Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

ViestiKirjoittaja toni t » 05. Huhti 2013 21:08

Yksi suuri syy miksi suvaitsevaisto johon valtamedia sisältyy ei arvostele esim; Islamia on ironisesti ateismi. Suomi on ollut niin sanottu kristillinen maa. Suomessa valtaosa ihmisistä kastetaan lapsena ns; kristillisen kirkon jäseniksi. Suurimmasta osasta Suomalaisia ei kuitenkaan tule oikeita Herran Jeesuksen seuraajia vaan yhteiskunta kasvattaa ihmisistä ateisteja (lue epäjumalanpalvelijoita). Suvaitsevaisto ja valtamedia koostuu suurelta osin ateisteista. Jotkut heistä kuuluvat kirkkoon jne.. mutta he eivät seuraa Jeesusta eivätkä usko Jeesukseen niinkuin Raamattu opettaa.

Koska suvaitsevaisto ei usko Herraan Jeesukseen vaan elää Jeesusta vastaan tehden synnistäkin suvaittavan ("hyvän") asian niin siksi suvaitsevaisto suvaitsee asioita jotka ovat Jeesusta vastaan.

Suvaitsevaisto haluaa ja pyrkii asettamaan kristinuskon vain uskonnoksi toisten uskontojen rinnalle jotta totuudesta voidaan tehdä myytti uskontojen rinnalle ja siksi suvaitsevaisto suvaitsee suureen ääneen kaikkia uskontoja jotka ovat Herraa Jeesusta (kristinuskoa) vastaan. Kun suvaitsevaisto suvaitsee eri uskontoja niin se samalla vastustaa Herraa Jeesusta sillä uskontojen suvaitseminen on epäjumalanpalveluksen suvaitsemista. Suvaitsevaisto haluaakin tasa-arvon nimissä asettaa Herran Jeesuksen ja epäjumalat samaan asemaan ja näin he pyrkivät tekemään Herrasta Jeesuksesta vain uskonnollisen myytin, jota ei tule ottaa sen enempää todesta kuin mitään muutakaan myyttiä.

Suvaitsevaisto vastustaa Herraa Jeesusta ja Hänen sanansa totuutta koska Herra Jeesus tuomitsee ja osoittaa suvaitsevaiston suvaitsemat asiat pahoiksi ja vääriksi!

Joh.7:7 (Jeesus:) Teitä ei maailma voi vihata, mutta minua se vihaa, sillä minä todistan siitä, että sen teot ovat pahat.

Ja siksi suvaitsevaisto haluaa ja pyrkii asettamaan Jeesuksen samanlaiseen asemaan kaikkien uskontojen rinnalle. Suvaitsevaisto haluaa tuhota Herran Jeesuksen ylimpänä auktoriteettina ja tehdä Hänestä vain uskonnollisen myytin muiden uskontojen rinnalle.

Tällä tavalla suvaitsevaisto joka koostuu ateisteista ja muista epäjumalanpalvelijoista voi rauhassa muuttaa Jumalan lain säädöksia ja pilkata hihhuleiksi niitä jotka vetoavat Herraan Jeesukseen. Tämä on Suomessa todella selkeästi nyt nähtävillä. Selvistä asioista jotka Raamattu ilmoittaa synniksi haluaa yhteiskunta kovaan ääneen tehdä "hyviä" ja "suvaittavia" asioita. Niitä jotka vastustavat synnin muuttamista "hyväksi" pilkataan foobikoiksi ja vihapuhujiksi jnee! Näin siksi että kristinuskosta on pyritty tekemään vain uskonnollinen myytti ateismin (jolle on annettu totuuden arvo) rinnalle.

Kyseessä on siis loppupeleissä hyvän ja pahan välinen taistelu. Jeesuksen ja saatanan. Jeesuksen tahto ja saatanan tahto. Mitä enemmän ihmiset luopuvat kristinuskon totuuksista sitä enemmän he toteuttavat ja suvaitsevat saatanan tahdon toteutumista.
Raamattu sanoo että saatana on vanginnut kaikki jotka eivät usko Herraan Jeesukseen tahtoaan tekemään (2.Tim.2:26).

Siksi suvaitsevaisto suvaitsee suureen ääneen kaikkea sitä mikä on Jeesusta vastaan mutta Herraa Jeesusta ja Hänen sanansa totuutta suvaitsevaisto ei suvaitse sillä Jeesus osoittaa suvaitsevaiston elävän pahuudessa ja suvaitsevan pahuutta. Suvaitsevaisto koittaa siksi tehdä hyvästä pahan ja pahasta hyvän ja tuleekin tässä onnistumaan hetkeksi mutta sitten palaa herrojen Herra ja kuningasten Kuningas ja tuomitsee jokaisen oikeudellisesti ihmisten tekojen mukaan.

Ateistit pilkkaavat Jumalaa koska Hän sallii pahan olevan maailmassa mutta tämä elämä on vain silmänräpäys iankaikkisuudesta ja Jumala tulee tuomitsemaan iankaikkisesti kaiken pahuuden ja jokaisen joka ei ota vastaan rakkautta totuuteen. Vielä on armon aikaa kääntyä pimeydestä valkeuteen, pahuudesta hyvyyteen, saatanan vallasta Jumalan tykö.

Apt.26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
26:16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
26:17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

ViestiKirjoittaja tanu » 05. Huhti 2013 21:41

Kiitos tonille tästä(kin) kirjoituksesta!

Liberaali maailma kirkkoineen ja uskontoineen suvaitsee kaikkea paitsi Raamatun totuuteen perustuvaa uskoa Herraan Jeesukseen.
Paha(synti) tehdään hyväksi ja valkoinen mustaksi. Lopulta myös Jumala julistetaan pahaksi ja saatana hyväksi.
Sillä eihän Jumala, joka tuomitsee synnin himot voi olla muuta kuin paha...

Kohta Suomessakin saa syytteen ja rangaistuksen jos esim. sanoo homoutta ja lesboutta synniksi.

Mutta kaukana ei ole se hetki kun Jeesus tulee takaisin!

28. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
29. Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
30. Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
31. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
32. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
33. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
34. Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
35. niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.
36. Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."

Ihmetyttää tuo jakeiden 29-30 "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita"...jne
Viikunapuu taitaa kuvata Israelia ja sen lehteen puhkeaminen Israelin valtion syntyä ja juutalaisten paluuta isien maille. Mutta mitä tarkoitetaan tuolla "kaikkia puita"?
Viime vuosikymmeninä monet kansat ovat saaneet oman valtionsa. Irtautuneet N-liitosta ja Venäjästä, Jugoslavia jakaantui, kuten myös Tsekkoslovakia. Eli myös muut puut viikunapuun lisäksi ovat puhjenneet lehteen...?

Jos Israelin valtio perustettiin v.1948 ja Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu. ja sukupolvi on nykyään 70-80 vuotta, niin lähellä on Herran paluu!!! :welcome:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

ViestiKirjoittaja toni t » 05. Huhti 2013 22:18

Ihmetyttää tuo jakeiden 29-30 "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita"...jne
Viikunapuu taitaa kuvata Israelia ja sen lehteen puhkeaminen Israelin valtion syntyä ja juutalaisten paluuta isien maille. Mutta mitä tarkoitetaan tuolla "kaikkia puita"?


Matt 24: 32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat

Kun viikunapuu eli Israelin kansa kääntyy uskomaan Jeesukseen Kristukseen niin sen jälkeen Jeesus tulee ja tapahtuu ylöstempaus (enkelit kokoavat Jeesuksen omat).

Viikunapuuhun tulee ensin varhaishedelmät ja vasta sen jälkeen pääsato. Viikunapuuhun tulee ensin hedelmät ja vasta sen jälkeen lehdet. Kun viikunapuuhun tulee lehdet niin silloin tiedämme että Jeesuksen tuleminen on lähellä. Varhais hedelmiä viikunapuussa on jo sillä messiaanisia juutalaisia on tullut ja tulee uskoon Herraan Jeesukseen. Nämä varhaishedelmät kertovat siitä että lehdet ovat puhkeamassa ja kun lehdet puhkeavat on oksa tuore ja pääsato valmis poimittavaksi eli koko juutalaisen jäljelle jääneen kansan pelastuminen.

Kun siis näemme että lehdet ovat puhjenneet eli oksa on tuore niin näemme että Israel on kansana kääntynyt epäuskostaan uskomaan Herraan Jeesukseen ja silloin tiedämme että kesä on lähellä ja on sadonkorjuun aika. Kenenkään ei tule uskoa Herran paluuseen ennen kuin Israel on kansana kääntynyt epäuskostaan se on viimeisin merkki että Herran paluu tapahtuu.

Israelin kansan kääntyminen herran Jeesuksen puoleen tapahtuu sen jälkeen kun pakanakansat ovat jakaneet Israelin Jerusalemin maan. Tästä Jerusalemin jakamisesta keskustellaan parhaillaan YK:ssa sillä kun palestiina tulee saamaan itsenäisyyden niin he ja kaikki muutkin kansat tulevat vaatimaan Jerusalemin jakamista palestiinalaisille. Raamatun profetiat Israelin kansan pelastumisesta lähestyvät siis kovaa vauhtia.

Room.11:25. Sillä en minä tahdo salata teiltä, rakkaat veljet, tätä salaisuutta, (ettette itsellänne ylpeilisi,) että paatumus on puolittain Israelille tullut, siihenasti kuin pakanain täydellisyys tulis.

Itse uskon niin että kun pakanat alkavat elämään Jumalan tahdon mukaan alkuseurakunnan mallin mukaan niin silloin paatumus otetaan pois myös Israelin kansalta. Viikunapuu tarkoittaa siis Israelia ja kaikki puut pakana uskovia. Kun pakana uskovat alkavat elämään alkuseurakunnan mallin mukaan saa se Israelin kansassa aikaan kääntymyksen Herran puoleen jne...
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

ViestiKirjoittaja toni t » 14. Helmi 2016 01:05

Suvaitsevaiston "suvaitsevaisuus" analyysissä - http://www.sauluslahetys.com/uutiset.html?41104
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

ViestiKirjoittaja onefortruth » 14. Helmi 2016 20:16

Olitkin ehtinyt sen tänne postittaa, meinasin laittaa. :) Tuo kolahti facessa ainakin yhteen kaveriin, nyt kyselee whatsappilla jälleen et mitä järkee tässä kaikessa on, olis hänen mielestään parempi ettei olis uskontoja lainkaan. Joutui lapsena kuuntelemaan vuoroin isovanhempien (jehovantodistajia) puheita paratiisista ja myöhemmin lestadiolaisten puheita kuinka lähestulkoon tuhoon tuomittu on mutta kuitenkin oli halua pelastaa JT:sta. No hän ei taida olla tiettävästi JT tänäpäivänä, en tiiä kuuluuko kirkkoonkaan.
Olen ainoa ihminen kuulemma jonka kanssa puhuu yleensä mitään uskontoon liittyvää, taitaa olla aika paljon se. Et voi olla ehkä jokin tarkoitus tällä. Kovasti huokailin ylöspäin että Isä, sä näet tämän lapsiparan joka on sekoitettu ja rikottu eri uskontojen opintuulissa, auta sinä häntä.
Mutta olen hänelle rinnallakulkija ja pitää olla erityisen varovainen ettei häntä tuomitse kuten nuo lestadiolaiset.
Hän mieluusti elelisi ilman uskontoa siis, mutta on erittäin arka alue tämä. Uskoo johonkin sanojensa mukaan mutta on ilmeisen pettynyt kristinuskoon.
No, en mä häntä pakota. Jumala hänet hoitaa kuntoon. Tää on nyt sitä synnyttämistä kai, joka ei ole lainkaan helppoa. On pari kaveria, joiden kanssa tuntuu jatkuvasti olevan tämmöistä ja mä tiiän, ettei mun osani ole välttämättä puhua mitään ja yrittää saarnata, vaan olla rinnallakulkija ja esirukoilija.
Meni ohi aiheen tämä, mutta halusin osoittaa sen, että kirjoitus kolahti johonkin.
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 14. Helmi 2016 23:19

Yksi tärkeä osa ,että suomi on kristillinen maa ...meidän laki ja koko valtio on aikoinaan perustettu Raamatulle ja sen lakeja moraali normeja myöten.Se on se suuri ja tärkeä asia .
Siis päätökset on tehty valtiotasolla Raamattua kunnioittaen monet vuosikymmenet ........no ny kun siellä eduskunnassa istuu enemmän perkeleen lapsia niin päätökset on mitä on esim edellinen hallitus.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Suvaitsevaisto suvaitsee koska vastustaa Herraa Jeesusta

ViestiKirjoittaja onefortruth » 18. Helmi 2016 19:56

Osui ja upposi, kaveri ei ole ollut halukas juttelemaan sen jälkeen kun käytiin keskustelu kristinuskosta ja hänen kokemuksistaan siitä. Herra auttakoon häntä ettei lopullisesti kääntyisi vastaan.
Ei oo helppo tie tämä...sanoisin että jos jotain voisin tehdä niin tekisin sen puolesta että Herra Jeesus korottuisi kaiken tuon kristinUSKONNON yli.
Jotka itkien kylvävät, he riemuiten leikkaavat, eikö niin?
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa