Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Ylläpito » 22. Touko 2013 10:36

No niin rakkaat foorumin jäsenet, nyt on aika antaa asiallista (rakentavaa kritiikkiä, moitetta, tyytyväisyyttä toimia kohtaan jne.) palautetta foorumin ylläpidon toimista. Olkaa hyvät :hearts:
Tämä on erillinen tiedotustili. Älä lähetä tälle tilille yksityisviestiä, lähetä sen sijaan viesti jollekin ylläpidon jäsenelle suoraan.
Ylläpito
Site Admin
 
Viestit: 62
Liittynyt: 09. Marras 2010 11:35

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Herman » 22. Touko 2013 10:47

Minusta ylläpito on ollut tosi näkymätöntä, mikä mielestäni on positiivinen asia. En itse asiassa ole huomannut ylläpidon olemassaoloa mistään muusta kuin tervetulo-toivotuksista.

(Tässä oli kaiketi tarkoitus arvioida nimenomaan ylläpitotehtävien hoitoa, eikä ylläpitäjiä keskustelijoina? Minä ainakin erittelen nämä, enkä keskusteluissa katso onko toinen ylläpitäjä vai ei)
Herman
 

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Ylläpito » 22. Touko 2013 10:49

Herman kirjoitti:Minusta ylläpito on ollut tosi näkymätöntä, mikä mielestäni on positiivinen asia. En itse asiassa ole huomannut ylläpidon olemassaoloa mistään muusta kuin tervetulo-toivotuksista.

(Tässä oli kaiketi tarkoitus arvioida nimenomaan ylläpitotehtävien hoitoa, eikä ylläpitäjiä keskustelijoina? Minä ainakin erittelen nämä, enkä keskusteluissa katso onko toinen ylläpitäjä vai ei)


Kyllä, tarkoituksena on arvioida ylläpitotehtävien hoitoa.
Tämä on erillinen tiedotustili. Älä lähetä tälle tilille yksityisviestiä, lähetä sen sijaan viesti jollekin ylläpidon jäsenelle suoraan.
Ylläpito
Site Admin
 
Viestit: 62
Liittynyt: 09. Marras 2010 11:35

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 22. Touko 2013 10:54

ylläpidossa ei ole mitään vastaansanomista, koska se on kuten Hermankin sanoi, aika näkymätön, niin ei se ainakaan väärin ole voinut toimia, ei esim. ole puuttunut keskustelujen kulkuun, ylläpidon toimesta.

Täällä yleensäkin on monenlaisia ihmisiä ja väkisinkin voi tulla törmäyksiä. Näen kyllä keskustelijana itsessäni parannettavaa paljon ja pyydän anteeksi niiltä, jotka ovat loukkaantuneet esim. peräänantamattomuuteeni.

Siunausta jokaiselle palstalaiselle :)
lonelyrider
 

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Touko 2013 10:54

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 18. Loka 2017 21:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Touko 2013 10:55

Jumalan siunausta ylläpidolle eli Jannelle, Jukka-Pekalle, Petrille ja Tonille ja teidän läheisillenne.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 22. Touko 2013 11:30

Herman kirjoitti:Minusta ylläpito on ollut tosi näkymätöntä, mikä mielestäni on positiivinen asia. En itse asiassa ole huomannut ylläpidon olemassaoloa mistään muusta kuin tervetulo-toivotuksista.

(Tässä oli kaiketi tarkoitus arvioida nimenomaan ylläpitotehtävien hoitoa, eikä ylläpitäjiä keskustelijoina? Minä ainakin erittelen nämä, enkä keskusteluissa katso onko toinen ylläpitäjä vai ei)


Rauhaa Herman!

Minä ainakin olen ollut yhtenä ylläpitäjänä näkymätön ja liiankin näkymätön. Taustalla olen kyllä häärännyt monelaista lähinnä "konehuoneen" puolella ja lukenut kirjoituksia sikäli, kun olen ehtinyt. Joskus olisi pitänyt onkohan sana "puuttua" liian voimakas ilmaisu, mutta ainakin tuoda näkemystäni esille ymmärrettävämmin ja selkeämmin sekä liian usein olen joutunut inhimillisistä syistä jättämään kommentoimatta. Toisaalta keskusteluketjut menevät joskus aika vauhdilla eteenpäin niin, että helposti putoaa kärryiltä.

Siunausta, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 22. Touko 2013 11:32

pekka kirjoitti:Jumalan siunausta ylläpidolle eli Jannelle, Jukka-Pekalle, Petrille ja Tonille ja teidän läheisillenne.


Kiitos ja Jumalan Rauhaa Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa myös sinulle Pekka ym. muillekin foorumilaisille :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja Eetu » 22. Touko 2013 11:55

tanu kirjoitti:
Ylläpito kirjoitti:No niin rakkaat foorumin jäsenet, nyt on aika antaa asiallista (rakentavaa kritiikkiä, moitetta, tyytyväisyyttä toimia kohtaan jne.) palautetta foorumin ylläpidon toimista. Olkaa hyvät :hearts:


En oikein ymmärrä, että mitä tämä "arvio ylläpidon toimista" tarkoittaa. Ei kai ole ylläpidon vika jos ihmiset täällä torailevat?
Jokainen menköön itseensä(minä etunenässä) ja miettiköön missä asiassa voisi tehdä parannusta tämän kirjoittelun suhteen.

Tämä on hyvä ja tarpeellinen foorumi ja täällä on paljon hyvää opetusta ja rakentavia keskusteluita. Ja sen lisäksi välillä myös ihan mukavaa jutustelua, ettei mene liian kuivaksi ja vakavaksi... ;)

Jokainen saa sanoa mielipiteensä, eikä mielestäni ole ylläpidon tehtävä puuttua keskusteluihin sen kummemmin. Eri asia tietysti jos meno menee täysin asiattomaksi.

Jumalan siunausta ja rauhaa kaikille foorumilaisille ja heidän perhekunnilleen!



Ylläpito on hoitanut hommansa hyvin, olen oppinut paljon itestäni täällä foorumilla ja nyt koitan välttää väittelyitä, ja esittää rakentavia kommentteja ja näkemyksiä. Tämä on hyvä foorumi, ja hyvä että on säännöt, kuri se olla pitää netissäkin, se on lähimmäisenrakkautta että kurinpito toimii.
Eetu
 

Re: Jäsenpalaute ja arvio ylläpidon toimista

ViestiKirjoittaja todael » 22. Touko 2013 14:00

Jumalan Sana neuvoo meitä kaikkia:

2Kor. 4:5 "Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden."

Gal. 1:10 "Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija."

Fil. 2:1-4 "Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta, niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta."

1Tess. 5:19-22 "Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; karttakaa kaikenkaltaista pahaa."

1Kor. 14:36-40 "Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut? Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky. Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä. Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta. Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä."

2Joh. 1:9 "Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika."

- todael
todael
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 25 vierailijaa

cron