalait, Europol jne.
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 09. Tammi 2011 08:18

onefortruth kirjoitti:Havahduttavaa. Olen lukenut itse pitkälti toista vuotta näistä asioista ja koko ajan tulee niitä hetkiä ettei itse haluaisi uskoa mitä ympärillä tapahtuu. On koko ajan että pitää yhä uudelleen ja uudelleen silmiään hieraista suunnilleen.
Nyt kun tietää, että maailmaa auttamattomasti johdetaan tähän suuntaan, valtarakenteet yms. ovat selkeytyneet on siinä jo valmis pohja pureskeltavaksi sekä tiedettäväksi.
Niin vaikea kun näitä on uskoa, se on totta ja yhä todellisemmalta se tuntuu...
Jonkin verran kouraisi taas kerran syvältä lukea näitä, ei enää mene kauan kun ympärillemme on pystytetty systeemi, jonka ulkopuolelle jääminen on sama kuin sua ei olisikaan olemassa.
Siinä vaiheessa voi olla että moni ei pidä edes implantoitavaa mikrosirua mitenkään kummallisena juttuna, kun meitä johdetaan siihen koko ajan.
Uskoisin itse, että maailmansota tms. tilanne voi ajaa siihen että ihmiset saatetaan pakottaa uuteen järjestykseen tai sitten ihan vain pelkällä talousromahduksellakin voidaan luoda sellainen katastrofi että ihmiset alistuvat mihin vain. Silloin tulee erottumaan varmasti uskovatkin joukosta ja epäilen, että uskoviakin menee siihen implanttihoukutukseen.

Tietyllä tavalla jo pelottaa tällä hetkellä se, että miten se mikrosiru tuodaan itsestäänselvyytenä ja sillä pyritään syrjäyttämään käteinen, ja ennen kaikkea - miten helppoa siihen on mennä.
Se voi olla siru puolestaan sellainen että siihen voidaan pakottaa vain ääriolosuhteissa koko maailman ihmiset. Nythän jo eläimiä sirutetaan, ja olen lukenut jossain vaiheessa että (bio?)siruja olisi Yhdysvalloissa jo mm. vankeihin implantoitu seurannan takia sekä jotain huhua että lastenkotilapsiakin olisi ehkä sirutettu siellä.
Ei se siru sinänsä vielä mitään, mutta se mihin sirulla pystytään ja millainen teknologia siihen liittyy, se on jotain über-käsittämätöntä. Yksi pieni riisin kokoinen siru, siihen mahtuu älyttömän paljon niin huippunerokasta teknologiaa ettei kaikkea ole vielä kerrottukaan.
Uskoisin että jos ja kun ko. siru tullaan tuomaan markkinoille täysvaltaisesti, voi meidänkin vainot alkaa samaan syssyyn, ketkä sitä vastustamme.

Olen kuullut uskovienkin puhuvan sitä teoriaa vastaan mikä mikrosiruun tulee pedon merkkinä, että se olisi ns. "liian helppo" juttu tai teoria ollakseen se oikea pedon merkki.
Mutta se mikä teknologia on olemassa sirussa itsessään ja yleensäkin monessa mielessä nykyteknologiassa kyetään sellaisiin juttuihin, ei yksinkertaisesti vaan mahdu järkeen.
Mutta eiköhän sana kerro riittävän selkeästi, että pedon merkki otetaan otsaan tai käteen.
Otin tämän siruaiheen ihan siksi koska se tulee liittymään jossain vaiheessa globaaliin kontrolliin.
Se tulee väistämättä eteen, ennemmin tai myöhemmin.
Siinä edeltävänä tulee nämä uudet turvalait, Europol jne.


Älä pelkää mitään onefortruth. Varmasti tulemme tietämään pedon merkin, mikä se on. Ei Herra tule sitä pimittämään ehytsydämisiltä omiltaan. Nyt on tärkeää tehdä valmisteluja tulevia aikoja varten ja valvoa, sillä olkaamme valmiit, emme tiedä huomisesta, vaikka Herra henkilökohtaisesti saapuisi noutamaan meidät maallisen majan poispanemisella. Eletään kuitenkin tietoisena tulevasta hoitaen uskonelämäämme kasvaen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa Rakkaudesta Totuuteen seuraavasti:

Apt.2:42 "Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa."

Siunausta ja Rauhaa sinulle onefortruth, Jes.41:10 "Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi: minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä." :thumb:
Asiayhteydestä otettu jae, mutta mielestäni rohkaiseva ja tarkoitettu kaikille kokosydämisille Herran omille :amen4:

Siunausta ja Rauhaa Herrassamme Jeesuksessa :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Tammi 2013 13:01

"EU-poliisille pelottavan laajat valtuudet", lainaus:



"Uudet, Europolille (Euroopan Unionin poliisi) myönnetyt valtuudet uhkaavat kansalaisten perusoikeuksia.

Asiasta uutisoi brittilehti Dailymail viime viikolla.

Europol eli Euroopan Poliisi on eurooppalainen tiedustelujärjestö ja poliisi.

Europolin upseerit nauttivat diplomaattista koskemattomuutta. Europoliin kuuluu 800 henkilön vahvuinen puolisotilaallinen poliisin iskujoukko EGF, European Gendarmerie Force.

Europolilla on eurooppalainen pidätysoikeus EAW (European Arrest Warrant), jonka mukaan kansalaisen saa siepata kotimaassaan ja kuljettaa ilman valitusmahdollisuutta vieraaseen maahan odottamaan oikeudenkäyntiä. Oikeutta vapautua takuita vastaan ei ole.

Europolilla on yli 650 työntekijää Haagin päämajassa. Kansallinen lainsäädäntö ei koske, rajoita eikä estä Europolin toimintaa.

Puolisotilaallisella EGF:lla ei vielä ole virallista statusta, mutta sen viralliseksi tarkoitukseksi ilmoitetaan jatkuva yhteistyö EU:n poliisivoimien kanssa. EU:n poliisivoimilla on sotilaallinen status ja täydet poliisin valtuudet.

Henkilökuntaa on kerätty Italiasta, Espanjasta, Romaniasta, Ranskasta ja Alankomaista. Euroopan komissio haluaa myös muuttaa vuonna 2002 perustetun oikeusyhteistyöelin Eurojustin syyttäjänvirastoksi, joka saisi vallan käyttää Lissabonin sopimuksen myöntämiä valtuuksia.

Euroopan Unionin tutkintamääräys EIO (European Investigation Order) sallii Europolin suorittaa tutkimuksia kansallisen poliisin ohitse. Valtuuksiin kuuluu epäiltyjen kuulustelu, pankki- ja yhteydenpitorekisterien (puhelin, internet jne) katkaiseminen ja tarkistaminen, sekä DNA-näytteiden ja sormenjälkien ottaminen ja luovuttaminen.

Kansallinen poliisi voidaan pakottaa tutkimaan tekoja, joita kansallinen lainsäädäntö ei pidä rikoksina mutta jotka ovat sitä EU:ssa. Yksi näistä rikokseksi katsottavista teoista saattaa tulevaisuudessa olla mm. ilmastonmuutoksen ja holokaustin epäileminen.

Kaikkien kansallisvaltioiden poliisivoimat eivät ole olleet innostuneita EGF:lle ehdotettujen valtuuksien suhteen.

Lissabonin sopimuksen 71 artiklaan vedoten halutaan perustaa myös sisäistä turvallisuutta valvova elin COSI (Committee on Operational Co-operation on Internal Security). COSI toisi yhteen Europolin, Eurojustin and Frontexin. Frontex on EU:n rajoja valvova virasto."

http://www.magneettimedia.com/?p=3719

http://pietar.in/2012/02/eu-poliisi-saa ... llisuutta/

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=5064

http://europa.eu/agencies/regulatory_ag ... dex_fi.htm
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja Eetu » 31. Tammi 2013 15:36

EU-ilmiantopainike:

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288535891849.html

Taidan kohta puoliin lopettaa nettiin kirjoittelun, sillä mitä syvemmälle Suomi menee EU-pimeyden ytimeen, sitä pahemmaksi tämä poliisivaltiotouhu muuttuu. Uusiin iphoneihin tulee kuulemma sormenjälkitunnistus, kiva juttu mutta samalla menee sormenjälki Applen tietokantaan.
Eetu
 

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Tammi 2013 16:57

Eetu kirjoitti:EU-ilmiantopainike:

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288535891849.html

Taidan kohta puoliin lopettaa nettiin kirjoittelun, sillä mitä syvemmälle Suomi menee EU-pimeyden ytimeen, sitä pahemmaksi tämä poliisivaltiotouhu muuttuu. Uusiin iphoneihin tulee kuulemma sormenjälkitunnistus, kiva juttu mutta samalla menee sormenjälki Applen tietokantaan.


Ilm. 13:1
Ja se asettui seisomaan meren hiekalle. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.



Europol:

https://www.europol.europa.eu/
http://europa.eu/agencies/regulatory_ag ... dex_fi.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Europol

Cepol:

http://www.cepol.europa.eu/index.php?id=home0
http://europa.eu/agencies/regulatory_ag ... dex_fi.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/European_Police_College

Eurojust:

http://eurojust.europa.eu/Pages/home.aspx
http://europa.eu/agencies/regulatory_ag ... dex_fi.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Eurojust

Frontex:

http://www.frontex.europa.eu/
http://europa.eu/agencies/regulatory_ag ... dex_fi.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Frontex

European Gendarmerie Force eli EGF:

http://www.eurogendfor.org/
http://en.wikipedia.org/wiki/European_Gendarmerie_Force

Committee on Operational Co-operation on Internal Security eli COSI:

http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/wh ... dex_en.htm

European Arrest Warrant eli EAW:

http://www.fairtrials.net/justice-in-eu ... t-warrant/
http://europa.eu/legislation_summaries/ ... 167_en.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/European_Arrest_Warrant

European Investigation Order eli EIO:

http://fra.europa.eu/en/opinion/2011/fr ... -order-eio
http://eurocrim.jura.uni-tuebingen.de/c ... rgang/242/
http://www.fairtrials.net/publications/ ... ion-order/
http://en.wikipedia.org/wiki/European_I ... tion_Order



Ilm. 13:4
Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja JoKi » 31. Tammi 2013 17:21

En ole tähän Europol aiheeseen niin tarkasti perehtynyt, että osaisin ottaa syvemmin kantaa. Jos Europol:in toiminnassa, tavoitteissa tai muissa vastaavissa on Jumalan tahdon vastaista jokin ja te tiedätte niin voitteko kertoa.


Laitan vielä kohdan Raamatusta

1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
2 Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.
3 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;
4 sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.
5 Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden.
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: EU-Poliisille pelottavan laajat valtuudet

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Tammi 2013 17:48

Lue JoKi tämä ketju ihan alusta saakka niin ehkä sitten ymmärrät paremmin missä nyt mennään näissä EU-asioissa(kin)....

On täällä Suomessakin poliisi saanut koko ajan viime vuosina lisää erilaisia valtuuksia. Monet puhuvat jo nyt perustellusti, että Suomesta ollaan tekemässä niin sanottua poliisivaltiota.

Poliisilla on nyt jo täällä Suomessa oikeus tehdä vähänkin epäilyttävälle henkilölle kotietsintä. Erityisesti poliisien hampaissa ovat olleet aseharrastajat.

Lääkäreillä on nykyään Suomessa ilmiantovelvollisuus! Eli jos esimerkiksi joku potilas menee kertomaan omalääkärilleen, että häntä on alkanut kiusaamaan masennus jne. ja potilas kertoo harrastavansa ampumaurheilua niin lääkärin pitää saattaa tämä tieto potilaasta myös poliisin tietokantaan jotta häneltä voidaan pahimmassa tapauksessa evätä hänen voimassa olevat aselupansa ja näin hakea hänen lailliset aseensa pois hänen kotoaan. Tämä onkin jo johtanut siihen, että monet eivät enää uskalla valittaa lääkärilleen mistään sellaisista vaivoista mistä lääkäri saisi syyn ilmiantaa potilaansa poliisille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron