Radio dei

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Mitä ihmettä Radio Deillä tapahtuu?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Joulu 2016 12:03

eetu kirjoitti:
Mikko, oletko huomannut Norvannon opetuksissa ekumeenisia vivahteita?


En ole kuunnellut mitään muuta opetusta häneltä kuin tuota Raamattu kannesta kanteen -sarjaa niin en tiedä hänen kannastansa ekumenian suhteen, näistä raamattu kannestakanteen opetuksista en ekumenian painotusta ole löytänyt.. Itse olen ekumeniaa vastaan, koska se tekee kompromissin Raamatun sanan tottuuden kanssa ja muodostaa lopunaikojen "petouskonnon".

Ekumeniaahan perustellaan usein kohdalla :

Joh 17:20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, 21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.


Kuuntelin tämän opetuksen juuri Norvannolta ja hän ei sanallakaan maininnut ekumeniasta tässä yhteydessä, vaikka juuri tässä Raamatunkohdassa hän luultavimmin olisi asiaa painottanut tai tuonut esille.

Ekumeniahan on todella eksyttävästi muotoiltu kauniissa paketissa jossa uskovat ovat yhtä kuin Jeesus ja Jumala ja se on muutenkin täynnä tunteisiin vetoavaa retoriikkaa ja asioita jotka aluksi vaikutavat Jumalanmielenmukaisilta ja järkeviltä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Joulu 2016 12:16

Radio dein ja TV7 sekä kaikkien muiden mediakanavien sisällössä on paljon eksytystä niin että niitä raittiita opetuksia on vaikea löytää sieltä seasta. Tämähän on kuin läpileikkaus kristillisestä kentästä maailmalla niin täynnä eri painoituksia ja suuntauksia että sitä totuutta on vaikea löytää.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Mitä ihmettä Radio Deillä tapahtuu?

ViestiKirjoittaja eetu » 05. Joulu 2016 19:37

Mikko Murpatti kirjoitti:
eetu kirjoitti:
Mikko, oletko huomannut Norvannon opetuksissa ekumeenisia vivahteita?


En ole kuunnellut mitään muuta opetusta häneltä kuin tuota Raamattu kannesta kanteen -sarjaa niin en tiedä hänen kannastansa ekumenian suhteen, näistä raamattu kannestakanteen opetuksista en ekumenian painotusta ole löytänyt.. Itse olen ekumeniaa vastaan, koska se tekee kompromissin Raamatun sanan tottuuden kanssa ja muodostaa lopunaikojen "petouskonnon".

Ekumeniaahan perustellaan usein kohdalla :

Joh 17:20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, 21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.




Kiitos Mikko. Niin, tuossa kohdassa pitäisi lukea "että ne kaikki olisivat yhtä" jotta ko. kohdalla voisi perustella ekumenian.
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja Juha » 27. Helmi 2017 15:13

Kirsi Rostamon, Radio Dein päätoimittajan, homoliittomyönteinen kirjoitus: https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-tuhlaamme-paukkumme/
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 27. Helmi 2017 15:56

Jos radioo kuuntelisin niin ehkä viimeinen kanava olisi radio dei ...sellainen vääryyden henki on siellä ,että uskovien kannattaa olla kuuntelematta.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 27. Helmi 2017 18:48

Minä kuuntelen radiota vain autossa. Yleensä itsekseni RadioDeitä tai klassista, mutta lasten ollessa kyydissä Suomipoppia tms. Kyllä tuo RadioDei kuitenkin on hengelliseltä kannalta useimmiten parempi kuin Suomipop.. Klassinen ehkä vielä parempi.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja Juha » 26. Touko 2017 18:19

Menipä Radio Dei äsken kiinni kun sieltä alettiin soittamaan "Ave Maria" eli "Terve Maria" laulua. Ekumenia edennyt selvästi kun katolisen kirkon mariakulttia on tuotu radioon...
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 26. Touko 2017 20:29

Minä taas yhä vähemmän kuuntelen RadioDeitä, koska tuntuu, että siellä aina vain puhutaan. Ave Mariakin on parempi kuin puhe.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja eetu » 19. Kesä 2017 19:42

Semmoinen radiokanava olisi hyvä jolta tulisi Raamattu luettuna kannesta kanteen 24/7
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: Radio dei

ViestiKirjoittaja Jukka » 19. Kesä 2017 21:27

eetu kirjoitti:Semmoinen radiokanava olisi hyvä jolta tulisi Raamattu luettuna kannesta kanteen 24/7


Tätä ääniraamattua itse toisinaan kuuntelen, jossa voi valita kirjan, mitä kuuntelee tai josta eteenpäin luetaan Raamattua Ilmestyskirjaan asti. Vaikka siis Mooseksesta Ilmestyskirjaan. Suosittelen.

http://www.netmission.fi/aaniraamattu
Jukka
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron