Ilmoita kotikokouksista

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uusi palsta kotikokouksista ilmoittamista varten

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 29. Kesä 2015 09:14

Kotikokoukset on tärkeä asia ..nyt ja tulevaisuudessa.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Uusi palsta kotikokouksista ilmoittamista varten

ViestiKirjoittaja Leea » 29. Kesä 2015 21:57

Itsekin kaipaisin enemmän uskovien yhteyttä. Olen sitä mieltä että tulevaisuudessa kaikki nimelliset uskonnolliset liikkeet tulevat olemaan mukana ekumeniassa ja jossain vaiheessa tulee tukalat ajat niille uskovaisille jotka eivät kuulu mihinkään liikkeisiin/kirkkoihin.
Leea
 
Viestit: 187
Liittynyt: 13. Syys 2012 14:16

Re: Uusi palsta kotikokouksista ilmoittamista varten

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 30. Kesä 2015 12:02

Niin Leea...kotisrk tulee olemaan Hengessä palavien uskovien kokoontumispaikka.Sydän riemuitsee kun puhutaan kodeissa koontujista ;) ja hymy kuoppa on syvä.
Todelliset uloskutsutut.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Ilmoita kotikokouksista

ViestiKirjoittaja PetriFB » 07. Maalis 2016 10:21

Saulus-Lähetys:
Kotikokous 12.3.2016, klo 18.00
Kouvola Katajakatu 7
Raamattutunti: Petri Paavola
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Kotikokouksista

ViestiKirjoittaja Kerppo » 01. Tammi 2017 18:43

Olen itse valittanut usein kotikokousten puutteesta, ja kuullut muidenkin valittavan. Olen ruvennut miettimään, että miksi valitamme, emmekä tee asialle mitään. Itse olen pitänyt tekosyynä sitä, että asun kerrostalossa, ja kokous saattaisi häiritä naapureita (ja sitä että täällä on yleensä ihan hirvee siivo :D ). Ehkä kerrostalossa asuminen ei kumminkaan ole riittävän hyvä (teko)syy. Haluaisinkin tiedustella, onko täällä ketään Valkeakosken lähellä asuvaa, joka olisi kiinnostunut tulemaan, jos pitäisin kotikokouksen. (Tai pitämään itse, jos vaikka asuu omakotitalossa) Haluan myös kannustaa kaikkia palstaveljiä ja -sisaria pitämään kotonaan kokouksia. Eihän niiden mitään massiivisia täydy olla. Riittää kun kaksi tai kolmekin on koossa, niin Jeesus on luvannut olla mukana.
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 03. Tammi 2017 17:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ketju yhdistetty
Kerppo
 
Viestit: 17
Liittynyt: 28. Kesä 2015 23:21

Re: Kotikokouksista

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 01. Tammi 2017 19:08

Hieno ajatus Kerppo :thumbup: Mekin ruvettiin pitämään pari vuotta sitten neljästään rukouskokouksia...nyt meitä on
parhaimmillaan jo 11. Luetaan Raamatusta, keskustellaan, rukoillaan ja lauletaan. Hyvin sopii yhteenkin huoneeseen jos vain on
jonkinlaisia istuimia :)
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Kotikokouksista

ViestiKirjoittaja Jukka » 02. Tammi 2017 03:58

Kerppo kirjoitti:Olen itse valittanut usein kotikokousten puutteesta, ja kuullut muidenkin valittavan. Olen ruvennut miettimään, että miksi valitamme, emmekä tee asialle mitään. Itse olen pitänyt tekosyynä sitä, että asun kerrostalossa, ja kokous saattaisi häiritä naapureita (ja sitä että täällä on yleensä ihan hirvee siivo :D ). Ehkä kerrostalossa asuminen ei kumminkaan ole riittävän hyvä (teko)syy. Haluaisinkin tiedustella, onko täällä ketään Valkeakosken lähellä asuvaa, joka olisi kiinnostunut tulemaan, jos pitäisin kotikokouksen. (Tai pitämään itse, jos vaikka asuu omakotitalossa) Haluan myös kannustaa kaikkia palstaveljiä ja -sisaria pitämään kotonaan kokouksia. Eihän niiden mitään massiivisia täydy olla. Riittää kun kaksi tai kolmekin on koossa, niin Jeesus on luvannut olla mukana.


Tämä olikin hieno aloitus ja tönäisi minutkin hereille. Asun Karjalohjalla (kuuluu nykyisin Lohjan kaupunkiin) ja täältä Valkeakoskelle on varmasti lähes 200 km. En voi siis siellä alkaa käymään, mutta olisikohan lukijoiden joukossa halukkaita rakentamaan raamattupiiriä Karjalohjan, Sammatin tai Mustion alueelle. On täällä joskus parikin piiriä kokoontunut, mutta into yhteisiin kokoontumisiin on hiipunut ajan illan hämärtyessä. Tämä ei ole mikään uusi ilmiö, sillä jo ensimmäisellä vuosisadalla hebrealaisia varoitettiin yhteisten kokoontumisten laiminlyömisestä (Hebr. 10:25).

Jumala siunatkoon suunnitelmasi Kerppo ja suokoon sille menestystä. Jos joku täällä etelässä Lohjan suunnalla kokee kiinnostusta kokoontua yhteen tutkimaan Raamattua ja rukoilemaan, niin minuunkin voi ottaa yhteyttä. Laitan tähän yhteystietoni.

Jukka Virtanen
Karjalohja
sähköpostiosoite jukka@jukkavirtanen.com
Jukka
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 33 vierailijaa

cron