ajatusmaailmani koki muutoksen silloin,,

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

ajatusmaailmani koki muutoksen silloin,,

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 28. Maalis 2013 17:45

Kerron teille oman tarinani .Oli syksy 2011 ja olin pellolla kyntöhommissa.Olen n 10v raivannut jo metsittynyttä peltoa ja koht alkaa olla osittain jo viljely yms kunnossa.Sain henkeeni aikoinaan ymmärryksen ,että ruoan hinta saattaa joku päivä kallistua ja käärin sitte hihat.No siinä sokka kyntäessä lähti irti auroista ja hyppäsin ulos ja laitoin uuden sokan.Samalla katsoin kylätien laidalla n 10v sitten ollutta vanhaa riiheä tai siis muistelin sitä mielessäni .Se oli vanha ja romahtamaisillaan ja piti purkaa pois .Silloin oli kevät ja kylätie aivan järkyttävän liukas ihan sliipattu tuulen avulla.....Silloin kuulin vieressä mies äänen puhuvan selvään ,,,hän sanoi ,,muistatko kun varoitin sinua silloin.,,,,Mieleeni palautui tuo kevät päivä ja äärimmäisen vaarallinen kurvi ,jossa riihi oli ja kierrejää..sanoin silloin muille purku porukassa olleille ja kun oli kova tuuli lähes myrsky niin välillä huusin ,että varokaa autoja ja pitäkää silmänne auki ,ettei autot liu suoraan päällemme ,,,on todella vaarallinen paikka ja tätä asiaa sanoin päivän mittaan monta kertaa ja varoitin .Ja koko porukka oli varuillaan .Oudointa tässä koko asiassa on se ,että minä pidin tätä varoitus asiaa ihan omana aivoituksen tuotteena ja eikä kenenkään muun .Kun tämä ilmeisesti enkeli joka vierelläni oli tai Jeesus? ääni oli sellainen lempeä ,jota haluaisi kuunnella aina niin sen jälkeen olen miettinyt miten ihmeellisessä ohjauksessa tässä ollaan ja uskon ,että tämä sama kaava on jokaisella Jeesuksen omalla.Todella ihmeellistä ja siitä voi todella tehdä johtopäätöksen ,että ohjaus meillä on todellista ,kun vain kuuntelemme.,,,Ai niin siinä mutkassa kun oltiin purkamassa niin tukkirekka tyhjillään ajoi ja meidän kohdalla perä irtosi tiestä ja meni pellolle ja veti koko rekan hurjalla rytinällä ja komealla ilmavalla kaarella pellon ja metsän siimekseen..Saattoi olla rekka kuskilla pari lusikallista housussa ,kun rekan nuppi kävi ilmassa aika korkealla.Ja me purku duunarit katsoimme suu auki tämän hurjan näytelmän,johon oli tullut ei oma vaan taivaallinen varoitus,jonka minä sitten tietämättäni huusin kovaa ilmoille.Että tämmöistä ohjausta tiedoksi niille ,jotka tätä sivustoa lukevat ja ottavat uskon ensi askelia.Nämä ns konkarit tällä sivustolla ovat varmaan kokeneet samantyylisiä juttuja ,,näin uskon.Terv kaikille Mr Kerimäki ja Jumala kanssanne.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: ajatusmaailmani koki muutoksen silloin,,

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 28. Maalis 2013 17:51

Hyvä että joku laittaa välillä tällaisiakin tänne, ettei vaan "kauhistella maailman mennoo" :)
lonelyrider
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa