hiusten värjäys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Touko 2013 16:28

*
Äsken löytämäni kuva on tästä netistä.
Täällä oli joku kirjoitus että harmaapäiset miehet viehättää mutta katsoin tuota kuvaa ja ajattelin että kyllä harmaa tukka sopii myös naiselle.

Kuva
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 24. Touko 2013 19:56

Joo sopii se harmaa naisillekin :) Itse myös tein raitoja aikaisemmin hiuksiini yms. mutta jotenkin ne aineet rupesi polttelemaan ihoa ja
se haju kävi henkeen. Sitä kun on herkkäihoinen ja allerginen..joku jo täällä kirjoittikin että jokainen tekee oman tuntonsa mukaan, sillaihan se paras on :)
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja PetriFB » 24. Touko 2013 20:05

Mun vaimo täyttää lopuuvuodesta 45v ja on alkanut tulla harmaita hiuksia tummanruskean hiusten sekaan. Harmaista hiuksista huolimatta hän on silmissäni upean kaunis.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja systeri » 24. Touko 2013 22:05

Me mentiin tänään mieheni kans kylälle.Sanoin että ajappas siitä kampaamon kautta, mä haen ittelleni värin (joka ei aiheuta allergiaa) ...kysyin että vai tarviiko?,jos antais harmaantua ;) Hän sanoi että joooo... :roll:
No mä hain ja meinaan laittaa..ihan vaan tavis ruskean,semmonen kun oon nuoresta asti ollu.Nyt vaan vähän orastavia harmaita paikkailen mutta eiköhän se väri vielä joskus muutu harmaaksi :good2:
Mun miehellä on erittäin paksu tukka,kaljua ei oo yhtään vielä mutta haluaa että vedetään koneella sileäksi :) ..sillon yhtä lyhyet hiukset kun Pekalla :)
systeri
 

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 24. Touko 2013 22:20

Mulla on niin ihana ukko, että se kyl tykkää vaik olisin minkälainen :D ja en sitten tällä mitenkään haluu masentaa ketään... tuli vaan mieleeni, että ei koskaan kyl mitään ulkomuotoon viittaavaa, ole käyttänyt minään lyömäaseena tai muutenkaan mitään vaatinut, taitaa olla mieheksi harvinaislaatuinen, vaik ei ole uskossakaan... pitää kehua tuota mun miestäni, on sen ansainnut :hearts:
lonelyrider
 

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Touko 2013 22:35

systeri kirjoitti:Me mentiin tänään mieheni kans kylälle.Sanoin että ajappas siitä kampaamon kautta, mä haen ittelleni värin (joka ei aiheuta allergiaa) ...kysyin että vai tarviiko?,jos antais harmaantua ;) Hän sanoi että joooo... :roll:
No mä hain ja meinaan laittaa..ihan vaan tavis ruskean,semmonen kun oon nuoresta asti ollu.Nyt vaan vähän orastavia harmaita paikkailen mutta eiköhän se väri vielä joskus muutu harmaaksi :good2:
Mun miehellä on erittäin paksu tukka,kaljua ei oo yhtään vielä mutta haluaa että vedetään koneella sileäksi :) ..sillon yhtä lyhyet hiukset kun Pekalla :)


Siunausta vaan kovasti systeri teille kaikille!

Kun on näin vähän tukkaa jäljellä kuin mullakin niin on siinä ainakin yksi hyvä puoli, nimittäin se, että shampoon kulutus on tosi minimaalista varsinkin kun pitää ne vähät hiukset mitä on jäljellä mahdollisimman lyhyenä. Eikä tartte ikinä kammata tukkaa kun ei ole mitä kammata. En oikein enää edes muista sitä aikaa kun vielä tarvitsin kampaa. Samoiten ei tarvitse miettiä kuinka jakauksen laittaisi eli onhan tässä oikeastaan näitä hyviä puolia….

Parturirahatkin säästyy kun voi semmoisella tukanleikkuukoneella aina tarvittaessa leikata hiukset parimillisiksi. Eräs ystäväni tapaa sen minulle tehdä aina kun sitä häneltä pyydän. Mutta kyllä sen itsekin voi tehdä. Mutta ensin pitäisi sitten siinä tapauksessa ostaa oma tukanleikkuukone.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja pekka » 25. Touko 2013 11:51

Mitäs tästä sanotte?

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 25. Touko 2013 12:48

En nyt ihan heti alkaisi tyylittelemään itseäni Pekan kuvan mukaan :D
Mutta mun 6-vuotiaani voisi pitää tuosta stailista...
Tässä hän on vapun tienoilla lempitukka päässään ;gladly:

Image
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Touko 2013 21:59

*
Ok mutta uteluttaa mitä uskovat ja Raamattu sanoo kynsien lakkaamisesta? Punaiset lakatut varpaan kynnet - seksin symboli?
Minä jätin punaisen kynsilakan pois kun minusta se on seksin symboli mutta saako uskova lakata kynnet? Piirsin hammastikulla kynsilakan kanssa ja oli kivan näköiset kukat ja sydämen muotoiset kuvat niissä kynsissäni mutta kynsilakka ei kauan pysynyt ja irtoili aina... Ja minulla on kynsien tarrat. Mietin tutkien sydämeni onko se ok mutta en ole vielä jyvällä koska Pyhä Henki ei vielä paljastanut minulle paitsi kyllä minulla alkoi miettiä koska meikkaamisen juttu on täällä kirjoitettu mutta kynsien juttu on vielä kirjoittamatta...

*Sorry kirjoitusvirheeni*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 28. Touko 2013 00:00

Sanotaan näin... että metsään mennään ja lujaan jos aletaan tehdä jotain säännöstöä näistä asioista. Käy niinkuin lestadiolaisille, että korviksia ei saa laitta, mutta muut korut ovat sallittujen listalla... tai että ei saa värjätä, mutta värjätään "salaa" vaaleaksi... ainakin liian moni lestadiolainen näyttää omistavan ihanan vaaleat kutrit luonnostaan valtaväestöön verrattuna ja kiharoitakin kuulemma ottavat... niitähän aina voi väittää luonnonkiharoiksi ;) lisäksi näitä hassutuksia on enemmältikin, kun ihmiset alkavat yli raamatun luomaan omia säännöstöjään. Lestadiolaiset lisäksi, jos puhutaan näistä ulkomuotoasioista, tunnetaan siitä, että he ovat muodin tasalla, aina viimoisen päälle kaikki vyöt ja kengät yms. Tämä oli vain esimekkinä siitä, että ehkä säännöstöt johtavat ulkokultaisuuteen ja nämä ovat jokaisen sydämen asioita.

Sanoisin, että omantunnon mukaan ja tietenkin tietynlainen säädyllisyys pitää olla, ettei ammu yli, näin itse ajattelen.
lonelyrider
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 3 vierailijaa

cron