Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja Maaret » 17. Elo 2020 11:01

Juha kirjoitti:
http://www.hengellinenkotikirjasto.fi/112447172 kirjoitti:Muslimimies Egyptissä tappoi vaimonsa koska hän luki Raamattua ja sitten hautasi hänet yhdessä heidän vastasyntyneen vauvansa ja 8-vuotiaan tyttärensä kanssa.Tytöt olivat hautautuneet elävältä!

Sitten hän raportoi poliisille että lasten setä tappoi lapset.15 päivää myöhemmin eräs toinen perheen jäsen kuoli.Kun he menivät hautaamaan hänet,he löysivät 2 pikkutyttöä hiekasta-ELÄVÄNÄ!

Koko maa on raivoissaan onnettomuudesta,ja mies tullaan teloittamaan.

Vanhemmalta tytöltä kysyttiin miten hän selvisi elossa ja hän vastasi:”Mies jolla oli yllään hohtavat valkoiset vaatteet,ja käsissään vuotavat haavat,tuli joka päivä ruokkimaan meitä.Hän herätti äitini joten hän pystyi hoitamaan siskoani”,tyttö sanoi.

Hän oli Muslimi naisen haastateltavana joka on uutisankkurina Egyptin kansallisessa tv:ssä.Nainen sanoi julkisesti tv:ssä:”Tämä ei voinut olla kukaan muu kuin Jeesus,koska kukaan muu ei tee tällaisia tekoja!”

Muslimit uskovat että Jeesus teki tämän,mutta haavat tarkoittavat että Hän todella oli ristiinnaulittu,ja on selvää että Hän on elossa!Mutta,on myös selvää että lapsi ei voinut keksiä tällaista tarinaa,eikä ole mahdollista että nämä lapset olisivat selvinneet hengissä ilman todellista ihmettä.


Ihmeellistä !! Tämä tarkoittaa että Jumala sittenkin tekee suuria tekoja myös fyysisesti eikä vain hengellisesti kuten suomalaiset tykkää ajatella ja opettaa !

Tiesin että islamistit hautaa lapsia elävältä (ja että suomalaiset tykkää heistä) mutta tätä en ole koskaan lukenut että JEESUS pelastaa heitä näin!
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja Maaret » 17. Elo 2020 11:17

Yritin kirjoittaa tähän miten itse olin pelastunut mutta ei mene läpi vaan sanoo että virhe ....?

Käytinkö liian vaarallisia sanoja? Onko täällä jotkin rikossanat estetty?
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 19. Syys 2020 21:45

Mitenkäs tällainen juttu? Eräs mies mielellään ottaa vastaan Herramme Jeesuksen sovituksen synneistä, mutta ei millään suostu uskomaan että

1. Käärme puhui
2.Jeesus käveli vettenpäällä
3.Nooanarkki ja eläimet siellä
plus muutamia muita Raamatun opettamia ihmeitä? Voiko silti tää tyyppi olla pelastettujen kirjoissa? :think2: :think2:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja nmn » 20. Syys 2020 21:42

Maaret kirjoitti:
Juha kirjoitti:
http://www.hengellinenkotikirjasto.fi/112447172 kirjoitti:Muslimimies Egyptissä tappoi vaimonsa koska hän luki Raamattua ja sitten hautasi hänet yhdessä heidän vastasyntyneen vauvansa ja 8-vuotiaan tyttärensä kanssa.Tytöt olivat hautautuneet elävältä!

Sitten hän raportoi poliisille että lasten setä tappoi lapset.15 päivää myöhemmin eräs toinen perheen jäsen kuoli.Kun he menivät hautaamaan hänet,he löysivät 2 pikkutyttöä hiekasta-ELÄVÄNÄ!

Koko maa on raivoissaan onnettomuudesta,ja mies tullaan teloittamaan.

Vanhemmalta tytöltä kysyttiin miten hän selvisi elossa ja hän vastasi:”Mies jolla oli yllään hohtavat valkoiset vaatteet,ja käsissään vuotavat haavat,tuli joka päivä ruokkimaan meitä.Hän herätti äitini joten hän pystyi hoitamaan siskoani”,tyttö sanoi.

Hän oli Muslimi naisen haastateltavana joka on uutisankkurina Egyptin kansallisessa tv:ssä.Nainen sanoi julkisesti tv:ssä:”Tämä ei voinut olla kukaan muu kuin Jeesus,koska kukaan muu ei tee tällaisia tekoja!”

Muslimit uskovat että Jeesus teki tämän,mutta haavat tarkoittavat että Hän todella oli ristiinnaulittu,ja on selvää että Hän on elossa!Mutta,on myös selvää että lapsi ei voinut keksiä tällaista tarinaa,eikä ole mahdollista että nämä lapset olisivat selvinneet hengissä ilman todellista ihmettä.


Ihmeellistä !! Tämä tarkoittaa että Jumala sittenkin tekee suuria tekoja myös fyysisesti eikä vain hengellisesti kuten suomalaiset tykkää ajatella ja opettaa !

Tiesin että islamistit hautaa lapsia elävältä (ja että suomalaiset tykkää heistä) mutta tätä en ole koskaan lukenut että JEESUS pelastaa heitä näin!


Näissä kannattaa valitettavsti olla aika tarkkana ja pyrkiä katsomaan alkuperäisiä lähteitä. Tällekään tarinalle ei valitettavasti näytä löytyvän mitään vahvistusta. Tiedän että Jumala tekee ihmeitä ja on tehnyt niitä minullekin. Mutta jostain syystä kristittyjen parissa liikkuu kaikenlaista sellaista, jota ei ole millään tavalla koeteltu. Siinä voi heikomman usko kärsiä jos huomaa tulleensa huijatuksi.
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Elo 2021 19:00

*
No taidan nostaa esille pikku todistukseni myös täällä foorumissa. Tässä on Pikku todistukseni Herran ihmetyöstä. Ajat sitten minulla oli vaikea masennus. Tunsin aina, miten sain voimia takaisin mutta hetken kuluttua ne voimat valuivat pois ja sitten olin taas voimaton.

Profetia
Sain profeetallisen sanan Herralta. Siinä Herra sanoi minulle; 'Älä yritä kiivetä kaivon pohjasta ylös! Tulen ja nostan sinut kaivon pohjasta ylös.'

Valkoiset verhot
Sitten minulle tuli toistuvat sanat mieleeni ja nämä sanat liimautuivat kiinni mielessäni. Ne sanoivat: 'Osta valkoisia verhoja!'. Katsoin ihmetellen olkkarin ja keittiön verhoja, ne olivat silloin vihreän väristä verhoa. :wtf: Mielestäni ne verhot kelpaa mutta liimautuneet sanat eivät jättänyt minua rauhaan ja toistivat jatkuvasti.

Olin ihan kurkkuun myötä täynnä kyllästynyt toistuviin sanoihin niin menin tässä kunnossa kangaskauppaan ja etsin valkoista kangasta. Löydettyäni ostin halvemman valkoisen kankaan. Ompelin ja riiputin ne verhot ikkunoihin. Sitten sanoin Herralle; 'Ne valkoiset verhot ovat nyt ikkunoilla. Mitä sitten?' Muistaakseni olin niinkuin ällikällä lyöty kun sain valkoiset verhot laitettua ikkunoihin.

Aurinko
Sinä aikana aurinko tuli parvekkeelleni aina samaan aikaan ja se oli tasan klo 9 niin joka päivä ja auringon valon takia menin parvekkeelleni istumaan auringon alle ja siinä oli energiaa minulle. Se oli niinkuin kaamosvalohoito. Yhtenä päivänä aurinko ei tullut enää samaan aikaan ja muistaakseni se oli elokuu. Taivas oli pilvetön ja ihan sininen ja oli aurinkoinen. Auringon valo ei tullut parvekkeelleni. Olin kovasti ihmeissäni. :wtf:

Kirkas valo
Olin vajoamassa voimattomuuteen ja pimeään masennukseen. Sitten auringon valo tuli ikkunaan ja paistoi suoraan valkoista verhoa. Se oli kaunis näky. Katselin sitä valoa joka oli valkoisessa verhossa.Se muuttui kirkkaammaksi ja vielä entistä enemmän kirkkaammaksi mitä maan päältä ei löydy sellaista vastaavaa voimakasta valoa ja kirkkautta. Se muuttui suuremmaksi ja oli jalkapallon kokoiseksi ja oli pyöreä ja kirkkaampi kuin valkoiset verhot.

Tuijoitin sitä valoa suurin silmin ja olin ihan ihmeissäni. :wtf: Aurinko siirtyi niin se lakkasi. Sitten olin täynnä voimaa ja jaksoin touhuilla ja olin niin energinen. Seuraavana päivänä katsoin ikkunasta taivasta. Se oli pilvetön, sininen ja aurinkoinen. Niin innolla odotin sitä samaa valoa. Mutta ei mitään tapahtunut. Olin ihan ällikällä lyöty ja mietin eilistä kirkkaampaa valoa joka oli valkoisissa verhoissa. :wtf:

Sitten profeetallinen sana tuli mieleeni niin muistin sen että Jumala sanoi minulle että tulee ja nostaa minua ylös kaivon pohjasta. Sitten huomasin että olen täysin parantunut siitä vaikeasta masennuksesta. Tajusin että Jumala taisi nostaa minut ylös kaivon pohjasta valkoisten verhojen kautta. Olin niinkuin uusi ihminen. Jumala tahtoi näyttää että mitkään valkoiset verhot maan päällä ei voi voittaa Jumalan kirkkaamman valon.

:bible:
Matt. 17:2 Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.

Jumala
Jumala sai olla Jumala ja toimi Hänen tahtonsa mukaan minun elämässäni, joka tapahtui yli minun ymmärrykseni. En nojautunut omaan ymmärrykseeni vaan olin ihan pää nollassa niin ihme tapahtui. Kiitos ja ylistys Herralle että minun usko ojentautui Häntä kohtaan. Kiitos ja ylistys Herralle että Hän ihmeellisen kirkkaan valon kautta kirkastui minulle ja siitä syystä minulla usko ojentautui Häntä kohtaan!

Herran siunausta! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja nmn » 22. Elo 2021 02:04

Hieno todistus!

Herran siunausta!
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Elo 2021 20:52

*
Kiitos ja ylistys Herralle!

No ajattelen vielä kertoa hampaan reiästä.... No jos hampaaseen tulee reikä, hampaan luu voi kasvaa ja umpeutua luonnollisesti jos se on mahdollista. Minun hampaaseen ilmaantui reikä. Olin huolissani hammaslääkärin valkoisesta muovista jolla paikataan reikään koska se ei näytä luonnolliselta hampaan kanssa. Ajattelin pyytää rukoilijoita rukoilemaan sen reiän puolesta. Myös rukoilin reiän puolesta.

Sitten hammaslääkäri sanoi minulle ettei vielä aio paikata reiän ja sanoi laittavan fluorin reikään jos se auttaa ehkäisemään reiän suurenemisen. Minusta tuntui että Herra oli tämän asian takana kun hammaslääkäri ei laittanut valkoisen muovin paikattavaksi. Hän laittoi fluorin reikään. Myöhemmin tuli automaattinen hammaslääkärin aika jos muistan oikein. (Ex-kotipaikalla minulla oli kaksi kertaa hammaslääkärin käyntiä joka vuodessa koska halusin ja lisäksi hammaslääkärillä on kunnan mukaan joka toinen vuosi tarkistusaika ja se on automaattinen).

Menin sinne ja sitten reikä muistui mieleeni. Kysyin hammaslääkäriltä miten sen reiän laita on ja onko se suurentunut. Hammaslääkäri tarkisti ja sanoi ettei ole reikää enää. Täh? :wtf: Sitten muistin että pyysin rukoilijoita rukoilemaan reiän puolesta. Pidän sen Herralta vastauksena rukouspyyntöön ja ihmeenä. Minun hampaan luu taisi kasvaa sisältä ja umpeutua. Kiitos ja ylistys Herralle! Herra taisi lisätä uskonkuuliaisuutta tämän asian kautta. Kiitos Herralle nöyrästi!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja Lasu » 27. Elo 2021 20:25

Oliko tämä johdatusta.... Niinkuin tiedetään, auton katsastusaika ei enään ole niin helppo muistaa kuin ennen. Se muuttuu joka vuosi tai joka toinen vuosi, sen mukaan milloin sen edellisenä vuonna katsasti. Mulla se aika on ollut aina syksyllä, muistaakseni.
Viime tiistaina mulla alkoi kolmen päivän tärkeä tapahtuma helsingissä, jossa autoa tarvitaan. Sunnuntaina ajattelin että pitäisikö katsoa milloin viimeinen katsastus päivä on, ettei tule taas kiire. No se olikin seuraavana päivänä, maanantaina. Ehdin saada ajan ja läpi meni. Poliisin automaattinen valvontakamera huomaa "heti" vastaan tullessaan onko asiat autossa kunnossa ja matka loppuu siihen. Kokemusta on.
Oliko tämä sattuma vai Jumalan johdatusta? Itse uskon jälkimmäiseen.
Lasu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 25. Joulu 2020 19:03

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja nmn » 29. Elo 2021 20:29

Tänään yksi pihan lapsista kertoi muille lapsille Jeesuksesta. Oli aika ihmeellistä sattumalta kuulla.
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Jumalan ihmeet ja Pyhän Hengen johdatus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Elo 2021 19:20

*
Wau ihmeellisintä Herralta! Kiitos, Lasu ja Nmn!

No haluaisin kertoa vielä yhden ihmeen mutta se on karmivaa. Serkkuni oli alkoholisti ja lääkäri sanoi että hänellä oli lyhyt elinaika eli se oli muutama viikko. Sitten hän antoi elämän Jeesukselle, sai lisää kokonaisen vuoden elinajan. Lääkäri piti siitä ihmeellisenä juttuna. Maksa oli täysin tuhottu mutta kun hän antoi elämän Jeesukselle, maksa oli niinkuin uusi. Nuori mies sai takaisin elämän mutta hän ei ole vielä päässyt vapaaksi alkoholin orjuudesta. Olen nähnyt omin silmin alkoholidemonin, se oli karmivan näköinen ja aika iso lepakko, noin 50-60 cm:n pituinen.

Ensin minulle tuli hätäviesti niin ajoin hänen luokse. Sitten nousin autostani ja käännyin niin yhtäkkiä edessäni oli se suuri lepakko joka istui pensaan päällä, tähän kylmään ja pimeään talviaikaan. Katselin sitä tajuamatta mitään että se oli alkoholidemoni. Se oli levoton ja hermoissaan. Se peitti levottomasti sysipimeillä ja kiiltävillä nahkasiiveksillä kasvoja. Mutta sillä oli rotan pää, iso pää. Se lensi ohi minun kaulani, ihan läheltä minun kaulaa. Käännyin ja juoksin sen perään. Se meni tiheikköön pensasaittaan, siis se meni tiheiköstä pensasaidasta läpi. Mutta tiheikön pensanaidan oksat eivät yhtään liikkunut ja pensasaita oli aika tiukasti tiheikkö ja vielä lepakko oli suuri otus. Se oudostutti minua. :eh:

Toinen serkku huomasi että minä näytän tirkistelevän pensasaidasta naapuritaloa mutta en oikeastaan tirkistellyt vaan koitin etsiä lepakkoa joka meni läpi tiheiköstä pensasaidasta. Serkku piti minua omituisena ja käski minua heti sisälle. Menin sisälle ja tapasin serkkuni. Hän tuijotti vihaisen näköisenä pulloa tiiviisti ja oli täynnä vihaa sitä pulloa kohtaan. Kysyin häneltä, mitä nyt? Hän kertoi ettei ole päässyt vapaaksi siitä pullosta. Katsoin häntä ihmetellen. :wtf: Sitten sanoin että menen kotiin.

Tapasin miestäni keittiössä ja kysyin häneltä onko täällä Suomessa oikeasti iso lepakko ja näytin hänelle tämän lepakon koon molemmilla käsivarsillani että se on suuri lepakko. Mies katsoi minua ihmetellen ja taisi pitää minua omituisena ja kokkasi ruokaa ja hetken kuluttua hän kääntyi minua kohtaan ja sanoi että lepakko on tämän hiiren kokoinen ja näytti minulle sen koon hänen molemmilla etusormilla että se on pieni niinkuin hiiri. Mietin ihmetellen ja sitten serkkuni viha pulloa kohtaan muistui mieleeni ja tajusin että taisin kohdata alkoholidemonin joka oli se suuri lepakko.

Myöhemmin serkkuni teki kuolemaa. Lääkäri soitti sinä lauantaipäivänä ja sanoi että serkkuni on tänään kuollut. Mutta minun oli vaikea uskoa ja minusta tuntui että se ei ole todellista. Minulla oli sellainen usko niin uskoin että hän elää vielä. Sanoin äidille ja isäpuolelle etten usko että hän olisi jo kuollut. Mutta seuraavana päivänä lääkäri soitti siis sunnuntaina ja sanoi että serkku on tänään kuollut. Menin hämilleni. Kysyin eikö hän kuollut jo eilen lauantaina? He sanoivat että tänään lääkäri soitti ja ilmoitti hän on tänään kuollut. Mutta hämmästyin kovasti ja kysyin heiltä sanoen; ettekö muista että eilen lauantaina lääkäri soitti tänne ja ilmoitti että eilen eli lauantaina hän on kuollut? He kinasivat ja sanoivat että tänään sunnuntaina lääkäri ilmoitti serkun kuoleman eli serkku kuoli vasta sunnuntaina. Kysyin uudelleen milloin serkku kuoli. He vastasivat että tänään sunnuntaina. Hämmästyin kovasti. :wtf:

Tajusin että heidän muisti näyttää olevan pyyhitty pois ettei he muista eilisen eli lauantain juttua että lauantaina lääkäri soitti ja ilmoitti heille serkun kuoleman ja lääkärin mukaan serkku kuoli sunnuntaina. Vaikka ensin lääkäri ilmoitti serkun kuoleman eilisenä päivänä mutta en uskonut ja sitten lääkäri taas soitti sunnuntaina ja ilmoitti että serkku kuoli sunnuntaina. Se on karmivaa.

Epäilen että minun uskoni ansiosta serkku sai lisää yhden päivän elinajan. Mutta yritin selittää miehelleni myös siitä jutusta. Mutta hän on äidin ja isäpuolen samassa joukossa missä muisti näyttää olevan pyyhitty pois. Se on karmivaa ja ihmeellisintä. Jumala taisi olla tämän asian takana ja vaikutti minuun sen uskon jonka kautta serkku sai yhden päivän elinajan.

Ennen serkun uskoontuloaan ja kuolemaa serkkuni kertoi nähneensä unta jossa hissiporras vei hänet alas pimeään ja pelottavaan paikkaan. Yhtäkkiä Jeesuksen kädet syleilivät serkun ylävatsan ympärille ja se pysähdytti serkun. Serkku kääntyi katsomaan kuka takana on joka syleilee hänen ylävatsan ympärille. Se oli Jeesus. Jeesus hymyili hänelle kun samalla piti serkkuni sylissä.

Sen jälkeen näin suuren lepakon ikäänkuin hengen silmin ja vielä näin paikan, missä serkun pappa asui, että se oli karmivalla tavalla hitaasti filmaattinen asuinalue missä alkoholistit asustivat ja se oli täysin pimeä paikka ja oli kylmä talvi. Minusta se oli karmivaa enkä vielä tajunnut mitä se oli ja sitten lepakon juttu avasi ymmärrystä että se alue oli pimeyden vallassa.

Mutta en oikeastaan usko demonioppiin enkä keskity demonioppiin. Se on yksi riivaajien opeista, joihin ei kannata keskittyä eikä oppia mitään ilman Pyhää Henkiä. Tapani Suonto kirjoitti kirjan ja sen nimi on: Ole turvallisella mielellä. Siinä on vastauksia aikamme demonioppien tuomaan sekasortoon. Kannattaisi lukea sitä kirjaa. Demonioppi on eksytystä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron