Avoin taivas

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Avoin taivas

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Kesä 2013 08:08

Mulle on noussu useampana päivänä mieleen ajatuksia avoimesta taivaasta,ja siitä miksi taivas pidättää sadetta.Nämä ajatukset ovat ehkä saaneet alkunsa Hilja Aaltosen laulusta "anna sade Jumala"...ja sen jälkeen on tullut mieleen ekumenia??
Aloin miettiä sitä kun olin vähän aikaa sitten hellarien kokouksessa jossa alkuun kiitettiin ja ylistettiin Jumalaa rukoillen ja laulaen, niin näin taivaan avoimena siinä silmät kiinni ollessani.Helluntai srk ei kai vielä oo ekumeniassa ihan niin syvällä,on kyllä tarkkailija jäsenenä??

Nyt aloin lukea tuota Joh 1:stä niin pysähdyin tuohon viimeiseen jakeeseen jossa Jeesus antaa lupauksen Natanaelille että koska hän uskoo hän saa nähdä suuria ja myös taivaan avoinna ja Jumalan enkelien tekevän palvelusta :) Ja Natanaelissa ei vilppiä ollut. Me voitais nähdä taivaat avoimena ja vielä enkelien laskeutuvan alas ihan samoin kuin Jeesus näki ,mutta minkäänlaista vilppiä ei hyväksytä.Ekumenia on sitä ja taivas pysyy suljettuna ekumeniaan sitoutuneiden piirissä?? :? !! Sydämmen asenteissa voi olla myös muutakin vilppiä joka estää näkemästä :think2: Pakko jakaa nää ajatukset teille kun niin panee miettimään.Hilja aaltosella oli näky siitä että herätys tulee vielä hänen elinaikanaan mutta ei tullut ,joku pidättää edelleen ja aina vaan enemmän :think2:

Ehkä Jumala halus näyttää mulle tuon avoimen taivaan, että se avautui siellä jossa ei olla sitouduttu ekumeniaan virallisesti??
systeri
 

Re: Avoin taivas

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 21. Kesä 2013 20:25

itsellä on ollu tähän mennessä kaksi kertaa sellainen hurja ajanjakso ,josta käytän nimitystä ,,,Taivas oli avoinna ja täytyy sanoa ,että huimia asioita tapahtui silloin ja uskon vakaasti ,että tämä on kaikille uskoville mahdollista ,mutta se epäily täytyy kääntää täydeksi varmuudeksi ja niin ,että se kuuluu uskovan normaaliin elämään nämä voimakkaat taivaiset kokemukset .Jos mieli on sellainen ,että ne ei kuulu ja vielä mielessään estää ns hyviä tapahtumia niin ei ihme jos mitään ihmeitä itsellä ei tapahdu.Kun näitä voimakkaita kokemuksia on jo useampi niin usko on niin vankka ,että ns ihmeet ei ole mitään ihmeitä vaan uskovan arkea.Odotan taas kun pääsisin sellaiseen tilaan ,että Taivas on auki ,,,silloin haluaa kiittää ja ylistää voimakkaasti Jumalaa ,koska silloin tuntee hänet niin voimakkaasti.Kokemus on sellainen ,ettei sitä voi sanoin kuvata .Kenties mieli on hyvin herkkä ja aivan kuin jakuvassa kiitoksessa ja ylistyksessä sydän.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Avoin taivas

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Kesä 2013 22:05

No nyt kun sanot noin, niin musta kyllä tuntuu että mullakin on ollu "taivas avoimena" :) On tapahtunu ihmeellisiä asioita,ihan keskellä arkea oon saanu kokea Jumalan hyvyyttä ja tekoja ja mä oon saanu vaan kiitoksella uskoa ja huomata ne todeksi :)
systeri
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron