Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Masa » 19. Touko 2013 14:34

toni t kirjoitti:
Masa kirjoitti:
Janne kirjoitti:Tässä on käynnyt nyt niin että Mikko seisoo keskellä ja muut heittelevät palloja. Palloja tulee kuitenkin niin paljon että Mikko ei saa niistä koppeja.

Ymmärrän että ihmiset haluavat hyvää ja toisen parasta mutta pitäisi jonkinlaista tilannetajua olla. Sekään ei aja kenekään etuja että jankataan jankataa samaa lause partta, sitä kutsutaan maailmassa aivopesuksi.

Täällä ollaan monesti kärkkäitä kirjoittamaan kommentteja vaikka ei tiedetä asioista taustoja. Minusta Mikkon ainut virhe oli se että hän nosti tämän asian esille täällä foorumilla. Hänen olisi tullut ennemmin setviä tätä asiaa paikalliseurakunnan tasolla eikä alkaa tänne foorumille maalitauluksi.

Mutta kuitenkin, Jumalan siunausta Mikolle ja hänen perhekunnallensa.


Sinä Janne olet foorumin mode miksi et puuttunut asiaan kun oli aika? Näinkö meidän on toimittava uskovien keskuudessa annetaan loiventavaa kommenttia sen jälkeen kun on myöhäistä.
Vaikka tämä ei ole seurakunta, niin sama laki ja käytösmallit ovat voimassa täälläkin.. toinen tuo rehelliesti syntisä julki mihin raamattu kehoittaa, sitten osa porukasta yrittää kannustaa eteenpäin.
Kunnes tulee syyttäjät joka raiskaavat allensa kaiken kannustuksen, yksikään kannustus ei lähtenyt siitä että tupakanpoltto olisi ollut oikein, vaan se että korjataan ensin joku muu asia joka on vinossa ja sitten vasta se näkyvä synti.
Ja toiseksi mitä enemmän mietin ja ajattelen tuota fooruminsäännöstöä sitä tekopyhemmäksi se muodostuu.
Raamattu sanoo jos yksi tai useampi uskova on yhdessä on seurakunta kasassa - se että yhteys toimii sähköisellä viestinnällä ei muuta tuota edellä mainittua tosiasiaa.
Eli miten on siis käynyt? Mikko on syyllinen siihen kun toi rehellisesti syntisä esiin - voi meitä.. viisaita luulemme olevamme mutta maallinen tyhmyys sen kun vain tarttuu lisää..
Tulen surulliseksi tästä kaikesta, mutta samalla tiedän turhaa on sanoa,kirjoittaa mitään sillä ei ole kuulevia korvia näinkin yksinkertaiseen asiaan.


Janne ei ole foorumin mode. Lisäksi foorumi ei ole seurakunta vaikka täällä kirjoitteleekin Kristuksen seurakunnan jäseniä. Foorumin jäseneksi voi tulla vaikka ei kuuluisikaan Kristuksen seurakuntaan. Kristuksen seurakuntaan ei taas voi kuulua ihmisiä jotka eivät usko Herraan Jeesukseen. Foorumilla ja Kristuksen seurakunnalla on siis selvä ero.


jaa eikö ole Janne? No se olisi sitten väärä muistikuva, joten anteeksi tästä väärästä.

Jos näin on, silloin et sinä eikä kukaan muukaan saa osoittaa synniksi tai kehoittaa rakkaudellisesti, sillä kehoitus kuuluu seurakunta elämään ei foorumille.

Joten ei sovi käyttää "tämä ei ole seurakunta fraasia, omaksi edukseen toni hyvä."

Juu ja tiedän, et ole koskaan ikinä milloinkaan etkä koskaan sanonut ja tuskin tulet sanomaan ketään vääräuskoseksi, harhaoppiseksi tai et koskaan muutenkaan panettele, komenna, taihi käyttäydy sopimattomasti nyt etkä tulevaisuudessa ja jos joku sellaista sanoisi on vallan väärässä, sillä et milloinkaan tarkoittanut sitä mitä olet sanonut ja jos sanoit et kuitenkaan sanonut koska raamattu ilmoittaa asian olevan niin kuin sanoit.

Ja tästä kaiketa pyydän jo anteeksi sitä mitä olen sanonut kirjoittanut olettanut ymmärtänyt väärin taihi muuta ollut sopimaton tai väärä sekä kiero, negatiivinen, Jumalaa korottomaton katkera sekä vielä ilkeäkin ja kaikkeen hyvää kelvoton.
Joten anteeksi pyydän ma.
Masa
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja toni t » 19. Touko 2013 14:46

Masa kirjoittaa:jaa eikö ole Janne? No se olisi sitten väärä muistikuva, joten anteeksi tästä väärästä.

Jos näin on, silloin et sinä eikä kukaan muukaan saa osoittaa synniksi tai kehoittaa rakkaudellisesti, sillä kehoitus kuuluu seurakunta elämään ei foorumille.

Joten ei sovi käyttää "tämä ei ole seurakunta fraasia, omaksi edukseen toni hyvä."

Juu ja tiedän, et ole koskaan ikinä milloinkaan etkä koskaan sanonut ja tuskin tulet sanomaan ketään vääräuskoseksi, harhaoppiseksi tai et koskaan muutenkaan panettele, komenna, taihi käyttäydy sopimattomasti nyt etkä tulevaisuudessa ja jos joku sellaista sanoisi on vallan väärässä, sillä et milloinkaan tarkoittanut sitä mitä olet sanonut ja jos sanoit et kuitenkaan sanonut koska raamattu ilmoittaa asian olevan niin kuin sanoit.

Ja tästä kaiketa pyydän jo anteeksi sitä mitä olen sanonut kirjoittanut olettanut ymmärtänyt väärin taihi muuta ollut sopimaton tai väärä sekä kiero, negatiivinen, Jumalaa korottomaton katkera sekä vielä ilkeäkin ja kaikkeen hyvää kelvoton.
Joten anteeksi pyydän ma.


Jeesus lähetti opetuslapsensa maailmaan julistamaan evankeliumia. Evankeliumi ilmoittaa taas mikä on syntiä ja Jumalan tahto jnee.. Eli Jeesuksen opetuslapsi saa ja hänen pitääkin julistaa Jumalan sanan totuutta maailmassa, eikä vain seurakunnassa.

Annan myöskin sinulle anteeksi viestisi loppuosan.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Herman » 19. Touko 2013 15:13

Masa, tässä ei ole ollenkaan kyse siitä että joku olisi tullut nuhtelemaan toista synnistä. Mikko toi itse valoon syntinsä otsikolla "Lihassani on tupakanhimo! Apua!". Ainakin minä käsitän tuon aika selkeäksi avun pyynnöksi, ja vastasin siihen kirjoittamalla mikä minun ymmärrykseni ja kokemukseni mukaan auttaa. Jotenkin tuntuu että jossain vaiheessa on koko homma käännetty päälaelleen, ikäänkuin minä tai joku muu olisi alkanut täällä nuhtelemaan toisia :think2:
Herman
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Minä vain » 19. Touko 2013 16:21

Voi voi voi ja ei ei ei!
sori tästä ensimmäisestä, mutta tahtoisin sanoa teille, että:
Älkää alkako tulkitsemaan Mikkoa ja hänen lähtönsä syytä, sillä siinä ei ole mitään tulkittavaa, ja ne väärät tulkinnat juuri johtavat ihan vääriin asioihin kuten tupakka asiaan. Syy ei ole tupakka-asia vaan tämä on se syy:


Syynä on se että on niin monenlaista oppia ja mielipidettä, että sieltä seasta emme oikein tunnu löytävän sitä yhteistä säveltä ja totuutta, ja asiat ajautuvat rakkaudettomiin kiistoihin , vihaan ja riitaan.


Näin selvästi kirjoitettu.
Ei tässä ole mitään tulkittavaa, se on suora sanoma, että pitäisi keskustella asiallisesti, toista rakastaen ja kunnioittaen, että palstalla vallitsisi sopu ja palsta olisi viihtyisä ja että edes asioista joskus edes löydettäisiin se OIKEA TOTUUS, joka on kaikille sama.
Panettelun ja tuomitsemisen ja sormella osoittelun, vihan ja katkeruuden TÄYTYY LOPPUA! <--- tämä tällainen on vain turhaa lustetta, vihollisen kylvämää, jotta ei tapahtuisi rakentumista vaan hajoamista. Luste tukahduttaa kasvun, se ei anna kasvulle sijaa.
Tämä ei kuulu meille kristityille, meille on kyllä kerrottu niistä hengen hedelmistä, joista kristityn tunnistaa.

Tässäkin ketjussa jopa tämä syy näkyy, kuinka nämä lusteet vallitsevat.
:(

Mutta tämäkin on tapahtunut täällä pelkästään Jumalan armosta, jotta me näkisimme ja kantapäänkautta oppisimme, että totuus on totuus ja pysyvä, sekä se on luotettava ja otettava tosissaan.
Vaikka palsta ei ole seurakunta, niin seurakuntalaiset ovat täällä, tämä on kuin kokoontumispaikka, ja nyt kaksi jo jättää tämän paikan.
Paikassa ei itsessään ole vikaa, vaan vika on kokoontujissa.
Jos Pyhä henki saisi kaikissa meissä enemmän sijaa ja saisi ohjata meitä jokaista, vallitsisi tämän hengen kautta rauha siellä missä me olemme.
En ole syyttämässä ketään tällä, vaan kyllä se tuntuu pisto jopa omassa sydämessä.
Minä tiedän kyllä että kinasteluissa olen ollut mukana ja olen itsekin ollut auttamassa sen syntymistä.
Tahallani en ole sitä kuitenkaan tehnyt, riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi.
Me olemme kaikki erilaisia, mutta silti meidän kaikkien on mahdollista muuttua kohti täydellisyyttä näissä pienen pienissä asioissa jotka aluksi tuntuvat pieniltä, kuin siemen, mutta kun sitä kastellaan ja sille annetaan sijaa ja valoa, siitä pienestä siemenestä kasvaa suuri kasvi, joka saa aikaan paljon varjoa.
Meidän on jokaisen tehtävä parannus omalla kohdallamme, Sitä Jumala meiltä odottaa.
:shock:

Eli nyt on aika pienen "sydämemme elonkorjuun", sillä luste on tullut selvästi näkyviin, Kerätkäämme ensin kaikki lusteet sydämestämme ja sidotaan ne kimppuihin ja hävitetään ne polttamalla.
Sitten Herran Henki automaattisesti kokoaa puhtaat sydämet yhteen aittaansa :)
Minä vain
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Touko 2013 18:12

Minä vain kirjoitti:Voi voi voi ja ei ei ei!
sori tästä ensimmäisestä, mutta tahtoisin sanoa teille, että:
Älkää alkako tulkitsemaan Mikkoa ja hänen lähtönsä syytä, sillä siinä ei ole mitään tulkittavaa, ja ne väärät tulkinnat juuri johtavat ihan vääriin asioihin kuten tupakka asiaan. Syy ei ole tupakka-asia vaan tämä on se syy:


Syynä on se että on niin monenlaista oppia ja mielipidettä, että sieltä seasta emme oikein tunnu löytävän sitä yhteistä säveltä ja totuutta, ja asiat ajautuvat rakkaudettomiin kiistoihin , vihaan ja riitaan.


Näin selvästi kirjoitettu.
Ei tässä ole mitään tulkittavaa, se on suora sanoma, että pitäisi keskustella asiallisesti, toista rakastaen ja kunnioittaen, että palstalla vallitsisi sopu ja palsta olisi viihtyisä ja että edes asioista joskus edes löydettäisiin se OIKEA TOTUUS, joka on kaikille sama.
Panettelun ja tuomitsemisen ja sormella osoittelun, vihan ja katkeruuden TÄYTYY LOPPUA! <--- tämä tällainen on vain turhaa lustetta, vihollisen kylvämää, jotta ei tapahtuisi rakentumista vaan hajoamista. Luste tukahduttaa kasvun, se ei anna kasvulle sijaa.
Tämä ei kuulu meille kristityille, meille on kyllä kerrottu niistä hengen hedelmistä, joista kristityn tunnistaa.

Tässäkin ketjussa jopa tämä syy näkyy, kuinka nämä lusteet vallitsevat.
:(

Mutta tämäkin on tapahtunut täällä pelkästään Jumalan armosta, jotta me näkisimme ja kantapäänkautta oppisimme, että totuus on totuus ja pysyvä, sekä se on luotettava ja otettava tosissaan.
Vaikka palsta ei ole seurakunta, niin seurakuntalaiset ovat täällä, tämä on kuin kokoontumispaikka, ja nyt kaksi jo jättää tämän paikan.
Paikassa ei itsessään ole vikaa, vaan vika on kokoontujissa.
Jos Pyhä henki saisi kaikissa meissä enemmän sijaa ja saisi ohjata meitä jokaista, vallitsisi tämän hengen kautta rauha siellä missä me olemme.
En ole syyttämässä ketään tällä, vaan kyllä se tuntuu pisto jopa omassa sydämessä.
Minä tiedän kyllä että kinasteluissa olen ollut mukana ja olen itsekin ollut auttamassa sen syntymistä.
Tahallani en ole sitä kuitenkaan tehnyt, riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi.
Me olemme kaikki erilaisia, mutta silti meidän kaikkien on mahdollista muuttua kohti täydellisyyttä näissä pienen pienissä asioissa jotka aluksi tuntuvat pieniltä, kuin siemen, mutta kun sitä kastellaan ja sille annetaan sijaa ja valoa, siitä pienestä siemenestä kasvaa suuri kasvi, joka saa aikaan paljon varjoa.
Meidän on jokaisen tehtävä parannus omalla kohdallamme, Sitä Jumala meiltä odottaa.
:shock:

Eli nyt on aika pienen "sydämemme elonkorjuun", sillä luste on tullut selvästi näkyviin, Kerätkäämme ensin kaikki lusteet sydämestämme ja sidotaan ne kimppuihin ja hävitetään ne polttamalla.
Sitten Herran Henki automaattisesti kokoaa puhtaat sydämet yhteen aittaansa :)


Ensimmäinen Pietarin kirje 2:

1. Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,
2. ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,
3. jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä".
4. Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
5. ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
6. Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
7. Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
8. ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
9. Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
10. te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".
11. Rakkaani, niinkuin outoja ja muukalaisia minä kehoitan teitä pidättymään lihallisista himoista, jotka sotivat sielua vastaan,
12. ja vaeltamaan nuhteettomasti pakanain keskuudessa, että he siitä, mistä he parjaavat teitä niinkuin pahantekijöitä, teidän hyvien tekojenne tähden, niitä tarkatessaan, ylistäisivät Jumalaa etsikkopäivänä.
13. Olkaa alamaiset kaikelle inhimilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin,
14. kuin käskynhaltijoille, jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi;
15. sillä se on Jumalan tahto, että te hyvää tekemällä tukitte suun mielettömäin ihmisten ymmärtämättömyydeltä -
16. niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on pahuuden verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.
17. Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta.
18. Palvelijat, olkaa kaikella pelolla isännillenne alamaiset, ei ainoastaan hyville ja lempeille, vaan nurjillekin.
19. Sillä se on armoa, että joku omantunnon tähden Jumalan edessä kestää vaivoja, syyttömästi kärsien.
20. Sillä mitä kiitettävää siinä on, jos te olette kärsivällisiä silloin, kun teitä syntienne tähden piestään? Mutta jos olette kärsivällisiä, kun hyvien tekojenne tähden saatte kärsiä, niin se on Jumalan armoa.
21. Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä,
22. joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut",
23. joka häntä herjattaessa ei herjannut takaisin, joka kärsiessään ei uhannut, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee,
24. joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".
25. Sillä te olitte "eksyksissä niinkuin lampaat", mutta nyt te olette palanneet sielujenne paimenen ja kaitsijan tykö.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Sippis » 19. Touko 2013 22:19

Mikko Murpatti kirjoitti:Olen huomannut viime viikkoina , etten rakennu täällä kohti Jeesusta, vaan kohti maailmaa ja toraa...

Syynä on se että on niin monenlaista oppia ja mielipidettä, että sieltä seasta emme oikein tunnu löytävän sitä yhteistä säveltä ja totuutta, ja asiat ajautuvat rakkaudettomiin kiistoihin , vihaan ja riitaan.

Se ei ole sitä Jumalan voimaa Rakkautta, mitä minun sieluni janoaa ja etsii ja joka minut eheyttää, ja josta Raamatustakin olen lukenut ja joka minulle luvattiin.

Toinen syy on minun kohdallani tämä:

Matt. 22:29

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Mark. 12:24

Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?

Liikaa toisten ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia ja tulkintoja ja liian vähän Kaikkivaltiaan Jumalan oppia puhtaasta Raamatusta on päässäni.Eksyn helposti. Lähden seuraamaan sitä opettajaa, joka opettaa meitä kaikkia ja kyselemään Häneltä vastauksia ja johdatusta.

1. Joh. 2:27

Mutta te-teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.


Jos olen jotakin loukannut niin antakaa anteeksi, jos joku on minua vastaan rikkonut niin annan anteeksi ja unohdan kaiken sen. Kiitos kaikille keskusteluista!

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, iloitaan mekin, kun luomakuntakin noin iloitsee! Herran rauha olkoon kanssanne! Saatampa ilmestyä vuoden parin päästä takaisin, kun olen kunnolla juurtunut kalliolle ja uskoni ei muutu ja ailahtele puolelta toiselle.


Yhdyn Mikon kirjoitukseen ja lähden etsimään totuutta sieltä mistä löytyy
100 varmasti oikea vastaus eli raamatusta.

Siunausta kaikille Jeesuksen omille.
Sippis
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja tanu » 20. Touko 2013 14:31

-
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 17. Loka 2017 21:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 20. Touko 2013 15:25

Se on jännä asia tuo täältä palstalta lähteminen. Ymmärrän sen, että jos ihminen kokee että tarvitsee enemmän raamatunlukua ja rukoukseen syventymistä. Mutta onko se ainoa syy, jos kerran näyttää siltä, että yhtäkkiä niin moni kokee täällä olon, jotenkin, ahdistavaksiko? Kertooko se enemmän kuitenkin loukatuksi tulemisesta ja eikö loukatuksi tulemisen tunne, ole jotain joka on inhimillistä ja kerro ehkä jotain siitä kasvunvaiheesta jossa on. Jos toinen ihminen tuo tänne kirjoituksen, miksi sen täytyy vaikuttaa negatiivisesti? Eikö omaa suodatinta ja arviointikykyä meiltä itseltämmekin vaadita, tänne kirjoittaa monenlaista ihmistä. Tämä ei ole sillä tavoin seurakunta, koska monikaan meistä ei varmasti oikeastaan tunne toisia kirjoittajia tarpeeksi hyvin.

Kun nyt tämä lähtemisbuumi on tässä menossa, niin tärkeintä olisi ettei syyllistettäisi ketään, ei tietenkään lähtijöitä, eikä täällä muita kirjoittajiakaan, sillä lähinnä tuntuu, että se syyllistäminen voi kääntyä myös helposti niiden suuntaan jotka tänne kirjoittavat opetustekstejä.
lonelyrider
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Herman » 20. Touko 2013 17:43

Toisaalta on myös kaikella aikansa taivaan alla, ja joskus voi olla aikoja olla yksinäisyydessä Herran kasvoja etsien. Minulla on joskus ollut myös samanlaisia tuntemuksia mitä Mikko kuvailee avausviestissä, kun tuntuu että Hyvän Paimenen ääni hukkuu kaikkien muiden äänten sekaan. Silloin on varmasti parasta vetäytyä kammioon joksikin aikaa vahvistaakseen omaa suhdetta ja yhteyttä Jumalaan, sillä loppupeleissä kaikki lähtee siitä.

Mikon viestistä en kokenut katkeruutta joten en ole kovin huolissani, vaan päinvastoin näen jopa positiivisia merkkejä tässä poistumisessa. Saatoin antaa väärän kuvan kun kirjoitin tähän ketjuun aiemmin ajatuksia siitä, että poistuminen voi joskus tapahtua vääristä motiiveista. Pyydän anteeksi jos se pahoitti jonkun mieltä tai toi syyllisyyttä lähtemis-ajatuksista. Toivon ja uskon, että Jumalan hyvä tahto saa tapahtua lähtemisissä ja tulemisissa jokaisen kohdalla, joka Häntä tahtoo seurata.
Herman
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Lilli » 22. Touko 2013 09:01

En yhtään ihmettele, jos joku lähtee täältä.
Kävin jo pari vuotta sitten täällä kuulostelemassa ja touhu oli välillä aika hiekkalaatikkomeininkiä, ni en edes kirjautunut sisään, vaan lopetin vierailuni.
Samalta alkoi tuntua viime viikolla ja meinasin poistua näyttämöltä. Hiekkaa heitetetään silmään enkä sanoisi, että asiat riitelevät, vaan kuulosti, kuin olisi henkilökohtaista ja ihmiset, siis KRISTITYT, riitelevät keskenään ja minkä kuvan se antaa Jeesuksen seuraajista?
Jos tällä palstalla on kristittyjä niin aivan varmasti täällä on myös vastapuoli sekoittamassa Jeesuksen seuraajien ajatuksia. Tunnistetaanko heitä?
Oon kuitenkin vielä kirjoilla, mutta varmaankin vähemmän.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron