Kadulla - taikurimaiset ihmeet

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Huhti 2013 10:29

*
okkultismi ja kundalinivoima - niiden väliero. Okkultismi on alunperin henkimaailmasta kuten kundalinivoima?
Kundalinivoima on saatanallinen voima. Musta magia - mitä se on? Se on myös henkimaailmasta eli saatanallisesta voimasta?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja Minä vain » 15. Huhti 2013 13:48

ok, paljastan tupakantuhka mysteerin sinulle.
hänellä oli esim peukalossa tupakan tuhkaa tai jossain muussa sormessa.
kän kosketti tällä tuhkaisella sormella sinua kämmenelle, samalla kun ohjasi kätesi yhteen.
tässä vaiheessa kämmenelläsi oli jo tuhkaa kun suljit ne :D

sitten vain hän kosketti tupakalla kämmenselkää ja kun avasit kädet, oli kämmenelläsi tuhkaa.
et itse kiinnittänyt huomiota että hän koski kämmeneesi tuhkaisella sormella.

temppuja ne vaan ovat

sitten Mikko Murpatille vastaisin, että tuo menee jo ihan toiselle alueelle, jossa on esineiden liikuttamista ilman temppuja, kirouksia ja muita.
näiden kanssa tulee olla varovainen, ja jos niitä lähtee tutkimaan, niin tutkii sitten oikealla asenteella ja mielellään rukoillen ensin Herralta johdatusta ja suojelua ja myös kysyä Herralta "olenko oikea henkilö näitä tutkimaan, olenko edes valmis?".
koska ehkä okkultiikka kirjoissa voi olla loitsuja esim "menestykseen" ja jos ne kiehtovat kokeilemaan, niin voipi tulla kova taistelu.

:pc:
Viimeksi muokannut Minä vain päivämäärä 15. Huhti 2013 18:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Minä vain
 

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Huhti 2013 15:28

*
Jaa ok, olin hölömö ja menin halpaan. Tupakantuhka -temppu oli siis täysin harmitonta silmänkääntöä eikä ole okkultismista eikä mustasta magiasta. Onneksi, minua helpotti!

Harmiton silmänkääntö ja taikuus on siis kaksi eri asiaa joo.

Ap.t. 19:18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa.
19 Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden;
ja kun niiden arvo laskettiin yhteen, huomattiin sen olevan viisikymmentä tuhatta hopearahaa.

Entäs ne pari linkkiä? Onko katselu ihan turvallista?

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5494_n.jpg
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7757_n.jpg

Eikö ne ole haitaksi aivolle?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kadulla - taikurimaiset ihmeet

ViestiKirjoittaja Minä vain » 15. Huhti 2013 18:41

nämä linkissä olevat kuvat ovat optisia harhoja.
Ne vain näyttävät liikkuvan, kun katse kiinnittyy kuvassa eri kohtiin, ei niistä haittaa ole sen enempää kuin muiden värien ja kuvien katselemisessa.

:pc:
Minä vain
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron