Uusi hengellinen lastenkirja

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Herman » 10. Heinä 2013 22:22

"Heinäkuussa 2013 näkee päivänvalon uusi hengellinen lastenkirja. 'Kedon kiltein lammas' julkaistaan viikolla 30. Kirja sopii erityisesti alle kouluikäisille, mutta sanoma on tärkeä myös vanhemmille. Kirja voi olla myös hyvä lahja perheelliselle ystävälle joka ei vielä henkilökohtaisesti tunne Hyvää Paimenta..."

Image

Lisätietoja kirjasta ja tilausohjeet löydät allaolevasta linkistä:

Kirjaa ei ole enää saatavilla

Siunausta kaikille! :)
Herman
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja systeri » 19. Elo 2013 11:52

Ootteko tilanneet näitä kirjoja? Jos ootte niin mitä tykkäsitte :) Mä tilasin ajatuksena antaa lapsenlapsille ,mutta mietin että onko tää liian rankka niihin perheisiin joissa ei oo vanhemmat uskossa.Ymmärtääkö ne tään ajatuksen ja osaavatko selittää ettei lapselle tuu traumoja.Sinänsä hyvä kirja :)
Ja mun paketissa ei ollut myöskään ohjeita miten hoitaa maksua tuolle avustusjärjestölle??
systeri
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Elo 2013 13:09

Saako kysyä Herman ketä tuo kansikuvapiirroksessa oleva kiltinnäköinen paimen mahdollisesti esittää?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 19. Elo 2013 18:44

Tilasin ja tykkäsin :thumb:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Herman » 19. Elo 2013 21:40

systeri kirjoitti:Ootteko tilanneet näitä kirjoja? Jos ootte niin mitä tykkäsitte :) Mä tilasin ajatuksena antaa lapsenlapsille ,mutta mietin että onko tää liian rankka niihin perheisiin joissa ei oo vanhemmat uskossa.Ymmärtääkö ne tään ajatuksen ja osaavatko selittää ettei lapselle tuu traumoja.Sinänsä hyvä kirja :)
Ja mun paketissa ei ollut myöskään ohjeita miten hoitaa maksua tuolle avustusjärjestölle??


Kiinnostaisi myös kuulla palautetta jos joku on uskaltanut antaa kirjan uskosta osattomille.

Tarkoitatko muuten tuolla trauma-jutulla, että lapset kokisivat tarinan liian jännittäväksi/pelottavaksi, vai että he saattavat kokea sen hengellisen opetuksen ahdistavana?

Unohdin laittaa mukaan tiedot miten voi halutessaan lahjoittaa, laitan systeri sulle yv:nä tiedot...
Herman
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Herman » 19. Elo 2013 21:43

pekka kirjoitti:Saako kysyä Herman ketä tuo kansikuvapiirroksessa oleva kiltinnäköinen paimen mahdollisesti esittää?


Kirjan paimenella ei ole nimeä. Olen itse keksinyt ja kirjoittanut kirjan tarinan, ja se perustuu löyhästi Johanneksen evankeliumin 10.luvusta löytyviin Jeesuksen kertomuksiin hyvästä paimenesta ja lampaista ja sudesta.
Herman
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Elo 2013 08:21

Minäkin tilasin ja tykkäsin mutta ehkä vähän isommille luettavaksi :thumb:

Siis ajattelin vaan sitä kun se oli suunnattu perheen pienimmille eli alle kouluikäisille,niin mun mielestä se on hivenen vaikea ja varmaan vähän pelottavakin jos ajattelee että sitä lukee ja selittää heille uskosta osaton?? Niille pitäsi osata selittää että ei kedon lammas muutu oikeasti sudeksi vaan se on vertauskuva ihmisistä ja mitä se lapsi sitten ajattelee :shock: .Uskova aikuinen ja varmaan vähän nuorempikin tajuaa sen pointsin heti ja pitää sitä hyvänä :)
systeri
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Elo 2013 11:37

Herman kirjoitti:
pekka kirjoitti:Saako kysyä Herman ketä tuo kansikuvapiirroksessa oleva kiltinnäköinen paimen mahdollisesti esittää?


Kirjan paimenella ei ole nimeä. Olen itse keksinyt ja kirjoittanut kirjan tarinan, ja se perustuu löyhästi Johanneksen evankeliumin 10.luvusta löytyviin Jeesuksen kertomuksiin hyvästä paimenesta ja lampaista ja sudesta.


Kiitos vastauksestasi Herman.

Herran huolenpitoa sinulle ja koko perheellesi.

Laitan tähän vielä kauniin lintukuvan.

Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Herman » 20. Elo 2013 16:33

systeri kirjoitti:Minäkin tilasin ja tykkäsin mutta ehkä vähän isommille luettavaksi :thumb:

Siis ajattelin vaan sitä kun se oli suunnattu perheen pienimmille eli alle kouluikäisille,niin mun mielestä se on hivenen vaikea ja varmaan vähän pelottavakin jos ajattelee että sitä lukee ja selittää heille uskosta osaton?? Niille pitäsi osata selittää että ei kedon lammas muutu oikeasti sudeksi vaan se on vertauskuva ihmisistä ja mitä se lapsi sitten ajattelee :shock: .Uskova aikuinen ja varmaan vähän nuorempikin tajuaa sen pointsin heti ja pitää sitä hyvänä :)


Saattaa olla... En kovin paljon ole tullut ajatelleeksi asiaa, kun kirja on varsinaisesti suunnattu uskovien lapsille niin että vanhemmat voivat tarvittaessa vähän selittää tarinaa (tuo ajatus että sen voisi antaa uskosta osattomille tuli itse asiassa mieleen vasta nettisivun esittelytekstiä kirjoittaessa eli kirja ei varsinaisesti ole tehty siinä mielessä). Uskovilta vanhemmilta saamani palautteen perusteella noin 4-5 vuotiaat ovat tykänneet kirjasta kaikista eniten.
Herman
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Elo 2013 07:26

Mä pitäisin kirjaa enemmän varkki-ikäiselle sopivana :) siinähän on lampaillakin tupakat suus ja pelikortit käsis..en oo ennemmin törmänny pienten lasten kirjois sellaiseen,mutta kertahan se on ensimmäinen :-P :) Mulla oli tarkoitus antaa kirjoja omille pikkuisille lastenlapsille mutta taidankin antaa noille varkeille :)
systeri
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron