Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 19. Touko 2013 11:05

Olen huomannut viime viikkoina , etten rakennu täällä kohti Jeesusta, vaan kohti maailmaa ja toraa...

Syynä on se että on niin monenlaista oppia ja mielipidettä, että sieltä seasta emme oikein tunnu löytävän sitä yhteistä säveltä ja totuutta, ja asiat ajautuvat rakkaudettomiin kiistoihin , vihaan ja riitaan.

Se ei ole sitä Jumalan voimaa Rakkautta, mitä minun sieluni janoaa ja etsii ja joka minut eheyttää, ja josta Raamatustakin olen lukenut ja joka minulle luvattiin.

Toinen syy on minun kohdallani tämä:

Matt. 22:29

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Mark. 12:24

Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?

Liikaa toisten ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia ja tulkintoja ja liian vähän Kaikkivaltiaan Jumalan oppia puhtaasta Raamatusta on päässäni.Eksyn helposti. Lähden seuraamaan sitä opettajaa, joka opettaa meitä kaikkia ja kyselemään Häneltä vastauksia ja johdatusta.

1. Joh. 2:27

Mutta te-teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.


Jos olen jotakin loukannut niin antakaa anteeksi, jos joku on minua vastaan rikkonut niin annan anteeksi ja unohdan kaiken sen. Kiitos kaikille keskusteluista!

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, iloitaan mekin, kun luomakuntakin noin iloitsee! Herran rauha olkoon kanssanne! Saatampa ilmestyä vuoden parin päästä takaisin, kun olen kunnolla juurtunut kalliolle ja uskoni ei muutu ja ailahtele puolelta toiselle.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Herman » 19. Touko 2013 11:20

Siunausta sinulle Mikko mitä ikinä päätät tehdä. On ollut siunattua jakaa ajatuksia kanssasi täällä. Toivottavasti voidaan joskus nähdä live-maailmassa ja tutustua paremmin.

"Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti." (Ps.121:8)
Herman
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja toni t » 19. Touko 2013 11:58

Mikko Murpatti kirjoitti:Olen huomannut viime viikkoina , etten rakennu täällä kohti Jeesusta, vaan kohti maailmaa ja toraa...

Syynä on se että on niin monenlaista oppia ja mielipidettä, että sieltä seasta emme oikein tunnu löytävän sitä yhteistä säveltä ja totuutta, ja asiat ajautuvat rakkaudettomiin kiistoihin , vihaan ja riitaan.

Se ei ole sitä Jumalan voimaa Rakkautta, mitä minun sieluni janoaa ja etsii ja joka minut eheyttää, ja josta Raamatustakin olen lukenut ja joka minulle luvattiin.

Toinen syy on minun kohdallani tämä:

Matt. 22:29

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Mark. 12:24

Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?

Liikaa toisten ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia ja tulkintoja ja liian vähän Kaikkivaltiaan Jumalan oppia puhtaasta Raamatusta on päässäni.Eksyn helposti. Lähden seuraamaan sitä opettajaa, joka opettaa meitä kaikkia ja kyselemään Häneltä vastauksia ja johdatusta.

1. Joh. 2:27

Mutta te-teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.


Jos olen jotakin loukannut niin antakaa anteeksi, jos joku on minua vastaan rikkonut niin annan anteeksi ja unohdan kaiken sen. Kiitos kaikille keskusteluista!

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, iloitaan mekin, kun luomakuntakin noin iloitsee! Herran rauha olkoon kanssanne! Saatampa ilmestyä vuoden parin päästä takaisin, kun olen kunnolla juurtunut kalliolle ja uskoni ei muutu ja ailahtele puolelta toiselle.


Mielestäni täällä ei ole vihaa ja riitaa vaan eri näkemyksiä aiheista. Tämä on yleinen foorumi jossa voidaan keskustella Jumalaan liittyvistä asioista ja on selvä että kaikki eivät usko täälläkään samoin Jeesukseen. Tämä ei ole siis seurakunta joka koostuisi vain Jeesukseen uskovista vaan yleinen keskustelu foorumi.

Omasta puolestani voin sanoa sen etten vihaa ketään henkilö foorumilla vaan rakastan heitä ja siksi myös tuon välillä tietyt asiat suoraan esille. Selvän valheopin sanominen valheeksi ei ole rakkaudettomuutta, vihaa tai riitaa lähimmäistä kohtaan vaan pyrkimys auttamaan. Toki se voi joidenkin silmissä näyttää rakkaudettomalta vihalta ja riitelyltä. Niin maailmassa elävät ihmiset yleensä suhtautuvatkin siihen kun evankeliumia julistetaan rakkaudessa ja totuudessa. He alkavat pilkkaamaan julistajaa rakkaudettomaksi vihapuhujaksi ja tuomitsijaksi jne.. vaikka julistaja haluaa vain auttaa ja varoittaa.

En tarkoita että sinä Mikko näin ajattelisit toin vain tämän näkökulman esille. Toivottavasti kirjoittelet joskus vielä foorumille ja olisi kiva tavata sinua kun tulen Helsinkiin. Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sinulle Mikko!
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 19. Touko 2013 12:07

---
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 25. Elo 2013 15:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 19. Touko 2013 12:09

Harmi... että aiot poistua, mutta tietenkin teet niinkuin parhaaksi näet.

Missään, missä uskovat kokoontuvat yhteen, ei voi täysin välttyä ristiriidoilta, ikävä kyllä. Menet sitten livemaailman seurakuntaan tai olet täällä netissä uskovien seurassa, aina tulee tietyllä lailla ristiriitaisuutta.

Yksinkään ei voi uskovana oikein elää, tarvitsemme yhteyttä, toivottavasti sinulla on paikallisseurakuntayhteys olemassa.
lonelyrider
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 19. Touko 2013 12:12

Siinä olet oikeassa, että meidän tulee ennenkaikkea itse löytää raamatusta se pohja, lukea raamattua ja rukoilla ja olla yhteydessä Taivaalliseen Luojaamme.
lonelyrider
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Touko 2013 12:17

Pysy Mikko kanavalla äläkä luistele minnekkään ..Sinulla tuntuu olevan kuivat ja hyvät jauhot pussissa ja sinua tarvitaan ,,,ellet sitte aio muuttaa johonkin keski Afrikkaan ison puun juurelle ,johon yhteys takkuaa.Olet aivan oikeassa siitä ,että täällä on kirjoitus ja laki tullut lähes taakaksi ,mutta itse ajattelen niin ,että moni pilkun viilaaja ei ole tullut täydelliseksi vielä Kristuksessa vaan alkeellisesti kuin lapsi pitää kiinni jostai lapsellisen pienestä ja omasta mielestä ja oikeudesta olla Vain oikeassa ja se ei rakenna vaan tuhoaa .Sitä tuntuu olevan liikkeellä paljon.On paljon ammuttu alas ja tuntuu välillä ,että kaikki on väärässä vaikka olemme oikeassa kun olemme Jeesuksessa yhtä .Puuttuu täysin sisar veli näkökanta asioihin .Tuomiota tuomiota ja jos jollain on taakkoja joista ei vielä ole päässyt irti ,johon tarvitaan Pyhän Hengen suurta voimaa niin taakkojen kantamisen sijaan tulee raippoja ja ruoskaa .Jos ihmiset aikoo jatkaa täällä sillä tyylillä että täällä ei saa keskustella eikä esittää mielipiteitä niin mikä on loppu tulos .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 19. Touko 2013 12:19

---
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 25. Elo 2013 15:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 19. Touko 2013 12:21

arvoisa Jasmiini ,,,äläkä sinäkään lähde ,,, vaan pysy kanavalla jospa täällä jotkut sai kevyen pistoksen sydämmeen ja alkaisi hieman löysentämään otettaan .Sydämen kovuus tuntuu täällä asti joistakin ,mutta kasvua ja oppia tarvitaan ja rakentavaa sellaista.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja toni t » 19. Touko 2013 12:22

Jasmiini kirjoitti:Siis tarkoitin omalta kohdaltani kiitos ja näkemiin. Poistun siis itsekin muihin maisemiin.


Jumalan siunausta myös sinulle sisar. Olen iloinnut kirjoituksistasi foorumille, ne ovat olleet todella rakentavia. Samoin olen iloinnut myöskin Mikon kirjoituksista.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron