Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 04. Joulu 2015 00:33

vaisuliini kirjoitti:*
Saako täällä rönsyillä vielä? No mieheni ei usko minua mitä näin pari kolme vuotta sitten kun siihen aikaan oli usein sähkökatkoja koska sähköjohto oli täynnä lunta ja se oli painava niin täällä kotosalla avasin kaihtimet auki ja samalla näin miten tuli tyhjästä kirkkaan sähkönsinistä väriä koko taivaalle ja ympärille. :shock: :? Ja siten minun oli pakko avata ulko-oven mutta se oli jumissa ja yritin saada auki voimin koska halusin katsoa mitä ulkona tapahtuu niin taas tuli toinen kerta kirkkaan sähkönsinistä väriä koko taivaalle ja ympärille. :shock: :? Ja siten huomasin sähköpylvään ja sähköjohdon ikkunasta kun olin vielä sisällä. :shock: En nähnyt oliko johdolla painavaa lunta mutta luulen että kirkkaan sähkönsinisen värin ilmestyessään painava lumikasa putosi johdolta ja siinä se johtui sähkönsinisestä väristä miksi se ilmestyi koko taivaalle ja ympärille.

Tajusin että jos olisin avannut ja mennyt ulos, olisin voinut saada sähköiskun. Ulko-ovi pelasti minut kun se oli jumissa. Kerroin siitä miehelleni eikä hän uskonut minua. :shock: :? Mitä sanotte?


Uskon, että Jumala suojeli sinua ja siksi ovi ei avautunut, vähän niin kuin sen yskänpastillin kanssa joka oli kurkussasi ja heräsit ennen kuin tukehduit.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Joulu 2015 01:41

Mikko Murpatti kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*
Valopallot? Olen kans nähnyt. Karmivaa katsoa miten ne lähestyivät kiertellen pitkiä ja paksuja mäntyjä - matalalla minua kohtaan ja ulkoseinään törmätessään ne räjähtivät naamani päin pelottavalla tavalla kun olin sisällä ja katsoin ulos ikkunasta huh.. :shock: :shock: Niitä oli monta, vuorotellen yksi jokaisesta valopallosta lähestyi minua kohtaan. Oli sysipimeää ja vielä olin yksin. En silloin tiennyt mitä ne oli. Nyt tiedän mitä ne ovat. :D


Oliko ne demoneita?

Eräs uskova todisti , että kerran hän yöllä heräsi siihen kun hänen huoneessaan leijui valopallo. Hiljalleen se alkoi lähestymään ja yhtäkkiä se sai raivoisat kasvot ja lähti kovempaa kohti häntä, sitten en muista mitä kävi, mutta Jumala suojeli kuitenkin. Anteeksi on vähän epäselvä kertomus kun en muista tarkasti :D


Salamoita ne valopallot olivat. Ne liikkui hitaasti ja vuorotellen lähestyen minua kohtaan ja kiertellen pitkiä ja paksuja mäntyjä ikäänkuin kyttääjät mutta ne olivat salamoita eli pyöreänmuotoisia valoja. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7933
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Joulu 2015 10:35

*
Valopallot tai salamapallot olivat kooltaan niinkuin jalkapallo. Muistan ihmettelyni kun katsoin että niiden perässä oli sellainen haamumainen pitkä pyrstövalo ja tuntui että ne olisivat eläviä otuksia kiertäen matalalla koskematta maata ja mäntyjä. Järkeni ei tuntunut riittävän käsittääkseni näkemäni. Muistan toisen ihmettelyni kun ne vuorotellen koski ulkoseinää ja siten räjähti ja se räjähdys oli samalla tavalla kuin kameran salamavalo, minun naamaa päin. Oli karmiva näky.

Ilmasto voi hallita ja muokata salamoita pyöreänmuotoisiksi valoiksi kuulemma. Nyt naurattaa kun muistan vielä pelänneeni näkemäni... :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7933
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja Lily » 04. Joulu 2015 11:35

Vaisuliini, onko ne pallot ollut näitä ?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pallosalama

Minä uskon vahvasti, että ufot ovat paholaisen juttuja (langenneita enkeleitä tai demoneja). Koska yksinkertaisesti muuta elämää ei ole kuin mitä Herra on luonut.

Joskus kun olin maailmassa, niin minua kiinnosti kovasti ufot.

H.R Giger on luonut Alien elokuvan alien hahmon. Hänhän näki "unissaan" noita alien ja muita kammottavia ja perverssejä hahmoja ja maailmoja. Oikeasti H.R käytti huumaus aineita ja demoniset henkivallat näyttivät hänelle kaiken sen pahan ja saatanallisen mitä hän näki ja josta hän teki "taidetta".

Sekin todistaa omalta osaltaan siitä miten vaarallisia päihdyttävät aineet ovat ja kuinka niiissä on vahva henkivaltasidos.
Lily
 

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 04. Joulu 2015 11:41

Miksihä wikipediassa sanottiin osan tutkijoista pitävän sitä optisena harhana?

Ennen vanhaanhan on maadottamattomista pistorasioista saattanut tulla pallosalama sisään taloon ja lähtä toista pistorasiaa pitkin ulos... kait se on ihan todennettavissa ollut asia, että se ei ole vain optinen harha, vaan ihan osuessaan aiheuttaa samanlaisen sähköisen purkauksen ihmiskehoon kuin normaali salamakin?
Viimeksi muokannut lonelyrider päivämäärä 04. Joulu 2015 11:55, muokattu yhteensä 1 kerran
lonelyrider
 

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Joulu 2015 11:42

Lily kirjoitti:Vaisuliini, onko ne pallot ollut näitä ?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pallosalama


Kyllä joo. Ilmaston aiheuttaneita pyöreänmuotoisia salamoita olen nähnyt.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7933
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Joulu 2015 12:16

*
Tuota... Keskellä kirkasta päivää olen nähnyt ufon. :shock: No jätän kertomatta hyppäämällä asian yli mitä olen nähnyt. Myöhemmin kun luin Raamattua ja huomasin kohdan, jossa kieltää lumoamasta taivaan tähtöseen johon ihastuin aina työmatkalla. Se oli hyvin näkyvä keskellä kirkasta päivää ja oli suurempi kuin taivaan tähtöset. Mutta se paljastui ufoksi. :shock: Sen jälkeen Raamatun kohta pisti silmiini ja sanoi kieltävän lumoamasta.

Raamatun mukaan saatana osaa esittää naamioitunutta jopa valkeuden enkeliä ja hyvin voi esittää ufona. Ufo oli kans pyöreänmuotoinen ja isompi, suunniltaan samankokoinen kuin fiat 600. Sillä oli punaisia takavaloja joilla se jarrutteli laskeutuen maahan metsän taakse. :shock: :? Raamatun kohdan luettuani lakkasin uskomasta ufoa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7933
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Onko ihminen todella käynyt kuussa?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 04. Joulu 2015 13:34

Itsekkin tiedän ja tunnen ihmisiä ,jotka ovat varovaisesti puhuneet ufoista ja kuinka ovat nähneet ja kokeneet ...eräs kertoi ihan ,kuinka hänet oli siepattu.Ei ollut sillä kaverilla yhtään hymyä naamassa.Oma ymmärrykseni on kanssa se ,kuten tuolla edellä ,että ..saatanallisia voimia ovat Ufot..no ei niitä meidän kristittyjen tarvitse pelätä sillä Jeesuksen kautta olemme saaneeet auktoriteeetin ylitse paholaisen voiman ja se asia tulee meidän myös sisäistää .Me ajamme pahan pois ja piste.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 04. Joulu 2015 14:17

Minäkin olen kuullut sellaisista valopalloista, joita ihmiset ovat nähneet ja joissa on käsittääkseni ollut jotain demonista. Ei siis ole ollut kysymys pallosalamista. Mitä ne sitten ovat nuo tuollaiset ihmeelliset valoilmiöt, jää arvailujen varaan. New Age -piireissä niiden näkemistä tavoitellaan; niitä pidetään jonkinlaisina enkeleinä tai henkiolentoina tms. Onko sitten kuitenkin kysymys vain ihmisen hyvästä mielikuvituksesta, koska Raamattu ei ainakaan puhu demoneista minään valopalloina, vaan lähinnä ihmiseen sitoutuneina henkinä..?
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Kadotuksen lapsi ja ufo-usko

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Joulu 2015 14:34

*
Jaa täällä saa rönsyillä... :thumbup: Yksi juttu vielä sori. Kun minä pidin Jumalan luomina kaikki mitä taivaalla näkyy ja luulin että saa ihastua kehuen Jumalan luomista mitä taivaassa on. Joka kerta kun kehuin ja kiitin Jumalaa siitä isommasta tähtösestä mutta lopultakin oli aika paljastaa totuuden eli Jumala teki tiettäväksi paljastamalla sen niin se paljastui ufoksi.

Ja siten Raamatun kohta tuntui johdatukselta Jumalalta kun Hän halusi tehdä tiettäväksi ettei saa lumota taivaan avaruuksien luomiin sokeasti. Taivaan avaruuksissa asuu pimeyden henkiolennot jotka naruttaa uskomaan eksytyksiin esim. ufoihin.

Jumala tuntui sallivan sen opettaen minulle siitä.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7933
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa