Lihassani on tupakanhimo! Apua!

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Lihassani on tupakanhimo! Apua!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 06. Touko 2013 12:23

Alla oleva on muuten musta tuntuu tietoa, paitsi Raamatun kohta on totuutta.

Minulla välähti tämmöinen teoria:


Joka puolella ei olekkaan suurta massaa demoneja ja pahoja henkiä. Niitä on olemassa ja niihin pitää suhtautua terveen varovaisesti, mutta luulen, että suurin osa meitä sitovista ja ahdistavista asioista on kirotun lihamme syytä. Liha pitää yllä riippuvuutta ja pahat henget tai joku semmoinen voima sitten markkinoi sitä viettelystä sinulle.

Jos tupakka ahdistaa syynä ovat aivojesi reseptorit, jotka ovat tottuneet saamaan nikotiinia, ei suinkaan tupakan henki tai demoni.

Jos viina maistaa rallallaa, se on aivojesi reseptorit taas, jotka tahtoo endorfiinejä nopean mielihyvän ylilatauksen reseptoreihin (aivoissa), että lihalla olisi kivaaa .

Ja niin eteenpäin.

Uskon, että pahat henget tulevat kuvaan kuiskimaan korvaasi ja vahvistamaan ja hellimään tuota ruumiisi huutoa joissain tapauksissa.Heikolla hetkellä kun olet sortumassa lihasi pyyntöihin voivat ne kipata kupin nurin ja tuoda mieleesi mielikuvia vaikkapa huurteisesta oluesta ja viattomasta juhlimisesta.

Siis nimen omaan niin, että ne luovat valheellisia mielikuvia nautinnoista että tupakka rentouttaa ja auttaa sinua ja että viinasta tulee rento ja ihana olo ja hupaisa iloinen meininki, ne antavat valheellista todistusta kiusauksista ja käärivät niitä hienoihin paketteihin hetkittäin, lihasi riippuvuus pitää huolen että niille tulee ikkunoita eli tilaisuuksia tuputella valheellisia houkuttelevia mielikuvia mieleesi. Vähän kuin helvetin mainosmiehet :D . Mutta kun vastustat riippuvuutta (lahja perkeleeltä) niin se sinusta pakenee (riippuvuus vaimenee ja lopuksi loppuu)

Olipa sekavaa annan esimerkin:

Tupakkaa tekee mieli, ota joku nikotiinin korvaushoito tueksesi (rukous on tärkein!!), sekä pyydä rukouksessa eroon RIIPPUVUUKSISTA , SITEISTÄ(Ei niinkään henkivalloista) äläkä tyydy vaan pelkästään hätistelemään henkiä! Hoida se lihasi riippuvuus ongelma ja hengetkin häviää kun olet vierottunut aineista ja ennen kaikkea tavasta. Kun lihasi ei ole enää mukana diilissä on vaikeampi mainostaa ja saada sortumaan.

ehkäpä tämä opetus sivuaa tätä asiaa:

1 Mistä tulevat taistelut ja mistä riidat teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne, jotka sotivat jäsenissänne?
2 Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.
3 Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne.
4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.
5 Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
7 Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee. Miksi tämä ei kävisi riippuvuuden perkeleehenkin? Monta käyttöä!



Roomalaiskirje 7

17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.


Semmoisia ajatuksia ja villejä teorioita, siis ei missään nimessä tule ottaa totuutena suoraan, mutta mitäpä viisaammat asiasta mieltä, voisiko tuossa olla edes jotain kaikaista itua? Jos ei itua niin ainakin mutua!

*EDIT Korjasin otsikon kuvaamaan paremmin asia sisältöä!
Viimeksi muokannut Mikko Murpatti päivämäärä 07. Touko 2013 11:17, muokattu yhteensä 1 kerran
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 06. Touko 2013 12:40

No pahahan markkinoi tunnemaailman asioilla, kun se saa sinut masentumaan... se alkaa masentaa lisää... ja luopumaan toivosta, ilosta, kaikesta siitä mikä on Jumalan Hengen aikaansaapaa... ihmisen luonto, on sidoksissaa pahan kanssa, sen vuoksi ihminen ei voikaan omassa itsessään päästä vapaaksi, tarvitaan katsetta ristille. Henki joka meissä on, ei ole paha, koska sinussa ja uskovissa asuu Pyhä Henki, joka on Kristuksesta Jeesuksesta... se ei ole demonihenki, eikä täten uskovassa voi asua demonihenkeä itsessään, paha voi silti vaikuttaa ihmiseen ulkopuolelta, jos ihminen sallii sen tapahtua, myös uskova joutuu hyökkäyksiin ja jos ei valvo joutuu pois Hengen vaikutuksen alaisuudesta ja voi alkaa uskomaan valhetta, raja on hiuksen hieno, silti niin selvä... ihmistä pääsee siis orjuuttamaan hänen oma mielensä ja lihansa, joka mielellään uskoisi valheen.

Tulee erottaa se mikä on ihmisestä... minussa on ihmisestä olevia osia, en ole itsessäni Jumala, vaan minussa on ruumis(fyysinen keho), mieli(ajatukset, persoona)... mutta lisäksi minussa on Jumalan Henki, joka ei ole ihmisestä, vaan Taivaasta ja Pyhä, täysin puhdas... mikä meitä hallitsee, se ratkaisee. Eli jos kiinnitämme katseen Kristukseen, Hän saa hallita, jos annamme oman mielemme himoineen ja haluineen(tarkoittaen kaikenlaista ihmisyyden tahtotilaa, jossa ei asiat ole Jumalan sanan kanssa synkronissa) hallita, silloin se on pahan puolella, koska ihmisen teot itsessään vievät aina pahan puolelle.

Yhtäkkiä huomaan, että tämä on aika simppeli asia, kun vain muistaisimme taisteluissa, kääntyä rukoukseen ja anomiseen ja tutkiskella sanaa, aina vaan enemmän. Tämä siis koskee minua itseänikin aivan samoin kuin ketä tahansa uskovaa.
lonelyrider
 

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 06. Touko 2013 12:57

---
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 25. Elo 2013 15:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 06. Touko 2013 13:18

lonelyrider kirjoitti:No pahahan markkinoi tunnemaailman asioilla, kun se saa sinut masentumaan... se alkaa masentaa lisää... ja luopumaan toivosta, ilosta, kaikesta siitä mikä on Jumalan Hengen aikaansaapaa... ihmisen luonto, on sidoksissaa pahan kanssa, sen vuoksi ihminen ei voikaan omassa itsessään päästä vapaaksi, tarvitaan katsetta ristille. Henki joka meissä on, ei ole paha, koska sinussa ja uskovissa asuu Pyhä Henki, joka on Kristuksesta Jeesuksesta... se ei ole demonihenki, eikä täten uskovassa voi asua demonihenkeä itsessään, paha voi silti vaikuttaa ihmiseen ulkopuolelta, jos ihminen sallii sen tapahtua, myös uskova joutuu hyökkäyksiin ja jos ei valvo joutuu pois Hengen vaikutuksen alaisuudesta ja voi alkaa uskomaan valhetta, raja on hiuksen hieno, silti niin selvä... ihmistä pääsee siis orjuuttamaan hänen oma mielensä ja lihansa, joka mielellään uskoisi valheen.

Tulee erottaa se mikä on ihmisestä... minussa on ihmisestä olevia osia, en ole itsessäni Jumala, vaan minussa on ruumis(fyysinen keho), mieli(ajatukset, persoona)... mutta lisäksi minussa on Jumalan Henki, joka ei ole ihmisestä, vaan Taivaasta ja Pyhä, täysin puhdas... mikä meitä hallitsee, se ratkaisee. Eli jos kiinnitämme katseen Kristukseen, Hän saa hallita, jos annamme oman mielemme himoineen ja haluineen(tarkoittaen kaikenlaista ihmisyyden tahtotilaa, jossa ei asiat ole Jumalan sanan kanssa synkronissa) hallita, silloin se on pahan puolella, koska ihmisen teot itsessään vievät aina pahan puolelle.

Yhtäkkiä huomaan, että tämä on aika simppeli asia, kun vain muistaisimme taisteluissa, kääntyä rukoukseen ja anomiseen ja tutkiskella sanaa, aina vaan enemmän. Tämä siis koskee minua itseänikin aivan samoin kuin ketä tahansa uskovaa.


Olipas nasakasti ja ymmärrettävästi selitetty monimutakinen asia, kiitoksi kommenteistanne.


Tämäkin sopii keskusteluun:

1. Piet. 4:1

1 Koska siis Kristus on kärsinyt lihassa, niin ottakaa tekin aseeksenne sama mieli-sillä joka lihassa kärsii, se lakkaa synnistä-
2 ettette enää eläisi tätä lihassa vielä elettävää aikaa ihmisten himojen mukaan, vaan Jumalan tahdon mukaan.
3 Riittäähän, että menneen ajan olette täyttäneet pakanain tahtoa vaeltaessanne irstaudessa, himoissa, juoppoudessa, mässäyksissä, juomingeissa ja kauheassa epäjumalain palvelemisessa.
4 Sentähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa samaan riettauden lätäkköön, ja herjaavat.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja Sippis » 06. Touko 2013 13:26

Mikko, just noin mäkin olen asian mieltänyt, että on usein kyse omasta lihallisuudesta.

Mä tällä hetkellä taistelen nikkispurkan lopettamisesta, kun olen jauhanut sitä jo yli
puoli vuotta. Liha sitä nikotiiniä huutaa, mutta sarvipää kuiskaa, että kyllä
sä voit syödä sitä purkkaa vaikka koko loppuelämän, eikä siitä ole mitään haittaan.

Omalla kohdallani pidin tupakan polttoa pahana syntinä, koska se saastutti Jumalan Pyhän Hengen temppeliä. Ei Jumala ole tarkoittanut, että ihminen itse sairastuttaa itsensä vaikkapa keuhkosyöpään tuprutellen tupakkaa.

Purkkaa en niin helposti miellä synniksi, mutta onhan se kuitenkin vieras aine keholle, eikä ollenkaan terveellistä ja voi sekin sairastuttaa.

No olen ainakin pysynyt irti tupakasta ja aijon päästä eroon myös nikkaripurkasta Herran avulla. Hän ihan varmasti autta tässäkin asiassa, niin kuin Hän vapautti mut tupakasta.

Musta olis kauheeta, että kaikki pahat asiat olis demoneista, suurin piirtein, että demoni siellä, demoni täällä, demoni istuu pääni päällä. Eihän sitä muuta ehtis tekemään, kuin huitoon ja häätämään demoneita kokoajan ympäriltään.
Kyllä ne monet asiat ovat ihan omasta lihasta nousevia, mutta niin kuin Mikko kirjoitit, niin ne demonit käärii ne lihalliset himot kauniiseen pakettiin ja tarjoilee ne valheen kera kultaiselta tarjottimelta. Siinä vaiheessa pitää vastustaa perkelettä ja sanoa sille, väisty perkele Jeesuksen nimessä.
Tälleen mä asian miellän.

Tämä kohta nousi sydämelleni.

Gal. 5

1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Viimeksi muokannut Sippis päivämäärä 06. Touko 2013 13:44, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sippis
 

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Touko 2013 13:31

Kiitoksia hyvistä kirjoituksistanne.


Room. 13:14

vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät.


Kirje efesolaisille 6:

1. Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaiset Herrassa, sillä se on oikein.
2. "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" - tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus -
3. "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä".
4. Ja te isät, älkää kiihoittako lapsianne vihaan, vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa.
5. Palvelijat, olkaa kuuliaiset maallisille isännillenne, pelossa ja vavistuksessa, sydämenne yksinkertaisuudessa, niinkuin Kristukselle,
6. ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan Kristuksen palvelijoina, sydämestänne tehden, mitä Jumala tahtoo,
7. hyvällä mielellä palvellen, niinkuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä,
8. tietäen, että mitä hyvää kukin tekee, sen hän saa takaisin Herralta, olkoonpa orja tai vapaa.
9. Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.
21. Mutta että tekin tietäisitte tilani, kuinka minun on, niin on Tykikus, rakas veljeni ja uskollinen palvelija Herrassa, antava teille siitä kaikesta tiedon.
22. Minä lähetän hänet teidän tykönne juuri sitä varten, että saisitte tietää meidän tilamme ja että hän lohduttaisi teidän sydämiänne.
23. Rauha veljille ja rakkaus, uskon kanssa, Isältä Jumalalta ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
24. Armo olkoon kaikkien kanssa, jotka rakastavat meidän Herraamme Jeesusta Kristusta - katoamattomuudessa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 06. Touko 2013 13:49

Sippis kirjoitti:Mikko, just noin mäkin olen asian mieltänyt, että on usein kyse omasta lihallisuudesta.

Mä tällä hetkellä taistelen nikkispurkan lopettamisesta, kun olen jauhanut sitä jo yli
puoli vuotta. Liha sitä nikotiiniä huutaa, mutta sarvipää kuiskaa, että kyllä
sä voit syödä sitä purkkaa vaikka koko loppuelämän, eikä siitä ole mitään haittaan.

Omalla kohdallani pidin tupakan polttoa pahana syntinä, koska se saastutti Jumalan Pyhän Hengen temppeliä. Ei Jumala ole tarkoittanut, että ihminen itse sairastuttaa itsensä vaikkapa keuhkosyöpään tuprutellen tupakkaa.

Purkkaa en niin helposti miellä synniksi, mutta onhan se kuitenkin vieras aine keholle, eikä ollenkaan terveellistä ja voi sekin sairastuttaa.

No olen ainakin pysynyt irti tupakasta ja aijon päästä eroon myös nikkaripurkasta Herran avulla. Hän ihan varmasti autta tässäkin asiassa, niin kuin Hän vapautti mut tupakasta.

Musta olis kauheeta, että kaikki pahat asiat olis demoneista, suurin piirtein, että demoni siellä, demoni täällä, demoni istuu pääni päällä. Eihän sitä muuta ehtis tekemään, kuin huitoon ja häätämään demoneita kokoajan ympäriltään.
Kyllä ne monet asiat ovat ihan omasta lihasta nousevia, mutta niin kuin Mikko kirjoitit, niin ne demonit käärii ne lihalliset himot kauniiseen pakettiin ja tarjoilee ne valheen kera kultaiselta tarjottimelta. Siinä vaiheessa pitää vastustaa perkelettä ja sanoa sille, väisty perkele Jeesuksen nimessä.
Tälleen mä asian miellän.

Tämä kohta nousi sydämelleni.

Gal. 5

1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.


Hyvä Sippis, laita kampoihin vaan, ja kättä ristiin ennen kun omat voimat loppuu!

Repesin tolle sun hienolle runolle, mitä uinuvia lahjoja Herra meille antaakaan :D

Itse halusin lopetella tupakkirullat, koska tuli tervettä Herran pelkoa persuuksiin:

7 Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
8 Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.

Lankesin anoppilassa tupakkia polttamaan vaikka olin jo ollut viikkoja ilman yhtään nikotiinia, vihan puuskassa sitten vihollinen huijasi kiskalle ja askin ostamaan tyyliin "Kato nyt Mikko sä vain aiheutat läheisillesi pahaamieltä kun oot tommonen kuumapää ilman nikotiinia, teet niille palveluksen kun poltat" ja minä nielaisin syötin ...mutta ylämäessä poljetaan kovempaa ja uusi yritys heti perään vaan!

Hirvottävä myrkky muuten ja ruokakaupasta saa.

Päihteiden vertailu riippuvuutta aiheuttavien ominaisuuksien perusteella:

Nikotiini 6
Heroiini 5
Kokaiiini 4
Alkoholi 3
Kofeiini 2
Kannabis 1

Lähde:

valtion terveyden ja hyvinvoinnin edistämislaitos:

http://www.thl.fi/fi_FI/web/neuvoa-anta ... s-vertailu
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Touko 2013 13:54

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 9:

22. heikoille minä olen ollut heikko, voittaakseni heikot; kaikille minä olen ollut kaikkea, pelastaakseni edes muutamia.
23. Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
24. Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.
25. Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.
26. Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen,
27. vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 06. Touko 2013 14:55

---
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 25. Elo 2013 15:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Lihani on mätääntynyttä! Apua!

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 06. Touko 2013 15:21

Jasmiini kirjoitti:Mää oon kateellinen teille, kun ootte voittanu lihanne tupakoitten kanssa.
On tosi huono omatunto ja yrityksiä takana ties kuinka monta. :oops:
Vammanen, neuroottinen liha mädäntyneen lisäks. Vaikeeta on.


Voi Jasmiini, kyllä sinä siitä eroon pääset... :hearts:

Olen kuullut, että sanoillamme on merkitystä... mitä jos puhuisit ongelmalle suoraan... kuten...

"Olen JO voittanut Kristuksessa Jeesuksessa tämän taistelun ja pääsen eroon tupakasta. Kunnia Jumalalle ja Kiitos Jeesukselle tästä että tupakan himo on voitettu" Ja sitten vielä, älä epäile vaan usko ja kun tekee mieli tupakkaa, ota ensimmäinen askel ja vastusta perkelettä.

Ehkä repsahduksiakin voi tulla, mutta silloin taas katse jo voitettuun taisteluun, sillä miksipä Jumala tahtoisi että jäisimme tupakan orjaksi, vaan että olisimme vapaat. Ja uskon sinun loppujen lopuksi saapuvan voittajana maaliin, koska ei ole estettä, josta et pääsisi, kun turvaat Herraan.
:hearts:

Siunausta.
lonelyrider
 

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa