Uskonelämän rakentaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uskonelämän rakentaminen

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 18. Huhti 2013 12:31

Loppujen lopuksi, voin analysoida ja tuoda asioita tänne kirjalliseen muotoon ja aina loppupeleissä huomaan, olevani aina aika ymmärtämätön asioissa ja aina tarvitsevani Jeesusta... Jumala sanaa. Loppupeleissä, kaikki "viisaus" ja ymmärrys on turhaa, ilman rakkautta(Jeesusta)... vaikka minulla olisi kaikki tieto ja minulla ei olisi rakkautta, olisi se turhaa... ja vaikka jakelisin omaisuuteni köyhille, olisi se turhaa ilman rakkautta(Jeesusta). Uskovanakin, voin yrittää tehdä asioita, ilman Jeesusta, kuvitella sen kantavan pitkälle, kaikki suunnatonta turhuutta. Kun vain voisi sanoa, näytä sinä minulle tie jota kulkea, minä seuraan.

Ihminen voi rakentaa omia teologisia rakennelmia huomaamattansa, olen tehnyt sitä usein ja aina rakkaus on minut pakottanut näkemään, oman ymmärtämättömyyteni ja Jumalan suuruuden.

Ja systeri, minulla menee paljon asiaa alkuperäisen aiheen vierestä välillä kun kirjoitan, joten ei ole eksytyskeskustelua sinun kirjoituksesi.
lonelyrider
 

Re: Uskonelämän rakentaminen

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Huhti 2013 09:54

Joo ei se mitään...koitetaan rakentua hikeentymättä toisiinsa :) Mä ymmärrän sen monen lapsen äitinä että silloin kun lapset on pieniä,kuviot on aika pieniä mutta tärkeitä ja silloin kun ihminen on nuori, saattaa ajatuksetkin olla aika "nuoria" ..(ihan "sakiasti" sanottu) :-P Mutta kun lapset kasvaa ja ikää tulee niin Jumala /elämä haastaa kattomaan asioita monelta kantilta.Tieto lisää tuskaa, mutta ei meidän tarvi siihen tuskaan jäädä pyörimään vaan vastustaa kiusaajaa Jeesuksen nimessä(mitä tahansa se haluaakaan "säätää" meidän elämässä) ,niinkuin Jeesus itsekkin vastusti kiusaajaa ja jätti siitäkin esimerkin., Hän on se tie.
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron