Riivaajien ulosajaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja Minä vain » 26. Touko 2013 18:44

Eli riivaajien ulosajamisesta.
Annan teille kaksi linkkiä tästä aiheesta.
Huom, ei perheen pienimmille :?
Huom, videot ovat englannin kielellä.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EteJtXUmqrE[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3Nh_TE894no[/youtube]

Tahdon opettaa teille joillekin jotain näiden kahden videon kautta, mutta toivon, että ensin katsotte ne ja kirjoitatte kommenttinne niistä tänne.

:pc:
Minä vain
 

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Touko 2013 13:12

Tähän ketjuun ei ole tullut kommentteja joten ajattelin yhden sellaisen kirjoittaa.

Katselin vielä muitakin videoita missä tuo mies ajaa seurakuntalaisten avustuksella riivaajia ulos ihmisistä. Kieltä kun en kovin hyvin ymmärrä niin en tiedä mitä kaikkea niissä sanotaan mutta näyttäähän tuo ainakin siltä, että riivaajat lopulta lähtevät ihmisistä. Ja näyttää siltä, että melkein kaikki ovat hyvinkin pahoja ja vaikeita tapauksia. Tai eikö ne kaiketi aina ole vaikeita. Itselläni kun ei ole kokemusta riivaajien ulosajamisesta. Näyttää siltä, että kovaa hommaa tuo on ja hikikin välillä virtaa kun Bob Larson ajaa riivaajaa ulos ihmisestä. Ja hän käskyttää riivaajahenkiä oikein kunnolla. Näyttää ainakin siltä, että hän tietää mitä tekee eli on hyvin päättäväinen toimissaan.

Kenties joku osaa kertoa enemmän ?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja Minä vain » 31. Touko 2013 14:54

Ok, ei tullut kuin yksi kommentti.

Mutta kirjoitan mitä mieltä olen tästä "manaajasta" ja hänen tekemästä riivaajien ulosajosta.

Bob Larson on kuin monet amerikkalaiset suuret saarnaajat, palkka paimenia ja bisnesmiehiä.
Eli hän myy näitä ristejä joita hän käyttää hinnalla 200 dollaria (en muista tarkkaa hintaa) ja kerää kolehdin tilaisuuden jälkeen johon hän kertoo syyksi esim saarna tilan vuokra 2000 dollaria jne.
hänen "shownsa" en keksi muuta nimeä, on hypnoottinen show.
Jos te katsotte näitä videoita, te kyllä huomaatte, että itse "riivaaja" ei oikeastaan kerro yhtään mitään, ennen kuin bob larson kertoo "riivaajalle" mitä hänen tulee sanoa.
Hän kysyy nimeä, eikä riivaaja tiedä tai suostu kertomaan, ennen kuin bob sanoo sen nimen tai kertoo tietävänsä sen.
Riivaajaa tulee aina esille esim kun bob sanoo "tahdon sen vihaisen" ja samassa vihainen tulee esille tai "se pelokas" ja pelokas on paikalla, tai naisen nimi, niin nainen on paikalla.
Toki yleisöllä on perustietoa riivaajista joistain yleisimmistä nimistä ja nämä riivatut käyttävät kaikkea sitä tietoa hypnoosissa jonka bob larson on heille kertonut saarnansa aikana.
Mutta kun riivaus alkaa, bob kyselee jotain ja kertoo "riivatulle" (hypnoosin alaisuudessa olevalle) että sinussa on tällainen riivaaja ja ennen ulosajoa bob on ehkä jo kertonut niiden käyttäytymisestä.
Riivaaja, jos riivaaja on todellinen ja todellisella persoonallaan, se kyllä tietää itse mitä sanoo, hypnoosin alaisuudessa oleva kertoo ainoastaan sen mitä hän tietää ja hypnotisoija antaa tietoa hypnotisoidulle jatkuvasti.
Huomatkaa ensimmäisessä videossa, kun bob kertoo "riivajalle" miten hän tuli sisään, Bob tietää jotain naisen taustasta ja käyttää sitä tietoa (azteekki tausta) ja kertoo naiselle tai tälle "riivaajalle" sinulla on azteekki tausta, ja kirous sen takia, tiedän mitä he tekivät sinulle, he tappoivat sinut, ottivat sydämen rinnastasi ja tarjosivat sen jumalilleen.
Ja "riivaaja" vastaa kyllä.... kyllä.... kyllä...
ja kaiken bobin antaman tietojen ja käskyjen mukaan "riivaaja" osaa käyttäytyä.

Tosessa videossa tämä drake tiesi nimekseen vain saatana, kunnes bob kertoi tiedän että ole saatana, mutta mikä on nimesi, eikä riivattu osaa vastata, kertoo ettei hänellä ole nimeä, kunnes bob kertoo, Vain Lucifer voi sanoa noin. ja mies vastaa " vihdoinkin sait sen oikein" "Finally you got it right"
Ja kun bob näyttää lohikäärmeen tatuointia ja kysyy oletko sinä tämä?, vastaus "kyllä, lohikäärme"
bob puhdistaa tatuointien voiman sanoen kumoan kaikki nämä keltti symbolit ja kaikki noituuden niiden takana.
huomaa kohta kun bob sanoo "....noituus on täällä näiden druidi symbolien takia" ja sitten kysyy mistä sait ne?
Drake vastaa "öh..rituualista" bob:"mistä rituaalista?" drake:"druidi rituaalista"

Se on yksi asia, että riivaajia ei tarvitse johdatella sanomaan mitään, he tietävät itse kyllä kaiken mitä sanovat, eikä raamatussakaan kukaan riivaaja voinut vastustella ulosajajia, he tunsivat ja tiesivät nämä ulosajajat ja olivat alamaiset heille Pyhän hengen takia.

Näissä videoissa ei ole pyhän hengen työtä, rahankeräys show, joka on saatu näyttämään todelliselta hypnoosin takia.

Tämä on se opetus, että opitte suhtautumaan asioihin hieman epäillen ja koetellen ja tunnistamaan aidon ja suggestioden aikaansaaman asian.
Minä vain
 

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Touko 2013 16:33

Kiitos Minä vain kirjoituksestasi.

Luulen, että tuli niin vähän kommentteja sen takia kun ei juuri kenelläkään ole kokemuksia kuinka riivaajahenkiä ajetaan ulos riivatuista ihmisistä? Huomasin myös "kummallisuuksia" Bob Larsonin työskentelyssä mutta hyvä, että kerroit niistä enemmän kun osaat kielenkin.

Mutta lähtikö mielestäsi riivaajahenki ihmisistä kertomistasi epäkohdista huolimatta? Minusta näytti siltä, että lähti mutta mikä on vaikkapa sinun mielipiteesi asiasta?

Myöskin näytti siltä kun katsoin muitakin Bob Larsonin videoita, että kun hän ajoi riivaajahenkeä ulos niin monta kertaa riivattu ihminen sai valtaisat voimat ja yhdessäkin videossa muistaakseni erästä riivauksen vallassa olevaa miestä vastaan tarvittiin neljäkin rotevaa miestä, että riivattu mies ei olisi karannut vaikkapa Bob Larsonin kimppuun, siltä ainakin näytti kun katselin noita videoita.

Apostolien teot 19:
14. Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
15. mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
16. Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

En tiedä sitten mutta ei tosiaan ole minullakaan ainoatakaan kokemusta riivaajahenkien ulosajamisesta Jeesuksen nimessä.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 31. Touko 2013 18:06

täällä kans sellainen tuntuma tuosta ,että ei ihan kaik mene oikein .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja Minä vain » 31. Touko 2013 22:14

Pekka,

Mielestäni näissä tapauksissa ei ole kyse riivaajasta vaan näiden ns. "riivattujen" (eli hypnoosisn alaisten ihmisten) toiminnasta suggestioiden mukaan.
Koska hypnoosin avulla saadaan ihmisestä esiin paljon, legendaarinen esimerkki varmasti on napsautetaan sormia ja sanotaan "Olet kana" ja sitten henkilö alkaa käyttäytyä kuin kana.
Eli mitään aitoa riivaajaa ei ollut paikalla, vain suggestoituneen henkilön toiminta suggestioiden mukaan, mitään oikeaa riivaaja ei lähtenyt pois, koska niitä ei ollut.

Riivaajaa ei tarvitse kutsua mitenkään esiin, se paljastaa itsensä kyllä Pyhän hengen läsnäollessa.
Eikä siinä mielestäni saa tulla mielenkään alkaa kovistelemaan tai muutenkaan näyttää riivaajalle, kuka on pomo, vaan yksinkertaisesti noudattaa nauvoa "Ajakaa ulos riivaajia".
Siinä ei kysellä riivaajien "laillisia oikeuksia" olla ihmisessä, tai muutakaan, sillä niitä ei ole.
Tämän asian näen niin, että vaikka ihminen olisi manaillut henkiä ja antanut luvan niille asua itsessään, vaikka suoraan sanonut että riivaaja saa asua minussa, niin sekään ei ole mikään laillinen oikeus.
Ihmisen omistaa loppujen lopuksi Jumala ja mikään laki tai auktoriteetti tai sana ole Jumalaa suurempi.
Jumala sanoo aina viimeisen sanan, eikä hänen tarvitse selitellä vaan se voima ja auktoriteetti on jo siinä sanassa jonka hän sanoo.
Eli Pyhässä hengessä kun käskee: "Lähde hänestä" se lähtee.

Luulen, että bob larsonilla on kova paikka edessä, jos hän sattumoisin kohtaa aidon riivaajan, joka ei vastaakaan odotetulla tavalla yms.


:pc:
Minä vain
 

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Kesä 2013 11:49

Olen ihmetellyt tähän riivaajien ulosajamiseen liittyen sitä Raamatun paikkaa, kun Jeesus ajoi useita riivaajia jostain ihmisestä sikoihin. Miksi Jeesus suostui riivaajien pyyntöön lähettää ne sikoihin..? Mihin riivaajat yleensä menevät? Tuossa tilanteessahan riivaajat pyysivät, ettei Jeesus lähettäisi niitä syvyyteen? Mihin syvyyteen? Ja voiko siis eläimessäkin olla riivaaja? Miten riivaajat oikein toimivat? Mitä ne oikeastaan ovat?

Kuten huomaatte, tajuan tästä aiheesta todella paljon ;)
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Kesä 2013 12:36

*
Minusta se on hassua kun ristin avulla koitetaan karkottaa pahan hengen.

Kuva

Jeesuksen nimi on tuota ristiä ja kaikkea ja pahoja voimia yli. Jeesuksen nimessä on auktoriteettivaltaa ja paholaiset pelkää Jeesuksen nimeä ja jopa pahat henget. Tuo ristin juttu on hassua.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja Minä vain » 03. Kesä 2013 20:50

Aamu-Usva kirjoitti:Olen ihmetellyt tähän riivaajien ulosajamiseen liittyen sitä Raamatun paikkaa, kun Jeesus ajoi useita riivaajia jostain ihmisestä sikoihin. Miksi Jeesus suostui riivaajien pyyntöön lähettää ne sikoihin..? Mihin riivaajat yleensä menevät? Tuossa tilanteessahan riivaajat pyysivät, ettei Jeesus lähettäisi niitä syvyyteen? Mihin syvyyteen? Ja voiko siis eläimessäkin olla riivaaja? Miten riivaajat oikein toimivat? Mitä ne oikeastaan ovat?

Kuten huomaatte, tajuan tästä aiheesta todella paljon ;)


Minulla on ollut sellainen kuva tuosta asiasta, että kun riivaajat menivät sikoihin, siinä olisi jonkinlainen vertauskuva "laumasta jota riivaajat johtaa, menevät tuhoon"
Kai riivaajat vain ottavat kaiken irti ja nauttivat kunnes "isäntä" kuolee ja tuhoutuu ja sitten ne menevät uuteen.
Ei heillä (riivaajilla) kai ole tarkoitusta pelastaa ketään vaan Jeesusta lainaten Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Jospa Jeesus näytti sikojen avulla konkreettisen esimerkin miten heille riivatuille aina lopulta käy?

Ja mihin riivaajat menevät?
Jeesus kertoi näin:
43 Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä.....
Minulla on sellainen kuva tästä asiasta, että ne ajetaan pois, eli tilaan jossa niillä ei ole ruumista, kuin tietoisuus ilman ruumista, ilman virvoitusta, ilman unta.
Jatkuvaa valveilla oloa ilman lepoa ja rauhaa.
päinvastaista mitä Jeesus sanoi, "minä annan teille levon".
Matt. 11:28
Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
Matt. 11:29
Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.

Kuljeksii autioita paikkoja.....
Kuin ihminen yksin autiossa paikassa jossa ei ole mitään, mutta siellä joutuu olemaan.
Kuin ihminen väsyneenä ja janoissaan aavikolla etsien vettä, jota ei mistään löydy.
Kuin ihminen, mutta ei voi kuolla, henki, mutta kaikki ns "lihan himot voimissaan"
ja tätä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.......
Tällainen kuva minulla on, joka voi olla ihan täysin väärä, kun en ole kokenut, enkä toivokaan saavani kokea :shock:

Miten riivaajat toimivat ja mitä ne ovat:
Riivaajat ovat käsittääkseni henkiä, sieluja.
Ne kai toimivat himojensa/halujensa mukaan, niinkuin kuka tahansa.
Niitä Langenneita ne kai ovat.
Ja joku voi olla väkivaltainen tai agressiivinen ja nauttii kun saa toteuttaa itseään.
Ehkä riivaajat ovat vain näitä pahimpia ominaisuuksia täynnä, ei kai hyvä ole langennut?, niinkuin Jeesuskin sanoi, että Hedelmistä puu tunnetaan.
Mutta sitten minulla on myös kuva, kuin ne olisivat persoonia, varsinkin Jumalan edessä, jolle kaikki elävät.
Eli niinkuin Jeesus nuhteli kuumetta, se oli hänelle elävä, nuhteli tuulta ja merta ja ne tottelivat, niinkuin ne olisi olleet elävät.
Eli siksi voisi ajatella, tämän esimerkin kautta kun annan:
jollain on kuume, se ajatellaan tautina tai minä tahansa, mutta kun Jumalan Henki on läsnä, hän kykenee puhumaan ja hallitsemaan ja käskemään ihan kaikkea. Jumalalle kaikki elävät.
Joten hän puhuu kuumeelle, yksin kuumeelle, ja kuume kuulee ja tottelee ja tekee mitä sille on sanottu.
Hänen sanansa erottaa luut ja nivelet ja sielun ja ajatukset ja kaiken.
Eli Jos sinulla olisi esim trauma, paha muisto, huono ajatus mistä tahtoisit eroon, niin Jumala sanoisi sinulle, ei suoraan sinulle vaan sinun tälle esim pahalle ajatukselle: Sinä paha ajatus, lähde hänestä, äläkä enää hänee palaa.
ja se tapahtuisi.

Joo, mie eksyin taas, mutta näin ajattelen asiaa.
Minä vain
 

Re: Riivaajien ulosajaminen

ViestiKirjoittaja Lilli » 01. Elo 2013 17:59

Aamu-Usva kirjoitti:Olen ihmetellyt tähän riivaajien ulosajamiseen liittyen sitä Raamatun paikkaa, kun Jeesus ajoi useita riivaajia jostain ihmisestä sikoihin. Miksi Jeesus suostui riivaajien pyyntöön lähettää ne sikoihin..? Mihin riivaajat yleensä menevät? Tuossa tilanteessahan riivaajat pyysivät, ettei Jeesus lähettäisi niitä syvyyteen? Mihin syvyyteen? Ja voiko siis eläimessäkin olla riivaaja? Miten riivaajat oikein toimivat? Mitä ne oikeastaan ovat?

Kuten huomaatte, tajuan tästä aiheesta todella paljon ;)


http://www.preach-in.de/content/view/179/37/

Tässä Joh. W. Matutis näkee näyn, jossa sudet olisivat piikittäneet lampaisiin seerumia ja poistuneet; mutta paimenet ja vahtikoirat eivät antaneet varoitusta. Sitten saapuu pääjehu susineen ja demoni sanoo lampaille, paimenille ja vahtikoirille, että nyt te kuulutte meille. Sudet (demonit) olivat kostaneet sen, että Jeesus vapautti "Gardarenerin" ja ne joutuivat siirtymään hänestä sikoihin ja hyppäämään syvyyteen (Mark 5:1-17). Kaikki nämä lampaat on saastutettu demonilla, siis sikapiikin ottaneisiin asennettiin demoni.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron