Danielin kirja

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Danielin kirja

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 12. Huhti 2013 21:47

Do diin... arvoisat raamatun tuntijat. Nyt aika monen uskovan olen kuullut sanovan, eletään ihan viimeisiä aikoja. Niin varmasti itsekin ajattelen, että näin on. Yksi asia minua askarruttaa ja päätin tuoda esiin tämän aiheen... varsinkin kun oli aiemmin laitettu sen suuntaista pohdintaa, jossa lopunajan ilmestyksiä tuotiin esiin.

Danielin kirjassa kerrotaan, että siinä olevat asiat, joita Daniel näki... aukenevat lopunajalla... monessa kohtaa sanotaan, että ymmärrys lisääntyy lopunajalla ja lopunajalla myös näiden ilmestyksien sanoma aukenee.

Kiitos, nyt laitan haasteen, johon toivon, jos Danielin kirja ei ole vielä auennut(ei kyllä itsellenikään ole), mutta täällä on oppineita miespuolisia kaitsijoita, joille uskon Jumalan antaneen armoitusta näiden juttujen kanssa... että kertokaapa, mitä on ymmärrykseen tulllut tietoa... ja ihan siksi, kun itse kyllä myönnän lukeneeni sitä aika silmät pyöreenä, eikä auennut ymmärrys... mutta raamattu kertoo totuuden eli lopun ajalla ymmärrys lisääntyy, niin uskon että täällä voisi olla jollekin auennut asiaan valkenemista ja jos ei ole niin pitäisikö... ainakin jos on luottamista siihen, että lopunajat todella alkaa olla käsillä?
lonelyrider
 

Re: Danielin kirja

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 12. Huhti 2013 21:49

Voin laitta aloituksen raamattupalstallekin, jos tämä ei tänne kuulu...
lonelyrider
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa