sid roth ohjelmat

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 12. Touko 2013 09:16

lonelyrider kirjoitti:Minäkin katsonut ehkä yhtä jaksoa jonkinverran ja tuntui että se sai riittää!!! Ihmeitä Jumala tekee, mutta tarvitseeko Hänen ihmeitään kaupata jotenkin puettuna mystiseen ja kaupalliseen muotoon? Jo ohjelman raamit mielestäni on jollain lailla väärät.

Henkilökohtaisesti, jos uskovana tekisin yhtäkin ohjelmaa, niin miksi antaisin sekoittaa oikeaa ja väärää sisältöä? Voiko huuhaan seasta löytyä jotain hyvääkin? Parempi ehkä jättää katsomatta, vaikkei se ehkä vahingoita itseäni, ei se hyödyksi tai hyväksi välttämättä minulle ole tai muullekaan uskovalle, jos ohjelman sisältöön ei voi luottaa.


Olen samaa mieltä.

Etenkin jos joku on nuori vaelluksessaan ja kokematon (tai laiska :D ) kokeilemaan ja testaamaan Raamatun sanalla asioita niin helposti eksyy tätä ohjelmaa katsoessaan. Vaikka huuhaan seasta voisi jotain hyvää löytyäkkin niin riski hurahtaa huuhaaseen on olemassa ja sitä ei kannata ottaa.

Meillä on jo kaikki tarvittava, kun meillä on Jeesus. Vai eikö se riitä?

1 Johanneksen kirje

26 Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
27 Mutta te-teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
28 Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
29 Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 13. Touko 2013 14:37

Juu ,,tuossa tuo uusin jakso siitä lähinnä tarkoitin ,kun siinä luetaan Raamatun kohdat lopun aikaan ja annetaan niille selitys vastine ,että ei ihan huu haata täysin ku siinä luetaan raamatun kohtia.Ja siitä tarkoitin osaako kukaan tunnistaa niitä kohtia .Kunhan itsellä aikaa on niin kirjaan ylös ne ja tarkistan ,mutta aika on nyt työ painotteista ja stressiä ,jota pitäis pyrkiä välttämään .Oma mielipiteeni on ,että stressi erkkinä ei kannata Raamatun asioita tutkia vaan rauhoittuen ja rauhasta käsin.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron