Bilderberg

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Kesä 2013 14:22

JoKi, kiitos vastauksestasi. Minä haluaisin nyt lopettaa kanssasi tämän asian käsittelyn koska tämä menee mielestäni nyt isojen poikien "hiekkalaatikkoleikiksi".

Sopiiko tämä sinullekin?

Jumalan siunausta sinulle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Kesä 2013 14:38

*
Sauli Niinistö kuulemma kuuluu Bilderberg-ryhmään ( ? ) Mutta Sauli Niinistön väitetään olevansa uskova. En tiedä uskoako vai ei.
Kerran minä sain googleen kautta sellaisen pitkän nimi listan ketkä ovat vapaamuurarit jotka kuuluu myös Bilderberg-ryhmään.
Sitä hieman vilkaistuani huomasin että täältä kotipuolestakin on niitä vapaamuurareita :shock: :?
Mutta myöhemmin se lista otettiin pois koska sitä ei saa julkaista. Inhottavaa tietää että vapaamuurarit ovat ammatiltaan hammaslääkäri, poliisi, tuomari ja vielä lääkäri. :? Toivottavasti en ikinä tapaisi jotakuta heistä vaikka asuu samassa paikassa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja tanu » 09. Kesä 2013 16:06

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 18. Loka 2017 21:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja JoKi » 09. Kesä 2013 16:51

Minusta tuntuu erikoiselta, että syytät minua näpäyttelystä, vaikka itse koen etten ole näpäyttelemässä. Ehkä minä olen siis ymmärtämättäni näpäytellyt. Ehkä sinä syytät minua turhaan tuosta asiasta.

Kirjoitit

"Jos nämä tapaamiset olisivat harmittomia ja niissä neuvoteltaisiin ja päätettäsiin hyvistä ja hyödyllisistä asioista, niin miksi sitten tapaamisten sisällöstä ei hiiskuta muuta kuin ympäripyöreyksiä julkisuuteen?"

Jos minä olisin varma ja minulla olisi tietoa, ettei olisi muita syitä kuin nuo olla hiiskumatta kokouksien sisällöistä niin olisin luultavasti sen kertonut, mutta koska minulla ei ole, niin halusin tietää miksi olet tuota mieltä vai onko se vain arvaus. Myös monissa muissa keskusteluissa esitän samasta syystä kysymyksiä. (Olen saanut usein käsityksen monista viesteistä, että kirjoittaja pitää jotain asiaa varmana tietona, mutta kysymysten jälkeen on osoittautunut ainakin omasta mielestäni, että kysymyksessä olikin olettamus)

Olen kyllä samaa mieltä ainakin tällä hetkellä tuosta, että jos Suomen lainsäädäntö kieltää ministerin osallistumasta tuollaiseen kokoukseen, niin sen ei pitäisi osallistua.

Tällähetkellä myöskin olen sitä mieltä, että vaikka johonkin ryhmään kuuluuisi valtaosa rikkaita ja vaikutusvaltaisia se ei tee ryhmästä automaattisesti huonoa.

Pidän suurinta osaa Suomalaisista rikkaina, siis myöskin työttömiä ja eläkeläisiä. (Tämä oli vain sivuhuomautus)


Pyysin Mr. Kerimäkeä ja Aamu-Usvaa määrittelemään sanat mitä he käyttivät viesteissään, koska vaikka Wikipedia taikka sanakirja määrittelee jonkin sanan tietyllä tavalla, saattaa joku muu tarkoittaa niillä eri asiaa. Itselleni salaseura ja salamyhkäisyys on sanoina hieman vieraita, niin halusin tietää mitä kirjoittaja niillä tarkoittaa, jotta voisin keskustella aiheesta.


Tämä viesti saattoi olla hiukan katkonainen, koska vastailin samaan tahtiin kun luin viestiä.
Viimeksi muokannut JoKi päivämäärä 10. Kesä 2013 19:13, muokattu yhteensä 2 kertaa
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja Eetu » 09. Kesä 2013 16:58

Bilderberg-kokoukset ovat maanpetturien kokouksia, joissa mm. toveri Urpilainen käy hakemassa suorat käskyt, joilla tuhotaan Suomi ja muut kansallisvaltiot, jotta saadaan aikaan yksi maailmanvaltio eli uusi maailmanjärjestys. Urpilaiselle kuuluis maanpetostuomio koska hän Suomen ministerinä käy "seminaarissa" joka on suoraa käskytystä. Tein Jutan viime Bilderberg-reissusta valituksen oikeuskanslerille mutta oikeuskanslerin lausunnon mukaan kyseessä on vain seminaari eikä Urpilaisen muka tarvii raportoida Suomen kansalle mitä käskyjä hänelle on annettu. Ei Urpilainen ole Suomen asialla vaan kansainvälisten pankkiirien asialla, hänet pitäisi kantaa Kisiksen putkaan oottamaan maanpetostuomiota.

Triviatietona: Bnai Brith vapaamuurarijärjestö soittelee Angela Merkelille päivittäin ja käskyttää. Kaikki poliitikot ovat vain nukkeja ja naruista vetelevät kansainväliset pankkiirit, jotka voittavat aina, riippumatta siitä mitä tapahtuu. Eliitti kyykyttää ja Suomen kansa vain itkee suomi24:ssä ja on huolissaan liittovaltiokehityksestä. EU on kommunistidiktatuuri, joka tuhoaa Suomen mm kieltämällä pienviljelyn. EU on saatanan asialla.

http://suomenhistoriaa.blogspot.fi/2011 ... iitto.html
Eetu
 

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja JoKi » 09. Kesä 2013 17:18

Itse koitan varmaankin olla jatkossa vähemmin edes seuraamassa tämän foorumin politiikka ym keskusteluita.

Toivon, että myös useat muut jotka näitä keskusteluita seuraavat tutkivat mihin kirjoittajien mielipide asiasta perustuu, ja tutkii lähdeviitteitä.
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Kesä 2013 20:02

"Poliisihelikopterit ja tummennetut lasit suojaavat salaperäistä Bilderberg-kokousta - mukana neljä suomalaista"


http://yle.fi/uutiset/poliisihelikopter ... ta/6678051


"Turvatoimista koituu nelipäiväistä kokousta tänä vuonna isännöivän Britannian veronmaksajille yli kahden miljoonan euron kulut. Suomesta kokoukseen osallistuvat Jutta Urpilainen, Matti Apunen, Jorma Ollila ja Olli Heinonen.



Salaliittoteoreetikoiden lempitapahtuma, eri maiden valtaapitävät kokoava salaperäinen Bilderberg-kokous on koonnut Britannian Watfordin lähellä sijaitsevaan hotelliin niin ministereitä, yritysjohtajia kuin kuninkaallisiakin. Nelipäiväisen tapahtuman turvatoimet ovat massiiviset ja niistä koituu Britannian veronmaksajille yli kahden miljoonan euron kulut.

Kokoukseen osallistuvien turvallisuuden ja yksityisyyden varmistamisesta huolehtivat poliisihelikopterit, tiesulut ja tummennetut lasit. Torstaina alkaneeseen kokoukseen saapuneita osanottajia odotti mielenosoittajajoukko. Vaikuttajien vapaamuotoiseksi ajatustenvaihtotilaisuudeksi tarkoitettu vuosittain järjestettävä Bilderberg-kokous herättää paljon epäilyksiä ja salaliittoteorioita. Kokousta syytetään muun muassa maailmanhallitukseksi, joka määrää asioista salakähmäisesti ja epädemokraattisesti.

Kokouksennoin140 osanottajan joukossa on vain 14 naista, joista yksi on Suomen valtiovarainministeri Jutta Urpilainen (sd.). Myös kruunustaan keväällä luopunut Hollannin entinen kuningatar, nykyinen prinsessa Beatrix on paikalla.

Urpilaisen lisäksi kokoukseen osallistuu kolme muuta suomalaista: Elinkeinoelämän valtuuskunnan EVA:n johtaja Matti Apunen, Nokian entinen toimitusjohtaja, nykyisin Outokummun hallituksen puheenjohtajana toimiva Jorma Ollila ja Kansainvälisen atomienergiajärjestön IAEA:n entinen apulaispääjohtaja, nykyisin Harvardin yliopistossa työskentelevä Olli Heinonen.

Ensimmäinen Euroopan ja Pohjois-Amerikan vaikuttajien ajatustenvaihtopaikaksi tarkoitetun Bilderberg-ryhmän kokous järjestettiin vuonna 1954 Hollannissa. Nimensä ryhmä sai ensimmäisenä kokouspaikkana toimineen hotellin mukaan."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Kesä 2013 22:27

Kyllä minä uskon siihen ,että Saatana tekee tälläkin hetkellä kaikkensa salaseurojen (omien ) ,jotka ovat sitoutunut ,joko välillisesti tai suoraan on Saatanalle antanut itsensä ja saa hetkellisesti mainetta ja mammonaa ,,kuten jotkut rock yhtyeet (heavy) puolella .Pahalla on omat joukkonsa loppun asti ja Jumalalla omat.Yksi asia on vaan varma ,että vaikka kuinka karmeaksi tämä maailma menisi kristityn silmissä ja tulee menemään tehtiin niin tai näin ,,siis Jumala sanoo lopulta sen viimeisen sanan .Lopputaisteluun ollaan tytöt ja pojat menossa .Eiku taisteluasu päälle .Pahalla on voimia monilla monilla rintamilla ,jotta ihmiset pysyisi tietyn välimatkan päässä Jeesuksesta ,eikä saisi pelastusta.Kun tarkkaan seuraatte huomaatte kuinka ovelasti tämä ruletti pyörii.Minä itse olen taistelussa pahaa vastaan ja olen saanut kärsiä kovia elämässä ,mutta taistelen loppuun asti .Me emme voi mitään näille maailman valtaeliitin kokoontumisille tai millekkään muulle maailman asialle ,mutta jos me kristityt saatais kerrankin yhdessä kaikki saman lipun alle taisteluun niin taistelu tasoittuisi ja saattaisi tulla voittoja meille .Kysymys kuuluukin ku Suomessa sentään on vielä oikeita uskovia (tosin vähenee nämä vanhat jäärät Kenraalit yms)siis miksi emme saa rivejä koottua ja kuka sen estää ,ettei yhteinen sofar soi .Ev.Lut .on menossa #### ja sieltä ei pian apuja tule ,,hellareilla on ns outoja ajatuksia jo ei kaikki kestä päivän valoa.Meri velloo ja vaahtoaa vuoron perään ympäri maailmaa .Kansanjoukot eri maista marssii kaduilla ja taisteluja käydään .Ihmiset ei ole missään päin enää rauhallisia .Siis aika lähenee kohti Herran tuloa ja tapahtumat tiivistyy ja vastustaja menee ja kiljuu kuin jalopeura kenen saisi nieltyä .Siis pidetään itsemme kirkkaina ja loistakaamme täällä pimenevässä maailmassa kuin tähdet .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja tanu » 11. Kesä 2013 11:42

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 18. Loka 2017 21:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Kesä 2013 12:34

1. Joh. 4:20

Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.


1. Joh. 4:21

Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.


Ilm. 1:5

ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä


Toivotaan, että me kaikki täälläkin voisimme antaa toinen toisillemme anteeksi jos jolla kulla on jotakin toista vastaan ja jatkaa aina, kun tilanne sitä vaatii, aivan puhtaalta pöydältä. Antakoon Jumala meille voiman tähän kun nöyrrymme Hänen edessään sitä pyytämään. Rakastetaan toisiamme niin kuin Kristuskin rakastaa meitä jokaista.


Ensimmäinen kirje tessalonikalaisille 5:

1. Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2. sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3. Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
4. Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
5. sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
6. Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
7. Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
8. Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
9. Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
10. joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
11. Sentähden kehoittakaa toisianne ja rakentakaa toinen toistanne, niinkuin teettekin.
12. Mutta me pyydämme teitä, veljet, antamaan tunnustuksenne niille, jotka tekevät työtä teidän keskuudessanne ja ovat teidän johtajanne Herrassa ja neuvovat teitä,
13. sekä pitämään heitä erinomaisen rakkaina heidän työnsä tähden. Eläkää rauhassa keskenänne.
14. Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan.
15. Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.
16. Olkaa aina iloiset.
17. Rukoilkaa lakkaamatta.
18. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
19. Henkeä älkää sammuttako,
20. profetoimista älkää halveksuko,
21. mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
22. karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
23. Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
24. Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä.
25. Veljet, rukoilkaa meidän edestämme.
26. Tervehtikää kaikkia veljiä pyhällä suunannolla.
27. Minä vannotan teitä Herran kautta, että luetatte tämän kirjeen kaikille veljille.
28. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne.


Kiitos Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle, aina ja iankaikkisesti, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa