Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 22. Touko 2013 09:08

Hei Lilli! Olisitko ystävällinen ja kertoisit palstalle, keillä on henkilökohtaisuuksia ja hiekan silmään heittoa, niin voitaisiin puuttua asiaan. Olen saman asian tuonut toisessa ketjussa ilmi, että olisi syytä tarkentaa, kun epäsuorasti puhuttiin palstan ilmapiiristä. Vihjailu ei ole sekään hyvä ja asiallista toimintaa, näkyvyys on myös sitä, että osataan sanoa asioita suoraan sisarille ja veljille ilman kiertelyä. . Kiitos :)

Lilli kirjoitti:En yhtään ihmettele, jos joku lähtee täältä.
Kävin jo pari vuotta sitten täällä kuulostelemassa ja touhu oli välillä aika hiekkalaatikkomeininkiä, ni en edes kirjautunut sisään, vaan lopetin vierailuni.
Samalta alkoi tuntua viime viikolla ja meinasin poistua näyttämöltä. Hiekkaa heitetetään silmään enkä sanoisi, että asiat riitelevät, vaan kuulosti, kuin olisi henkilökohtaista ja ihmiset, siis KRISTITYT, riitelevät keskenään ja minkä kuvan se antaa Jeesuksen seuraajista?
Jos tällä palstalla on kristittyjä niin aivan varmasti täällä on myös vastapuoli sekoittamassa Jeesuksen seuraajien ajatuksia. Tunnistetaanko heitä?
Oon kuitenkin vielä kirjoilla, mutta varmaankin vähemmän.
lonelyrider
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja Lilli » 22. Touko 2013 09:18

lonelyrider kirjoitti:Hei Lilli! Olisitko ystävällinen ja kertoisit palstalle, keillä on henkilökohtaisuuksia ja hiekan silmään heittoa, niin voitaisiin puuttua asiaan. Olen saman asian tuonut toisessa ketjussa ilmi, että olisi syytä tarkentaa, kun epäsuorasti puhuttiin palstan ilmapiiristä. Vihjailu ei ole sekään hyvä ja asiallista toimintaa, näkyvyys on myös sitä, että osataan sanoa asioita suoraan sisarille ja veljille ilman kiertelyä. . Kiitos :)

Lilli kirjoitti:En yhtään ihmettele, jos joku lähtee täältä.
Kävin jo pari vuotta sitten täällä kuulostelemassa ja touhu oli välillä aika hiekkalaatikkomeininkiä, ni en edes kirjautunut sisään, vaan lopetin vierailuni.
Samalta alkoi tuntua viime viikolla ja meinasin poistua näyttämöltä. Hiekkaa heitetetään silmään enkä sanoisi, että asiat riitelevät, vaan kuulosti, kuin olisi henkilökohtaista ja ihmiset, siis KRISTITYT, riitelevät keskenään ja minkä kuvan se antaa Jeesuksen seuraajista?
Jos tällä palstalla on kristittyjä niin aivan varmasti täällä on myös vastapuoli sekoittamassa Jeesuksen seuraajien ajatuksia. Tunnistetaanko heitä?
Oon kuitenkin vielä kirjoilla, mutta varmaankin vähemmän.


Minusta ystävällisempää on olla nimeämättä ketään "syntipukiksi", koska tuskin on vain yhtä tai kahta ja silloin olen itse se hiekanheittäjä.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 22. Touko 2013 09:22

Paitsi epäsuora vihjaileminen voidaan myös luokitella kiusaamismuodoksi, sitä tapahtuu paljon seurakunnissa ja ihmiselämässä yleensäkin, kukaan ei uskalla ottaa asiaa esille, mutta kulisseissa kuohuu. Miksi henkilön kanssa ei voi suoraan keskustella aiheesta, jos on sitä mieltä että tämä ei toimi oikein, eihän se ole hiekanheittämistä, vaan mielipide, joka voi olla tietenkin oikea tai väärä sekin... mutta kuitenkin kohteliaampaa toista kohtaan. Minä ainakin haluan, että jos jollain on jotain minua vastaan sanoo sen julkisesti tai yksityisesti.

Peräänkuulutan läpinäkyvyyttä tässä elämässä, olipa ne tunteet oikeita tai vääriä, niin sellainen epäsuora "kyttyröinti" ei ole mukavaa ja Jumala ei toimi niin, vaan Hänelle asiat ovat läpinäkyviä. Jos ei halua asiaa enempää tuoda esille, niin silloin olisi ehkä alunperin vaieta asiasta ja pitää loukkaannus omana tietona. Epäsuora vihjaileminen ei rakenna vaan itse asiassa on hajoittavana.
lonelyrider
 

Re: Hyvää jatkoa ja Herran siunausta ja rauhaa!

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Touko 2013 10:07

-
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron