hiusten värjäys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Touko 2013 00:44

Tämä tyttö alla olevassa kuvassa taitaa ampua yli ja pahemman kerran:

Image

Tuo tyttö varmaan luulee, että hän tekee oikein kun laittautuu tuon näköiseksi ja ehkäpä kaveripiirikin vaikuttaa kuinka vaikkapa juuri tytöt laittautuvat? Ehkä tuo on myös eräänlaista kapinaa.... pitää näyttää muille, että kyllä minä tyttö teen just niin kuin itse haluan, vai mitä sanoisitte tuohon kuvaan liittyen?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja lara.tomb.raider » 28. Touko 2013 09:48

Itsensä kaunistaminen, miten tahansa, on hyvä asia. Jos joku haluaa olla "punk", niin olkoon. Jos joku pitää "natural" lookista, niin se on hyvä hänelle. Jumala on antanut Sanassaan ohjenuorat, yleissäännöt, kaunistautumisen suhteen. Ensisijaisesti tulee miettiä sisäistä ihmistä, toissijaisesti ulkoista. Mieluummin menen töihin siistinä kuin nukkavieruna. Jos en jaksa meikata, en meikkaa. Jos haluan meikata, teen sen. Sama hiusten värjäämisen kanssa. Minulla on ollut punainen, musta, tumman ruskea ja blondi tukka. Joskus ei ole ollut hiuksia lainkaan :) ! Nyt minulla on vaaleita raitoja. Ei haittaa, jos juurikasvu kasvaa. Väriä ei laiteta raidoissa päänahkaan asti, joten sen ei pitäisi rasittaa ihoa. LIsäksi ilmansaasteissa saamme karsinogeenejä, joten jos haluaisi elää täysin "puhtaasti", ei pitäisi olla tehtaita, ei autoja jne.

Tämän jälkeen voidaan aloittaa keskustelu siitä, kuka ajaa pieniä matkoja autolla - voisi kävellä tai pyöräillä - aivan joskus vaan "laiskuuttaan"? :)
lara.tomb.raider
 
Viestit: 204
Liittynyt: 04. Tammi 2011 10:33
Paikkakunta: Satakunta

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Touko 2013 09:51

*
Joo - Toiset taas saa tukkaa suoraksi ja häpeää omia luonnonkiharoita. Ne naiset joilla on luonnonkiharat, haluavat suoran tukan ja taas suoratukkaiset naiset haluavat kiharoita. Jumala on luonut heidät sellaisiksi muttei he hyväksy omaa ulkonäköä siis tukkaa. Voi kai jokos suorittaa tukkaa suoraksi ja toiset hankkii kiharat ja toiset voi lakata kynnet kivalla värillä...

Kuva

Kuva
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Touko 2013 10:06

*
Joo hyvä keskustelunaihe se laiskuus :thumb:

Eilen minä ajoin ruohonleikkurilla. Ja oli hikistä hommaa....
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Touko 2013 10:15

*
Siinä leikkurissa käytetään 98 oktaanista bensaa ja se saastuttaa vähemmän ilmaa.
Ainoa leikkuri ei saastuta ilmaa, siinä on aurinkokenno. Mukava laiskuus lisätään sen myötä jos omistaa sellaisen leikkurin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 28. Touko 2013 21:48

Tulikin tuosta kynsilakkajutusta mieleen, että pitää muistaa poistaa kynsilakat tänään illalla. Tänään olin töissä loistavanpunaisissa kynsissäni, eikä meillä sairaanhoitajilla sellinen ole oikein sopivaa :oops: Vapaa-ajalla kyllä lakkaan sekä sormen että varpaankynteni aina, kun vain suinkin ehdin ;gladly: Ja nuo Vaisuliinin kuvien kynnet ovat kauniit. Erityisesti alemmassa kuvassa minun makuuni. Mutta en myöskään tekisi näistä asioista mitään sääntöjä. Noudattaisin mieluummin Jeesuksen sanaa siitä, että tulee puhdistaa astia sisältä, niin sen ulkopuolikin tulee puhtaaksi.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: hiusten värjäys

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Touko 2013 06:56

En minäkään ihan kaikkeen suostu mitä mieheni haluais..esim leikkaamaan hiuksia ihan lyhyeksi tai pukeutumaan ihan hänen makunsa mukaan :) Äitinsä oli värikäs persoona ja sukunsa naisilla lyhyet "poikatukat" :-P Mitenköhän se retkahtikaan pitkätukkaan silloin alkuunsa :) Mutta sen teidän että kyllä se mua silti rakastaa vaikka onkin vähän pidemmät hiukset ;gladly:
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron