Jumalan Ääni

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumalan Ääni

ViestiKirjoittaja Minä vain » 04. Tammi 2011 16:08

Tulin kirjoittamaan tänne kehoituksen saatuani tästä aiheesta.
Tämä ei ole oppi, vaan minun tapani esittää asia, niin kuin se on minulle annettu.

Kuinka kuulla Isän Ääni?

Isä puhuu monella tavalla, Ihmisten kautta, Luonnossa, Tuntein, Tapahtumin, Ajatuksissa, Musiikin kautta.
Hän Tuo meille sanansa, tai johtaa meidät sen luo.
Mutta kuuleminen tapahtuu Sydämessä. Siksi puhutaan useasti, että kuuntele sydämesi ääntä.
Jumalan ääni, kun hän puhuu teille, hän puhuu Jokaiselle henkilökohtaisesti.
Se on sinun ja Jumalan välinen asia ja kun hän puhuu, hän kyllä osoittaa olevansa Rakastava.
Sillä sitä me kaikki Janoamme, Hänen rakkauttaan, Me tahdomme kuulla sen Häneltä, tuntea sen.

Kuinka me avaamme Sydämen kuulemaan?

Joh. 14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
Joh. 15:12 Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.

Rakkaus, siitä Jeesus on puhunut kaiken aikaa.
Tärkeintä mitä on, jota ilman me emme jaksa.

Me kaikki osaamme Rakastaa, mutta sitä on vaikeaa näyttää.
Välittäminen toisesta, auttaminen kun joku läheinen apua tarvitsee.

Hän on ensin rakastanut meitä.
Etsikää, Pyytäkää ja Anokaa niin, että se todella on teidän tahtonne löytää Jumala.
Hän tutkii sydämenne, ja Jos pyyntö on todellista kaipausta suoraan sydämestä. (hengessä ja totuudessa)
Hän kyllä antaa mitä olette Anoneet.
Jos uskot johonkin, sinä myös elät niin, kuin se olisi totta.
Jumala on kuullut rukouksesi, ennen kuin pyysitkään. Ja hän on alkanut puhua sinulle, Kuuntele siis.

Kuuntele korvilla ja ymmärrä sydämellä.
Näe silmillä ja ymmärrä sydämellä.

Hän vastaa sinulle: Tässä olen, sinä kutsuit.

:hearts:
Minä vain
 

Re: Jumalan Ääni

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Tammi 2011 14:36

Kyllä! Kuunnelkaamme Jumalan rakkauden ja armon ääntä eikä maailman turmiollisia ja syntisiä ääniä. Itse kuuntelen myös paljon hengellistä ja muutoinkin rauhallista ja rauhoittavaa musiikkia. Kiitos sinulle kirjoituksestasi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron