Sielun piilevä voima

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Sielun piilevä voima

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 05. Huhti 2013 11:57

Mietin Watchman Neen kirjaa Sielun piilevä voima :think2:
Onkohan joku täällä lukenut sen?
Mitä ajatuksia se on herättänyt?
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Sielun piilevä voima

ViestiKirjoittaja Lilli » 05. Huhti 2013 16:24

Oon lukenut, mutta siitä on jo aikaa. Neen mukaan ihminen taisi käyttää omia piileviä voimiaan eri manifestaatioissa, eikä Pyhää Henkeä. Oon samoilla linjoilla Neen suhteen, jos nyt oikein muistan, mitä hän ajoi takaa. Olisipa henkien erottamisen lahja, niin erottaisi millä voimalla tai missä hengessä ihmiset toimivat. Olisi vapauttavaa tietää, ketä kannattaa seurata, ketä ei. Ei tarvitsisi ihmetellä. Tähän liittyen

http://www.kristitynfoorumi.fi/hinnpaljastus2.htm
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Sielun piilevä voima

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 07. Huhti 2013 19:49

Paras kompassi mielestäni on Raamatun Sana, Pyhä Henki nostaa sitten mieleen paikkoja tarvittaessa :hearts:
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Sielun piilevä voima

ViestiKirjoittaja Herman » 08. Huhti 2013 01:04

Olen lukenut tuon kirjan uskoontuloni alkupuolella noin 7-8 vuotta sitten, joten en ihan tarkkaan muista kaikkea siitä (enkä varmaan silloin kaikkea ymmärtänytkään), mutta muistan sen olleen valaiseva ja siunaava kirjoitus. Kirjassa selitetään, kuinka alunperin ihmisellä oli "yliluonnollisia" (meidän näkökulmasta) voimia, jotka sitten lankeemuksen seurauksena tulivat saatanan valjastamiksi palvelemaan sen pimeitä tarkoitusperiä. Eli siinä ikäänkuin selitetään niitä "yliluonnollisia" ilmiöitä mitä ihminen sielunvoimillaan voi saada aikaiseksi. Luulen, että kirjassa on pitkälti kyse samasta asiasta, jota viime vuosina on kriittisten kristittyjen keskuudessa tuotu esille kundalini-voiman nimellä.
Herman
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa