Lähden pelaamaan lentopalloa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Touko 2013 14:50

Onko foorumin kristityillä mitään harrastuksia urheilua tai muuta ,jolla saa olemusta jollain tavalla paremmaksi.Ja missä menee rajat harrastuksille vai onko niitä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja todael » 19. Touko 2013 14:53

Itse pyöräilen, kävelen - jos nyt sitä harrastukseksi voi sanoa. Myös kitaran soittaminen on "vakava"-harrastus. :)
todael
 

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Touko 2013 15:59

Lähdempä tästä koirien kanssa ulos kävelemään, se on pääasiallisin harrastukseni myös samalla.

Image

Kuva on otettu Bergön saarella, ei siis täällä Vaasassa.

Sen jälkeen onkin vuorossa ruokailuhetki ja taas sen jälkeen lepohetki. Koirat ainakin menevät yleensä lepäämään aika pian ruokailun jälkeen.

Jumalan siunausta teille kaikille rakkaat uskonystävät.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja Antti » 19. Touko 2013 21:00

Harrastuksiani lenkkeily, kuntosali, uinti, kaikenlaista liikuntaa silloin kun ehtii. Joskus kamppailulajeja harrastellu.
Antti
 
Viestit: 19
Liittynyt: 20. Marras 2012 12:19

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 19. Touko 2013 21:14

Lentopallo on tosi kivaa ;gladly:
Mun rakkain ja pitkäaikaisin harrastus on ratsastus, joka nyt kyllä on hieman jäissä... Mun äidillä oli aiemmin hevosia, mutta hän luopui niistä muutama vuosi sitten :(
Mulla on onneksi erittäin liikkuvainen naapuri, jonka kanssa käydään lenkillä, vesijuoksemassa ja jumpissa :happy: .
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Touko 2013 21:31

Täytyy tarkentaa ,että pelattiin jo Puruveden ranta Biitsillä..On kyllä upeaa pelata hiekalla ja katsella ku joutsenet lensi yli ja kurkia oli ja joku kuuli ja tunnisti jonkun haikaran ,josta minulla ei ollu minkäänlaista käsitystä ,,,ääni oli kuin tynnyrissä tyhjässä joku ihme kumina kuuluisi.Siis tosi upeaa.Meillä on porukkana sellainen ryhmä rämä ja tarkoitus on stressin poisto pelissä ,,,,,,muita harrastuksia on kitaran soitto ja laulu ja sitten teen musiikkia ,mutta studiot maksaa niin teen mappiin ....Mutta täytyy sanoa jälleen ,että kyllä on Jumalalla kaunis maa tämä Suomi ja on ilo asua täällä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja systeri » 19. Touko 2013 22:05

Mä oon käyny viime aikoina kuntosalilla..se on kyllä hyvää liikuntaa ja tuo ryhtiä elämään :thumb: ..juoksumatolla on hyvä aloittaa ja lopettaa "reenit" ja toki pyöräily ja lenkkeily on kans kivaa nyt kesällä,tosin pyörä on edelleen talviteloillaan.
systeri
 

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Touko 2013 22:12

Täytyy sanoa ,että kevyt punttitreeni naisilla ja juoksu tai kävely saa naisen kropan monesti sellaiseen aikas Kauniiseen muotoon .Tosin oma näkemys on ettei naisen pidä kasvattaa liikaa lihaksia .Mutta kuntoilu järkevässä määrin on kyllä hyvää
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja Herman » 20. Touko 2013 00:12

Turhan vähän on tullut harrastettua liikuntaa. Tai no uimassa ja luistelemassa tuli aika usein käytyä talven aikana muksujen kanssa, mutta aika paljon seisoskeluksi se omalta osalta menee kun lapset on vielä niin pieniä ja vasta opettelee alkeita. Jos löytyisi joku kiva porukka niin olis ihan kivaa harrastella lentopalloa ja talvikaudella sählyä :happy:
Herman
 

Re: Lähden pelaamaan lentopalloa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 20. Touko 2013 09:09

Se hyöty tästä ajokortittomuudesta muuten on, että kävellen ja pyöräillen tulee kuljettua lähes kaikki matkat kesät talvet :D
Systeri: Mäkin käyn aina välillä myös kuntosalilla, mikä on aika mukavaa, kun saa omassa rauhassa tehdä ;gladly: Nykyään käyn kylläkin YO:n salilla, mikä on aika pieni. YO:lla liikkuminen on vaan niin edullista. Koko vuoden liikuntamaksu on 60€:n paikkeilla. Siihen sisältyy kuntosalin vapaa käyttö ja paljon paljon erilaisia jumppia ym.
Lasten kanssa liikkumisessa mulla on Hermanin kanssa sama ongelma, eli uimassa lapsia ei vielä voi jättää keskenään, joten itse ei oikein voi kunnolla uida, kun on lapset mukana...
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 11 vierailijaa

cron