Bilderberg

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Bilderbeg

ViestiKirjoittaja tanu » 08. Kesä 2013 18:39

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 18. Loka 2017 21:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Bilderbeg

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 08. Kesä 2013 19:11

Voi Rakkaat ihmiset ,,,meillä jokaisella on parannettavaa arjen askelissa kulkiessa ja joka ikinen päivä tulee tarkkailla itseä ja toimia jota tekee ja aina on parannettavaa ja se on selvä ,että koskaan ei ole Valmis tai sellainen jotta voi sanoa ,,Nyt minussa on kaikki kohdallaan ja tastä on vaikea enää parantaa eli olen lähes täydellinen Jumalan silmissä .Nou Nou me jokainen siis jokainen tehdään virheitä joskus enemmän joskus vähemmän .Joskus mopo karkaa ,,joskus savu tulee korvista ja sieraimista (ainakin täällä ) ja meno on UT kristityn kriteerin vastaista.......Mitä tulee salaliitto teorioihin ,niin niitä on aina ollu ja varmasti tulee olemaan loppuun asti.Itse en kauheasti ota kantaa ääri ilmiöihin ,kun tiedän ,että asiat menee niin kuin ne on tarkoitettu siis niin uskon .Raamattu on kirjoitettu jo loppuun asti ja nyt vedellään sivujen loppu osia ja voitte olla varmoja siitä ,että Jumala ei muuta tekstiä ,eikä uutta versioita Maailman Lopun vaiheista tule .Kaikki on ennalta Sanassa sanottu ja nyt vain täytyy tarkata missä kohtaa tarkalleen ollaan menossa ja muutosta EiTule.Valvokaa valvokaa valvokaa .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Bilderberg, uusi maailmanjärjestys ja lähdekritiikki

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Kesä 2013 21:58

petsku kirjoitti:
pekka kirjoitti:Mihin PYRIT petsku tuolla kysymykselläsi koska vallan hyvin tiedät, että meistä foorumilaisista yksikään ei ole tervetullut äärimmäisen salaisiin Bilderberg-kokouksiin mukaan koska niissä kokoontuu VAIN JA AINOASTAAN maailman valtaeliitti joka edustaa mammonan palvontaa, ei suinkaan sinne silloin oteta mukaan varsinkaan tavallisia "köyhiä" Jeesuksen uskollisia seuraajia, vai kuinka petsku oikein ajattelet tämän asian olevan?


Tanu tuntuu hyvin tietävän mistä BIlderbergissä on kyse. Tämän takia kysyin onko hän itse ollut paikalla. Mistä pekka tiedät, ettei bilderbergissä ole tällä kertaa yhtään uskovaa tai joskus ollut?


Minulla on sellainen kuva noista salaisista valtaeliitin kokouksista, että niissä ei varmaankaan saarnata Jeesuksesta Kristuksesta jne.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sinulle petsku ja kaikille muillekin.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Kesä 2013 06:07

Jaahans,,,Kristityn kannattaa pitää huolta omasta kulkemisestaan ja pysyä ulkona poissa erillään Täysin kaikesta mikä hiemankaan haiskahtaa ja ei missään tapauksessa liittyä mihinkään systeemiin tai säätöön mukaan.Maailma on maailma ja sellaisena pysyy ja pahenee eikä se tuo kristitylle ku Turmion .Tottakai tietty meidän täytyy kahlata täällä muiden mukana ,mutta pysykää erossa kaikista klaani hommista ,,Kilta ,,,salaseuroista,,,kaikesta jossa on mukana säätöä ,salailua .Mutta jos luonne vetää johonkin myhkäiseen mukaan niin Amerikkaan kannattaa mennä .Sieltä löytyy salaliittoa jos jotakin vastaan ja aina joku on riehumassa tai iskemässä terrori iskua ja vapauttamassa kansan .Niitä tyyppejä jos jää kuulemaan niin vaarana on ,että itse istuu pian puun oksalla ja kukkuu ku Karjalan käki.Kenties vielä ilmoittaa merkin tasatunnein.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Kesä 2013 12:20

Kuten Kerimäki kirjoittikin, uskova ei voi olla mukana missään salakähmäisyydessä. Uskovan on oltava rehellinen, aito ja vilpitön myös työelämässä. Tai no, onhan minullakin paljon paljon salassapidettävää työstäni. En voi kuulutella potilastietoja rehellisyyden nimissä kaikkialla ;) Itse asiassa olen allekirjoittanut oikein salassapitosopimuksen... Ja ammattikin jo velvoittaa salassapitoon. Mutta kysymyksessä ovatkin yksittäisten ihmisten asiat.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja JoKi » 09. Kesä 2013 13:18

Miten Mr. Kerimäki määrittelet salaseuran?

Miten Aamu-Usva määrittelet salamyhkäisyyden?
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja JoKi » 09. Kesä 2013 13:27

Tanu, oletin ehkä että haluat keskustella aiheesta kun otit osaa keskusteluun.

Kysyn vielä Pekalta, että oliko sinulla varmaa tietoa vai ei aiemmasta asiasta?
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Kesä 2013 14:03

Voitko JoKi kertoa mihin pyrit tuolla kysymykselläsi?

Jos et näe mitään pahaa Bilderberg-kokouksissa niin minkä minä sille voin vai näetkö? Näetkö esimerkiksi Bilderberg-kokouksilla olevan mitään tekemistä tulevan antikristillisen niin sanotun uuden maailmanjärjestyksen kanssa?

Näin kirjoitin petskulle aikaisemmin:
"Mihin PYRIT petsku tuolla kysymykselläsi koska vallan hyvin tiedät, että meistä foorumilaisista yksikään ei ole tervetullut äärimmäisen salaisiin Bilderberg-kokouksiin mukaan koska niissä kokoontuu VAIN JA AINOASTAAN maailman valtaeliitti joka edustaa mammonan palvontaa, ei suinkaan sinne silloin oteta mukaan varsinkaan tavallisia "köyhiä" Jeesuksen uskollisia seuraajia, vai kuinka petsku oikein ajattelet tämän asian olevan?"

Ja sitten sinä JoKi kysyit minulta näin:
"Onko sinulla Pekka siis varmaa tietoa, että näissä kokouksissa ei ole ollut yhtäkään Uskovaista?"

Eli JoKi, missä kohdin kirjoitin, että " minulla on varmaa tietoa, että näissä kokouksissa ei ole ollut yhtäkään Uskovaista."

Mielestäni tuommoista ei kirjoituksestani löydy. Toki ymmärrän sen, että voi saada vääriä käsityksiä toisten kirjoituksista.

Onko JoKi sinulla tarkoitus etsiä toisten kirjoituksista mahdollisia virheitä, että voisit sitten "näpäytellä" niistä muita kirjoittajia?

Herran Jeesuksen armoa sinulle JoKi ja läheisillesi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Kesä 2013 14:11

JoKi: Kyselit, että miten määrittelen salamyhkäisyyden ;gladly:
En taaskaan oikein pysynyt aiheessa, tai minun olisi pitänyt kertoa, että en oikeasti tiedä mitään Bilderbergistä, enkä ole kuullut juttuakaan ennen kuin nyt tässä keskustelussa tällä foorumilla :oops: Otin siis kantaa vain yleisesti salaseuraissuuteen, enkä Bilderbergiin.
Mutta määrittelen salamyhkäisyyden sellaiseksi toiminnaksi, että asianosaisilta tai niiltä, joihin joku asia vaikuttaa, salataan joitain osia totuudesta tarkoituksellisesti ja tietoisina siitä, että totuuden julkituominen aiheuttaisi jonkinlaisen reaktion niissä, joilta asiat on salattu. Julkishallinto on mielestäni vastuussa kansalaisille ja sen toiminnan tulee olla julkista. Yksityisyrittäjyys on eri asia. Siellä voidaan salailla yrityksen menestystekijöitä, jotta kilpailijoilla ei menisi yhtä hyvin kuin itsellä. Mutta en tiedä, onko sekään uskovalle sopivaa.. :think2:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Bilderberg

ViestiKirjoittaja JoKi » 09. Kesä 2013 14:17

"koska vallan hyvin tiedät, että meistä foorumilaisista yksikään ei ole tervetullut äärimmäisen salaisiin Bilderberg-kokouksiin mukaan koska niissä kokoontuu VAIN JA AINOASTAAN maailman valtaeliitti joka edustaa mammonan palvontaa, ei suinkaan sinne silloin oteta mukaan varsinkaan tavallisia "köyhiä" "

Kirjoitit tuolla tavoin "koska vallan hyvin tiedät" oletin että jos sanot jonkun "tietävän" jonkun tietyn asian, niin myös sinä "tiedät". Vai mitä tarkoitit kyseisellä kohdalla?

Olenko minä tässä asiassa sanonut sinun olevan väärässä? Taikka Tanun? Vai miksi kysyt onko minulla tarvetta näpäytellä?
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa