Kadulla - taikurimaiset ihmeet

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Huhti 2013 17:54

*
Huomasin että mieheni katsoi sitä tv-ohjelmaa jossa se mies pyysi toisen miehen pankkitilikortin ja sit piti sen kädessä ja sanoi numerot oikein. :shock:

Ja siten se mies huomasi tyhjän lasisen viinipullon ja pyysi toiselta mieheltä kännykän ja sit löi lasipullolla ja kännykällä yhtäaikaan yhteen. Ajattelin että ne varmaan menisi heti rikki mutta kännykkä on yhtäkkiä lasipullon sisällä. :shock: Pullo - kännykkä pullon sisällä annettiin kännykän omistajalle ja se meni hämilleen ja nauroi sille ja sit se soi pullon sisältä. Omistaja pyysi kännykkää takaisin mutta mies esitti pahoittelunsa ja läksi pois. :shock:


Omistaja joutui pitämään pullon kädessä ja nauroi kun kännykkä soi vielä siinä pullossa.
Kadulla tapahtui taikurimaisia ihmeitä. Minulle tuli mieleen että Raamatun mukaan lopunaikana ihmeet tapahtuu jopa eksyttääkseen monia. Eikö taikurimaiset ihmeet kuulu lopunajan eksytyksiin?
Kysyn onko katselu turvallista? Edes vähän silmäillään...? Onko turvallista?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja Minä vain » 14. Huhti 2013 18:56

Mielestäni on turvallista katsoa kun tietää että on temppu kyseessä ja että esittäjä on taikuri eli silmänkääntötemppujen tekijä.

Sitten on vastakohta, eli eksytys voi tapahtua vain kun tehdään näitä temppuja ja tehdään niitä Jumalan ihmeinä.
esim seuraavat
Parannus ihmeitä, jotka eivät ole parantamista (enemmänkin suggestio tai temppu)
tiedon sanoja ( kirjoitettujen rukousten tai nimien lukemista ja muistamista, tapahtuu takahuoneessa ja saarnan jälkeen niitä esitetään kuin jumalalta saatuna tietona)
profetoimista ( esim suuria lupauksia, etenkin amerikassa raha-asioihin tuloja ja vakuuttelua, jotta tilaisuuden jälkeen ihmiset antaisivat rohkeasti omastaan saarnaajalle)
Tämä on eksytystä.

Mutta kun tulee taikuri, eli tekee temppuja korteilla ja esineillä, ne ovat temppuja, ei ihmeitä vaikka ne ovatkin hämmästyttäviä ja näitä on turvallista katsoa ja voi ottaa jopa opikseen asioita millaisiin temppuihin ihminen pystyykään, joten siinä oppii myös tunnistamaan ja erottamaan temput aidoista ihmeistä.

:pc:
Minä vain
 

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Huhti 2013 20:10

*
Niin mutta kuinka se osasi lyödä kännykän pullon sisään eikä pullo mennyt sirpaleiksi ja miten ihmeessä kännykkä on yhtäkkiä pullossa? Se pullo löytyi kadulta jonka se mies huomasi ja halusi näyttää temppua pullon ja kännykän kanssa kameran edessä. Näin omin silmin että pullo pystyssä - siihen löi kännykän pullon sisään. Mies painoi kädellä kännykän pulloa vasten ja yhtäkkiä kännykkä on pullon sisällä eikä pullo mennyt rikki vaan oli ehjänä. :shock:

Kuinka se mies tiesi pankkitilikortin numerot oikein? Kortin omistaja kans ihmetteli ja kysyi kuinka se tiesi. Onko varma että katselu on turvallista? Olisiko mahdollista että taikuri on kundalinivoiman kanssa tekemisessä?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Huhti 2013 20:37

*
https://www.youtube.com/watch?v=21g1dp-yDY0

Sitä samaa tv-ohjelmaa minä katsoin tänään. Katsella saa? Turvallista...?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja Minä vain » 14. Huhti 2013 23:18

no pullosta voisin sanoa, sen tuossa huomaakin, että kännykkä heitetään takin sisälle ja pullo vaihdetaan toiseen jossa on jo kännykkä sisällä, sillä aikaa kun henkilö ottaa kännykän esille, niin taikurin käsi jossa pullo oli, on piilossa siellä taikurin selän takana.

Temppu se vaan on.

Kundalini voimista eikä mistään muustakaan voimasta ole kysymys.

:pc:
Minä vain
 

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Huhti 2013 23:43

*
Jaa minä taisin mennä halpaan. :oops: Mutta kuinka samannäköinen ja samanvärinen kännykkä oli valmiina pullossa joka oli miehen selän takana? Kuinka tiesi minkä merkkinen kännykkä omistajalla oli?

Pankkitilikortti -videopätkä löytyi. En ole nähnyt kuin vain loppupätkän. Huomasin että pullo oli sillä kännykän omistajalla. Luulin että pullo löytyi kadulta.

https://www.youtube.com/watch?v=FUdLPOSyT5Q

Kuinka se mies tiesi numerot oikein?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja Minä vain » 14. Huhti 2013 23:58

numerot voi saada selville, kun osaa hieman lukea ihmistä.
Se on psykologiaa.

:pc:
Minä vain
 

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Huhti 2013 08:01

Minä vain kirjoitti:numerot voi saada selville, kun osaa hieman lukea ihmistä.
Se on psykologiaa.

:pc:


Monikohan salatieteitä eli okkultismia harrastava on saanut kipinän harrastuksiinsa "vaarattomien" taikatemppujen kautta? Katutaikuus on luonteva ovi ja astinlauta syvemmälle salattuun tietoon ja luettavaa ja materiaalia lötyy lisää kun kyllästyt korttitemppuihin. Luonnollinen seuraava askel on magia musta tai "valkoinen" joka on ihan yhtä mustaa kuin ensimmäinenkin. En suosittelisi kiinnostumaan näistä :(.

Taikatemput ovat myös tavallaan huijausta ja valhetta eli uskotellaan ja jätetään toinen siihen luuloon että toisella on jotakin taikavoimia joilla saa pankkitilin numerotkin tietoonsa. Harvemmin temppuja paljastetaan ja sanotaan että tämä on vain silmänlumetta. Keskeisintä kuitenkin on, että Kristuksen nimihän ei näissä tempuissa kirkastu niin sitten millään ja nämä ei ketään Herran luokse johdata.

Selvennän vielä ettei sorminäppäryys ja korttitemput taida vielä okkultiikkaa olla, mutta suositan erityistä varovaisuutta kun liikutaan näinkin lähellä salatieteitä.

Luen juuri erästä kirjaa salatieteistä ja niiden vaikutuksesta elämään. Kirja on pullollaan esimerkkejä magiasta, ennustuksesta,kirouksista, telekinesiasta (liikutellaan asioita mielenvoimalla), valkoisesta "suojelus" magiasta ja muusta saatanallisesta salatieteestä joilla ihmiset ovat onnistuneet hirvittävillä tavoilla elämänsä ja läheistensä elämät pilaamaan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Huhti 2013 08:21

Jostakin syystä lihani halusi salata kirjan nimen ja kirjoittajan eli loistava ellei paras syy tuoda se valkeuteen ja esille.

Kirjan nimi:

Onko Paholainen olemassa (Between Christ and satan)

Kirjailija:

Kurt Koch 1968 (Katolilainen kardinaali!!) Jaahas ja ilmeisesti jesuiitta, ei muuta kun frisbee ote kirjasta ja roskis on 10-pistettä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Huhti 2013 10:15

*
Pakko kertoa koska tällainen tietopimento vaivaa... Isävainajani kamu osasi tehdä yhden tempun. Hän käski minun käsiäni pitämään kiinni - kunnolla ja tiukasti niin mies tupakoi ja sit laittoi tupakan koskematta mitään käsiäni ja otti tupakan pois ja siten käski minun avaamaan käsiäni. Kämmenelläni oli tupakan tuhkaa. :shock: Menin itse hämilleni.

Käskin miestä tekemään uudestaan ja olin tarkkana kokoajan ja sit avasin käteni ja siinä oli taas tupakan tuhkaa. Ihmettelin kuinka tuhkat voi tulla kämmenelleni avaamattani käsiäni. Pyysin vielä toisen kerran ja yritin olla kunnolla tarkkaavainen ja taas sama juttu. Kämmenelläni oli tuhkaa.

Oliko se täysin harmitonta vai? Oliko se mies kundalinivoiman kanssa tekemisessä? Entäs minä? :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron