sid roth ohjelmat

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Touko 2013 14:06

hmm aika mielenkiintoinen tämä uusi jakso ,jossa sid itse pääsee vauhtiin ,monia Raamatun kohtia ,mutta itse en ole ennättäny tarkemmin lukea tai syventyä asiaan.siis it`s supernatural tv7
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 11. Touko 2013 20:15

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 15:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja toni t » 11. Touko 2013 20:24

Jasmiini kirjoitti:Kaikella nöyryydellä ja rakkaudella tahtoisin sanoa, että sid rothin ohjelmat eivät ole hyvää ja rakentavaa katseltavaa.
Niissä keskitytään pelkästään ihmeisiin, eikä erotella lainkaan, mikä ihme on mistäkin lahteestä. Niissä on paljon väärää ja eksyttävää.

Siunauksin. :hearts:


Olen täysin samaa mieltä Jasmiinin kanssa.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 11. Touko 2013 20:25

Riippuu jaksosta, valtaosin hirveää Amerikan eksytys kuraa.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Touko 2013 21:32

Minäkin sanoisin ,että riippuu jaksoista ja muutamat esim raha monikertaistuu ku sijoitat tietyn summan on ihan huu haa ta ,mutta tarkoitin tuossa ku ennättänyt katsoa tarkemmin noita Raamatun kohtia ,joita mies luetteli ,että oliko kenenkää mielestä niissä järkeä.Se täytyy myös tietty pitää ja uskoa ,että ihmeet ja merkit kuuluu kristitylle vaikka se on vain normaalia toimintaa Raamatun mukaan ,,parantaa sairaita ajaa ulos demoneita yms .Mutta ei ihmeet tietenkään ole se itsetarkoitus vaan evankeliumin julistaminen ja tuoda Jumalalle ihmisiä .Ja tietty itse kilvoitella se hyvä kilvoittelu.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 11. Touko 2013 21:50

Itse en ole tainnut katsoa kuin joskus jonkun yhden jakson. Minuun ei yhtään uppoa millään kentällä amerikkalaisuus; siis sellainen ihme liioitteleminen... Mun mieheni katsoi kuitenkin jossain vaiheessa tuota ohjelmaa paljon ja sai sieltä käsittääkseni paljon hyvää :think2:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Touko 2013 21:58

Kyllä minäkin olen saanut sieltä hyvää,mutta täytyy hieman kyllä kriittisellä asenteella katsella eikä ihan kaikkea niistä uskoa.Joissakin on selvät lääkäri todistukset parantumisista ja jos juontaja on rehellinen kuten oletan ja tekee tutkimustyötä niin ok.Mutta muutama jakso on täysin alaarvoista ja liittyy pääasiassa rahaan ja menestymiseen ,,
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 11. Touko 2013 22:03

Minäkin katsonut ehkä yhtä jaksoa jonkinverran ja tuntui että se sai riittää!!! Ihmeitä Jumala tekee, mutta tarvitseeko Hänen ihmeitään kaupata jotenkin puettuna mystiseen ja kaupalliseen muotoon? Jo ohjelman raamit mielestäni on jollain lailla väärät.

Henkilökohtaisesti, jos uskovana tekisin yhtäkin ohjelmaa, niin miksi antaisin sekoittaa oikeaa ja väärää sisältöä? Voiko huuhaan seasta löytyä jotain hyvääkin? Parempi ehkä jättää katsomatta, vaikkei se ehkä vahingoita itseäni, ei se hyödyksi tai hyväksi välttämättä minulle ole tai muullekaan uskovalle, jos ohjelman sisältöön ei voi luottaa.
lonelyrider
 

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 11. Touko 2013 22:08

lonelyrider tuli kehiin ja lienee ottanut appelsiini mehun lisäksi vitamiinit ku niin terhakkaasti tuli paikalle. ;)
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: sid roth ohjelmat

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 11. Touko 2013 22:14

Mr Kerimäki kirjoitti:lonelyrider tuli kehiin ja lienee ottanut appelsiini mehun lisäksi vitamiinit ku niin terhakkaasti tuli paikalle. ;)


Jeps, Jeesus energia pitää vauhdissa ;)
lonelyrider
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron