Uusi hengellinen lastenkirja

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Elo 2013 11:30

systeri kirjoitti:Mä pitäisin kirjaa enemmän varkki-ikäiselle sopivana :) siinähän on lampaillakin tupakat suus ja pelikortit käsis..en oo ennemmin törmänny pienten lasten kirjois sellaiseen,mutta kertahan se on ensimmäinen :-P :) Mulla oli tarkoitus antaa kirjoja omille pikkuisille lastenlapsille mutta taidankin antaa noille varkeille :)


Itseasias mä en itte ensin huomannu että niillä lampailla on tupakat ja kortit,kattoin vaan että toraisalla päällä siinä kansikuvas mutta 9-vuotias huomas ja huomautti että "äiti nää polttaa ja pelaa korttia" :D
Mutta ei tarvi nyt ainakaan masentua tästä mun vuodatuksesta..kyllähän sitä kaikki kirjailijat joutuu ottaa kritiikkiä vastaan...multa saat kuitenkin positiivistakin palautetta että hyvä ja opettavainen kirja isommille ja aikuisille :)
systeri
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Herman » 21. Elo 2013 23:03

systeri kirjoitti:
systeri kirjoitti:Mä pitäisin kirjaa enemmän varkki-ikäiselle sopivana :) siinähän on lampaillakin tupakat suus ja pelikortit käsis..en oo ennemmin törmänny pienten lasten kirjois sellaiseen,mutta kertahan se on ensimmäinen :-P :) Mulla oli tarkoitus antaa kirjoja omille pikkuisille lastenlapsille mutta taidankin antaa noille varkeille :)


Itseasias mä en itte ensin huomannu että niillä lampailla on tupakat ja kortit,kattoin vaan että toraisalla päällä siinä kansikuvas mutta 9-vuotias huomas ja huomautti että "äiti nää polttaa ja pelaa korttia" :D


Itekin mietin noiden kuvien sopivuutta aluksi kun sain ne nähtäväkseni, mutta sitten tulin siihen tulokseen että ne on ihan sopivia pienimmillekin. Kyllähän sen ikäiset kuitenkin näkee paljon kaikenlaista maailmassa, niin eikös se ole parempi mitä varhaisemmassa vaiheessa he oppivat mitkä asiat on hyviä ja mitkä eivät. Kirjan teksti on kuitenkin sellaista aika pienten lasten settiä, eli epäilen vähän uppoaako varkkeihin, mutta jos siltä tuntuu niin voihan sitä kokeilla ja aina vaan parempi jos menee läpi :)


systeri kirjoitti:Mutta ei tarvi nyt ainakaan masentua tästä mun vuodatuksesta..kyllähän sitä kaikki kirjailijat joutuu ottaa kritiikkiä vastaan...multa saat kuitenkin positiivistakin palautetta että hyvä ja opettavainen kirja isommille ja aikuisille :)


Ei tarvitse pelätä, kritiikin saaminen on aina hyvä asia, koska ite ei osaa enää yhtään arvioida omia teoksia kun on niitä niin kauan katellut. Ei sitäpaitsi mielipiteistä tarvitse loukkaantua, jokaisella on oikeus niihin ja kaikki ei voi tykätä kaikesta.
Herman
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Elo 2013 07:47

Ehkä sun lapset on niin fiksuiksi kasvatettuja tai sitten mä aliarvioin omiani mutta edelleen oon sitä mieltä että on vaikea perheen pienimmille, varsinkin jollei oo aikaa tai taitoa selittää hyvin asioita :think2: ..mutta Herra siunatkoon sun tekemiset menemiset ja tulemiset tästäkin eteenpäin :)
systeri
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Herman » 22. Elo 2013 17:11

systeri kirjoitti:Ehkä sun lapset on niin fiksuiksi kasvatettuja tai sitten mä aliarvioin omiani mutta edelleen oon sitä mieltä että on vaikea perheen pienimmille, varsinkin jollei oo aikaa tai taitoa selittää hyvin asioita :think2: ..mutta Herra siunatkoon sun tekemiset menemiset ja tulemiset tästäkin eteenpäin :)


Toivottavasti en ole sellaista kuvaa antanut, että meidän lapset olisi jotenkin muita paremmin kasvatettuja (vaikka tietysti parhaamme yritetään ja pyydetään Jumalan siunausta kasvatukseen). Olen saanut palautetta myös muilta perheiltä ja kaikkien saamieni palautteiden perusteella pienimmät ovat tykänneet kirjasta. Mutta tietysti kriittistä palautetta on hankalampaa saada, kun ihmiset haluavat yleensä olla mukavia ja kertoa vain hyviä asioita, joten pidän tosi tärkeänä että joku rohkenee sanoa myös kritiikkiä :) Siunausta myös sinulle Systeri!
Herman
 

Re: Uusi hengellinen lastenkirja

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Joulu 2015 16:17


Aloitusviestistä on poistettu kirjailijan nimi hänen pyynnöstään sekä verkkosivun osoite, josta kirjaa on voinut ennen tilata.

Nämä poistettiin, koska kirjasta tuli kirjoittajalle yhteydenottoja ja kirjaa ei ole enään saatavilla.

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 17 vierailijaa