Rakkaus on yksinkertaista

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Rakkaus on yksinkertaista

ViestiKirjoittaja Lilli » 08. Touko 2013 15:48

Raymond Aguileran profetia rakkaudesta:

98. Prophecy given to Raymond Aguilera on 18 June 1992 at 11:00 AM. in English.

I love you. The Art of Love is simple. The Art of Love is giving yourself to someone completely. Laying down your life without any second thoughts, that's what Love is. It's forever giving and never expecting anything in return. Love is something beyond the self. Love cannot be contained. Love flows like a rushing River. Love is the beginning of Birth. Love and the makings of Love is not of the Flesh.

It is the Creation of the Creator. For the Creator is Pure Love. Love helps you grow. Love makes you strong. Love makes you wise. Love brings you closer to Jehovah, to Jesus Christ, to the Holy Spirit. Love is what every Christian should strive for, the Love of Christ, the Love of the Holy Spirit, the Love of the Father, Jehovah. Your God is not complex. Your God is simple. Simply Love. That's not hard to comprehend. You have to forget the self.

I know many People could never comprehend such a statement and yet it's so simple. Everyone has it. Everyone can use it. Everyone needs it. But if you don't practice your Love towards your fellow man, even on the little things, your Spirit will never be fulfilled. You will always be lacking. It will always have that craving of Dissatisfaction because what you give out, in the form of Love, you need to have filled in your Spirit.

You reach out for My Son Jesus Christ out of Love and He'll reach out for you, out of Love. He reaches for you without you even knowing it. I reach out for you. The Holy Spirit reaches out for you. We all have our Arms open. We want to hold you. We want to touch you. We want to Love you. We want to take care of you. We want to protect you, all out of that one Word, Love.

But you have a choice to Love Us or not. The Word is basically simple, but man has made such a complex meaning of so many different words that are basically simple. For if you want to go to Heaven, you have to know how to Love and not expect anything in return. Do it because you want to, because Christ Loved you. He died for you because He Loved Me. He died for you. I sent My Son to die for you because I Loved you.

I am talking to you now because I Love you. I want you to hear and understand the Love that's on My Lips. For if anything will save you, it will be the Love that grows in your Heart, that communicates with Me. It's not what Man tells you, Pastors, Theologians, Politicians. You have so many labels and titles but that's not important.

The most important thing is that you Love Me above everything else. And you'll be okay through all the trials and tribulations, through the ups and downs of this World. For I will never forsake you if you Love Me and I Love you. We will Create this unbreakable bond that nothing in the Universe can break. For even if you ran away I will not let you go because I Love you. Because I know that you will come back. Because you Love Me.

My Children, it's simple. It is so simple. Love your Father in Heaven, the Creator of Heaven and Earth, with My Son Jesus Christ of Nazareth, and the Holy Spirit. That's all I ever asked of Adam and Eve, just to Love Me and I'd Love them back, but since the fall, since the fall of the Garden of Eden, everything has been mixed up, turned upside down by your Arch enemy the devil. But I am building My New Eden, My New Heaven, My New World and I am starting over fresh, clean. It's right around the corner.

I hope you listen to Me with an open Heart because it's so close. It is so close. It would scare you if you knew the date. But it comes down to the basic Word that was used in the Garden of Eden. "Love." That Word is going to be reestablished just like the Garden, in many years passed, when your Parents forsake Me, but listen, it doesn't mean it's over. It just means that We are approaching a New Level, a New World, a New Garden.

Prepare your Hearts and climb onto the Ark. Remember Noah. He Loved Me and I Loved him. The day of Noah is here once again. Remember I Love you. That's all. That is important. Never forsake your Father, your King of Kings, your Lord of Lords, Jesus Christ of Nazareth, the Enforcer of My Law. Through the Power of the Holy Spirit I am going to bring you home very soon. Very soon. I Love you, never forget that. Jehovah Loves you. Your God forever.

http://prophecy.org/index2.htm
http://www.youtube.com/watch?v=eVEgH0pc2I8

Siunauksin Lilli
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Rakkaus on yksinkertaista

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Touko 2013 15:49

Sain tästä eväitä, kiitos postauksesta!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Rakkaus on yksinkertaista

ViestiKirjoittaja Lilli » 11. Touko 2013 23:07

Pekalle ja muille tämä suomennettuna:

Raymond Aguileran profetia rakkaudesta:

Rakastan sinua. Rakkaus on yksinkertaista. Rakkaudessa antaa itsensä toisen puolesta täysin, luovuttaa elämänsä ilman muita ajatuksia, aina antaa eikä koskaan oleta saavansa jotain vastalahjaksi. Rakkaus on itsen yläpuolella. Se virtaa kuin joki. Se on syntymän alku. Rakkaus ja rakkauden teot eivät ole lihasta.

Se on Luojan luomaa. Koska Luoja on Puhdas Rakkaus. Rakkaus auttaa sinua kasvamaan, tekee sinut vahvemmaksi ja viisaaksi, tuo sinut lähemmäksi Jumalaa, Jeesus Kristusta ja Pyhää Henkeä. Rakkaus on jotain, johon jokaisen kristityn tulisi pyrkiä, Kristuksen rakkauteen, Pyhän Hengen rakkauteen, Isän Jumalan rakkauteen. Jumala ei ole monimutkainen, Hän on yksinkertainen, Puhdasta Rakkautta. Se ei ole vaikea ymmärtää. Sinun pitää unohtaa itsesi.

Tiedän, että moni ei koskaan tajua tätä väitettä ja kuitenkin se on niin yksinkertaista. Kaikilla on sitä. Kaikki voivat käyttää sitä. Kaikki tarvitsevat sitä. Mutta jos et harjoita rakkauttasi lähimmäistäsi kohtaan, jopa pienissä asioissa, Henkesi ei koskaan täyty. Sinulta aina puuttuu jotain. Sinulla on tyytymättömyyttä, koska se mitä annat pois, Rakkauden muodossa, sinun täytyy saada täytettyä Hengessäsi.

Tavoitat Poikani Jeesuksen Kristuksen Rakkaudesta ja Hän tavoittaa sinut Rakkaudesta. Hän tavoittaa sinut, vaikka et edes tietäisi sitä. Minä tavoitan sinut. Pyhä Henki tavoittaa sinut. Meillä kaikilla on kädet avoinna, haluamme pitää sinua, koskettaa sinua, Rakastaa sinua, pitää sinusta huolta, suojella sinua, kaikkea tätä yhdellä sanalla, Rakkaudella.

Mutta sinulla on valinta rakastaa Meitä tai et. Sana on periaatteessa yksinkertainen, mutta ihminen on tehnyt monille sanoille monimutkaisen merkityksen. Jos haluat päästä taivaaseen, sinun täytyy tietää kuinka rakastaa eikä odottaa mitään vastalahjaksi. Tee se, koska haluat, koska Kristus rakasti sinua. Hän kuoli puolestasi, koska Hän rakasti Minua. Hän kuoli puolestasi. Lähetin Poikani kuolemaan puolestasi, koska rakastin sinua.

Puhun sinulle nyt, koska Rakastan sinua. Haluan sinun kuulevan ja ymmärtävän Rakkauden, joka on huulillani. Jos jokin voi pelastaa sinut, se on Rakkaus, joka kasvaa Sydämessäsi, joka kommunikoi kanssani. Se ei ole sitä, mitä ihminen kertoo sinulle, pastorit, teologit, poliitikot. Sinulla on niin paljon luokitteluja ja titteleitä, mutta se ei ole tärkeää.

Tärkein asia on, että Rakastat Minua yli kaiken. Ja olet ok kaikkien vaikeuksien ja koettelemusten keskellä, maailman ylä- ja alamäissä. Koska Minä en koskaan hylkää sinua, jos Rakastat Minua ja Minä Rakastan sinua. Me sidomme murtamattoman sidoksen, jota mikään maailmankaikkeudessa ei voi murtaa. Jos juokset luotani, en päästä sinua, koska Rakastan sinua. Koska tiedän, että tulet takaisin. Koska Rakastat Minua.

Lapseni, se on yksinkertaista. Se on niin yksinkertaista. Rakasta Isääsi taivaassa, Taivaan ja Maan Luojaa, Poikani Jeesuksen Kristuksen Nasaretilaisen ja Pyhän Hengen kanssa. Tässä kaikki, jota odotin Aatamilta ja Eevalta, vain rakastaa Minua ja Minä Rakastan heitä, mutta Eedenin puutarhan lankeemuksen jälkeen kaikki on sekoittunut, kääntynyt ylösalaisin arkkivihollisesi paholaisen ansiosta. Mutta Minä rakennan uuden Eedenin, Uuden Taivaan ja Uuden Maailman ja aloitan tuoreesta, puhtaasta. Se on aivan nurkan takana.

Toivon, että kuuntelet Minua avoimella sydämellä, koska se on lähellä. Se on niin lähellä. Pelästyisit, jos tietäisit päivämäärän. Mutta se tulee perussanalla, joka oli Eedenin puutarhassa, Rakkaus. Tämä sana on asettava uudelleen, kuten oli vuosia sitten Puutarhassa, kun vanhempasi hylkäsivät Minut, mutta kuuntele, se ei merkitse, että se on ohi. Se tarkoittaa, että Me asetamme uuden tason, uuden maailman, uuden puutarhan.

Valmista sydämesi ja kiipeä Arkkiin. Muista Nooa. Hän rakasti Minua ja Minä rakastin häntä. Nooan päivät ovat taas täällä. Muista, että Rakastan sinua. Tässä kaikki. Tämä on tärkeää. Älä koskaan hylkää Isääsi, Kunigasten Kuningasta, Herrain Herraa, Jeesus Kristusta Nasaretilaista, Lakini Vahvistajaa. Pyhän Hengen Voiman avulla aion tuoda sinut kotiin hyvin pian. Hyvin pian. Rakastan sinua, älä koskaan unohda sitä. Jumala Rakastaa sinua, sinun Jumalasi iankaikkisesti.
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Rakkaus on yksinkertaista

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Touko 2013 17:25

Lilli kirjoitti:Pekalle ja muille tämä suomennettuna:

Raymond Aguileran profetia rakkaudesta:

Rakastan sinua. Rakkaus on yksinkertaista. Rakkaudessa antaa itsensä toisen puolesta täysin, luovuttaa elämänsä ilman muita ajatuksia, aina antaa eikä koskaan oleta saavansa jotain vastalahjaksi. Rakkaus on itsen yläpuolella. Se virtaa kuin joki. Se on syntymän alku. Rakkaus ja rakkauden teot eivät ole lihasta.

Se on Luojan luomaa. Koska Luoja on Puhdas Rakkaus. Rakkaus auttaa sinua kasvamaan, tekee sinut vahvemmaksi ja viisaaksi, tuo sinut lähemmäksi Jumalaa, Jeesus Kristusta ja Pyhää Henkeä. Rakkaus on jotain, johon jokaisen kristityn tulisi pyrkiä, Kristuksen rakkauteen, Pyhän Hengen rakkauteen, Isän Jumalan rakkauteen. Jumala ei ole monimutkainen, Hän on yksinkertainen, Puhdasta Rakkautta. Se ei ole vaikea ymmärtää. Sinun pitää unohtaa itsesi.

Tiedän, että moni ei koskaan tajua tätä väitettä ja kuitenkin se on niin yksinkertaista. Kaikilla on sitä. Kaikki voivat käyttää sitä. Kaikki tarvitsevat sitä. Mutta jos et harjoita rakkauttasi lähimmäistäsi kohtaan, jopa pienissä asioissa, Henkesi ei koskaan täyty. Sinulta aina puuttuu jotain. Sinulla on tyytymättömyyttä, koska se mitä annat pois, Rakkauden muodossa, sinun täytyy saada täytettyä Hengessäsi.

Tavoitat Poikani Jeesuksen Kristuksen Rakkaudesta ja Hän tavoittaa sinut Rakkaudesta. Hän tavoittaa sinut, vaikka et edes tietäisi sitä. Minä tavoitan sinut. Pyhä Henki tavoittaa sinut. Meillä kaikilla on kädet avoinna, haluamme pitää sinua, koskettaa sinua, Rakastaa sinua, pitää sinusta huolta, suojella sinua, kaikkea tätä yhdellä sanalla, Rakkaudella.

Mutta sinulla on valinta rakastaa Meitä tai et. Sana on periaatteessa yksinkertainen, mutta ihminen on tehnyt monille sanoille monimutkaisen merkityksen. Jos haluat päästä taivaaseen, sinun täytyy tietää kuinka rakastaa eikä odottaa mitään vastalahjaksi. Tee se, koska haluat, koska Kristus rakasti sinua. Hän kuoli puolestasi, koska Hän rakasti Minua. Hän kuoli puolestasi. Lähetin Poikani kuolemaan puolestasi, koska rakastin sinua.

Puhun sinulle nyt, koska Rakastan sinua. Haluan sinun kuulevan ja ymmärtävän Rakkauden, joka on huulillani. Jos jokin voi pelastaa sinut, se on Rakkaus, joka kasvaa Sydämessäsi, joka kommunikoi kanssani. Se ei ole sitä, mitä ihminen kertoo sinulle, pastorit, teologit, poliitikot. Sinulla on niin paljon luokitteluja ja titteleitä, mutta se ei ole tärkeää.

Tärkein asia on, että Rakastat Minua yli kaiken. Ja olet ok kaikkien vaikeuksien ja koettelemusten keskellä, maailman ylä- ja alamäissä. Koska Minä en koskaan hylkää sinua, jos Rakastat Minua ja Minä Rakastan sinua. Me sidomme murtamattoman sidoksen, jota mikään maailmankaikkeudessa ei voi murtaa. Jos juokset luotani, en päästä sinua, koska Rakastan sinua. Koska tiedän, että tulet takaisin. Koska Rakastat Minua.

Lapseni, se on yksinkertaista. Se on niin yksinkertaista. Rakasta Isääsi taivaassa, Taivaan ja Maan Luojaa, Poikani Jeesuksen Kristuksen Nasaretilaisen ja Pyhän Hengen kanssa. Tässä kaikki, jota odotin Aatamilta ja Eevalta, vain rakastaa Minua ja Minä Rakastan heitä, mutta Eedenin puutarhan lankeemuksen jälkeen kaikki on sekoittunut, kääntynyt ylösalaisin arkkivihollisesi paholaisen ansiosta. Mutta Minä rakennan uuden Eedenin, Uuden Taivaan ja Uuden Maailman ja aloitan tuoreesta, puhtaasta. Se on aivan nurkan takana.

Toivon, että kuuntelet Minua avoimella sydämellä, koska se on lähellä. Se on niin lähellä. Pelästyisit, jos tietäisit päivämäärän. Mutta se tulee perussanalla, joka oli Eedenin puutarhassa, Rakkaus. Tämä sana on asettava uudelleen, kuten oli vuosia sitten Puutarhassa, kun vanhempasi hylkäsivät Minut, mutta kuuntele, se ei merkitse, että se on ohi. Se tarkoittaa, että Me asetamme uuden tason, uuden maailman, uuden puutarhan.

Valmista sydämesi ja kiipeä Arkkiin. Muista Nooa. Hän rakasti Minua ja Minä rakastin häntä. Nooan päivät ovat taas täällä. Muista, että Rakastan sinua. Tässä kaikki. Tämä on tärkeää. Älä koskaan hylkää Isääsi, Kunigasten Kuningasta, Herrain Herraa, Jeesus Kristusta Nasaretilaista, Lakini Vahvistajaa. Pyhän Hengen Voiman avulla aion tuoda sinut kotiin hyvin pian. Hyvin pian. Rakastan sinua, älä koskaan unohda sitä. Jumala Rakastaa sinua, sinun Jumalasi iankaikkisesti.


Kiitos käännöksestäsi Lilli!

Rakkaudella.

Terv. pekka
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa

cron